Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розроблення проектної документації: «Паспорт майданчика для платного паркування зі зміною схеми організації дорожнього руху в межах вулиць Михайла Грушевського (від перехрестя з вул. Юрія Федьковича до майдану Шевченка), Чорновола (від перехрестя з вул. Шевченка до перехрестя з вул. Княгині Ольги) та майдану Шевченка (від перехрестя з вул. Михайла Грушевського до перехрестя з вул. Чорновола)» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (відповідний ДК 021:2015: 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат ))»
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2024-02-14-012319-a ● 80ffbc84ba104c778703347e20e41a27
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Надвірнянська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054257 |
Вебсайт: | https://nadrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область |
Контактна особа: |
Петрик Ірина Павлівна 380347527400 nad110985vip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
На виконання Програми з розроблення містобудівної документації Надвірнянської міської територіальної громади на 2022-2024 роки, затверджену рішенням сесії від 19.04.2022 № 993-15/2022 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення проектної документації: «Паспорт майданчика для платного паркування зі зміною схеми організації дорожнього руху в межах вулиць Михайла Грушевського (від перехрестя з вул. Юрія Федьковича до майдану Шевченка), Чорновола (від перехрестя з вул. Шевченка до перехрестя з вул. Княгині Ольги) та майдану Шевченка (від перехрестя з вул. Михайла Грушевського до перехрестя з вул. Чорновола)» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (відповідний ДК 021:2015: 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат ))»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2024
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання наданих Послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 18:08 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
14 лютого 2024 18:08 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
14 лютого 2024 18:08 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії, вимоги.docx | |
14 лютого 2024 18:08 |
Додаток 2 (технічні, якісні, кількісні характеристики послуги).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 15 лютого 2024 13:09
Дата відповіді: 15 лютого 2024 16:31
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу щодо формулювання поняття аналогічного договору в тендерній документації до даної закупівлі. З таким формулюванням участь зможуть прийняти лише ті учасники, які мають аналогічний договір в якому предмет закупівлі дуже узьконаправлений специфічно прописаний. Так лише ТОВ "УРБАН КОНСАЛТИНГ" і ТОВ "ПРОФ-ГРУП ПРОЕКТ" зможуть прийтяти участь в даній закупівлі, оскільки Комунальне підприємство "Сервіс паркування" Івано-Франківської міської ради позаключало більше ніж по 10 таких прямих договорів (без використання електронної системи закупівель) з кожним з них. Якщо ви хочете когось з цих учасників, то вже пропишіть «не мене 10 виконаних договорів за минулий рік» або укладіть прямі договори, як Ваші колеги з КП "Сервіс паркування". З такими вимогами, десятки професійних проектних організацій не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Але, якщо Ви хочете досягти максимальної економії, потрібно організувати максимальну конкуренцію. Кожен проект ремонту дороги чи вулиці містить схему ОДР. Просимо внести зміни у вимоги щодо аналогічного договору та викласти в наступній або подібній редакції: Аналогічним вважається договір предметом якого є розробка схеми організації дорожнього руху або розробка/виготовлення проектної документації капітального ремонту (або реконструкції) дорожнього покриття або дороги або вулиці. Також просимо вилучи з підтверджуючих документів копії/ю документів/а, які підтверджують факт оплати. Ви ж хочете підтвердити виконання договору учасником, а не добросовісність замовника. Слід відзначити про наявність непоодиноких фактів затримки оплати виконаних робіт через затримки в фінансуванні. Також, в учасника можуть бути відсутні платіжні документи через банкрутство банку в якому було відкрито рахунки. На крайній випадок, надайте можливість підтверджувати даний факт звітом про виконання договору про закупівлю з системи прозорро (надати посилання на процедуру закупівлі за якою укладений аналогічний договір).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Уважно вивчіть Додаток 1 до тендерної документації стосовно підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме надання аналогічного договору та підтвердження його виконання, де розширено (загально/ паушально/ вцілому) і недискримінаційно зазначено вимоги.
