Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37519833 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, будинок 21 |
Контактна особа: |
Мороз Галина 380971059937 mgalinav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 12 388 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 941,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить оплату по мірі надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника з міського бюджету у 2024 році, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000020 ● 4ee255651833487a81b303e906581ed2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2024-02-16-008460-a 16.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-28 09:47:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-008460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 09:29:40
Відповідь на запит Держаудитслужби України
До п. 1 запиту Держаудитслужби України "Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) надаємо копії :
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Загальновиробничі витрати на будову;
- Об'єктний кошторис № 02-01;
- Об'єктний кошторис № 02-02;
- Експертний Звіт;
- рішення виконавчого комітету про затвердження проектно-кошторисної документації.
До п.2 запиту " Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі" повідомляємо:
Керуючись п.4 Постанови № 710 від 11.10.2016 р. "Про ефективне використання бюджетних коштів" де зазначено, що для органів місцевого самоврядування ,не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а носить рекомендаційних характер, управлінням обліку та контролю Тернопільської міської ради дана інформація не оприлюднювалась на власному веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 09:58:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-008460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, а також у зв’язку з ненаданням відповіді на запит Держаудитслужби від 28.03.2024 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) (повторно).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 09:02:17
Відповідь на запит Держаудитслужби України
До п. 1 запиту Держаудитслужби України "Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) надаємо копії :
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Загальновиробничі витрати на будову;
- Об'єктний кошторис № 02-01;
- Об'єктний кошторис № 02-02;
- Експертний Звіт;
- рішення виконавчого комітету про затвердження проектно-кошторисної документації.
До п.2 запиту " Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі" повідомляємо:
Керуючись п.4 Постанови № 710 від 11.10.2016 р. "Про ефективне використання бюджетних коштів" де зазначено, що для органів місцевого самоврядування ,не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а носить рекомендаційних характер, управлінням обліку та контролю Тернопільської міської ради дана інформація не оприлюднювалась на власному веб-сайті.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-05 08:31:25
Відповідь на запит Держаудитслужби України
До п. 1 запиту "Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) надаємо копії :
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Загальновиробничі витрати на будову;
- Об'єктний кошторис № 02-01;
- Об'єктний кошторис № 02-02;
- Експертний Звіт;
- рішення виконавчого комітету про затвердження проектно-кошторисної документації.
До п.2 запиту " Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі" повідомляємо:
Керуючись п.4 Постанови № 710 від 11.10.2016 р. "Про ефективне використання бюджетних коштів" де зазначено, що для органів місцевого самоврядування ,не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі, а носить рекомендаційних характер, управлінням обліку та контролю Тернопільської міської ради дана інформація не оприлюднювалась на власному веб-сайті.
- Звед.кошторис.розр.PDF
- Екс звіт.PDF
- Екс звіт.PDF
- Екс звіт.PDF
- Рішенння ВК.PDF
- Дефектні акти.PDF
- Копії ПКД Микулинецька 116П.zip
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2024-03-22 4ее255651833487а81b303e906581ed2 закупівлі Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька,116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область" код 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Крім того, Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради повідомляє про відсутність технічної можливості усунути порушення, виявлене в п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей" в зв'язку в тим, що закупівля вже завершена. З метою недопущення таких порушень, в подальшому , при складанні тендерної документації буде враховано вимоги п.28 Особливостей. На виконання звернення Держаудитслужби від 28.03.24 року допущенно перевищення строків надання інформації в зв'язку з великим об'ємом технічної документації до даної закупівлі, за чим в подальшій роботі буде здійснюватись контроль. На виконання Постанови № 710 "Про ефективне використання державних коштів" п.4.1 : Постановою № 1266 та роз’ясненням Держаудитслужби (лист Держаудитслужби від 09.06.2021 р. № 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. № 1266») передбачено органам місцевого самоврядування - рекомендувати затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, про що зазначено у Постанові № 710. Також, Положення Постанови № 710 не виокремлюють закупівлі за певним джерелом фінансування. Отже, на даний час такі дії носять рекомендаційний характер для Замовника - Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради, що є органом місцевого самоврядування. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що не є обов’язковою вимогою для органу місцевого самоврядування, не є фактом порушення законодавства саме у сфері публічних закупівель. Законом не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовником своїми діями чітко дотримано вимог Закону та не порушено норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель."
2024-04-19 11:09:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ТБС" |
10 680 308,56
UAH з ПДВ
|
10 680 308,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" |
11 877 002,00
UAH з ПДВ
|
11 877 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ТБС" #43499045 |
Переможець |
10 680 308,56
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 16:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2024 12:39
|
Додаткова угода-2 09-08-24.pdf | укладений |
12 серпня 2024 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 11:19
|
Додаткова угода капремонт ДС .pdf | зміни до договору |
14 березня 2024 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2024 15:14
|
Графік виконання робіт капремонт ДС .pdf | укладений |
12 березня 2024 15:13
|
Договір капремонт ДС Микулинецька 116П.pdf | укладений |
12 березня 2024 15:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область" ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. | 1 | роботи |
10 680 308,56
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою виправлення механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 02-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт (внутрішнє опорядження та влаштування приміщення подвійного призначення (ПРУ) дитячого садочку за адресою: вул. Микулинецька, 116П, приміщення 132, м. Тернопіль, Тернопільська область" ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. | 1 | роботи |
10 680 308,56
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 березня 2024 — 12 серпня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 150 734,32
UAH (в тому числі ПДВ 191 789,05 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію договору № 02-24 від 12.03.2024 року |