Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона приміщень (Адміністративна будівля по вул.Київській,10)
Очікувана вартість
601 019,00 UAH
UA-2024-02-16-004242-a ● 087355130723477fb31409e90e91e36d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Геля Ірина Петрівна 380443650320 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2024 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 601 019,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 005,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона приміщень (Адміністративна будівля по вул.Київській,10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником на підставі наданих Замовнику актів приймання-передавання наданих послуг, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передавання наданих послуг. Розрахунки здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 10:45 |
Протокол 23.pdf | |
21 лютого 2024 10:45 |
Перелік змін.docx | |
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 5 до ТД Проєкт договору.doc | |
21 лютого 2024 10:45 |
Тендерна документація-охорона.doc | |
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 4 до ТД (зі змінами) .doc | |
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 1 до ТД.doc |
21 лютого 2024 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Протокол 23.pdf
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Перелік змін.docx
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 5 до ТД Проєкт договору.doc
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Тендерна документація-охорона.doc
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 4 до ТД (зі змінами) .doc
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||
21 лютого 2024 10:45 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4
Дата подання: 20 лютого 2024 10:39
Дата відповіді: 21 лютого 2024 10:51
Вітаємо! У розділі 5 Додатку 4 вами вимагається:
Гарантійний лист щодо огляду матеріально-технічної бази, яка належить учаснику та розташована в м. Луцьку (на підтвердження вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови КМУ №1178)
Скажіть будь ласка, з якою метою ви вимагаєте наявність матеріально технічної бази у м. Луцьку??? Якщо це помилка- виправте, якщо ні - тоді поясніть дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації (розділ 5 додатку 4)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-16-004242-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАСІЧНИЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2117216735
Дата подання: 19 лютого 2024 16:27
Дискримінаційні вимоги
Тендерною Документацією Додатком 1, визначено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з охорони (страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків. До договору подати оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків.
Згідно із статтею 22 ч.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків при здійсненні охоронної діяльності не відноситься до кваліфікаційних критеріїв.
Cтаттею 22 ч.4 Закону Украни "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На мою думку, дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, і суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Тому дана вимога призводить до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому прошу Вас, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах, прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно із статтею 22 ч.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами та договір добровільного страхування охоронців від нещасних випадків під час виконання своїх обов’язків при здійсненні охоронної діяльності не відноситься до кваліфікаційних критеріїв.
Cтаттею 22 ч.4 Закону Украни "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На мою думку, дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, і суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Тому дана вимога призводить до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому прошу Вас, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах, прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2024 11:14
- Процедура закупівлі: Охорона приміщень (Адміністративна будівля по вул.Київській,10), код ДК 21:2015 Єдиний закупівельний словник 79710000-4 Охоронні послуги процедури закупівлі - оголошена для забезпечення охорони адміністративної будівлі. Дана вимога не має дискримінаційного підходу до майбутніх учасників та спрямована на належне надання послуг кваліфікованими виконавцями.
Керуючись п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» -тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Керуючись п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» -тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-16-004242-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАСІЧНИЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2117216735
Дата подання: 19 лютого 2024 16:39
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною Документацією Додатком 1, визначено, що Учасник у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. На підтвердження надати підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - копій технічних паспортів транспорту реагування;- дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771) - копій довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р.№ 405);- на підтвердження можливості доступу до інформації про стан руху, місцезнаходження транспорту, необхідного для надання послуг згідно із умовами закупівлі, Учасник надає Договір на надання відповідних послуг з уповноваженою на це особою.У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності додатково надати оригінали або копії дійсних договорів реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності.
У відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги фізичної охорони (охоронників) а не охорони об’єкту з використанням пункту централізованого спостереження (п. 19. Ліцензійних умов - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування). Тому вимоги щодо наявності транспорту реагування і його обладнання (п. 12 Ліцензійних умов) не можуть вноситись до вимого даної публічної закупівлі. Їх наявність свідчить про написання даних вимог під конкретного замовника і має ознаки дискримінації до учасників.
Відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" Пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Прошу привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги фізичної охорони (охоронників) а не охорони об’єкту з використанням пункту централізованого спостереження (п. 19. Ліцензійних умов - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування). Тому вимоги щодо наявності транспорту реагування і його обладнання (п. 12 Ліцензійних умов) не можуть вноситись до вимого даної публічної закупівлі. Їх наявність свідчить про написання даних вимог під конкретного замовника і має ознаки дискримінації до учасників.
Відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" Пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Прошу привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дані вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2024 14:08
- Замовник замовляє послугу фізичної охорони приміщень (адміністративна будівля).
Згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації - Виконавець повинен провести комплекс організаційно-технічних заходів (підключення обладнання та технічне обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопки тривожного виклику та підключити брилок) з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи реагування охорони на об’єкт Замовника.
Додатком 5 до Тендерної документації (Проєкт договору) встановлено, що виконавець повинен провести комплекс організаційно-технічних заходів (підключення обладнання та технічне обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопки тривожного виклику та підключити брилок) з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи реагування охорони на об’єкт Замовника.
Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
- Вимога щодо документального підтвердження наявності транспорту реагування та його обладнання Учасників не носить дискримінаційний характер, як такий, що навмисно звужує коло потенційних Учасників, так як послуги з надання фізичної охорони здійснюються для забезпечення особистої безпеки громадян та персоналу охорони на об'єктах охорони.
Згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації - Виконавець повинен провести комплекс організаційно-технічних заходів (підключення обладнання та технічне обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопки тривожного виклику та підключити брилок) з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи реагування охорони на об’єкт Замовника.
Додатком 5 до Тендерної документації (Проєкт договору) встановлено, що виконавець повинен провести комплекс організаційно-технічних заходів (підключення обладнання та технічне обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопки тривожного виклику та підключити брилок) з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи реагування охорони на об’єкт Замовника.
Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
- Вимога щодо документального підтвердження наявності транспорту реагування та його обладнання Учасників не носить дискримінаційний характер, як такий, що навмисно звужує коло потенційних Учасників, так як послуги з надання фізичної охорони здійснюються для забезпечення особистої безпеки громадян та персоналу охорони на об'єктах охорони.
Номер вимоги: UA-2024-02-16-004242-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПАСІЧНИЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2117216735
Дата подання: 19 лютого 2024 17:24
Внесення змін до тендерної документації
Тендерною Документацією Додатком 1, визначено, що Учасник повинен надати копії підтвердження кваліфікації не нижче 4-го розряду двох охоронників, які на вимогу Замовника будуть посилювати пост охорони у випадку надзвичайної ситуації. Завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 4 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб). Чому саме 4 розряд? Ваш об'єкт не належить до категорії об'єктів, який мають право охороняти лише охоронники 4 розряду. Вважаю, дані вимоги такими, що обмежують кількість учасників, які можуть прийняти участь в тендері. Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Прошу внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2024 14:38
Відповідно до вимог ст. 14 Закону України «Про охоронну діяльність» Персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності з встановленням відповідного розряду, необхідного для надання послуг з охорони власності та громадян.
Вимога щодо наявності охоронників не нижче IV розряду були враховані Замовником побажанням щодо досвіду у сфері охорони. Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» (внесеними змінами від 25.09.2013 року та 22.09.2015 року) встановлені вимоги до кваліфікації «охоронник 4-го розряду»: «Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років». Тоді, як до кваліфікації «охоронник 3-го розряду» передбачено підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років.
При встановлені вимоги щодо наявності охоронників, які на вимогу Замовника будуть посилювати пост охорони у випадку надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб) які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду, Замовником враховувались важливість об’єктів, для яких будуть надаватися послуги та документів, що зберігаються на них.
Тому, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі та не порушено принципів здійснення публічних закупівель.
Вимога щодо наявності охоронників не нижче IV розряду були враховані Замовником побажанням щодо досвіду у сфері охорони. Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» (внесеними змінами від 25.09.2013 року та 22.09.2015 року) встановлені вимоги до кваліфікації «охоронник 4-го розряду»: «Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років». Тоді, як до кваліфікації «охоронник 3-го розряду» передбачено підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років.
При встановлені вимоги щодо наявності охоронників, які на вимогу Замовника будуть посилювати пост охорони у випадку надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб) які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду, Замовником враховувались важливість об’єктів, для яких будуть надаватися послуги та документів, що зберігаються на них.
Тому, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі та не порушено принципів здійснення публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В" |
600 614,00
UAH з ПДВ
|
600 614,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В" #42411792 |
Переможець |
600 614,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 10:02
|
Додаткова №1 до Дод№3 Дог№46.PDF | зміни до договору |
14 травня 2024 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 12:49
|
Дог46.pdf | укладений |
04 березня 2024 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка в Додатку №3 Договору №46 від 04.03.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |