Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку; Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку
Очікувана вартість
430 100,00 UAH
UA-2024-02-16-004442-a ● a118b5ec809e4b119a91ec0ac157c42f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 21312761 |
Вебсайт: | https://ogvv-kh.lic.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 29001, Україна , Хмельницька обл., с.Ружичанка, вул. Визволителів, будинок 3 |
Контактна особа: |
Олександр Федькин +380382672445 ogivov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:18 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:18 |
Очікувана вартість: | 430 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29001, Україна, Хмельницька область, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
9000 кілограм
Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29001, Україна, Хмельницька область, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються проводяться протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 11:51 |
2.1. ТД хліб.doc | |
16 лютого 2024 11:51 |
2.2. Додаток_1 Хліб.docx | |
16 лютого 2024 11:51 |
Додаток 3 (1).doc | |
16 лютого 2024 11:51 |
2.3. Додаток_2_Техн._завд._хліб (коригована).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-16-004442-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бальжик Дмитро Петрович, Код ЄДРПОУ:2720407158
Дата подання: 29 лютого 2024 11:59
Невідповідність тендерної пропозиції
Уповноваженій особі КНП «Хмельницький
обласний госпіталь ветеранів війни»
Хмельницької обласної ради
За результатами розгляду та аналізу тендерної пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ "Україна 2001" по закупівлі «Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку; Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку» (Класифікація за ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-004442-a, встановлено невідповідність їх тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1. В підпункті а) пункту 5 Додатку №2 до тендерної документації предмету закупівлі «Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку; Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку» (Класифікація за ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб), зазначено:
«5. Для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) копія декларації виробника на запропонований товар.»
Учасником відкритих торгів ТОВ "Україна 2001" у складі тендерної пропозиції надано Декларацію виробника/посвідчення про якість, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме:
Згідно Закону України від 06.12.2018р. №2639-VIII “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» у декларації не зазначені алергени які містяться у предметі закупівлі, тобто не зазначено алерген який міститься у борошні. Статтею 15 Закону України надаються роз’яснення, яким чином алергени повинні зазначатися на маркуванні харчових продуктів. Важливо наголосити на тому, що обов’язковою для надання є інформація про вміст алергенів, що визначенні додатком №1 до Закону. Алергени повинні зазначатися в переліку інгредієнтів харчового продукту, який має включати всі інгредієнти в порядку зменшення їх маси станом на момент використання у процесі виробництва харчового продукту. Крім того, назва алергенів має бути виділена серед решти інгредієнтів харчового продукту за допомогою шрифту, кольору, фону, стилю, тощо.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що пропозиція ТОВ "Україна 2001" не відповідає вимогам замовника, та має бути відхилена.
Таким чином, ФОП Бальжик Дмитро Петрович звертається з проханням:
1. Розглянути вказану вимогу.
2. Відмінити (скасувати) протокол засідання уповноваженої особи КНП «Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни» Хмельницької обласної ради №24-30 від 28.02.2024 р. про обрання переможця.
3. На підставі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII відхилити пропозицію ТОВ "Україна 2001".
4. Про прийняте рішення прошу повідомити у визначені законодавством терміни.
Одночасно повідомляю, що я, ФОП Бальжик Д.П., в межах норм чинного законодавства залишаю за собою право на звернення до органу оскарження та інших контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
обласний госпіталь ветеранів війни»
Хмельницької обласної ради
За результатами розгляду та аналізу тендерної пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ "Україна 2001" по закупівлі «Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку; Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку» (Класифікація за ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб), ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-16-004442-a, встановлено невідповідність їх тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1. В підпункті а) пункту 5 Додатку №2 до тендерної документації предмету закупівлі «Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку; Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку» (Класифікація за ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб), зазначено:
«5. Для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) копія декларації виробника на запропонований товар.»
Учасником відкритих торгів ТОВ "Україна 2001" у складі тендерної пропозиції надано Декларацію виробника/посвідчення про якість, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме:
Згідно Закону України від 06.12.2018р. №2639-VIII “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» у декларації не зазначені алергени які містяться у предметі закупівлі, тобто не зазначено алерген який міститься у борошні. Статтею 15 Закону України надаються роз’яснення, яким чином алергени повинні зазначатися на маркуванні харчових продуктів. Важливо наголосити на тому, що обов’язковою для надання є інформація про вміст алергенів, що визначенні додатком №1 до Закону. Алергени повинні зазначатися в переліку інгредієнтів харчового продукту, який має включати всі інгредієнти в порядку зменшення їх маси станом на момент використання у процесі виробництва харчового продукту. Крім того, назва алергенів має бути виділена серед решти інгредієнтів харчового продукту за допомогою шрифту, кольору, фону, стилю, тощо.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що пропозиція ТОВ "Україна 2001" не відповідає вимогам замовника, та має бути відхилена.
Таким чином, ФОП Бальжик Дмитро Петрович звертається з проханням:
1. Розглянути вказану вимогу.
2. Відмінити (скасувати) протокол засідання уповноваженої особи КНП «Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни» Хмельницької обласної ради №24-30 від 28.02.2024 р. про обрання переможця.
3. На підставі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII відхилити пропозицію ТОВ "Україна 2001".
4. Про прийняте рішення прошу повідомити у визначені законодавством терміни.
Одночасно повідомляю, що я, ФОП Бальжик Д.П., в межах норм чинного законодавства залишаю за собою право на звернення до органу оскарження та інших контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 17:44
Добрий день. На вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник при проведенні процедур закупівель зобов’язаний дотримуватись законодавства в сфері публічних закупівель та принципів публічних закупівель, визначених Законом.
Під час дії воєнного стану Замовник керується при проведенні закупівлі Особливостями
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з абз. 2 п. 46 Особливостей визначено, що у разі, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тобто, Ваша тендерна пропозиція не розглядалась, не відхилялась, а подання вимоги щодо обрання переможця процедури закупівлі, у випадку, якщо пропозиція не розглядалась, взагалі не передбачена чинним законодавством.
Але, за результатом розгляду питання, що Вами сформоване повідомляємо наступне.
Згідно вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовник закуповує:
1. Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку, відповідність стандартам - ДСТУ 7517:2014, термін зберігання хліба до 72 год. упак. з моменту виймання з печі при температурі не нижче 6ºС та відносній вологості 65-75%;
2. Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку, стандарт ДСТУ 4583:2006, термін зберігання хліба до 72 год. упак. з моменту виймання з печі при температурі не нижче 6ºС та відносній вологості 65-75%.
Згідно п. 5 Додатку 2 до ТД - для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) копія декларації виробника на запропонований товар.
Учасником надано в складі тендерної пропозиції декларацію виробника, в якій визначено всі технічні характеристики товару, що визначені в додатку 2 до ТД, зокрема найменування продукції, відповідність стандартам ДСТУ, термін зберігання хліба, ґатунок, органолептичні та фізико-хімічні показники, що відповідають вимогам ДСТУ.
Щодо зазначення інформації про алергени, яка на Вашу думку має бути зазначена в Декларації повідомляємо, що вимогами Додатку 2 до ТД не вимагалась технічним завданням Замовника, а також не передбачалась, як обов’язковою при наданні копії декларації виробника товару.
Крім того, відповідно до Закону України від 06.12.2018р. №2639-VIII “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» маркування - слова, описи, знаки для товарів і послуг (торговельні марки), графічні зображення або символи, що стосуються харчових продуктів, які розміщуються на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), кольєретці, а за відсутності упаковки, у документі або повідомленні, що супроводжують харчовий продукт або посилаються на нього.
Замовником не вимагалось надання в складі тендерної пропозиції етикетки товару, зразку упаковки товару і т.д., а подана Учасником декларація не є маркуванням товару у розумінні приведеної вище норми.
Тому, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Під час дії воєнного стану Замовник керується при проведенні закупівлі Особливостями
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Згідно з абз. 2 п. 46 Особливостей визначено, що у разі, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тобто, Ваша тендерна пропозиція не розглядалась, не відхилялась, а подання вимоги щодо обрання переможця процедури закупівлі, у випадку, якщо пропозиція не розглядалась, взагалі не передбачена чинним законодавством.
Але, за результатом розгляду питання, що Вами сформоване повідомляємо наступне.
Згідно вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовник закуповує:
1. Хліб пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку, відповідність стандартам - ДСТУ 7517:2014, термін зберігання хліба до 72 год. упак. з моменту виймання з печі при температурі не нижче 6ºС та відносній вологості 65-75%;
2. Хліб житньо-пшеничний, різаний, упакований, 1 ґатунку, стандарт ДСТУ 4583:2006, термін зберігання хліба до 72 год. упак. з моменту виймання з печі при температурі не нижче 6ºС та відносній вологості 65-75%.
Згідно п. 5 Додатку 2 до ТД - для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи:
а) копія декларації виробника на запропонований товар.
Учасником надано в складі тендерної пропозиції декларацію виробника, в якій визначено всі технічні характеристики товару, що визначені в додатку 2 до ТД, зокрема найменування продукції, відповідність стандартам ДСТУ, термін зберігання хліба, ґатунок, органолептичні та фізико-хімічні показники, що відповідають вимогам ДСТУ.
Щодо зазначення інформації про алергени, яка на Вашу думку має бути зазначена в Декларації повідомляємо, що вимогами Додатку 2 до ТД не вимагалась технічним завданням Замовника, а також не передбачалась, як обов’язковою при наданні копії декларації виробника товару.
Крім того, відповідно до Закону України від 06.12.2018р. №2639-VIII “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» маркування - слова, описи, знаки для товарів і послуг (торговельні марки), графічні зображення або символи, що стосуються харчових продуктів, які розміщуються на будь-якій упаковці, етикетці (стікері), кольєретці, а за відсутності упаковки, у документі або повідомленні, що супроводжують харчовий продукт або посилаються на нього.
Замовником не вимагалось надання в складі тендерної пропозиції етикетки товару, зразку упаковки товару і т.д., а подана Учасником декларація не є маркуванням товару у розумінні приведеної вище норми.
Тому, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНА 2001" |
290 700,00
UAH з ПДВ
|
290 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бальжик Дмитро Петрович |
304 300,00
UAH з ПДВ
|
304 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНА 2001" #35080933 |
Переможець |
290 700,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 12:28
|
Договір 7Т (Хліб).PDF | укладений |
11 березня 2024 10:20
|