Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Героїв поліції, будинок, 19 |
Контактна особа: |
Гардамала Мар'яна Романівна 380504250446 tendersad@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 13:33 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2024 13:33 |
Очікувана вартість: | 135 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі–банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758-URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590-ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області, код ЄДРПОУ:25894919, ІВАN: UA078201720344310009000006130, Банк: Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4050000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає забезпеч-ня виконання догов. у вигляді оригіналу безумовної й безвідкличної БГ не пізніше дати укладання догов. про закупівлю. Банківська гарантія (далі-БГ) в папер. вигляді повинна бути надана Замовнику у роб. час за адресою Замовника або БГ в електр. вигляді повинна бути надана з урах-ням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»й«Про електронні довірчі послуги». БГ в електр. вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліф.електр. підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Прозорро по відповідній закуп-лі або надіслана на електр. пошту Замовника, зазначену в даній тенд. док-ції. Повноваження особи, яка підписує БГ, повинні бути підтверджені відповідним докум. (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). БГ оформлюється: -банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639;-іноз. банками–відповідно до Уніфік. правил для гарантій за вимогою МТП у редакції 2010 р., публікація №758. Розмір забезпеч-ня виконання догов. про закупівлю становить 3% від ціни догов.. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана. БГ повинна містити: −повне найменування учасника-переможця процедури закуп-лі (принципала за гарантією); −найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); −посилання на оголошення про проведення закуп-лі (UA-__), предмет закуп-лі; −суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; −положення, що БГ забезпечує вик-ня зобов’язань принципала за догов-м закуп-лі, що буде укладено за результатами закуп-лі; −безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 банк. днів з дати отримання 1-ї письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закуп-лі, без необхідності дод.обґрунт. та надання дод.документів; −положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої 3-ї особи; −покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; −положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; −строк дії БГ повинен бути не менше, ніж строк дії догов. про закупівлю; −повну відповідність БГ чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою МТП у редакції 2010р, публікація №758 (для іноземних банків). Текст БГ не має містити: -посилання на умови догов. про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); -умови про зменш. відповід-сті банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменш. зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); -умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (дод.підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); -обмеження відповід-сті банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією;- умови відкликання гарантії банком-гарантом. Рекв-ти Замовника для оформлення БГ: Служба відновлення у Рівн.обл, ЄДРПОУ25894919,UA078201720344310009000006130, Банк: ГУ ДКСУ у Рівн.обл Замовник повертає забезпеч-ня виконання догов. про закупівлю:1)після виконання переможцем процедури закуп-лі догов. про закупівлю;2)за ріш-ям суду щодо повернення забезпеч-ня догов. у випадку визнання результатів процедури закуп-лі недійсними або догов. про закупівлю нікчемним;3)у випадках, передбачених ст.43 Закону;4)згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 банк.днів з дня настання зазначених обставин |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати детально викладено в проєкті договору. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 15:22 |
Тендерна_документація_16.02.2024.docx | |
16 лютого 2024 15:22 |
Додаток_4_Технічна_специфікація_16.02.2024.docx | |
16 лютого 2024 15:22 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії_16.02.2024.docx | |
16 лютого 2024 15:22 |
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_16.02.2024.docx | |
14 лютого 2024 19:33 |
Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf | |
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_1_Гарантійний_лист.docx | |
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_6_Вимоги_до_формування_ДЦ.docx | |
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_3_Відомості_про_учасника_та_ін_документи.docx | |
14 лютого 2024 19:33 |
Тендерна_документація.docx | |
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_5_Проєкт_договору.docx | |
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_4_Технічна_специфікація.docx |
16 лютого 2024 15:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2024 15:22 |
Тендерна_документація_16.02.2024.docx
|
|||
16 лютого 2024 15:22 |
Додаток_4_Технічна_специфікація_16.02.2024.docx
|
|||
16 лютого 2024 15:22 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії_16.02.2024.docx
|
|||
16 лютого 2024 15:22 |
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_16.02.2024.docx
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Перелік основних матеріальних ресурсів.pdf
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_1_Гарантійний_лист.docx
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_6_Вимоги_до_формування_ДЦ.docx
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_3_Відомості_про_учасника_та_ін_документи.docx
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Тендерна_документація.docx
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_5_Проєкт_договору.docx
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії.docx
|
|||
14 лютого 2024 19:33 |
Додаток_4_Технічна_специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно підпункту 1.2.1. пункту 1.2. додатку №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» учасники процедури закупівлі повинні підтвердити наявність мінімальної кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг, що перелічені в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (Таблиця 5, надана форма). Скісна риска використовується в значенні «або».
Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Законом України «Про публічні закупівлі», а спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно вимог пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою підтвердження відповідного досвіду потенційного Учасника та уникнення випадків надання послуг не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості, Замовником встановлено вимогу - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (1.3.1. пункту 1.3. додатку №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ»). Відповідно до вищезазначеного, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору у зазначеному обсязі та сумою виконання є цілком обґрунтованою та не суперечить нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Відповідно до вимог 1.2.1. пункту 1.2. додатку №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» - кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці (Інженер з охорони праці чи інша особа що виконує функції) додатково підтверджується документом/документами встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (Загальний курс) (посвідчення та Витяг з Протоколу). Форма Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці встановлена Додатком 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Додаток 2 до пункту 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці встановлює форму Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Згідно підпункту 1.2.1. пункту 1.2. додатку №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» учасники процедури закупівлі повинні підтвердити наявність мінімальної кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг, що перелічені в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (Таблиця 5). До відповідної вимоги надано форму з чітким переліком та зазначеною мінімальною кількостю працівників, які будуть залучені до надання послуг.
Відповідно до вимог 1.2.1. пункту 1.2. додатку №2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» - кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці (Інженер з охорони праці чи інша особа що виконує функції) додатково підтверджується документом/документами встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (Загальний курс) (посвідчення та Витяг з Протоколу). Враховуючи вищенаведене, у вимогах вказаний чіткий перелік дисциплін навчання та перевірки знань.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000054 ● 41ab5ed142724eb2b390a1c7e22b56ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-02-14-012562-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 18:48:54
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 164,7 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-012562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-01 17:33:50
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 27.03.2024 року
У межах проведення моніторингу (UA-M-2024-03-22-000054) процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 164,7 км» (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-012562-a) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України від 27.03.2024. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючих автомобільних доріг було визначена потреба у відновленні незначних руйнувань земляного полотна, ліквідації руйнувань, деформацій дорожнього покриття, забезпечення належного санітарно-естетичного стану смуги відведення, розділювальної смуги та узбіччя. Очікувана вартість робіт визначена згідно «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (див. файл «1.Кошторисна документація.pdf», «2.Технічна специфікація.pdf»)
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду надаємо скановану копію обґрунтування (див. файл «3.Обґрунтування.pdf») та посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rv.restoration.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_protsedur_zakupivel/59445.html
Додатки:
1. Кошторисна документація;
2. Технічна специфікація;
3. Сканкопія обґрунтування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-14-012562-a За результатами моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України (надалі – Держаудитслужба) опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в межах Рівненської області протяжністю 164,7 км» (ДК 021:2015: 63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-012562-a): «2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. 3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні аргументовані заперечення: В пункті 6 розділу VI. Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол № 69 від 16.02.2024) дослівно зазначені наступні положення: «Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника. або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації». Термін «оригінал безумовної та безвідкличної банківської гарантії» був вжитий, враховуючи норми пункту 13 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», в якому унормовано, що оригіналом банківської гарантії являється як банківська гарантія у паперовому вигляді, так і в електронному. Крім іншого, у тендерній документації передбачена альтернатива, тобто можливість подання переможцем закупівлі банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю як у письмовій формі, так і в електронній. Органом фінансового контролю у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-14-012562-a вказані вище обставини не була висвітлені об’єктивно, а тому однозначне заключення про порушення Замовником частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» є передчасним та таким, що не відповідає частині 2 статті 2 КАС України, а саме невідповідність принципу обґрунтованості, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Здійснюючи моніторинг процедури закупівлі № UA-2024-02-14-012562-a, зокрема, аналізуючи тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», органом фінансового контролю у висновку не зазначено, що на виконання пункту 6 розділу VI. Тендерної документації переможцем закупівлі 13.03.2024 у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель наступні документи в електронній формі, а саме: 1. «Harantiia vykonannia zoboviazan 16-001-8594-2024.zip» - файл у форматі ZIP, що містив наступні файли: «Harantiia vykonannia zoboviazan 16-001-8594-2024. Pechatka 20953647.p7s», «Harantiia vykonannia zoboviazan 16-001-8594-2024. Pidpys 20953647.p7s», «Harantiia vykonannia zoboviazan 16-001-8594-2024.pdf», «Instruktsiia.pdf» та «Kvytantsiia.pdf». 2. «довіреність 1160 від 26.12.2023.zip» - файл у форматі ZIP, що містив наступні файли: «Довіреність 1160 від 26.12.2023.pdf», «Довіреність 1160 від 26.12.2023.pdf (1).p7s» та «Довіреність 1160 від 26.12.2023.pdf.p7s». 3. «завірена копія ліцензії з КЕП.zip» - файл у форматі ZIP, що містив наступні файли: «завірена копія ліцензії.pdf», «завірена копія ліцензії.pdf.p7s» та «завірена копія ліцензії.pdf.p7s.p7s». Отже, враховуючи, що Замовник не встановлював виключної вимоги подання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю у письмовій формі, товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель в електронній формі завантажило всі витребовувані Тендерною документацією документи, вважаємо вимогу органу фінансового контролю притягнути до відповідальності осіб, якими допущено порушення, непропорційною, зокрема без дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення. Стосовно посилання у констатуючій частині висновку Державною аудиторською службою України на постанову Касаційного адміністративного суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 зазначимо, що обставини справи, висвітлені у зазначеній постанові, не є подібними до обставин закупівлі Служби, оскільки в закупівлі UA-2021-03-22-011280-c замовник, на відміну від Служби, передбачив виключне подання документів у паперовій копії. За викладених вище обставин вважаємо, що відсутнє порушення Замовником приписів частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-04-19 15:25:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 460/428/24 |
Дата відкриття провадження: | 23 квітня 2024 |
Документи:
25 квітня 2024 17:13
|
Електронний підпис |
22 квітня 2024 17:51
|
Електронний підпис |
22 квітня 2024 17:51
|
Позовна_заява_22.04.2024.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
79 902 200,00
UAH з ПДВ
|
79 902 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
97 776 995,72
UAH з ПДВ
|
91 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
105 300 000,00
UAH з ПДВ
|
92 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
118 264 374,00
UAH з ПДВ
|
118 264 374,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
134 325 000,00
UAH з ПДВ
|
134 325 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
79 902 200,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2025 17:46
|
ДУ_7_17_2024_13.03.2024.pdf | зміни до договору |
13 березня 2025 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 18:37
|
договір_17_2024.pdf | укладений |
13 березня 2024 18:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.1). п.1.16., п.9.3. Договору, відповідно до пп.1) п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 9 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (31 змінами), Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі визначений технічною специфікацією (Додаток №1) та викласти відповідний додаток до Договору у редакції, що додається: Додаток: Технічна специфікація (Додаток №1). У звʼязку зі зменшенням обсягу закупівлі, керуючись п.9.3. Договору, сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 14 034 262, 98 грн. (чотирнадцять мільйонів тридцять чотири тисячі двісті шістдесят дві гривні, 98 копійок) в т.ч. ПДВ 20% складає 2 339 043,83 грн. (два мільйони триста тридцять девʼять тисяч сорок три гривні, 83 копійки) за рахунок коштів державного/місцевого та/або інших джерел фінансування.»; внести зміни до додатків до договору: Договірна ціна (Додаток №3), Календарний план (Додаток №5) та викласти їх у редакції, що додається. Додатки : Договірна ціна (Додаток №3); Календарний план (Додаток №5). Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 17-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |