Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ»)
Очікувана вартість
1 667 402,00 UAH
UA-2024-02-15-006417-a ● 85fa5c77a35e41018ed727248f017502
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 19:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 11:32 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 667 402,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 674,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, и.Київ, Балансові об'єкти Замовника в м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 09:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 09:34 |
Додаток_2.doc | |
19 березня 2024 09:34 |
Тендерна документація.doc | |
19 березня 2024 09:34 |
Перелiк_змiн.docx | |
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_4.doc | |
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_5.doc | |
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_3.doc | |
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_6.doc | |
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_1.doc |
19 березня 2024 09:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2024 09:34 |
Додаток_2.doc
|
|||
19 березня 2024 09:34 |
Тендерна документація.doc
|
|||
19 березня 2024 09:34 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_4.doc
|
|||
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_5.doc
|
|||
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_3.doc
|
|||
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_6.doc
|
|||
15 лютого 2024 13:21 |
Додаток_1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт огляду об'єкту
Дата подання: 16 лютого 2024 16:33
Дата відповіді: 19 лютого 2024 10:22
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання "Акту огляду об'єкту", який підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника. Встановлення Замовником вимоги щодо надання "Акту обстеження об’єкту" є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Також слід наголосити, що є безліч рішень АМКУ з даного приводу і, в усіх, вимога щодо надання акту огляду визнана дискримінаційною. Наприклад, одне з рішень № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Акт огляду об'єкту підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Щоб не оскаржувати вимоги ТД та не затягувати процес проведення закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічну правову позицію викладено в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічну правову позицію викладено в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Наявність матеріально-технічної бази у м. Києві
Дата подання: 16 лютого 2024 16:35
Дата відповіді: 19 лютого 2024 10:33
Шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в м. Києві. Також слід наголосити, що є безліч рішень АМКУ з даного приводу і, в усіх, вимога щодо надання акту огляду визнана дискримінаційною. Наприклад, одне з рішень № 15427-р/пк від 25.10.2019 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-25-000490-a. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Довідку про наявність обладнання в м. Києві, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Щоб не оскаржувати вимоги ТД та не затягувати процес проведення закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про підприємство, в тому числі обов'язково інформацію наявність обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві. Зазначена вимога є об’єктивно необхідною для забезпечення оперативного та якісного виконання Учасником договору, який є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників.
Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у м. Києві жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників.
Наявність матеріально-технічної бази у м. Києві
Дата подання: 18 лютого 2024 13:01
Дата відповіді: 19 лютого 2024 10:22
Доброго дня, шановний замовнику! Просимо вилучити дискримінаційну вимогу щодо надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в м. Києві.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції.
Одне з рішень АМКУ - № 15427-р/пк від 25.10.2019 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-25-000490-a.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати Довідку про наявність обладнання в м. Києві, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Щоб не оскаржувати вимоги ТД та не затягувати процес проведення закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічну правову позицію викладено в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічну правову позицію викладено в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 лютого 2024 12:36
Дата відповіді: 20 лютого 2024 09:09
Шановний замовнику! Ваше посилання на рішення від 30.01.2024 № 1835-р/пк-пз (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-15-003637-a) є не коректним. Те, що "АЛЬФАТЕХ" не відстояв свою позицію є більше виключенням з правила і відсутністю належної підготовки, а ні ж вітсутністю дискримінації, і саме головне що вказано в рішенні: «Слід зазначити, що за таких умов Документація передбачає надання Акту огляду техніки саме в довільній формі, зокрема, БЕЗ ПІДПИСУ ЗАМОВНИКА.». Тобто, вказане рішення абсолютно не є аналогічним, оскільки не вимагався підпис замовника, а в даному випадку ВИМАГАЄТЬСЯ АКТ З ПІДПИСОМ ЗАМОВНИКА, ЩО І Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ. Нижче приведемо ще декілька свіжих рішень АМКУ, де предметом закупівлі є саме проектування: рішення від 21.11.2023 № 18727 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-07-012756-a); Рішення від 17.05.2023 № 6766 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-01-009396-a); 18.04.2023 № 5004 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-05-010929-a) та безліч інших. Слід зазначити, що ми можемо самі оглянути міст та надати фото-підтвердження відвідування мосту. ПРОСИМО ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО ПІДПИСУ АКТУ ОГЛЯДУ ЗАМОВНИКОМ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації.
Враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що на ДАНИЙ ЧАС ПО ЗАЗНАЧЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ» ЗА ЗАПИТАМИ УЧАСНИКІВ ЗДІЙСНЕНО ОГЛЯД ОБ'ЄКТУ, який є предметом даної закупівлі, а також надано інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції по зазначеній закупівлі. ЖОДНОМУ З УЧАСНИКІВ, ЯКИЙ ЗВЕРТАВСЯ ДО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ» НЕ ВІДМОВЛЕНО В ПРОВЕДЕННІ ОГЛЯДУ.
Таким чином, Ваше твердження щодо встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проведення огляду об'єкту, який є предметом даної закупівлі є необґрунтованим та безпідставним, оскільки зазначена вимога в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, а також надає можливість Учасникам максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає ПРИНЦИПУ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ, закріпленому у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також зазначаємо, що на ДАНИЙ ЧАС ПО ЗАЗНАЧЕНІЙ ЗАКУПІВЛІ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ» ЗА ЗАПИТАМИ УЧАСНИКІВ ЗДІЙСНЕНО ОГЛЯД ОБ'ЄКТУ, який є предметом даної закупівлі, а також надано інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції по зазначеній закупівлі. ЖОДНОМУ З УЧАСНИКІВ, ЯКИЙ ЗВЕРТАВСЯ ДО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ» НЕ ВІДМОВЛЕНО В ПРОВЕДЕННІ ОГЛЯДУ.
Таким чином, Ваше твердження щодо встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проведення огляду об'єкту, який є предметом даної закупівлі є необґрунтованим та безпідставним, оскільки зазначена вимога в повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям, а також надає можливість Учасникам максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає ПРИНЦИПУ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ, закріпленому у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-15-006417-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВАЛБЕК", Код ЄДРПОУ:39770990
Дата подання: 19 лютого 2024 17:30
Дата подання: 19 лютого 2024 17:30
СКАРГА на рішення Уповноваженої особи Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» прийняті під час проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2024 15:33
Рішення від 21.02.2024 № 3264.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2024 15:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2024 № 3912.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 11:43
Рішення від 01.03.2024 № 3912.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 18:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3912-р/пк-пз від 01.03.2024, комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ")», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-15-006417-a.
Номер скарги: UA-2024-02-15-006417-a.a2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД", Код ЄДРПОУ:32406215
Дата подання: 25 квітня 2024 13:46
Дата подання: 25 квітня 2024 13:46
Скарга
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД"
код ЄДРПОУ: 32406215
Адреса: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Святослава Хороброго, будинок 44, кімната 33,34,35,36,37,38
Замовник: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
код ЄДРПОУ: 03359018
Адреса: 01013, місто КИЇВ, вулиця НАБЕРЕЖНО-ПЕЧЕРСЬКА ДОРОГА, будинок 2
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-006417-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-006417-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
«… Станом на 20.04.2024 Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не підтверджено досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки (підпункт 1.3.1 пункт 1.3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації), оскільки аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів, а не шляхопроводу через залізницю, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» не надано документального підтвердження наявності плотеру HP DesignJet T520, який зазначений у пункті 22 довідки від 01.04.2024 № 195/7 та довідки від 19.04.2024 № 19/5, а саме скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує його право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо).
Відповідно до положень підпункту 1 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі викладеного, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей …»
Стосовно першої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до пп.1.3.1.-1.3.2. п. 1.3. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки*, складена за встановленою формою:
Назва
Замовника
(Назва організації з
якою укладено
договір),
код ЄДРПОУ Предмет договору № та дата Договору Термін виконання робіт/послуг
(початок- закінчення; місяць, рік) Сума договору з ПДВ, грн. Координати Замовника:
адреса , контактні телефони
1 2 3 4 5 6
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати оригінал або копія(ї), завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконання аналогічних договорів та копію відповідних договорів разом з копіями актів виконаних робіт, а також оригінал або копії, завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання) позитивних експертних звітів генеральним проектувальником яких є Учасник.
У складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів №195/9 від 01.04.2024 року (файл: 2.7. Довідка аналогічні договори.pdf), в якому зазначено інформацію про виконання договорів: №231/20 від 16.10.2020 року та №77/21 від 23 жовтня 2021 року.
Вказані договори були наданні у складі тендерної пропозиції (файл: 2.8 Аналогічні договори.pdf).
Відповідно до п.1.1 договору №77/21 від 23 жовтня 2021 року: предметом закупівлі є виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю».
Додатком Б ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування" встановлені наступні визначення транспортних споруд:
Міст – транспортна споруда, призначена для перепуску через перешкоди потоків рейкового, автомобільного транспорту, пішоходів та комунікацій різного призначення.
Міст автодорожній – міст на автомобільній дорозі, призначений для руху по ньому автомобілів. На мосту можуть бути тротуари для пішоходів.
Шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею.
Відповідно до п. 1.2. ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування": за довжиною мости поділяють на:
малі – до 25 м;
середні – від 25 м до 100 м;
великі – понад 100 м.
За договором №77/21 від 23 жовтня 2021 року був спроектований шляхопровід на автомобільній дорозі. На шляхопроводі можливий рук автомобільного транспорту у дві смуги. Шляхопровід довжиною 56 метрів, що відносить його до категорії середніх мостів.
Окремо варто зазначити, що тендерна документація не містила вимог, які би передбачали тлумачення виразу «великі або середні автодорожні мости» виключно у відповідності до ДБН В.2.3-22:2009 "Мости та труби. Основні вимоги проектування".
Таким чином стверджуємо, що договір №77/21 від 23 жовтня 2021 року підтверджує наявність аналогічного досвіду.
Замовник не повинен був звертатись із вимогою про усунення невідповідностей.
Отже, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником у цій частинні.
Стосовно другої підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до пп.1.1.2. п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою:
№ № з/п Найменування обладнання/програмного забезпечення тощо Власна (-ий) або знаходиться у користуванні учасника, власна (-ий) або знаходиться у користуванні №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні (у разі такого)
1 2 3 4
* На програмні комплекси надати документи, що дають право користуватися такими.
Примітки:
До довідки включається обладнання, програмне забезпечення тощо, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. Вказати фактичне місцезнаходження та наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо).
У складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №195/7 від 01.04.2024 року (файл: 2.2. Довідка про наявність обладнання.pdf) та документи, що підтверджують право власності та користування (договори оренди) (файл: 2.3. Право власності.pdf).
19.04.2024 року Замовником було опублікована вимога про усунення невідповідностей, в якій було зазначено:
«Відповідно до рішення уповноваженої особи від 19.04.2024 № 136 під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» по закупівлі за предметом «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення (заміни) несних конструкцій мосту для забезпечення безпечної експлуатації мосту через дренажний канал на о. Труханів в м. Київ»)» було виявлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Розділу 2 Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою. Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо). Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій від 01.04.2024 № 195/7, назви граф якої не відповідають формі встановленій Замовником у тендерній документації. Крім того, назви обладнання у пунктах № 2, 3, 4, 10, 14, 15 довідки від 01.04.2024 № 195/7 не відповідають інформації згідно наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» документів на підставі яких вони перебувають у користуванні. У пункті 13 довідки від 01.04.2024 № 195/7 Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» зазначено про наявність ноутбука на підставі рахунку, що не підтверджує право власності, оскільки підтвердженням є витяг з оборотно-сальдової відомості, видаткова накладна або інвентарна картки. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою. Відповідно до підпункту 1.2.3 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності зазначених у довідці працівників надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або чинну цивільно-правову угоду або копію наказу про суміщення чи сумісництво. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.04.2024 № 195/8 в якій зазначено про наявність керівника відділу вишукувань та проєктування транспортних споруд Мірошника Віталія Анатолійовича з досвідом роботи на посаді 2 роки, що не відповідає інформації у наказі про прийняття на роботу № ВК-04/1 від 28 квітня 2023 року в частині загального досвіду роботи на відповідній посаді (повних років або місяців, якщо менше одного року). Відповідно до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки, складена за встановленою формою. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 01.04.2024 № 195/9 в якій зазначено про наявність досвіду з проектування мосту на автомобільній дорозі загального користування державного значення та шляхопроводу через залізницю, чим не підтверджено вимогу Замовника щодо досвіду не менше двох договорів з проектування великих або середніх автодорожніх мостів, оскільки у відповідності до ДОДАТКУ Б ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування, міст автодорожній – міст на автомобільній дорозі, призначений для руху по ньому автомобілів, а шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею. На підставі викладеного розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» по закупівлі № UA-2024-02-15-006417-a, а саме надання Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРТРАНСАКАД» скановану довідку в довільній формі, яка містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою назви обладнання яких повинні відповідати інформації з документів на підставі яких вони перебувають у користуванні; для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо); довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою; наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або чинну цивільно-правову угоду або копію наказу про суміщення чи сумісництво; скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2020-2023 роки*, складена за встановленою формою; на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати оригінал або копія(ї), завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконання аналогічних договорів та копію відповідних договорів разом з копіями актів виконаних робіт, а також оригінал або копії, завірені підписом та печаткою учасника (у разі використання) позитивних експертних звітів генеральним проектувальником яких є Учасник.»
Відповідно до ч.16. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У повідомленні про усунення невідповідностей була відсутні інформація про наявність будь-яких невідповідностей стосовно плотера (п. 22 довідки №195/7 від 01.04.2024 року(файл: 2.2. Довідка про наявність обладнання.pdf)).
Замовником був порушений порядок усунення невідповідностей. У випадку, якби Замовником було повідомлено про наявність невідповідностей, Скаржником було би виправлено усі невідповідності.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокол № 137 від 22.04.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу № 137 від 22.04.2024 року на 2 арк.
З повагою,
Директор
ТОВ "НВП "УКРТРАНСАКАД" Олена ПІНЧУК
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2024 15:48
рішення від 29.04.2024 № 7493.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2024 15:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 № 8123.pdf
Дата публікації: 08 травня 2024 12:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
941 502,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТПРОЕКТ" |
1 250 490,00
UAH з ПДВ
|
942 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" |
1 349 000,00
UAH з ПДВ
|
949 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
1 500 661,80
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП" |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 009,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРТРАНСАКАД" #32406215 |
Відхилено |
941 502,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 15:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІСТПРОЕКТ" #31483723 |
Очікує рішення |
942 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 14:41
|