Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергія електрична
Очікувана вартість
543 448,18 UAH
UA-2024-02-15-002637-a ● 23416ec7c20e46d9a52e57386fbe6123
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дарницький дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188808 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60 |
Контактна особа: |
Маслов Сергій Васильович 380445646203 ddbi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 543 448,18 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 717,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83342 Кіловат-година
Енергія електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, Київська область, Київ, Ялинкова, 58/60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 13:16 |
Протокол 32.pdf | |
22 лютого 2024 13:16 |
ТД_ЕЕ_Дарницький_дитячий_будинок_інтернат 15 02 2024_2.docx | |
15 лютого 2024 19:56 |
протокол 25.pdf | |
15 лютого 2024 19:56 |
протокол 25.pdf | |
15 лютого 2024 19:55 |
протокол 25.pdf | |
15 лютого 2024 19:53 |
ТД_ЕЕ_Дарницький_дитячий_будинок_інтернат 15 02 20241.docx | |
15 лютого 2024 10:45 |
ТД_ЕЕ_Дарницький_дитячий_будинок_інтернат.pdf |
22 лютого 2024 13:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:16 |
Протокол 32.pdf
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:16 |
ТД_ЕЕ_Дарницький_дитячий_будинок_інтернат 15 02 2024_2.docx
|
|||||||||
15 лютого 2024 19:56 |
протокол 25.pdf
|
|||||||||
15 лютого 2024 19:56 |
протокол 25.pdf
|
|||||||||
15 лютого 2024 19:55 |
протокол 25.pdf
|
|||||||||
15 лютого 2024 19:53 |
ТД_ЕЕ_Дарницький_дитячий_будинок_інтернат 15 02 20241.docx
|
|||||||||
15 лютого 2024 10:45 |
ТД_ЕЕ_Дарницький_дитячий_будинок_інтернат.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 19 лютого 2024 10:56
Дата відповіді: 22 лютого 2024 10:39
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник вимагає від учасників надання сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 28000:2008 Разом з тим, Замовник зазначає, що Сертифікати, окрім інших видів, мають включати: - передача електроенергії (ДКПП 35.12); - розподілення електроенергії (ДКПП 35.13); - торгівля електроенергією; (ДКПП 35.14). Звертаємо увагу замовника, що дані сертифікату покликані підтвердити успішне проходження сертифікації ДІЯЛЬНОСТІ учасників вимогам загальноєвропейьского ринку та загальноєвропейських стандартів. Постачальники, як це не дивно, займаються ЛИШЕ торгівлею електроенергії. Дане закріпвлюється в кодах КВЕД щодо здійснення діяльності. Постачальники НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬ передачу елетроенергії чи її розподіл. Дані обов*язки покладені на відповідних оперторів системи - зокрма Оператора Системи передачі НЕК УКРЕНЕРГО , та відповідних операторів системи розподілу, котрі в кожній області різні. Постачальники не мають права здіснювати діяльність щодо ПЕРЕДАЧІ чи РОЗПОДІЛУ. Через постачальника можливо здійснити лише ОПЛАТУ цих послуг. Тобто Замоник, вимагає наданти підтвердження ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО РОЗПОДІЛУ І ПЕРЕДАЧІ, котрі учасники (як постачальники) НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬ І НЕ МОЖУТЬ здійснювати вимогам відповідних ДСТУ ISO. Разом з тим, звертаємов вашу увагу, що предметом закупівлі є електрична енергія, а НЕ ПОСЛУГИ З РОЗПОДІЛУ ЧИ ПЕРЕДАЧІ. Вимога замовника щодо надання ISO на діяльність щодо розподілу і передачі електричної енергії є невідповідної, оскільки не стосується предмета закупівлі. Тобто замовник не може вимагати надання інформації щодо цього в відповідних ISO. ак, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги, зокрема, щодо необхідності сертифікації діяльності, якою постачальники не ЗАЙМАЮТЬСЯ і НЕ МАЮТЬ ПРАВА ЗАЙМАТИСЯ відповідно до чинного законодавства. У разі ігнорування даної вимогу будем о вимушені звернутися в АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Порушення будуть усунені, дякую
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
477 549,66
UAH з ПДВ
|
477 549,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
477 549,66
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 12:05
|
Додаткова угода N01.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 13:30
|
10-24.pdf | укладений |
08 березня 2024 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки додатку 1 до договору (План Графік посточання) |
Номер договору про закупівлю: | 10/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |