Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | https://psychiatry-kyiv.itmed.org/ |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 103 |
Контактна особа: |
Вікторія Тішина +380442936441 vikulya2601@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 11:11 |
Очікувана вартість: | 64 696 739,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 323 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) згідно Додатку 7 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 323400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 17:22 |
ДОДАТОК 6_Тендерна пропозиція.docx | |
21 лютого 2024 17:22 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (нова редакція).rtf | |
21 лютого 2024 17:22 |
ТД (нова редакція).docx | |
21 лютого 2024 17:22 |
ДОДАТОК 4 Проект договору (нова редакція).docx | |
21 лютого 2024 17:22 |
Протокол змін.pdf | |
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК 7_Форма_заповн_гарант.docx | |
16 лютого 2024 11:50 |
Календарний графік виконання робіт.docx | |
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК_5_Інші документи.docx |
21 лютого 2024 17:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2024 17:22 |
ДОДАТОК 6_Тендерна пропозиція.docx
|
|||
21 лютого 2024 17:22 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (нова редакція).rtf
|
|||
21 лютого 2024 17:22 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
21 лютого 2024 17:22 |
ДОДАТОК 4 Проект договору (нова редакція).docx
|
|||
21 лютого 2024 17:22 |
Протокол змін.pdf
|
|||
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК 7_Форма_заповн_гарант.docx
|
|||
16 лютого 2024 11:50 |
Календарний графік виконання робіт.docx
|
|||
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
16 лютого 2024 11:50 |
ДОДАТОК_5_Інші документи.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000053 ● 169a2a4067fd4deea87ee44da71c8eb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40
UA-2024-02-16-004305-a 16.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 12:57:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини корпусу №1 (відділення реабілітації) КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: вул. Кирилівська 103, м. Київ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-004305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 14:28:54
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) від 27 березня 2024 року
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) від 27 березня 2024 року, КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - Замовник) надає інформацію та документи по суті запиту:
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ (Позитивного) від 10 січня 2024 року, що додається;
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150, дефектні акти додаються;
Проектно-кошторисна документація, робочий проект та технічне завдання додаються;
Слід зауважити, що закупівля на яку було розпочато моніторинг здійснюється не за рахунок бюджетних коштів, як вказано в запиті, а за рахунок коштів підприємства зароблених згідно статутної діяльності.
Також інформуємо, що на сьогодні договір з учасником переможцем не укладено, оскільки у замовника виникла потреба продовжити строк для укладення договору про закупівлю до 60 днів відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Постанова). Тендерна документація приведена у відповідність до змін від 09.02.2024 №131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Замовником направлено лист від 08.03.2024 № 061/29/1-08/2043 до Українського науково-дослідного інституту спеціальної техніки та судових експертиз СБУ з метою проведення товарознавчої експертизи для перевірки вартості будівельних матеріалів та устаткування станом на 23.02.2024 рік. Після отримання результатів товарознавчої експертизи буде укладено договір, в разі завищення цін на будівельні матеріали та устаткування сума договору буде відкоригована додатковою угодою в бік зменшення ціни за згодою обох сторін.
- Експ. звіт реабілітація.pdf
- дефектний акт реабілітація (скан) pdf.pdf
- 409_КД_ЗКР.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-01.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-02.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-04.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-06.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-07.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-09.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-010.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-012.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-013.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-015.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-016.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-018.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-019.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-021.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-022.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-024.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-025.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-027.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-028.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-030.pdf
- 409_КД_ЛК1_02-01-031.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-03.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-05.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-08.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-011.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-014.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-017.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-020.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-023.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-026.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-029.pdf
- 409_КД_ЛК2_02-01-032.pdf
- 409_КД_ОК_02-01.pdf
- 409_КД_ПВР.pdf
- Том 1 (ЗПЗ) (реабілітація).pdf
- Том 2 Книга 1 (АБ) (реабілітація).pdf
- Том 2 Книга 2 (ГП) (реабілітація).pdf
- Том 2 Книга 3 (ТХ) (реабілітація).pdf
- Том 3 Книга 1 (ОВ) Реабілітація.pdf
- Том 3 Книга 2 (ВК) Реабілітація.pdf
- Том 3 Книга 3 (ЕТР) (реабілітація).pdf
- Том 3 Книга 4 (АД) Реабілітація.pdf
- Том 3 Книга 5 (СКС) (реабілітація).pdf
- Том 3 Книга 6 (ФО) (реабілітація).pdf
- Том 3 Книга 7 (СКД) (реабілітація).pdf
- Том 4 Книга 1,2 (СПС.СО) (реабілітація).pdf
- Том 4 Книга 3 (ДСПЗ) (реабілітація).pdf
- Том 5 (ОВНС) (реабілітація).pdf
- ТЗ,МЗ,МП реабілітація психіатрія.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 15:26:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини корпусу №1 (відділення реабілітації) КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» за адресою: вул. Кирилівська 103, м. Київ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-16-004305-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», в частині дотримання вимог щодо підтвердження переможцем торгів ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» ступеня локалізації виробництва, а саме: трансформатора ЯТП-0,25, насосів церкуляційних NС3 32-85/180 Calpeda, повітряного теплового насосу з охолодженням та з низькотемпературним комплектом в малошумному виконанні DOMINO EXR 175 Z H Thermocold, насосів циркуляційних NR 40/160 B Calpeda 70МА0622000, насосів циркуляційних NR 40/125 B Calpeda, постачання яких передбачено під час виконання робіт.
2. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції):
2.1. вимогам пункту 4 додатку 5 тендерної документації щодо надання гарантійного листа, в частині підтвердження що засновники учасника, кінцеві бенефіціари учасника не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції.
2.2. вимогам пункту 8 додатку 5 тендерної документації в частині надання підтвердження права виконувати роботи підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011року №1107), а саме: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
2.3. вимогам пункту 7 додатку 3 тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів (Сертифікату та Декларації відповідності) на запропоноване до постачання (локальний кошторис № 02-01-032) медичне обладнання, а саме:
Сертифікату відповідності на:
Тренажер універсальний (стіл реабілітаційний) ТОВ «Реанимед» 750х550х700 (п.п. 10, 22 локального кошторису);
Стельовий підйомник GH1 ТОВ «Реанімед» Стельовий підйомник GH1 (п. 58 локального кошторису);
Мат гімнастичний ТОВ «Реанімед» Мат гімнастичний (п. 94 локального кошторису);
Ванна бальнелогочіна 1800х900 (п.п. 106, 110 локального кошторису).
Тренажер універсальний (стіл реабілітаційний) ТОВ «Реанимед» 750х550х700 (п.22 локального кошторису);
Декларації та Сертифікату відповідності на:
Стіл маніпуляційний ТОВ «Реанімед» Uzumcu Dressing Trolley 70772 (п.п. 9, 21, 101 локального кошторису);
Шведська стінка ТОВ «Реанімед» 1100х70х2400 (п.п. 11, 23,36, 61 локального кошторису);
Штора медична 5000х2500 (п. 37, 42, 47 локального кошторису);
Ліжко кушетка ТОВ «Реанімед» 2000х600х800 (п.п. 31, 40, 45, 90, 99 локального кошторису);
Тренажер бігова доріжка ТОВ «Реанімед» LIFE fitness acivate treadmill (п. 48 локального кошторису);
Балансувальна подушка ТОВ «Реанімед» (п. 49 локального кошторису);
Бруси реабілітаційні ТОВ «Реанімед» Паралельні реабілітаційні бруси зі змінною висотою (п. 50 локального кошторису);
Орбітрек Orbitreki FitLand YK-СТ1901В (п. 52 локального кошторису);
Перила балансійні по периметру приміщення 28 м (п. 53 локального кошторису);
Рейка стельова RFB-1 (п. 54 локального кошторису);
Реабілітаційний тренажер Бубновського 4 секції (п. 55 локального кошторису);
Степ-платформа (п. 56 локального кошторису);
Сходи реабілітаційні ТОВ «Реанімед» Сходи реабілітаційні (п. 57 локального кошторису);
Стіл реабілітаційний широкий ТОВ «Реанімед» Bobath bed 2000х1200х950 (п. 59 локального кошторису);
Тренажер степер ТОВ «Реанімед» Home mini stepper trainer (пунк 60 локального кошторису);
Крісло для гіпноза 500х500х1000 (п. 93 локального кошторису);
Шафа медична ТОВ «Реанімед» Uzumcu Operating Theatre Cabinet 40530 (Шафа для інструментів і медикаментів, напівзакрита 40503 ТОВ «Реанімед») (п. 102 локального кошторису).
3. Документально підтвердити інформацію щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем торгів - ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП». У разі укладання договору надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 10:21:39
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) від 02 квітня 2024 року, КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - Замовник) надає інформацію та документи по суті запиту:
Пояснення та інформація по суті запиту від 02 квітня 2024 року додаються в прикріплених файлах.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-18 14:52:13
Звернення
15.04.2024 року уповноваженим органом оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.
Так, за змістом висновків, зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує виконати вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а у разі неможливості вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З урахуванням висновку, щодо відсутності порушень за результатом аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП», - просимо надати роз’яснення щодо виконання зобов’язань з усунення порушень, встановлених у висновку.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-04-19 14:02:21
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України за результатами розгляду вашого звернення за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-02-16-004305-a та його зобов’язань повідомляє наступне.
Порядок проведення моніторингу процедури закупівель і специфіку реалізації результатів моніторингу визначено безпосередньо статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення» визначено форму та зміст висновку, який складається за наслідками моніторингу публічних закупівель.
Так, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у пункті 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зазначається посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, виходячи із структури та змісту частини 8 статті 8 Закону, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки.
Зазначаємо, що пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) встановлено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у 2024 році замовник здійснює закупівлю товарів, зокрема трансформаторів та насосів, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків.
Одночасно за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Технічними, якісними та кількісними характеристиками (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено, що при виконанні робіт за предметом процедури закупівлі за номером UA-2024-02-16-004305-a передбачено установлення, зокрема, трансформаторів ЯТП-0,25, насосів церкуляційних NС3 32-85/180 Calpeda, насосів циркуляційних NR 40/160 B Calpeda 70МА0622000, насосів циркуляційних NR 40/125 B Calpeda.
Зважаючи на зазначене Держаудитслужба у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-02-16-004305-a зобов’язала комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виконати вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а у разі неможливості вжити заходи щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Зокрема повідомляємо, що пунктом 50 Особливостей встановлено, що Замовник відміняє відкриті торги, зокрема у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2024-04-22 17:40:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 11:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" |
62 755 303,11
UAH з ПДВ
|
62 755 303,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" #37013701 |
Переможець |
62 755 303,11
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 лютого 2024 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2024 09:30
|
ДУ 5 дог 164-24-27.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2024 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 14:59
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 10:05
|
ДУ № 3 від 09.07.2024 (Дог № 164-24-27 від 30.04.2024).pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2024 14:39
|
ДУ №2 до Дог№164-24-27.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 10:41
|
ДУ №1 ( відділення реабілітації).pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 15:41
|
Договір № 164-24-27 від 30.04.2024.pdf | укладений |
30 квітня 2024 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг до 31 грудня 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 164-24-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною директора,ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП", Мельничука Максима Олеговича на Лазоренко Миколу Пантелеймоновича, відповідно до Рішення Єдиного учасника ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" від 13.06.2024 року №25 Сторони погодились внести зміни до Договору і його додатків у даній частині. |
Номер договору про закупівлю: | 164-24-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Замовника з Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на Комунальне некомерційне підприємство «Клінічний заклад з надання психіатричної допомоги «ПСИХІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідно до рішення Київської міської ради від 08 квітня 2021 року № 567/608 «Про реорганізацію закладів з надання психіатричної допомоги, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва». |
Номер договору про закупівлю: | 164-24-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 1.1 розділу 1. Предмет Договору у новій редакції: « Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання робіт Капітальний ремонт частини корпусу №1 (відділення реабілітації) КНП "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ" за адресою: вул. Кирилівська 103, м. Київ. Коригування». Код за ДК 021: 20215: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи». |
Номер договору про закупівлю: | 164-24-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зміною директора ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" сторони погодились внести зміни до Договору і його додатків у даній частині, а саме: Розділ 18 Адреси, реквізити і підписи Сторін викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 164-24-27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |