Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ " |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://vodokanal.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61 |
Контактна особа: |
Станіслав Давидов +380612711406 davydov.s@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 1 017 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 12:22 |
16.02.2024 ТД з особ АВТОШИНИ JCB.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000056 ● cb3f4e2138024c6faf2d638c1dc2479e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:51 |
Н А К А З
08.04.2024 № 24-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю означив порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.04.2024 №24-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-02-16-005075-a, яку проводить Комунальне підприємство «Водоканал»;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 16:21:10
Запит замовнику на пояснення.
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-16-005075-a, за кодом ДК:021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 та з врахуванням ст.351-1 Кримінального кодексу України, постала потреба в отриманні достовірних, точних та повних пояснень, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи щодо стану виконання сторонами договору про закупівлю.
Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 14:47:44
відповідь на звернення СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.)
Стосовно надання інформації та відповідних підтверджуючих документів щодо стану виконання сторонами договору про закупівлю повідомляємо, що договір від 13.03.2024 № 3522/24, укладений за результатами відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (UA-2024-02-16-005075-a), виконано частково. Станом на 18.04.2024р. замовником отримано шини у кількості 16 штук на загальну суму 280 320,00 грн. з ПДВ (копія видаткової накладної № 6376 від 02.04.2024р. додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу Східного офісу Держаудитслужби процедури закупівлі UA-2024-02-16-005075-a затверджений 30 квітня 2024р., повідомляємо інформацію про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, на виконання зобов’язання Східного офісу Держаудитслужби, а саме на усунення порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 КП «Водоканал» здійснив заходи у встановленому законодавством порядку, а саме для припинення договірних відносин за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом письмового звернення до ТОВ «Констракшн Машинері». Листом №2259/24/05 від 03.05.2024 р. КП «Водоканал» повідомив ТОВ «Констракшн Машинері», щодо дострокового розірвання Договору № 3522/24 від 13.03.2024р в односторонньому порядку за умови повідомлення Постачальника не менш, ніж за 20 календарних днів до дати розірвання Договору з 30.05.2024р. (лист, підтвердження відправки листа додається). Додатки 1. Копія листа КП «Водоканал» №2259/24/05 від 03.05.2024 р. щодо розірвання договору. 2. Копії документів, що підтверджують відправку листа №2259/24/05 від 03.05.2024 р.
2024-05-06 09:26:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" |
887 499,00
UAH
|
887 499,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
1 017 000,00
UAH
|
1 017 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" #42974700 |
Відхилено |
887 499,00
UAH
|
28 лютого 2024 15:49
|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
1 017 000,00
UAH
|
28 лютого 2024 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 15:25
|
Специфікація № 1 від 21.03.2024 до договору 3522_23 ТОВ КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 16:31
|
Договір № 3522_24 від 13.03.2024р ТОВ Констракшн Машинері.pdf | укладений |
13 березня 2024 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікація № 1 від 21.03.2024 на суму 1220400,00 грн з урахуванням ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 3522/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |