Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікроавтобус (Придбання мікроавтобусу для забезпечення закладів освіти Берездівської сільської ради)
Очікувана вартість
2 191 000,00 UAH
UA-2024-02-15-012288-a 387047bf90a3410384a0496f3b73b6d9
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шишко Юрій Вікторович

+380975802566 tuman007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРЕЗДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04405171
Вебсайт: https://berezdivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 30053, Україна , Хмельницька обл., село Берездів, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 50
Контактна особа: Шишко Юрій Вікторович
+380975802566
tuman007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2024 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 191 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 955,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Мікроавтобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2024 17:15

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 лютого 2024 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2024 17:16
Додаток 3 проект договору.docx
15 лютого 2024 17:16
Додаток 2_1 ТЗ.doc
15 лютого 2024 17:16
Додаток 1 ТП.docx
15 лютого 2024 17:16
2.1. ТД мікроавтобус.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовник, ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі»!
Дата подання: 16 лютого 2024 09:48
Дата відповіді: 19 лютого 2024 18:00
Замовник, ви навмисно порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі», маніпулюючи термінами та значеннями на свій непрофесійний розсуд, не зазначаючи вимогу щодо локалізації в тендерній документації. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, зверніть будь ласка увагу на закупівлю. Вами, як замовником, знову визначена назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, що не відповідає товару що фактично закуповується. Згідно п. 61 прикінцевих та перехідних положень Розділ 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник здійснює закупівлю товару, що складає предмет закупівлі «мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», ВИКЛЮЧНО якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків у 2024 році. Ступінь локалізації виробництва визначається згідно положень Закону. Ваша тендерна документація повинна містити вимогу надання учасником у складі тендерної пропозиції інформацію про ступінь локалізації виробництва, запропонованого ним згідно тендерної пропозиції товару та що підтверджують ступінь локалізації виробництва такого товару. Законом чітко визначений товар, до якого застосовується вимога по локалізації. Це «мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб», і байдуже як ви його далі будете називати. Згідно Статті 1 Закону України "Про автомобільний транспорт" наведені терміни вживаються в такому значенні: автомобіль легковий - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння НЕ БІЛЬШЕ НІЖ ДЕВ'ЯТЬ з місцем водія включно; автобус - транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння БІЛЬШЕ НІЖ ДЕВ'ЯТЬ з місцем водія включно. Згідно пункту 1.10. Правил дорожнього руху які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 термін мікроавтобус має таке значення: мікроавтобус - одноповерховий АВТОБУС з кількістю місць для сидіння НЕ БІЛЬШЕ СІМНАДЦЯТИ з місцем водія включно, але в будь якому випадку це АВТОБУС! Мін’юст свого часу надав пояснення, яким актом слід керуватись, коли виникає суперечність норм підзаконного НПА, яким є «Правила дорожнього руху», нормам закону України. В даному випадку це Закон України «Про автомобільний транспорт» (лист від 30.01.2009 № Н-35267-18). Отже, у випадку суперечності норм підзаконного акту нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу. В вашому випадку, згідно Додаток № 2 до тендерної документації, кількість місць (включно з водієм) повинна складати не менше 18, відповідно предмет закупівлі має кількість місць для сидіння без урахування місця водія більше восьми пасажирів, і це в будь якому випадку є АВТОБУС мототранспортний засіб для перевезення 10 і більше осіб. Тобто в будь якому випадку транспортний засіб не може бути визначений як мікроавтобус, тим більше як легковий. Згідно ч.5 Ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю є нікчемним у разі якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Також згідно Статті 1 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначений терміни спеціальний транспортний засіб: транспортний засіб спеціального призначення - транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо). Які спеціальні робочі функції буде виконувати ваш АВТОБУС, як ви надавали відповідь в попередній скасованій процедурі? Замовник, зрозумійте, що ви порушуєте закон, а далі як в супермаркеті можна брати все що завгодно, але треба розуміти що каса ще попереду!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р (надалі – Наказ).
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 708 від 15.04.2020 (зі змінами), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Тобто, право визначення предмету закупівлі виключно покладено законодавцем на замовника торгів.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. В залежності від того, що саме закуповується (товар, послуга, робота), для визначення предмету закупівлі ми використовуємо один або декілька класифікаторів.
Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (згідно з п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону).
Замовником визначено код ДК 021:2015 за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника 34110000-1: Легкові автомобілі, так як закуповується товар.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» в п. 14 Наказу визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Номенклатурна позиція Замовника, визначена як мікроавтобус і тому, Замовником, з врахуванням вимог законодавства, визначено уточнюючий код, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі код ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси.
Крім того, автомобіль, який планується до закупівлі замовником є транспортним засобом для забезпечення виїзду працівників/осіб у віддалені населені пункти Берездівської сільської територіальної громади для вирішення відповідних освітянських питань, тобто це транспортний засіб спеціального призначення для виконання відповідних функцій установи.
Відповідно до Загальних положень «Єдиного закупівельного словника»: код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев’ята цифра — контрольна.
Згідно Єдиного закупівельного словника - це код «021:2015:34114400-3 Мікроавтобуси», який знаходиться в категорії «021:2015:34114000-9 - Транспортні засоби спеціального призначення», який в свою чергу передбачений в класі «021:2015:34110000-1 - Легкові автомобілі».
Зважаючи на ваше твердження, що предмет закупівлі має класифікуватися за кодом ДК «021:2015:34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» слід зауважити, що до цієї категорії входять наступні транспортні засоби: «021:2015:34121000-1-Міські та туристичні автобуси», які в свою чергу включають: «021:2015:34121100-2 – Громадські автобуси», «021:2015:34121200-3 – Двосекційні автобуси», «021:2015:34121300-4 – Двоповерхові автобуси», «021:2015:34121400-5 – Низькопідлогові автобуси», «021:2015:34121500-6 – Туристичні автобуси». Як бачимо дані коди (категорії, класи) не містять у своєму переліку транспортних засобів, які б відповідали предмету закупівлі та вимогам тендерної документації.
Тобто, предмет закупівлі сформований замовником відповідно до норм чинного законодавства України.
Не зрозуміло, яким чином наведена вище умова Документації, оголошення Замовника торгів порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі.
Щодо питання локалізації. З 14.07.2022 введено в дію частину 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо встановлення ступеня локалізації певних товарів, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. У пункті 2 даної частини зазначено вичерпний перелік товарів, до яких застосовується локалізація і він не містить такої позиції як «Легкові автомобілі» та «Мікроавтобуси». 04.08.2022 набула чинності постанова Кабміну від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва». Перелік товарів до локалізації є вичерпним. Транспортний засіб для забезпечення виїзду працівників у віддалені населені пункти (спеціальний мікроавтобус) – відсутній в даному переліку та відповідно до норм чинного законодавства України не підпадає під локалізацію.
Крім того, одним з принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Дякуємо за взаєморозуміння.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ зверніть будь ласка увагу на закупівлю
Дата подання: 19 лютого 2024 18:40
Дата відповіді: 20 лютого 2024 14:57
Ще раз для особливо «обдарованих» замовників! Вам чітко навели трактування закону що таке транспортний засіб спеціального призначення, і ваш автобус не є таким і не може бути взагалі, але спеціалізованим може бути, наприклад шкільним, так і зазначайте в предметі закупівлі «спеціалізований шкільний автобус», але АВТОБУС а не легковий автомобіль! Згідно п. 61 прикінцевих та перехідних положень Розділ 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює закупівлю товару, що складає предмет закупівлі «мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» , ВИКЛЮЧНО якщо його ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 відсотків у 2024 році. Ступінь локалізації виробництва визначається згідно положень Закону. Ваша тендерна документація повинна містити вимогу надання учасником у складі тендерної пропозиції інформацію про ступінь локалізації виробництва запропонованого ним згідно тендерної пропозиції товару та що підтверджують ступінь локалізації виробництва такого товару. Ще раз, байдуже як ви визначили предмет закупівлі Законом чітко визначений товар до якого застосовується вимога по локалізації, це «мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб». А ви граєтеся з визначеннями щоб уникнути вимоги про локалізацію в тендерній документації та купити автобус Ford Transit який не має Української локалізації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Усі законні підстави щодо визначення предмету закупівлі, а також щодо вимог по локалізації товару детально описано в попередній відповіді. Замовник має діяти виключно в межах законодавства при проведенні публічних закупівель, не порушуючи принципи публічних закупівель.
Отже, пояснюємо ще раз - потреба Замовника в закупівлі товару - мікроавтобуса, так як кошти виділені саме для закупівлі мікроавтобуса, уточнюючий код номенклатурної позиції 34114400-3 «Мікроавтобуси» в коді за четвертим знаком ДК 021:2015 «Легкові автомобілі» - 34110000-1. Документальне підтвердження щодо локалізації по вказаних товарах та кодах ДК не передбачено Законом, адже вказані товари відсутні в переліку локалізованих товарів прикінцевих положень Закону. Визначення коду класифікатора, уточнюючого коду, вимог щодо локалізації товару не порушує в даному випадку ні Ваше право на участь в торгах, ні права інших Учасників, тому що вимоги однакові для всіх. Жоден з Учасників процедури закупівлі не має права впливати на вибір Замовником виду процедури закупівлі чи його обґрунтування, визначення предмету закупівлі чи коду Державного класифікатора. Проаналізувавши Ваші зауваження, не зрозуміло, яке Ваше право на участь в торгах порушується Замовником при визначенні предмету закупівлі, у чому полягає дискримінація щодо Вас, як потенційного Учасника торгів.
Дякуємо за взаєморозуміння.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій