Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Середня секція котла , ніпель, ущільнювальний шнур)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2024-02-15-011774-a ● 3934e40e33854313bbd9e18031908336
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛМКП "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Данила Апостола, буд. 1 |
Контактна особа: |
Марян Цюняк +380322293054 mtsyunyak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
дивитись Додаток №2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 штуки
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (Середня секція котла , ніпель, ущільнювальний шнур)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Д. Апостола,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата на поточний рахунок Постачальника згідно наданого рахунку 50% передоплатою | Аванс | 3 | Робочі | 50 |
Поставка товару | решта оплати 50% з відтермінуванням 14 календарних днів за кожну отриману партію Товару. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 16:42 |
ТД.docx | |
15 лютого 2024 16:42 |
Додаток 3 (ПД).docx | |
15 лютого 2024 16:42 |
Додаток 1.docx | |
15 лютого 2024 16:42 |
Додаток 2 (ТЗ).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки
Дата подання: 19 лютого 2024 16:30
Дата відповіді: 21 лютого 2024 15:48
В типовому договорі прописано: "Поставка кожної партії Товару здійснюється: протягом 30-ти робочих днів від дати заявки в письмовій формі, або електронною поштою, або рекомендованою кореспонденцією."
Питання: У зв'язку з специфікою виробництва і постачання, нестабільною та непрогнозованою ситуацією на кордоні Україна-ЄС, а також враховуючи підвищені штрафи за протермінування. Прохання продовжити термін поставки кожної партії з 30-ти, до 60-ти робочих днів від дати заявки в письмовій формі. Чи істотно зменшити штрафи за порушення термінів постачання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Нестабільна ситуація на кордоні Україна-ЄС є нетиповою обставиною, яка сторонами може розглядатись як форс-мажор. Питання форс-мажорних обставин передбачене у типовому договорі. Наголошуємо що наше підприємство є стратегічним об’єктом і поставка вказаної продукції у встановлені в договорі строки є критичним для нашого функціонування . У зв’язку із нестабільною ситуацією під час виконання договору можуть виникнути будь-які обставини які об’єктивно не дадуть можливості Постачальнику доставити товар у строк вказаний у договорі. Ми вважаємо що наперід врахувати усі обставини є неможливо , тому дана пропозиція, зазначена в питанні, є неприйнятною для нашого підприємства.
Загальний розмір штрафів за протермінування поставки
Дата подання: 19 лютого 2024 16:32
Дата відповіді: 21 лютого 2024 15:49
Враховуючи непрогнозовану ситуацію на кордоні Україна-ЄС прохання обмежити максимальний розмір штрафу затримку постачання Товару до 10% від загальної суми договору.
Відповідь: Доброго дня. 2) Процедура тендерних закупівель за своєю природою полягає також і у наданні одинакових умов для усіх учасників. Львівтеплоенерго як замовник має право самостійно встановлювати штрафні санкції у договорі з метою захисту своїх інтересів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІССМАНН" |
1 489 143,79
UAH з ПДВ
|
1 489 143,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІССМАНН" #30724898 |
Переможець |
1 489 143,79
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 16:32
|
Договір №139485 від 27.03.24р.PDF | укладений |
29 березня 2024 16:22
|