Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розчинник для лаків, емалей та фарб
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2024-02-15-003863-a ● c8f9195026dd45b6b09ccaeac0723478
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Костюк Василь Васильович +380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 12:20 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 12:20 |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 штуки
Розчинник для лаків, емалей та фарб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна 34/1 центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44832000-1 — Розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десять) робочих днів з моменту поставки товарів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 15:14 |
ТД розчинник 15.02_ зміни РМАК.docx | |
12 березня 2024 15:14 |
Протокол виконання рішення АМКУ щодо внесення змін 12.03.docx | |
15 лютого 2024 11:29 |
ТД розчинник 15.02.docx |
12 березня 2024 15:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2024 15:14 |
ТД розчинник 15.02_ зміни РМАК.docx
|
|||
12 березня 2024 15:14 |
Протокол виконання рішення АМКУ щодо внесення змін 12.03.docx
|
|||
15 лютого 2024 11:29 |
ТД розчинник 15.02.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фасування
Дата подання: 16 лютого 2024 09:19
Дата відповіді: 16 лютого 2024 09:29
Доброго дня! Чи можна Вам запропонувати фасування 0,4 л або 0,7 л ?
Відповідь: Доброго дня! Ні, предметом поставки має бути товар із зазначеними якісними, кількісними та технічними характеристиками, тому фасування 0,5 л
фасування
Дата подання: 19 лютого 2024 11:26
Дата відповіді: 19 лютого 2024 11:36
Добрий день!
Фасування 0,5 л = 0,350 г розчинника, чи могли б внести зміни (доповнення) до Тендерної документації із зазначенням даної ваги, так як вона відповідає вимогам закупівлі.
З метою розширення постачальників та усунення дискримінаційних вимог.
Відповідь: Доброго дня. Не потрібно маніпулювати поняттям дискримінація, адже тут іі немає. Замовник не може змінювати вимоги предмету закупівлі під конкретного учасника, це заборонено Законом.
аналогічний договір
Дата подання: 21 лютого 2024 11:50
Дата відповіді: 21 лютого 2024 12:04
Шановний замовник, ми правильно зрозуміли, що під аналогічним договором розуміється лише поставка розчинника лише у тарі 0,5 л., і лише в кількості не менше 3 250 штук?
Відповідь: -Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри та аналогічними одиницями виміру, або з найменуванням товару, ідентичним назві предмету закупівлі та з одиницями виміру аналогічними як у закупівлі.
Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею, а саме не менше 3250 шт.
Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею, а саме не менше 3250 шт.
аналог договір
Дата подання: 21 лютого 2024 13:05
Дата відповіді: 21 лютого 2024 13:19
3 250 шт в тарі по 0,5 л = 1 625 літрів. Тобто ми правильно зрозуміли, що аналогічний договір в кількісному виразі має бути не менше ніж 1 625 літрів без ОБОВ'ЯЗКОВОЇ прив'язки до тари 0,5 л.?
Відповідь: Ні, не вірно. Обсяг визначений у штуках, згідно оголошення про закупівлю.
аналоічнийг договір
Дата подання: 21 лютого 2024 14:25
Дата відповіді: 21 лютого 2024 16:18
А чи не здається вам, що ви дуже занадто приділяєте увагу аналогічному договору. Чим обумовлені такі вимоги, що прям тара має бути 0,5 л а од. виміру в шт. Чи ви думаєте, що постачальник який має досвід поставки розчинників на державні підприємства десятками тон (в каністрах, бочках, пляшках) в одиницях виміру л., кг.,т., не зможе вам поставити нещасні 6 500 пляшок саме по 0,5 л? Шо для цього потрібен досвід поставки саме в тарі 0,5 ? Це на вашу думку якийсь особливий досвід? Надайте законодавчо обгрунтоване пояснення таким вимогам. Бо інакше це буде вважатись дискримінацією для штучного звуження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно умов оголошення предметом торгів є розчинник в кількості 6500шт. Учасник потрібен досвід поставки в кількості не менше 50% від заявленого обсягу. Щодо тари в якій поставлявся розчинник по Вашому договору , жодного слова у документації (читайте уважно і не ускладнюйте життя собі і Замовнику некоректними запитаннями...
аналог договір
Дата подання: 22 лютого 2024 10:37
Дата відповіді: 22 лютого 2024 11:06
Шановний замовник, ускладнюєте життя усім саме ви, висуваючи не обгрунтовані вимоги, тим самим штучно звужуючи коло потенційних учасниківа. І це ми тільки торкнулись аналогічного договору. Ви виставляєте дуже конкретизовані вимоги в тих випадках де це не має ніякого сенсу. Прохання переглянути дані вимоги.
І по аналогічному договору все ж таки не зрозуміло, він має стосуватись 3 250 шт. в тарі 0,5 л чи можно в тарі 1 л але не менше 3 250 шт? Чи можно цю кількість підтвердити двома договорами? До чого тут взагалі саме шт., шо це вам дасть, якусь впевненість в чомусь? Чи ви впевнені, що постачальник який реалізовува раніше дану продукцію в інших од. виміру не здатен поставити вам їх у штуках?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше надаємо наступні пояснення. Залиште будь-ласка свої припущення та міркування на рахунок обмеження учасників в своїх думках....)))) .З метою уникнення двозначних трактувань щодо умов тендерної документації. Замовник вже проводив аналогічні торги.. і учасники подають аналогічні договори в інших одиницях виміру- літри, тони і т.д. Замовник чітко та максимально зрозуміло прописав одиниці виміру - Шт. Досвід виконання 50% від зазначеної у оголошені кількості- 3250шт. Учасник має надати на підтвердження договір у кількості поставки не менше 3250 шт.+накладні+відгук. Тара значення немає. Головне щоб договір підтверджував поставку в кількості не менше 3250 шт.
Аналогічний договір
Дата подання: 22 лютого 2024 11:22
Дата відповіді: 22 лютого 2024 12:19
Чи можно цю кількість підтвердити двома договорами?
Відповідь: Згідно п.8 розділу 3 Кількісний обсяг виконання ДОГОВОРУ становить 50% від обсягу, що зазначений в оголошенні. Одже, Замовник максимально зрозуміло прописав умови, для уникнення учасниками різного тлумачення документації.
аналогічний договір
Дата подання: 22 лютого 2024 11:22
Дата відповіді: 22 лютого 2024 12:15
До чого тут взагалі саме шт., шо це вам дасть, якусь впевненість в чомусь?
Відповідь: Шановний учасник, це не чат для власного самоствердження та спілкування )))
Аналогічний договір
Дата подання: 22 лютого 2024 12:53
Дата відповіді: 22 лютого 2024 16:35
Чи можно цю кількість підтвердити двома договорами?
Відповідь: Відповідь на це питання вже була надана.
не надано відповіді
Дата подання: 22 лютого 2024 12:53
Дата відповіді: 22 лютого 2024 16:36
До чого тут взагалі саме шт., шо це вам дасть, якусь впевненість в чомусь?
Відповідь: Що може взагалі надати у чомусь впевненість, особливо тепер...Не зрозуміло викладено питання.
пояснення
Дата подання: 22 лютого 2024 15:31
Дата відповіді: 22 лютого 2024 16:34
Шановний замовник, надайте чітке пояснення які документи необхідно надати для підтвердження п. 14 Розділу 2 ТД. У разі, якщо вартість предмету закупівлі, оголошеного замовником, дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, та предмет закупівлі/ його складова частина ВІДСУТНІЙ в переліку відповідно до підпункту 2 пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону з врахуванням абзаців третього і четвертого пункту 3 Особливостей. Які конкретно документи потрібно надати в даному випадку на підтвердження даної вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дана вимога стосується товарів, на які поширюється локалізація, згідно п.6.1. Прикінцевих положень ЗУ "Про публічні закупвлі". Цей товар відсутній у переліку, тому надавати не потрібно документів.
Аналогічний договір
Дата подання: 23 лютого 2024 10:09
Дата відповіді: 23 лютого 2024 10:36
Чи можно цю кількість підтвердити двома договорами? Чіткої відповіді на дане запитання не було. Є два варіанти відповіді "ТАК" або "НІ"
Відповідь: Відповідь на це питання вже була надана вище.
відповідь не зрозуміла
Дата подання: 23 лютого 2024 11:01
Дата відповіді: 23 лютого 2024 11:17
Чи можно цю кількість підтвердити двома договорами? Чіткої відповіді на дане запитання не було. Є два варіанти відповіді "ТАК" або "НІ"
Відповідь: Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є товар з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри та аналогічними одиницями виміру, або з найменуванням товару, ідентичним назві предмету закупівлі та з одиницями виміру аналогічними як у закупівлі.
Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею, а саме не менше 3250 шт.
Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею, а саме не менше 3250 шт.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:00
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:09
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.5. проєкту договору зазначено, що Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Тобто під час повітряної тривоги Постачальник не зможе здійснити поставку (відвантаження) товару з огляду на призупинення роботи складу у зв'язку із початком повітряною тривоги, що становить явну небезпеку для життя працівників, що не відповідають законодавству про охорону праці. Через те, що повітряна тривога може бути доволі тривалою та збігатися із закінченням роботи складу, як наслідок - запланована поставка товару не відбудеться, що може помилково вважатися порушенням умов договору. Відповідно до п. 8.2. проєкту договору: «У разі нездійснення поставки у встановлені строки та у визначених Договором обсягах, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а в разі порушення термінів поставки більш ніж на 10 календарних днів – сплачує Покупцю додатково штраф у розмірі 10% від вартості недопоставленого товару». Повітряна тривога є обставиною, що короткочасно унеможливлює виконання основних зобов'язань Сторін за договором. Пропонуємо доповнити п.5.5 проєкту договору застереженням щодо незастосування умов п.8.2 проєкту договору у разі несвоєчасної поставки товару через повітряну тривогу:
5.5. Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Поставка товару, що не відбулася через повітряну тривогу у строки визначені договором не вважається простроченням виконання зобов'язання із поставки товару, а санкції в цьому випадку до Постачальника за це не застосовуються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:02
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:09
Шановний Замовник!
У п.5.10. проєкту договору зазначено, що Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості, паспорти та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ. Документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ, тобто засвідчує його якісні показники, має різну назву у виробників фарби (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто єдиного документу який би підтверджував якісні показники товару немає. У пункті 9 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме: «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі». Відповідно до п. 18 Особливостей 18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків. У свою чергу, ТП формується учасником у відповідності до вимог ТД. Таким чином, умови проєкту договору не можуть звужувати чи розширювати вимоги відносно ТД. Проте, перелік документів у ТД, яким учасник має підтверджувати відповідність запропонованого товару ширший, та мітить альтернативний вибір. У договорі ж наведено лише частину документів, що визначені у ТД, а формулювання через кому без застереження про необхідність надання одного із документів означає одночасне надання таких документів, що суперечить як умовам ТД, так і є завідомо невиконуваною умовою. Просимо привести п.5.10 проєкту договору у відповідність з умовами тендерної документації:
5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката (паспорта) якості або інший документ виробника, що підтверджує якість Товару згідно вимог чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:04
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:09
Шановний Замовник!
У п.5.11. проєкту договору зазначено, що В термін не пізніше п'яти днів з моменту відвантаження Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
В день прийому-передачі Товару уповноважені представники Сторін підписують 2 примірники видаткових накладних та товарно-транспортних накладних та отримують по 1 примірнику видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. У розумінні ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» ВН та ТТН є первинними документами для бухгалтерського обліку господарських операцій. Тобто ВН та ТТН є первинним документом, що підтверджує факт передачі (відвантаження) Товару від однієї особи іншій. Відповідно до ч.8 ст.19 ГК України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи. Відтермінування надання документів є фактом бездокументальної поставки (відвантаження) Товару, тобто відсутності факту поставки (відвантаження) Товару, а отже є порушенням введення бухгалтерського обліку господарських операцій. Відповідно до ч.1 ст.668 ЦК України, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару, якщо інше не встановлено договором або законом. Бездокументальна поставка (відвантаження) Товару призведе до того, що з моменту фактичного відвантаження до моменту отримання примірника ВН, що може тривати не довше 5 днів, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару не переходить до Замовника, у зв'язку із відсутністю документу, що підтверджував поставку (відвантаження) Товару. Просимо привести п.5.11 у відповідність до норм ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ГК України та ЦК України:
5.11. В день поставки (відвантаження) Товару Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:04
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:07
Шановний Замовнику, звертаємося щодо отримання роз'яснення за п.5.11 проєкту договору. Замовник передбачає можливість повернення первинних документів (ВН та ТТН) протягом 5 днів з моменту відвантаження (тобто, Замовник може повернути документи як в день відвантаження, так і в будь-який інший день після відвантаження в межах 5 днів), яким саме документом (що буде отриманий Постачальником в день відвантаження від Замовника) підтверджуватиметься факт передачі товару від Постачальника до Замовника в день відвантаження Товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний ТОВ "Полісан", Вам неодноразово надавалась відповідь на це запитання, яке Ви задаєте постійно на торгах. Радіємо за Вас, що маєте час та натхнення на "цікаві запитання", яке чомусь не влаштовує тільки Вас.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:05
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:09
Шановний Замовник!
У п.9.2. проєкту договору зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.9.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:06
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:09
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:07
Дата відповіді: 23 лютого 2024 16:10
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами. ....
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 лютого 2024 16:57
Дата відповіді: 23 лютого 2024 17:24
Добрий день, Шановний Замовник!
Відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов'язаний надати роз'яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ми як Учасник закупівлі розмістили уточнення інформації та отримали наступну відповідь щодо розміщених уточнень від Замовника:
«ТОВ "Полісан" Вам неодноразово надавалась відповідь на це питання. Пропонуємо подивитись аналогічні наші торги, де Ви також тероризували Замовника аналогічними вимогами»
«Шановний ТОВ "Полісан", Вам неодноразово надавалась відповідь на це запитання, яке Ви задаєте постійно на торгах. Радіємо за Вас, що маєте час та натхнення на "цікаві запитання", яке чомусь не влаштовує тільки Вас».
Наведені вище відповіді Замовника та не бажання відповідати на уточнення інформації є порушенням принципів проведення публічних закупівель, що зазначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також Замовник у відповіді зазначає, що Учасник «Також тероризували Замовника аналогічними вимогами». Хочемо зазначити, що розміщення Учасником уточнень інформації на електронному майданчику щодо умов ТД не є терористичним актом (дією) у розумінні ст.258 Кримінального кодексу України.
Зважаючи на вищевказане просимо Замовника належно виконати обов’язок із надання відповідей згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей на уточнення, що були розміщенні, а саме:
1)У п.5.5. проєкту договору зазначено, що Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Тобто під час повітряної тривоги Постачальник не зможе здійснити поставку (відвантаження) товару з огляду на призупинення роботи складу у зв'язку із початком повітряною тривоги, що становить явну небезпеку для життя працівників, що не відповідають законодавству про охорону праці. Через те, що повітряна тривога може бути доволі тривалою та збігатися із закінченням роботи складу, як наслідок - запланована поставка товару не відбудеться, що може помилково вважатися порушенням умов договору. Відповідно до п. 8.2. проєкту договору: «У разі нездійснення поставки у встановлені строки та у визначених Договором обсягах, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а в разі порушення термінів поставки більш ніж на 10 календарних днів – сплачує Покупцю додатково штраф у розмірі 10% від вартості недопоставленого товару». Повітряна тривога є обставиною, що короткочасно унеможливлює виконання основних зобов'язань Сторін за договором. Пропонуємо доповнити п.5.5 проєкту договору застереженням щодо незастосування умов п.8.2 проєкту договору у разі несвоєчасної поставки товару через повітряну тривогу:
5.5. Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Поставка товару, що не відбулася через повітряну тривогу у строки визначені договором не вважається простроченням виконання зобов'язання із поставки товару, а санкції в цьому випадку до Постачальника за це не застосовуються.
2) У п.5.10. проєкту договору зазначено, що Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості, паспорти та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ. Документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ, тобто засвідчує його якісні показники, має різну назву у виробників фарби (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто єдиного документу який би підтверджував якісні показники товару немає. У пункті 9 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме: «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі». Відповідно до п. 18 Особливостей 18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків. У свою чергу, ТП формується учасником у відповідності до вимог ТД. Таким чином, умови проєкту договору не можуть звужувати чи розширювати вимоги відносно ТД. Проте, перелік документів у ТД, яким учасник має підтверджувати відповідність запропонованого товару ширший, та мітить альтернативний вибір. У договорі ж наведено лише частину документів, що визначені у ТД, а формулювання через кому без застереження про необхідність надання одного із документів означає одночасне надання таких документів, що суперечить як умовам ТД, так і є завідомо невиконуваною умовою. Просимо привести п.5.10 проєкту договору у відповідність з умовами тендерної документації:
5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката (паспорта) якості або інший документ виробника, що підтверджує якість Товару згідно вимог чинного законодавства України.
3) У п.5.11. проєкту договору зазначено, що В термін не пізніше п'яти днів з моменту відвантаження Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
В день прийому-передачі Товару уповноважені представники Сторін підписують 2 примірники видаткових накладних та товарно-транспортних накладних та отримують по 1 примірнику видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. У розумінні ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» ВН та ТТН є первинними документами для бухгалтерського обліку господарських операцій. Тобто ВН та ТТН є первинним документом, що підтверджує факт передачі (відвантаження) Товару від однієї особи іншій. Відповідно до ч.8 ст.19 ГК України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи. Відтермінування надання документів є фактом бездокументальної поставки (відвантаження) Товару, тобто відсутності факту поставки (відвантаження) Товару, а отже є порушенням введення бухгалтерського обліку господарських операцій. Відповідно до ч.1 ст.668 ЦК України, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця з моменту передання йому товару, якщо інше не встановлено договором або законом. Бездокументальна поставка (відвантаження) Товару призведе до того, що з моменту фактичного відвантаження до моменту отримання примірника ВН, що може тривати не довше 5 днів, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару не переходить до Замовника, у зв'язку із відсутністю документу, що підтверджував поставку (відвантаження) Товару. Просимо привести п.5.11 у відповідність до норм ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ГК України та ЦК України:
5.11. В день поставки (відвантаження) Товару Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
4) Шановний Замовнику, звертаємося щодо отримання роз'яснення за п.5.11 проєкту договору. Замовник передбачає можливість повернення первинних документів (ВН та ТТН) протягом 5 днів з моменту відвантаження (тобто, Замовник може повернути документи як в день відвантаження, так і в будь-який інший день після відвантаження в межах 5 днів), яким саме документом (що буде отриманий Постачальником в день відвантаження від Замовника) підтверджуватиметься факт передачі товару від Постачальника до Замовника в день відвантаження Товару?
5) У п.9.2. проєкту договору зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.9.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
6) В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
7) Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення буде передано у профільний відділ та підготовлено відповідь. За необхідності у документацію будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-15-003863-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 26 лютого 2024 18:09
Дата подання: 26 лютого 2024 18:09
СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Замовником торгів оголошено проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Розчинник для лаків, емалей та фарб (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. №1749 (код ДК 021:2015 - 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-15-003863-a).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.03.2024 10:00.
Кінцева дата оскарження умов закупівлі (тендерної документації): 27.02.2024 00:00.
Проте вимоги, що містяться в тендерній документаціє є дискримінаційними, а відтак такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям з огляду на наступне.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2024 15:54
Рішення від 28.02.2024 № 3694.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2024 15:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2024 № 4293.pdf
Дата публікації: 08 березня 2024 14:03
Рішення від 07.03.2024 № 4293.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 16:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ від 07.03.2024 року № 4293-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" |
292 500,00
UAH з ПДВ
|
226 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Чернівецький хімічний завод" |
273 000,00
UAH з ПДВ
|
249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА |
320 775,00
UAH з ПДВ
|
320 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" |
342 420,00
UAH з ПДВ
|
342 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІРАЙГРУП" #44679167 |
Переможець |
226 200,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 11:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 17:15
|
Договір 2024 970.pdf | укладений |
03 квітня 2024 17:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розчинник для лаків, емалей та фарб | 6500 | штуки |
34,80
UAH з ПДВ
|