Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Юрій Бабіч +380997849426 zakupivli.zoo.kh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 19:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2024 18:39 |
Очікувана вартість: | 2 073 928,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 217,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 25 робочих днів з моменту його отримання. | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 19:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 19:01 |
ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000031 ● 6c39e3cc658d49738bf869a76e6b4b36
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2024 № 44
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 44
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-02-15-012819-a 15.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 10:44:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-15-012819-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно Тендерній документації Розділу «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі надання сертифікатів або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару. Однак, на задіяне в обігу приміщення (холодильне та морозильне обладнання), що знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Залютинська, б. 4 сертифікатів або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання не надав.
4. Згідно Тендерній документації Замовник просить надати сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність позики не раніше дати оголошення
закупівлі. Зазначаємо той факт, що в складі тендерної пропозиції Учасником не надана довідка про відсутність позик.
З огляду на викладене просимо пояснити:
Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника ФОП ГУБІНА ІГОРЯ ІВАНОВИЧА переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 14:29:24
На виконання запиту ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 26 березня 2024 року про надання пояснень
Пояснення на запит від 26.03.2024
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.03.2024 року наказом № 44 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3)» проведеного КО «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник). На Ваш запит протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення надаємо наступні пояснення:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалося відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та з урахуванням положень розділу 3 «Вимоги до кормів» Раціонів та норм годування тварин Харківського зоопарку затвердженої Директором КО «Харківський зоологічний парк» та погодженої Заступником міського голови – Директором Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради. На підтвердження вказаної інформації надаємо копію заявки на закупівлю корму для годування тварин, а саме риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженого на 2024 рік.
Обґрунтування розміру витрат визначалося розміром бюджетного призначення встановленого кошторисом. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі визначалася за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, а саме за результатами пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації (моніторинг середньоринкових цін на відповідний товар при плануванні відповідної закупівлі). Збір інформації про ціни на відповідні позиції проводився шляхом перегляду та аналізу ціни на ідентичні товари, що міститься у відкритому доступі в мережі Інтернет.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) забезпечується головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки.
КО «Харківський зоологічний парк» створена Харківською міською радою та діє на основі комунальної власності територіальної громади м. Харкова, є неприбутковою організацією та виступає одержувачем бюджетних коштів, оскільки використовує вже розподілені грошові кошти. Крім того, КО «Харківський зоологічний парк» відсутня у Реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України.
Отже, КО «Харківський зоологічний парк» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП ГУБІНА ІГОРЯ ІВАНОВИЧА вимогам тендерної документації.
Щодо надання сертифікатів калібрування.
Відповідно до вимог пункту 6 «Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi» розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» для підтвердження дотримання вимог якісного та безпечного транспортування товару, учасник повинен надати:
- сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
- сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр контактний показуючий) до холодильної установки, встановлений на автомобілі;
- сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі).
Звертаємо Вашу увагу на те, що формулювання тендерної документації «сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»» є лише загальною характеристикою всієї конструкції цього пункту, в кінці речення міститься двокрапка та далі по тексту документації перераховується конкретний перелік обладнання на які необхідно надати сертифікати калібрування, а саме: на термометр контактний показуючий до холодильної установки, встановлений на автомобілі та на устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі). Отже, вимогами тендерної документації чітко визначено на яке саме обладнання необхідно було надати сертифікати калібрування. Так, вимогами тендерної документації не передбачалося надання сертифікатів калібрування на холодильне та морозильне обладнання задіяне в приміщенні. У складі тендерної пропозиції ФОП ГУБІНА ІГОРЯ ІВАНОВИЧА наявні сертифікати калібрування № 05/0528К від 24.07.2023 року на холодильну установку Тhеrmо King T-600R зав. № 5001204876, встановлену на автомобілі MERCEDES-BENZ VARIO 816D № АX 4963 MT та № 05/0529К від 24.07.2023 року на вимірювач - регулятор Thеrmo King в комплекті з первинним перетворювачем до холодильної установки Тhеrmо King Т-600R зав. № 5001204876, встановленій на автомобілі MERCEDES-BENZ VARIO 816D № АX 4963 MT. Таким чином учасник ФОП ГУБІН ІГОР ІВАНОВИЧ повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Щодо надання довідки з банку.
Відповідно до пункту 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» учасник у складі пропозиції надає сканкопію оригіналу довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі.
Відповідно до пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Учасник процедури закупівлі ФОП ГУБІН ІГОР ІВАНОВИЧ у складі пропозиції надав відомості про учасника, відповідно до яких банком, що обслуговує Учасника є АТ «БАНК «ГРАНТ». Також у складі пропозиції Учасника надана довідка з АТ «БАНК «ГРАНТ» № 81/21-2-1 від 20.02.2024 року про наявність відкритого рахунку в даному банку та відсутність заборгованості по кредитам та відсоткам. При розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ГУБІНА ІГОРЯ ІВАНОВИЧА Замовник керуючись пунктом 42 Особливостей через електронну пошту звернувся до АТ «БАНК «ГРАНТ» із запитом на підтвердження інформації щодо заборгованості по позикам та кредитам. На даний запит банк надав відповідь, що взагалі не надає позик юридичним та приватним особам, а надає лише кредити відповідно до статті 1054 Цивільного кодексу України. Крім того вся інформація щодо кредитування розміщена на офіційному сайті банку. З огляду на встановлений факт Замовник дійшов висновку, що учасник ФОП ГУБІН ІГОР ІВАНОВИЧ повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 17:27:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-15-012819-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, яке стосується не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, з приводу не надання учасником довідки з банку про відсутність позики, Замовник надав відповідь.
Згідно відповіді на запит, що Замовник через електронну пошту звернувся до АТ «БАНК «ГРАНТ» із запитом на підтвердження інформації щодо заборгованості по позикам та кредитам. На даний запит банк надав відповідь.
Чому Замовник дану відповідь не долучив до пояснення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-09 15:19:03
На виконання запиту ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 04 квітня 2024 року про надання пояснень
Пояснення на запит від 04.04.2024
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.03.2024 року наказом № 44 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3)» проведеного КО «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник). На Ваш запит протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення надаємо наступні пояснення:
Щодо ненадання відповіді з банку.
При розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ГУБІНА ІГОРЯ ІВАНОВИЧА Замовник керуючись пунктом 42 Особливостей звернувся до АТ «БАНК «ГРАНТ» із запитом на підтвердження інформації щодо заборгованості по позикам. На даний запит банк надав відповідь, що взагалі не надає позик юридичним та приватним особам, а надає лише кредити відповідно до статті 1054 Цивільного кодексу України. Крім того вся інформація щодо кредитування розміщена на офіційному сайті банку. У попередньому поясненні Замовник вказав дану інформацію, але оскільки відповідь банку не є частиною тендерної пропозиції учасника, тому Замовник не долучив його до пояснення. Натомість на Ваш додатковий запит надаємо копію відповіді АТ «БАНК «ГРАНТ» від 24.02.2024 року № 93а/21-2-1 надану на запит Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.03.2024 року наказом № 44 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені карась (15221000-3), кілька (15221000-3), короп (15221000-3), минтай тушка (15221000-3), мойва (15221000-3), оселедець (15221000-3), путасу (15221000-3), рибна дрібнота прісноводна (15221000-3), салака (15221000-3), скумбрія (15221000-3), ставридка (15221000-3), хек тушка (15221000-3)» проведеного КО «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу були виявлені порушення пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178. З огляду на те, що за проведеною процедурою закупівлі вже укладений договір, а встановлені зауваження до проведеної процедури закупівлі є незначні та не впливають на економічну складову торгів, а також керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Так, уповноважена особа Замовника Юрій Бабіч пройшов додаткове навчання з питань публічних закупівель та прослухав вебінар щодо 22 змін в закупівлях від Радника та нового керівника департаменту сфери публічних закупівель Мінекономіки, проведений Академією Радник 16.04.2024 року https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/zmini-do-postanovi-1178.
2024-04-16 20:36:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Губіна Ігоря Івановича установлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Губіна Ігоря Івановича установлено порушення пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Уповноважена особа Замовника Юрій Бабіч пройшов додаткове навчання з питань публічних закупівель та прослухав вебінар щодо 22 змін в закупівлях.
2024-04-18 10:37:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 18:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБІН ІГОР ІВАНОВИЧ |
1 885 388,80
UAH з ПДВ
|
1 885 388,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБІН ІГОР ІВАНОВИЧ #2247201094 |
Переможець |
1 885 388,80
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2024 19:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2024 21:49
|
ДУ № 3 від 20.11.2024 риба.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2024 21:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 14:57
|
ДУ № 2 від 06.11.2024 риба.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 12:48
|
ДУ 1 від 22.10.2024 риба.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2024 15:16
|
Договір_Т-24-1522-6-1_риба.pdf | укладений |
02 березня 2024 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 885 388,80 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят вісім гривень 80 копійок), ПДВ не передбачено, з них: - 923 000,00 грн (дев’ятсот двадцять три тисячі гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 962 388,80 грн (дев’ятсот шістдесят дві тисячі триста вісімдесят вісім гривень 80 копійок) – власний бюджет. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15220000-6/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 885 388,80 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят вісім гривень 80 копійок), ПДВ не передбачено, з них: - 1 023 000,00 грн (один мільйон двадцять три тисячі гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 862 388,80 грн (вісімсот шістдесят дві тисячі триста вісімдесят вісім гривень 80 копійок) – власний бюджет. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15220000-6/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 885 388,80 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят п’ять тисяч триста вісімдесят вісім гривень 80 копійок), ПДВ не передбачено, з них: - 1 123 000,00 грн (один мільйон сто двадцять три тисячі гривень 00 копійок) – місцевий бюджет; - 762 388,80 грн (сімсот шістдесят дві тисячі триста вісімдесят вісім гривень 80 копійок) – власний бюджет. |
Номер договору про закупівлю: | Т-24/15220000-6/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |