Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги по заправці та відновленню (регенерації) картриджів до принтерів, багатофункціональних пристроїв і копіювальних апаратів (обслуговування організаційної техніки)» (ДК 021:2015:50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Очікувана вартість
54 251,00 UAH
UA-2024-02-15-012344-a ● fea5816b6e274883b4654551746263f9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА |
Код ЄДРПОУ: | 03527891 |
Вебсайт: | http://sumy.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33 |
Контактна особа: |
Сергій Іванов +380993632574 sergey_ms31@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 12:24 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 12:24 |
Очікувана вартість: | 54 251,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 542,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000. Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : ДК 021:2015:50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв). Усі документи тендерної пропозиції учасників складаються українською мовою.
Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000.
Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : ДК 021:2015 :50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв). Усі документи тендерної пропозиції учасників складаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : ДК 021:2015 :50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв). Усі документи тендерної пропозиції учасників складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 послуга
"Послуги по заправці картриджів" (ДК 021:2015:50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
49 послуга
"Послуги по відновленню (регенерації) картриджів" (ДК 021:2015:50313200-4 - Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по договору здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця після підписання сторонами відповідних актів наданих послуг та рахунку протягом 7 (семи) банківських днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 17:20 |
Тендерна Заправка картриджів 2024.docx | |
15 лютого 2024 17:20 |
Проєкт договору Заправка картриджів 2024.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Цимбал Кирил Олександрович |
47 840,00
UAH з ПДВ
|
47 297,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
53 459,10
UAH з ПДВ
|
47 745,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Цимбал Кирил Олександрович #3000409278 |
Переможець |
47 297,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 17:55
|
Договір від 06.03.2024 № 30 ФОП Цимбал Кирило Олександрович.pdf | укладений |
06 березня 2024 17:54
|