Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металева шафа, сейф (44420000-0 Будівельні матеріали)
Очікувана вартість
408 720,00 UAH
UA-2024-02-15-005815-a ● dcbf0bce97eb45d89d19bee37e6ed4fe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ПОЛТАВІ |
Код ЄДРПОУ: | 42334163 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Гоголя, буд. 25 |
Контактна особа: |
Оксана Войтюк +380532641222 mtz@pl.dbr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:55 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:55 |
Очікувана вартість: | 408 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 087,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Металева шафа архівна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Гоголя 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 44421700-4 — Шухляди та шафки із замком
8 штуки
Сейф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Гоголя 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 44421300-0 — Сейфи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 10:27 |
4442 нова редакція.docx | |
20 лютого 2024 10:27 |
Протокол Зміни до ТД 20.02.2024.docx |
20 лютого 2024 10:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2024 10:27 |
4442 нова редакція.docx
|
|||
20 лютого 2024 10:27 |
Протокол Зміни до ТД 20.02.2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 19 лютого 2024 19:34
Дата відповіді: 20 лютого 2024 10:30
Шановний Замовнику!
З метою підготовки тендерної пропозиції, що буде відповідати вимогам Замовника, просимо Вас привести у відповідність інформацію щодо предмета закупівлі, а саме - зазначити до якого саме коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відноситься предмет закупівлі у зв'язку з наданням некоректної інформації, тобто:
1. На майданчику зазначено, що предметом закупівлі є Металева шафа, сейф (44420000-0 Будівельні матеріали)
2. В тендерній документації зазначно, що предметом закупівлі є "Металева шафа, сейф (ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні)"
3. В додатку 2 до тендерної документації "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" та додатку 3 до тендерної документації "ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" до предметом закупівлі є "Металева шафа, сейф (ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні)".
4. В додатку 5 до тендерної документації "Проєкт договору", а саме в п.1.2. Договору зазначено, що "Згідно із національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» для Товару, як предмета закупівлі за державні кошти, установлений код 44420000-0 Будівельні матеріали."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, дякуємо за звернення. Зміни внесено в тендерну документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-15-005815-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38975278
Дата подання: 28 лютого 2024 09:09
Вимога
до Замовника щодо скасування рішення про відхилення пропозиції учасника
ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» з повагою та розумінням, надією на подальшу співпрацю, звертається з вимогою переглянути рішення про дискваліфікацію учасника на підставі наступного.
Замовником було оголошено закупівлю ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари Металева шафа, сейф (44420000-0 Будівельні матеріали) UA-2024-02-15-005815-a
Найнижчою ціною виявилась пропозиція учасника ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», що була відхилена замовником відповідно до протоколу №57 від 27.02.24 р.
У протоколі замовником зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. А саме учасником не надано порівняльної таблиці запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції міститься документ (Тех. часть) в якому зазначені технічні характеристики предмету закупівлі що пропонує учасник. Вони є ідентичними з вимогами що встановлюються Замовником у тендерній документації. Проте учасник готовий надати саме порівняльну таблицю.
Надання порівняльної таблиці не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому учасник може надати порівняльну таблицю замовнику відповідно до п. 43 Особливостей протягом 24 годин з моменту відповідного запиту.
Проте в порушення п. 43 Особливостей замовником не було надано учаснику 24 години на виправлення недоліків.
У цьому питанні доцільно розглянути рішення АМКУ від 09.06.2020 року № 11296-р/пк-пз (оголошення № UA-2020-04-28-001135-a), у якому Орган оскарження фактично визнав необхідність застосовувати механізм виправлення невідповідностей навіть в умовах неможливості учасника виправити такі невідповідності. За цим кейсом замовник відхилив тендерну пропозицію учасника з підстав відсутності працівників. Орган оскарження наголосив, що відхилення пропозиції учасника без застосування механізму виправлення невідповідностей розглядається як неправомірне відхилення. З огляду на спірність даного питання та окремі позиції АМКУ відхилення тендерної пропозиції учасника в «один крок» у будь-якому разі розглядається ризиковим рішенням, а тому не може бути застосовано.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» , адже пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та є найбільш економічно вигідною.
Відповідно ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» є учасником відповідної процедури закупівлі та претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору із Замовника у майбутньому.
Крім того, ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» систематично приймає участь у процедурах закупівель інших замовників та має досвід постачання товарів для контрагентів як державної так і приватної форми власності.
Відхиляючи пропозицію учасника з найвигіднішою для Замовника ціною Замовником порушено принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип недискримінації учасників та максимальної економії.
На підставі вище зазначеного просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозиції №57 від 27.02.24 р. яким було відхилено пропозицію ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» та визнати ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС» переможцем закупівлі, опублікувати намір про укладення договору.
Звертаємо увагу, що у випадку ігнорування Вами вказаної вимоги ми змушені будемо звертатись до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2024 17:49
Відхилення вимоги з аргументацією щодо відхилення в доданому файлі
Номер вимоги: UA-2024-02-15-005815-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38975278
Дата подання: 01 березня 2024 11:06
звернення
просимо надати 24 години для виправлення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2024 10:17
Відхилення вимоги з аргументацією щодо відхилення в доданому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" |
269 998,40
UAH з ПДВ
|
222 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
222 222,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРМАТО" |
319 056,00
UAH з ПДВ
|
268 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" |
287 232,00
UAH з ПДВ
|
287 232,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
324 960,00
UAH з ПДВ
|
324 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМ-ЮА ГРУП" |
405 984,00
UAH з ПДВ
|
395 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛСВІТ ПЛЮС" #38975278 |
Відхилено |
222 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 15:09
|
|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Переможець |
222 222,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2024 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 11:00
|
Договір 61 від 18.03.2024 (ФОП Сідлецький).pdf | укладений |
20 березня 2024 10:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Металева шафа архівна | 24 | штуки |
8 200,00
UAH
|
Сейф | 8 | штуки |
3 177,75
UAH
|