Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 |
Контактна особа: |
Кущ Олена Анатоліївна +380968084793 kushch.zet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 11:32 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 11:32 |
Очікувана вартість: | 18 552 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 556 560,00 (П’ятсот п’ятдесят шість тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія в електронній формі з накладеними кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) повинен складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у разі підписання гарантії не керівником фінансової установи, надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису банківської гарантії від імені фінансової установи), копію ліцензії на здійснення банківської діяльності або копію витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати копію такого договору у складі тендерної пропозиції. Документи щодо забезпечення тендерної пропозиції завантажуються Учасником до електронної системи закупівель разом з тендерною пропозицією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Згідно п. 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: Повне найменування банку: ПАТ АБ «Укргазбанк»; Місцезнаходження: 03087, м. Київ, вул. Єреванська, б. 1; SWIFT-код банку беніфіціара: UGASUAUK; Банківські реквізити Беніфіціара: п/р UA413204780000026000924419434 в АБ «Укргазбанк». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 556560 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення закупівлі. Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від суми договору, яка повинна містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями), відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній валюті та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проекті договору та бути з грошовим забезпеченням (покриттям). Банківська гарантія має бути видана у строк не раніше дати визначення учасника переможцем та до моменту підписання договору, та повинна бути чинна протягом всього строку виконання договору. Разом із банківською гарантією, як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (зазначені копії повинні бути завірені банком); довідка в довільній формі, видана банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим забезпеченням (покриттям) та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії; доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У разі якщо учасник-переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів в учасника-переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципіалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціара зазначає, у чому полягає порушення пренципіалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Згідно п. 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 цих особливостей. * Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: Повне найменування банку: ПАТ АБ «Укргазбанк»; Місцезнаходження: 03087, м. Київ, вул. Єреванська, б. 1; SWIFT-код банку беніфіціара: UGASUAUK; Банківські реквізити Беніфіціара: п/р UA413204780000026000924419434 в АБ «Укргазбанк». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 13:25 |
Оголошення.docx | |
16 лютого 2024 13:25 |
Додаток 4 до ТД технічні вимоги до предмету закупівлі.doc | |
16 лютого 2024 13:25 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
16 лютого 2024 13:25 |
Додаток 2 до ТД вимоги до учасників.doc | |
16 лютого 2024 13:25 |
Тендерна документація ДП_ А-95_ .doc | |
16 лютого 2024 13:25 |
Додаток 1 до ТД цінова пропозиція.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 04 березня 2024 12:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-29-000005 ● 8f381dd313f04964a4882483ef8381e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2024 15:45 |
Н А К А З
29.03.2024 № 21-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: за ідентифікатором UA-2024-02-16-006496-a ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-29 15:48:28
Про надання інформації та пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя) (ID: UA-2024-02-16-006496-a), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатком №2 до тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічнних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючі предмет закупівлі дизельне паливо та бензин А95, прошу надати пояснення щодо необхідності надання довідки, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку товару газу, вимога щодо якої міститься в підпункті 1.3 пункту 1 розділу 1.1. «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону (з урахуванням Особливостей)».
2. Також, прошу надати посилання на нормативно-правовий акт, яким передбачено надання довідки у довільній формі, яка містить відомості про те, що учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку товару (бензину, дизельного палива, газу тощо) без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін), із посиланням на інформацію, яка розміщена на сайті http:// index.minfin.com.ua/.
За даними ttps://youcontrol.com.ua/contractor/?id=7439694&tb=file#express-universal-file ТОВ "МІНФІНМЕДІА" (власник веб сайту minfin.com.ua) має види діяльності: веб-портали (основний), оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність; діяльність інформаційних агентств; дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки тощо.
В той же час, п.19 Особливостей визначено випадки зміни істотних умов договорів, в частині підвищення ціни:
- погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Таким чином, інформація, розміщена на сайті http:// index.minfin.com.ua/ не є документальним підтвердженням коливання цін, зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування, зміни біржових котирувань тощо.
Враховуючі вищезазначене, прошу вказати на законодавчі акти, які прирівнюють інформацію, розміщену на сайті minfin.com.ua до вищезазначених документів, як приклад, до довідок Торгово-промислової палати та її територіальних підрозділів, якими можливо внести зміни в ціну договору, передбачених пунктом 19 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 11:34:07
Відповідь на запит
На Ваш запит від 29.03.2024 у межах проведення моніторингу до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-02-16-006496-a) повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В пп.1.3. п.1 таблиці 1.1 частини 1 додатку №2 до тендерної документації встановлено таку вимогу: «Крім цього Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін»
Із тексту вимоги видно, що Замовник не вимагає від Учасника надання довідки, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов’язаних з підвищенням ціни на поставку товару газу.
Отже, запит Замовнику на пояснення в цій частині сформульований помилково, оскілки Замовник, здійснюючи закупівлю дизельного палива та бензину, не встановлював вимогу про надання Учасником довідки про не вчинення ним дій пов’язаних з підвищенням ціни на газ.
2. Друге запитання Замовнику на пояснення, на наш погляд, також сформульоване досить некоректно, а в деяких формулюваннях і взагалі помилково.
З сформульованого запитання можна дійти висновку, що Замовник встановив вимогу до Учасника про надання довідки, яка повинна містити відомості про те, що такий учасник не вчиняв дій, пов’язаних з підвищенням ціни на поставку товару (бензину, дизельного палива, газу тощо) без документального підтверджених підстав із посиланням на інформацію, яка розміщена на сайті index.minfin.com.ua, що не відповідає дійсності.
Звертаємо увагу, що Замовником не встановлювалися такі вимоги до Учасника.
Дослівно, вимога Замовника сформульована наступним чином: 1.3. Крім цього учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін.
По-перше, Замовник не встановлював вимогу про надання Учасником довідки про не вчинення ним дій пов’язаних з підвищенням ціни на поставку товару (бензину, дизельного палива, газу тощо). У вимозі Замовника зазначено про надання Учасником довідки про не вчинення ним дій пов’язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару.
По-друге, потенційному та добросовісному Учаснику, який приймає участь у закупівлі та не вчиняв дій, пов’язаних з підвищенням цін на поставку аналогічного товару без документального підтвердження, достатньо надати про це довідку у довільній формі.
І лише у коментарях до зазначеної вимоги Замовник роз’яснив, що він має право перевірити зазначену учасником інформацію у джерелах, що знаходяться у відкритому доступі: http://prozorro.gov.ua/ та http:// index.minfin.com.ua.
Відповідно до вимог законодавства підвищення ціни повинно відбуватися пропорційно підвищенню ціни на товар на ринку з моменту укладення договору до моменту укладення додаткової угоди, якою було підвищено ціну. Таке коливання має бути документально підтверджено. Документальним підтвердженням може бути, серед іншого, експертний висновок з Торгово-промислової палати, Держзовнішінформ або іншого уповноваженого органу.
Зазначені органи при підготовці висновків щодо коливання ціни зокрема використовують документи та інформаційні матеріали інтернет сайтів: http:// index.minfin.com.ua/. Про це свідчать безпосередньо самі висновки, які містять посилання на це джерело інформації, як на підставу для такого висновку щодо коливання ціни товару на ринку на відповідну дату.
Отже, у випадку якщо б замовник встановив невідповідність інформації з довідки в довільній формі, що надана учасником з інформацією, розміщеною у відкритих джерелах інформації, то в такому випадку, Замовник, при наявності сумнівів, не позбавлений можливості замовити у тому числі офіційний експертний висновок ТПП щодо конкретної ситуації.
Нормативно – правовою основою вимог Замовника є ч. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід звернути увагу, що дизельне паливо та бензин А-95 критично необхідні підприємству для заправки автомобільного транспорту.
Відбір надійного постачальника є пріоритетним завданням Замовника під час проведення закупівель палива для роботи Підприємства.
Наголошуємо, що Підприємство «Запоріжелектротранс» виконує обов’язки по обслуговуванню пасажирських маршрутів загального користування у місті Запоріжжі, займається ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, організовує пункти обігріву для мешканців міста під час виконання аварійно-рятувальних робіт, має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та інфраструктуру міста Запоріжжя.
