Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго |
Код ЄДРПОУ: | 03346058 |
Вебсайт: | http://tke.if.ua |
Місцезнаходження: | 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а |
Контактна особа: |
Капущак Леся Ігорівна +380342720785 070887kli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 160 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
15 лютого 2024 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 10:55 |
ТД паливо (налив та талони) 2024 _ копія.docx | |
15 лютого 2024 10:55 |
прот. тендер 4т.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000005 ● dfc8e01212e24a9d9db9e2c7c27d62ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024 №15-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.03.2024 №15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-02-15-003011-a 15.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 15:50:32
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-15-003011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 18:07:31
Пояснення на запит по моніторингу
Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення на запит органу державного фінансового контролю від 06.03.2024.
1. Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» - комунальне комерційне підприємство, воно не здійснює бюджетних призначень, тому бюджетні призначення підприємством не здійснювалися.
Джерелом фінансування закупівлі за процедурою, що є предметом моніторингу, - власні обігові кошти підприємства.
2. Суб’єктами виконання пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» є головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» відповідно до норм його статуту – це комунальне унітарне комерційне підприємство, утворене на базі відокремленої частини комунальної власності Івано-Франківської міської територіальної громади і входить до сфери управління Івано-Франківської міської ради. Майно підприємства є власністю Івано-Франківської міської територіальної громади та закріплене за ним на праві господарського відання. Таким чином, ДМП «Івано-Франківськ-теплокомуненерго» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, також воно не є розпорядником бюджетних коштів, оскільки відповідно до п.47 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України розпорядником бюджетних коштів може бути виключно бюджетна установа.
Отже, норми пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» та воно не є суб’єктом їх виконання.
2. Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики були визначені первинно уповноваженою особою ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» на підставі службової записки начальника автотранспортної дільниці підприємства Курмана В.Р. від 05.02.2024, за погодженням головного інженера Леіва І.Я. яка додається до пояснення.
З метою придбання необхідної кількості палива для автомобілів підприємства (39 автомобілів) та генераторів які встановлені на котельнях підприємства (36-котелень), що зазначені в вказаній службовій записці, уповноважена особа 15.02.2024 оголосила проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти», № UA-2024-02-15-003011-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі за вказаною процедурою закупівлі становила 6 160 000,00 грн. Під час підготовки тендерної документації підприємство проводить моніторинг ринкових цін у потенційних постачальників за предметом закупівлі (нафта і дистиляти). Для детальнішого роз’яснення надаємо перелік запитів комерційних пропозицій, а саме:
1. комерційна пропозиція «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» від 13.02.2024р;
2. комерційна пропозиція ТзОВ «ЕКОПАЛ 2020» від 12.02.2024р ;
3. комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС» від 09.02.2024р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про наступні заходи, спрямовані на усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю від 13.03.2024,: 1. Уповноважена особа Державного міського підприємства «Івано-Франківськтеплокомуненерго», Капущак Леся Ігорівна передбачатиме надалі в тендерних документаціях замовника вимоги щодо учасника процедури закупівлі, передбачені підпунктом 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. 2. Уповноважена особа та юридична особа підприємства здійснюватимуть постійний моніторинг законодавства про публічні закупівлі на предмет внесення до нього змін. 3. Уповноважена особа Капущак Л.І. пройде навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, що будуть проводитися в найближчий період часу.
2024-03-20 11:31:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Річний план закупівель оприлюднений Замовником з порушенням пункту 2 частини другої статті 4 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Нафта і дистиляти |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 240 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 21 200,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 15:18
|
ПП ОККО-СЕРВІС 24-181.pdf | укладений |
06 березня 2024 15:17
|