Питання 1. Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Згідно Додатку 1 до тендерної документації виконаний аналогічний договір Учасника має відповідати ОДНОМУ з наведених критеріїв:
Аналогічним вважається виконаний договір закупівлі послуги/виконання робіт, що відповідає предмету закупівлі (Послуги з розроблення/виготовлення проектної документації: Паспорт майданчика для платного паркування зі зміною схеми організації дорожнього руху; аналогічної послуги до предмету закупівлі, тобто подібної або відповідної, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо); Технічній специфікації/технічному завданню тендерної документації АБО коду ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (відповідний ДК 021:2015: 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) . Отже, ваше припущення, що лиш зазаначені вами суб’єкти ринку зможуть надати аналогічні договори не відповідає дійсності.
Питання 2. В частині Вашого прохання про внесення змін у вимоги щодо аналогічного договору та викласти у наведеній Вами редакції, звертаємо Вашу увагу на те, що в Технічній специфікації предмету закупівлі немає жодного слова про "капітальний ремонт (або реконструкцію) дорожнього покриття або дороги, або вулиці". А отже, ваше прохання не відповідне до потрібної Замовнику послуги
Питання 3. Щодо Вашого прохання про вилучення з кваліфікаційних критеріїв надання підтверджуючого документа про факт оплати за виконаним договором, повідомляємо, що Замовник має право убезпечити себе від недобросовісних учасників будь-яким, незабороненим законодавством у сфері публічних закупівель, способом. В Додатку 1 до тендерної документації вказано: на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, потрібно надати акт наданих послуг ЧИ ІНШІ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують виконання договору.
На підтвердження факту оплати Учасник має надати банківську виписку, завірену банком про повну оплату згідно наданих Учасником актів АБО ІНШИЙ, підтверджуючий оплату, документ.
Ваша пропозиція щодо зазначення вимоги посилання на процедуру закупівлі в системі Прозорро за якою укладений аналогічний договір не містить ніякої інформації про виконання договору.
Враховуючи вищевикладене, вузьконаправлені, дискримінаційні чи обмежуючі конкуренцію вимоги, відсутні.
Питання 1. Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Згідно Додатку 1 до тендерної документації виконаний аналогічний договір Учасника має відповідати ОДНОМУ з наведених критеріїв:
Аналогічним вважається виконаний договір закупівлі послуги/виконання робіт, що відповідає предмету закупівлі (Послуги з розроблення/виготовлення проектної документації: Паспорт майданчика для платного паркування зі зміною схеми організації дорожнього руху; аналогічної послуги до предмету закупівлі, тобто подібної або відповідної, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо); Технічній специфікації/технічному завданню тендерної документації АБО коду ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (відповідний ДК 021:2015: 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) . Отже, ваше припущення, що лиш зазаначені вами суб’єкти ринку зможуть надати аналогічні договори не відповідає дійсності.
Питання 2. В частині Вашого прохання про внесення змін у вимоги щодо аналогічного договору та викласти у наведеній Вами редакції, звертаємо Вашу увагу на те, що в Технічній специфікації предмету закупівлі немає жодного слова про "капітальний ремонт (або реконструкцію) дорожнього покриття або дороги, або вулиці". А отже, ваше прохання не відповідне до потрібної Замовнику послуги
Питання 3. Щодо Вашого прохання про вилучення з кваліфікаційних критеріїв надання підтверджуючого документа про факт оплати за виконаним договором, повідомляємо, що Замовник має право убезпечити себе від недобросовісних учасників будь-яким, незабороненим законодавством у сфері публічних закупівель, способом. В Додатку 1 до тендерної документації вказано: на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, потрібно надати акт наданих послуг ЧИ ІНШІ ДОКУМЕНТИ, що підтверджують виконання договору.
На підтвердження факту оплати Учасник має надати банківську виписку, завірену банком про повну оплату згідно наданих Учасником актів АБО ІНШИЙ, підтверджуючий оплату, документ.
Ваша пропозиція щодо зазначення вимоги посилання на процедуру закупівлі в системі Прозорро за якою укладений аналогічний договір не містить ніякої інформації про виконання договору.
Враховуючи вищевикладене, вузьконаправлені, дискримінаційні чи обмежуючі конкуренцію вимоги, відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УРБАН КОНСАЛТИНГ |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
129 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УРБАН КОНСАЛТИНГ #41623423 |
Переможець |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 09:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 17:48
|
Договір № 26.pdf | укладений |
05 березня 2024 17:48
|