Виконавчим комітетом Запорізької міської ради з підприємством «Запоріжелектротранс» укладено Договір про організацію надання транспортних послуг в особливий період для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період (мобілізаційне завдання).
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 31.05.23 №262 Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту визнане критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у Запорізькій області, яке підлягає підтвердженню не рідше 1 разу на рік.
Тому, Замовник повинен бути впевнений у надійності та сумлінності постачальника. Будь які затримки в постачання товару, а саме пального для заправки автомобільного транспорту, підвищення ціни товару з порушенням проценту його коливання або взагалі відмова від його постачання за укладеним договором може суттєво зашкодити виконанню обов’язків Замовника, спрямованих на врятування і збереження життя людей у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків.
Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору в зв’язку з неможливістю поставки товару за цінами, зазначеними в тендерній пропозиції та укладеному договорі за результатами закупівель. Несумлінні постачальники з метою отримання перемоги в тендері знижують ціну до мінімального рівня. Коли настає час здійснювати поставку, вони повідомляють, що ціна дуже низка і немає можливості здійснити поставку та звертаються до замовника з пропозицією підвищити ціну у більшому розмірі, ніж встановлено законодавством або відмовляються від поставки. Замовники за таких умов змушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час.
Замовник вважає, якщо Учасник раніше вчиняв дії щодо підвищення ціни на поставку товару для заправки автомобільного транспорту без документально підтверджених підстав, тобто у розмірі, більшому ніж це встановлено законодавством України, то ці випадки можуть повторюватися і в подальшому.
Оскільки, законність підстав внесення змін до істотних умов договору досить часто є підставою для здійснення Держаудитслужбою моніторингу закупівлі, підприємство «Запоріжелектротранс», яке діє виключно в межах закону, встановлюючи такі вимоги в тендерній документації має намір мінімізувати ризики для укладання договору з недобросовісними постачальниками.
Підприємство «Запоріжелектротранс» не може допускати зазначені ситуації. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до негативних та невідворотних наслідків для мешканців міста Запоріжжя та міської інфраструктури.
На нашу думку, всі вимоги, викладені в тендерній документації, не суперечать діючому законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників, не є дискримінаційними і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, щодо яких надійшов запит, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні закупівель, Замовник перш за все повинен з дотриманням принципів публічних закупівель, керуватися інтересами власного підприємства, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги тендерної документації без змін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» ознайомившись з висновком Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області за предметом закупівлі «Код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя)» (ідентифікатор UA-2024-02-16-006496-a), який розміщений в електронній системі закупівель 10.04.2024, повідомляє, що виконати вимоги Держаудитслужби не є можливим, оскільки Замовник вважає висновок протиправним, а тендерну документацію даної закупівлі такою, що складена у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. На даний час готується позовна заява про визнання вищезазначеного висновку Держаудитслужби України протиправним, яка буде направлена до суду, у встановлений законом строк. Додатково повідомляємо, що 16.04.2024 у електронній системі ProZorro уповноваженою особою підприємства, за даною процедурою закупівлі, помилково було розміщено інформацію щодо оскарження висновку із зазначенням дати подання позовної заяви та номеру справи. Після подання до суду позовної заяви про оскарження висновку Держаудитслужби України за процедурою закупівлі (ідентифікатор UA-2024-02-16-006496-a), Замовником буде розміщена відповідна інформація щодо дати та номеру відкриття провадження по справі.
2024-04-17 15:07:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Впровадження № 280/3357/24 від 15.04.2024 |
Дата публікації: | 16 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 280/3704/24 |
Дата відкриття провадження: | 24 квітня 2024 |
Документи:
25 квітня 2024 09:25
|
Електронний підпис |
16 квітня 2024 09:51
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНТЛІС" |
18 168 000,00
UAH з ПДВ
|
17 982 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" |
18 550 200,00
UAH з ПДВ
|
18 167 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" #44989697 |
Рішення скасоване |
18 167 999,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 09:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 14:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНТЛІС" #43190665 |
Рішення скасоване |
17 982 480,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 09:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" #44989697 |
Рішення скасоване |
18 167 999,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 09:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНТЛІС" #43190665 |
Відхилено |
17 982 480,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 15:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2024 17:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" #44989697 |
Переможець |
18 167 999,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 15:47
|