Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків (Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання)
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2024-02-16-010608-a ● b6cfd0b67706485f9bb763da8d56b322
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» |
Код ЄДРПОУ: | 37027405 |
Вебсайт: | https://kyiv-tmo.mvs.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П.Майбороди, 19 |
Контактна особа: |
Дарина Загоруйко +380938838803 kudelkinad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:04 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:04 |
Очікувана вартість: | 68 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Одноразові щипці для біопсії, тип Алігатор 2.4 х 2300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, вулиця Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2023: 38711 — Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання
20 штуки
Одноразові щипці для біопсії, тип овальні чашки 3.0 х 2300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, вулиця Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2023: 38711 — Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання
30 штуки
Одноразові щипці для біопсії, тип овальні чашки з голкою 2.4 х 1600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, вулиця Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2023: 38711 — Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання
40 штуки
Одноразові щипці для біопсії, тип Алігатор 2.4 х 1600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, вулиця Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2023: 38711 — Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання
10 штуки
Одноразові щипці для біопсії, тип, Алігатор з голкою 2.4 х 2300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, вулиця Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2023: 38711 — Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання
50 штуки
Одноразові щипці для біопсії, тип овальні чашки з голкою 2.4 х 2300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, вулиця Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2023: 38711 — Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання
30 штуки
Одноразові щипці для біопсії, тип овальні чашки 2.4 х 1600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м.Київ, вулиця Платона Майбороди,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків
НК 024:2023: 38711 — Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 16:56 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями щипці Нова.doc | |
20 лютого 2024 16:56 |
Зміни.docx | |
19 лютого 2024 12:07 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями щипці.doc |
20 лютого 2024 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 лютого 2024 16:56 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями щипці Нова.doc
|
|||||||||
20 лютого 2024 16:56 |
Зміни.docx
|
|||||||||
19 лютого 2024 12:07 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями щипці.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МТБ
Дата подання: 21 лютого 2024 10:59
Дата відповіді: 21 лютого 2024 15:43
Доброго дня!
Чи буде Замовником відхилено тендерну пропозицію,якщо Учасник запропонує щипці з діаметром каналу 2,3 мм, а не 2,4 мм?
Якщо так,то прошу обґрунтувати чому.
Дякую!
Відповідь: Доброго дня.Так,можете пропонувати щипці з діаметром каналу 2,3 мм
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-16-010608-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМС КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:40805983
Дата подання: 20 лютого 2024 16:12
Дискримінаційні вимоги
Державною установою «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-010608-a) щодо предмету закупівлі «ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків (Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання)» на очікувану вартість 68 000,00 грн з ПДВ.
1. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 1 тендерної документації 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ «3.1.Учасник має надати копію аналогічного(-их) виконаного (-их) в повному обсязі, договору(-ів), за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, через систему PROZZORO» .
Замовник не повинен вимагати наявності договорів, укладених із замовниками конкретного типу – наприклад, медичними закладами, закладами освіти, бюджетними установами тощо. Така вимога безпідставно звужує коло потенційних учасників та є дискримінуючою.
2. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 1 тендерної документації 1.КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ), «3.3. Оригінал листа-відгука контрагента з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації».
Замовнику доцільно при встановленні вимог пам’ятати, в яких умовах ми всі зараз працюємо, та не встановлювати вимог, які складно виконати в умовах воєнного стану. Наприклад, вимагаючи надати лист-відгук від попереднього контрагента, у такому випадку взяти участь у закупівлі не зможуть потенційні учасники, що після виконання договору отримали потрібний лист-відгук, але зараз їх контрагенти знаходяться на тимчасово окупованих територіях, в зоні бойових дій або припинили роботу. Така вимога є дискримінаційною, при тому, що до інформації про виконання договору не додає нічого.
3. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 4 тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.
Найменування
Артикул
Специфікація (діаметр каналу,робоча довжина)
Медико-технічні вимоги до обладнання
Кількість
Відповідність
1 Одноразові щипці для біопсії, тип Алігатор 2.4 х 2300 мм AF-D2423BU
2.4 х 2300 мм - модифікація зубчаті бранші
-модифікація без голки
- робоча довжина менше або дорівнює 2300 мм
- ширина розкриття 6.5 мм
- мінімальний діаметр робочого каналу ≥Ø2.8 мм 20
.. ….. …. …. … … …
Замовником конкретно прописано артикул товару, який має запропонувати Учасник закупівлі.
У разі здійснення закупівлі шляхом проведення відкритих торгів згідно частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Все наведене свідчить про непрозорість закупівлі. Згідно п. 59 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «59. Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації».
Згідно Частини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення:
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі викладеного просимо встановити порушення законодавства замовником Державною установою «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» у вигляді внесення до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями умов, наслідок чого тендерна документація не відповідає принципам прозорості та відкритості. Просимо ДУ «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» внести зміни до Тендерної документації.
Залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернення до громадськості щодо здійснення контролю у сфері закупівель, який здійснюється відповідно до законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів".
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 1 тендерної документації 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ «3.1.Учасник має надати копію аналогічного(-их) виконаного (-их) в повному обсязі, договору(-ів), за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, через систему PROZZORO» .
Замовник не повинен вимагати наявності договорів, укладених із замовниками конкретного типу – наприклад, медичними закладами, закладами освіти, бюджетними установами тощо. Така вимога безпідставно звужує коло потенційних учасників та є дискримінуючою.
2. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 1 тендерної документації 1.КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ), «3.3. Оригінал листа-відгука контрагента з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації».
Замовнику доцільно при встановленні вимог пам’ятати, в яких умовах ми всі зараз працюємо, та не встановлювати вимог, які складно виконати в умовах воєнного стану. Наприклад, вимагаючи надати лист-відгук від попереднього контрагента, у такому випадку взяти участь у закупівлі не зможуть потенційні учасники, що після виконання договору отримали потрібний лист-відгук, але зараз їх контрагенти знаходяться на тимчасово окупованих територіях, в зоні бойових дій або припинили роботу. Така вимога є дискримінаційною, при тому, що до інформації про виконання договору не додає нічого.
3. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 4 тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.
Найменування
Артикул
Специфікація (діаметр каналу,робоча довжина)
Медико-технічні вимоги до обладнання
Кількість
Відповідність
1 Одноразові щипці для біопсії, тип Алігатор 2.4 х 2300 мм AF-D2423BU
2.4 х 2300 мм - модифікація зубчаті бранші
-модифікація без голки
- робоча довжина менше або дорівнює 2300 мм
- ширина розкриття 6.5 мм
- мінімальний діаметр робочого каналу ≥Ø2.8 мм 20
.. ….. …. …. … … …
Замовником конкретно прописано артикул товару, який має запропонувати Учасник закупівлі.
У разі здійснення закупівлі шляхом проведення відкритих торгів згідно частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Все наведене свідчить про непрозорість закупівлі. Згідно п. 59 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «59. Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації».
Згідно Частини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення:
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі викладеного просимо встановити порушення законодавства замовником Державною установою «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» у вигляді внесення до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями умов, наслідок чого тендерна документація не відповідає принципам прозорості та відкритості. Просимо ДУ «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» внести зміни до Тендерної документації.
Залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернення до громадськості щодо здійснення контролю у сфері закупівель, який здійснюється відповідно до законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів".
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2024 16:26
До тендерної документації внесено зміни
Номер вимоги: UA-2024-02-16-010608-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ОРЕЛ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3564004797
Дата подання: 03 березня 2024 09:10
Щодо визначення переможця
Державною установою «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-010608-a) щодо предмету закупівлі «ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків (Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання)» на очікувану вартість 68 000,00 грн з ПДВ.
26 лютого 2024 р. по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТОН УКРАЇНА" та ФОП "ОРЕЛ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ".
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем та про намір Замовника укласти договір з ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» , згідно Протоколу № № 29/2-ВТ від 27.02.2024 р.
ФОП "ОРЕЛ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ". не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА», що було проведено уповноваженою особою з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та вимог Тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА», на підставі статті 31 Закону, як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам, викладеним в тендерній документації Замовника та вважає дане рішення незаконним, неправомірним та таким, що порушує права та інтереси інших Учасників та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю «3. Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 5 тендерної документації та має бути наданий в окремому файлі заповненим у складі пропозиції учасника».
Учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» не було виконано дану вимогу Замовника.
2. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 2 тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК: «Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 5 тендерної документації».
Учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» не було виконано дану вимогу Замовника.
3. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 3 тендерної документації Інші документи від Учасника: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
Учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» не було виконано дану вимогу Замовника.
На підставі викладеного просимо скасувати рішення уповноваженої особи ДУ «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» щодо обрання переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ « АЛТОН Україна» на закупівлю ідентифікаційний номер UA-2024-02-16-010608-a щодо предмету закупівлі «ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків (Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання)».
Згідно Частини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення:
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернення до громадськості щодо здійснення контролю у сфері закупівель, який здійснюється відповідно до законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів".
Розгорнути
Згорнути
26 лютого 2024 р. по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТОН УКРАЇНА" та ФОП "ОРЕЛ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ".
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем та про намір Замовника укласти договір з ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» , згідно Протоколу № № 29/2-ВТ від 27.02.2024 р.
ФОП "ОРЕЛ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ". не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА», що було проведено уповноваженою особою з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та вимог Тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА», на підставі статті 31 Закону, як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам, викладеним в тендерній документації Замовника та вважає дане рішення незаконним, неправомірним та таким, що порушує права та інтереси інших Учасників та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю «3. Проект договору про закупівлю викладений у Додатку 5 тендерної документації та має бути наданий в окремому файлі заповненим у складі пропозиції учасника».
Учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» не було виконано дану вимогу Замовника.
2. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 2 тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК: «Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 5 тендерної документації».
Учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» не було виконано дану вимогу Замовника.
3. Згідно вимог тендерної документації Замовника, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від « 16 » лютого 2024 року № 29 -ВТ (Уповноважена особа Дарина ЗАГОРУЙКО), Додаток 3 тендерної документації Інші документи від Учасника: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
Учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «АЛТОН УКРАЇНА» не було виконано дану вимогу Замовника.
На підставі викладеного просимо скасувати рішення уповноваженої особи ДУ «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву та Київській області» щодо обрання переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ « АЛТОН Україна» на закупівлю ідентифікаційний номер UA-2024-02-16-010608-a щодо предмету закупівлі «ДК 021:2015: 33162200-5 — Інструменти для операційних блоків (Гнучкі ендоскопічні біопсійні щипці одноразового використання)».
Згідно Частини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення:
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернення до громадськості щодо здійснення контролю у сфері закупівель, який здійснюється відповідно до законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 12:03
Шановний Учаснику. Учасником -переможцем було надано усі зазначені документи, які підлягають виправленню шляхом надання Учаснику 24 годин, разом із тим зазначаємо,що надання даних документів не впливає на технічні характеристики запропонованого товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТОН УКРАЇНА" |
59 400,00
UAH з ПДВ
|
58 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОРЕЛ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
59 059,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТОН УКРАЇНА" #44297092 |
Переможець |
58 160,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 17:53
|
ВТ-УВВ-63 03.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 15:29
|
щипці.pdf | укладений |
05 березня 2024 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-УВВ-63/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ВТ-УВВ-63/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |