Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Близнюківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04400021 |
Вебсайт: | http://bliznjuki-selrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 64801, Україна , Харківська обл., Близнюківський р-н, смт. Близнюки, Вул. Свободи, 30 |
Контактна особа: |
Галина Сагаровська +380958816406 gsagarovskaa@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 58 581 604,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 292 908,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 45 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 14:08 |
Експертний звіт.pdf | |
15 лютого 2024 14:08 |
Відомість об'ємів робіт.pdf | |
15 лютого 2024 14:08 |
Загальна пояснювальна записка.pdf | |
15 лютого 2024 14:08 |
URP Примірна ТД на роботи ПВУ_10.2023 (2) (Відновлено).docx | |
15 лютого 2024 14:08 |
Тендерна документація_KH06A_02_15.02.2024.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000092 ● 0081c5b95fdb4c81a3fbb77c44c5f018
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 № 39
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 11.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.03.2024 № 39
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-02-15-007373-a 15.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-14 11:18:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівель поліклінічного відділення та господарчих будівель Комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Близнюки, вул. Калинова, буд. 3 за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-15-007373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Надати пояснення щодо не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів розміру, виду та умов надання забезпечення пропозицій учасників (пункт 9 ч. 2 ст. 21 Закону).
4. Надати пояснення щодо порушення вимог Закону з урахуванням Особливостей при складанні тендерної документації, а саме:
- в ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій (п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону)
- підпункт 1 пункту 5 розділу V тендерної документації не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 44 Особливостей у редакції від 13.02.2024 року.
5. Відповідно до вимог частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Надати пояснення, який гарантійний строк передбачено проєктом договору (кількість місяців/років) викладеному у додатку 2 до тендерної документації.
6. Вимогами тендерної документації передбачено підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці від 19.02.2024 № 1/3 ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» зазначено про використання техніки: автомобіль бортовий, вантажний автокран, екскаватор-навантажувач. Надати пояснення щодо не підтвердження учасником наявності у нього водіїв, машиністів та стропальників.
7. Надати пояснення щодо невідповідності інформації зазначеній у довідці від 29.02.2024 № 1/2 та наданим ЦПД Жандик А.В. від 02.01.2024 року в частині визначення посади (у довідці покрівельник, а договір ЦПД електромонтажник ІІІ розряду).
8. Надати пояснення щодо ненадання учасником кваліфікаційних сертифікатів на директора, головного інженера та інженера з охорони праці.
9. Відповідно до вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність основного обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання замовлення згідно Додатку 3 до тендерної документації. Відомістю обсягів робіт передбачено виконання робіт за допомогою трактору (зрізування, корчування, згрібання густого чагарника), установки для буріння (буріння пілотної свердловини), машини асенізаційної та апаратури пошуки підземних комунікацій АПППК-200 АС (кошторисна норма ЕН22-58-6), піскоструменевого апарату (очищення гладкої поверхні фасадів), автогудронатору, машини поливально-мийної, трамбівки, апарату для паяння труб, та інші. Надати пояснення щодо відсутності у тендерній пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» документального підтвердження наявності вищевказаної основної техніки, машин та механізмів.
10. Надати пояснення щодо оприлюднення в електронній системі закупівель вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» в частині надання копії договорів оренди на техніку, яка буде залучена до виконання робіт у той час, коли тендерна документація не містила вимоги щодо надання зазначених договорів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 14:10:59
Пояснення
Замовник погоджується з порушеннями, які допущені під час проведення закупівлі «Капітальний ремонт будівель поліклінічного відділення та господарчих будівель Комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» за адресою: Харківська область, Лозівський район, смт. Близнюки, вул. Калинова, буд. 3 за ДК 021:2015 (UA-2024-02-15-007373-a). У зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, уповноваженою особою було прийняте рішення про скасування закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
54 332 367,60
UAH з ПДВ
|
54 332 367,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" #39485251 |
Переможець |
54 332 367,60
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 09:06
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 14:16 |
Кінець періоду оскарження: | 26 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 26 березня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
15 березня 2024 14:16
|
Електронний підпис |
15 березня 2024 14:15
|
Протокол_145_15.03.24.pdf |