Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ланч-бокс на 2 відділення
Очікувана вартість
321 600,00 UAH
UA-2024-02-16-004910-a ● 7ba7ff940ef548b5bc4e51895fe63733
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Олена Черниш +380668146685 tinker1854@jmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 321 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 216,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 штуки
Ланч-бокс на 2 відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 19521000-4 — Вироби з полістиролу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 16:12 |
Нова.редакція_ТД.ланч.бокс.docx | |
19 лютого 2024 16:12 |
Перелік_змін.ТД.ланч.бокс.docx |
19 лютого 2024 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 лютого 2024 16:12 |
Нова.редакція_ТД.ланч.бокс.docx
|
||||
19 лютого 2024 16:12 |
Перелік_змін.ТД.ланч.бокс.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація та неправомірні вимоги Замовника
Дата подання: 20 лютого 2024 14:00
Дата відповіді: 20 лютого 2024 18:50
Шановний замовник тендерна документаціями із вимогами щодо предмета Закупівлі містить багато "не актуальних" згідно чинного законодавства вимог.
Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції Переможця і Замовник не має права розширювати цей перелік за своїм бажанням.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон № 922-VIII) закупівлі здійснюються в тому числі за такими принципами:
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.3 ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Відповідно до ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище перелічене просимо перевірити Замовником свої вимоги до учасників.
До прикладу вимога Замовника -
-" Має бути забезпечена можливість приймання та передачі продукції, яка є предметом даної закупівлі, із складських приміщень, що розташовані в межах України (обов’язковим є наявність складських приміщень в межах міста Миколаєва на відстані автомобільних доріг не більше 25 км від місцезнаходження Замовника (визначеного в пункті 2.2 Розділу 2 Тендерної документації) не менше одного складу, з якого можливо здійснити фактичне відвантаження товарів, їх приймання та передачу)."
Дана вимога викликає сумніви щодо 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон № 922-VIII) та іншим, оскільки є дискримінаційною вимогою! Якщо слідувати цій вимозі то коло учасників які мають право приймати участь значно звужується, що ставить під сумнів питання майбутньої економії.
Просимо Замовника не вносити вимоги до учасників, не типові, які призводять до просування наближених учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо приймання та передачі продукції, яка є предметом даної закупівлі, із складських приміщень в межах міста Миколаєва на відстані автомобільних доріг не більше 25 км від місцезнаходження Замовника (визначеного в пункті 2.2 Розділу 2 Тендерної документації), з якого можливо здійснити фактичне відвантаження товарів, їх приймання та передачу є логічною, послідовною та виправданою. Ця вимога сприяє ефективному виконанню договору та забезпечує логічну та послідовну ланку в логістичному ланцюжку. Забезпечення наявності складських приміщень в межах міста Миколаєва на відстані автомобільних доріг не більше 25 км від місцезнаходження Замовника є розумною вимогою, оскільки це сприяє зручності та швидкості обробки товарних потоків. Забезпечення наявності складських приміщень у визначених межах допомагає зменшити час доставки, вартість доставки, забезпечує зручний доступ до товару та сприяє ефективному управлінню запасами. Такий підхід дозволяє забезпечити безперебійне функціонування логістичного процесу та покращити якість обслуговування. Отже, ця вимога не є дискримінаційною, а навпаки, сприяє оптимальному функціонуванню логістичного ланцюжку та ефективному виконанню договору.
Не правомірні вимоги.
Дата подання: 20 лютого 2024 19:30
Дата відповіді: 21 лютого 2024 12:52
Вимога, щодо наявності складських приміщень ніяк не сприяє ефективному виконанню договору та не забезпечує логічну та послідовну ланку в логістичному ланцюжку. Оскільки : 1) склад може мати виробник товару, з якого безпосередньо постачається товар, що зменшує логістичні витрати та ціну на товар в цілому 2) згідно вимог чинного законодавства щодо проведення закупівель в системі прозоро та норм відносно сан.епідем. стандартів щодо якості товару, даний пункт жодним чином не є необхідним., 3) згідно договору - учасник забезпечує доставку товару до вашого місця призначення враховуючи це в ціну. Шановний замовник вкажіть якими нормами законодавства Ви керуєтеся, оскільки ваші слова лиш підтверджують просування "своїх" учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, що цікавитесь закупівлею. Для Замовника важливо наявність у постачальника складських приміщень. Складські приміщення забезпечують безпечне та організоване місце для зберігання продукції, захищаючи її від пошкоджень, псування. Завдяки розташуванню складів в межах міста Миколаєва, постачальник може скоротити час доставки продукції. Склади дозволяють постачальникам мати резервний запас продукції, щоб задовольнити несподіваний попит. Доступність розташування складів забезпечить оптимізацію маршрутів доставки та мінімізувати транспортні витрати. Складські приміщення є важливою частиною ланцюжка поставок для будь-якого постачальника продукції. Вони забезпечують безпечне та організоване місце для зберігання продукції, допомагають управляти запасами, обробляти замовлення та оптимізувати логістику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІТЕП-2" |
316 800,00
UAH з ПДВ
|
316 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІТЕП-2" #38313488 |
Переможець |
316 800,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 15:47
|
ДОГОВІР 05_03_24_1.PDF | укладений |
05 березня 2024 15:45
|