Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2024-02-14-011765-a 29afc73f04e54fbe8d64ed1309369ada
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Іванович Вовкула

+380680533311 makrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Макарівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04362183
Вебсайт: http://makariv-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., смт. Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Контактна особа: Сергій Іванович Вовкула
+380680533311
makrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 7 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 6.1 Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. 6.2.Відповідно до статті 27 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору. 6.3. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної та непередаваної), оформленої відповідно до вимог Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 6.4.Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України - гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. 6.5.Банківська гарантія подається у письмовому вигляді або вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). 6.6.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 2 % відсотки вартості договору про закуплю. 6.7.Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника-переможця. 6.8.Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівл договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.9.Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 16:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
6.1 Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. 6.2.Відповідно до статті 27 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору. 6.3. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної та непередаваної), оформленої відповідно до вимог Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 6.4.Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України - гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. 6.5.Банківська гарантія подається у письмовому вигляді або вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). 6.6.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 2 % відсотки вартості договору про закуплю. 6.7.Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника-переможця. 6.8.Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівл договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.9.Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
20 лютого 2024 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 16:50
ТД ОПОВІЩЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ.rar
20 лютого 2024 16:48
Зміни до ТД.docx
20 лютого 2024 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 16:50
ТД ОПОВІЩЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ.rar
14 лютого 2024 16:58
ТД ОПОВІЩЕННЯ.rar
20 лютого 2024 16:48
Зміни до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо посвідчень з перевірки знань
Дата подання: 21 лютого 2024 16:01
Дата відповіді: 22 лютого 2024 16:47
Шановний Замовнику! Просимо дати роз’яснення щодо надання посвідчень з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та посвідчень перевірки знань з електробезпеки на працівників, що вказані у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником можуть вказуватися усі наявні в нього працівники відповідної кваліфікації, у т.ч. керівники, адміністративний персонал тощо, для роботи яких не вимагаються спеціальні посвідчення. Також працівник, який виконуватиме висотні роботи, може не виконувати роботи у діючих електроустановках або навпаки. Деякі працівники не будуть виконувати ні ті, ні інші роботи, а будуть залучені для виконання зовсім іншої ділянки робіт. Чи буде вважатися відповідністю вимозі щодо надання посвідчень, якщо вони будуть надані не на усіх працівників, що зазначені у довідці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 1.1. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затвердженим Наказом 27.03.2007 N 62 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (далі - Правила) поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів. Тендерна документація містить вимоги, що на керівника робіт та виконавців робіт, задіяних на будівництві, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати скановані з оригіналу кольорові копії:
- посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки
Тобто, посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) надаються на керівника та виконавців робіт, задіяних на будівництві, які мають необхідні знання та досвід та які зазначені в довідці про наявність працівників саме відповідної кваліфікації, тобто тих працівників які виконують певні кваліфіковані роботи залежно від їх виду. До прикладу працівники які задіяні до виконання робіт на висоті повинні мати посвідчення з перевірки знань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), а працівники які будуть виконувати роботи з електрифікованими інструментами, обслуговують електроустановки тощо, повинні мати посвідчення з перевірки знань з електробезпеки. Якщо працівник виконує роботи з електроустановками на висоті, то він повинен мати як посвідчення з перевірки знань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) так і посвідчення з перевірки знань з електробезпеки. Отже, на працівників, які додатково будуть задіяні до виконання робіт, що не потребують конкретних вищезазначених кваліфікацій, не потрібно надавати посвідчення з перевірки знань вказаних у вимогах тендерної документації.
Щодо Порядку інтеграції з ТАСЦО
Дата подання: 21 лютого 2024 19:35
Дата відповіді: 22 лютого 2024 16:49
Шановний Замовник! Згідно з проектною документацією та Технічними вимогами (Додаток №3 до Тендерної документації), які мають бути надані та підписані учасником у стверджувальній формі, порядок інтеграції МАСЦО ТОВ "НВФ "Бранд Майстер Плюс" до ТАСЦО Київської області визначені на основі Листів від ТОВ "НВФ "Бранд Майстер Плюс" до ДЦЗО ВПО КИЇВСЬКОЇ ОДА. З метою участі у закупівлі та забезпечення відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, просимо Вас додати до тендерної документації (шляхом завантаження через електронну систему закупівель Prozorro) зазначені вище листи від ТОВ "НВФ "Бранд Майстер Плюс" до ДЦЗО ВПО КИЇВСЬКОЇ ОДА, в яких визначено порядок інтеграції МАСЦО до ТАСЦО Київської області, або надайте роз'яснення, що має зазначити учасник, який пропонує згідно із ЗУ "Про публічні закупівлі" еквівалентне обладнання, у цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, в Еспертному звіті зазначено: Автоматизована Система Оповіщення WARNING AUDIO виробництва ТОВ "НВФ "Бранд Майстр Плюс" є рішенням Місцевої автоматизованї системи централізованого Оповіщення Макарівської селищної територіальної громади та інтегрована в ТАСЦО Київської області. Керування МАСЦО здійснюється з автоматизованого робочого місця (далі - АРМ), що встановлено в будівлі Макарівської селищної ради, та відповідним органам цивільного захисту Київської області з використанням основного пульту керування автоматизованими системами оповіщення (RC.WA) розміщеного та інтегрованого до ТАСЦО Київської області в ДЦЗО ВПО КИЇВСЬКОЇ ОДА.
В додатку 1 до тендерної документації *Примітка зазначено:
* Примітка: Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками.


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-14-011765-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 17 лютого 2024 14:59
Щодо наявності дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Закупівля «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області» оголошена учетверте. В закупівлі UA-2024-02-14-011765-a тендерна документація подана у новій редакції, яка містить низку дискримінаційних вимог, яким можуть відповідати лише дуже обмежене коло учасників. Викликає здивування чому при тих самих обсягах і видах робіт, з’явилися зовсім нові, нічим необґрунтовані, вимоги.
Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає та установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником «Макарівська селищна рада» встановлено усі чотири кваліфікаційні критерії, що передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», і низка додаткових вимог до них.
Вивчивши вимоги тендерної документації і здійснивши порівняння з редакціями минулих закупівель, нами виявлені наступні дискримінаційні вимоги тендерної документації.
І. Додатком № 1 до тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність обладнання і матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності зазначеному критерію з-поміж іншого Учасник повинен надати підтверджуючі документи, що радіозасоби (пристрої, обладнання) внесені до реєстру радіообладнання та вимірювальних пристроїв або надати Сертифікат експертизи типу (експертний висновок) на радіозасоби (пристрої, обладнання), якщо таке передбачено чинним законодавством України.
Том 1 «Пояснювальна записка» серед переліку документів про відповідність не містить такого сертифікату на радіообладнання, тому не може вимагатися від учасників закупівлі.
Також Замовник має встановлювати конкретні вимоги до учасників, а фраза «якщо таке передбачено чинним законодавством України» дає поле для зловживань під час розгляду пропозиції того чи іншого учасника.
Просимо конкретизувати, які саме радіозасоби і для виконання яких видів робіт повинні бути в учасника у складі матеріально-технічної бази і яким нормативно-правовим актом регламентується необхідність надання Сертифікату експертизи типу (експертний висновок) або внесення до реєстру радіообладнання та випромінювальних (а не вимірювальних) пристроїв на етапі участі у закупівлі, предметом якої є електромонтажні роботи з будівництва місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення.
У разі відсутності аргументації та вимог нормативно-правових актів, просимо видалити цю вимогу як дискримінаційну та внести відповідні зміни до тендерної документації.

ІІ. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно з Додатком №1) вимагається обов’язкова наявність наступних працівників, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті:
- керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем сповіщення, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», та ін.), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія». На підтвердження надати скановану з оригіналу кольорову копію диплому без додатків.
- електромонтера систем сповіщення (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду. На підтвердження надати скановану з оригіналу кольорову копію документ (свідоцтво, посвідчення тощо), що підтверджує присвоєння кваліфікації.
- інженера-будівельника або виконроба та не менше чотирьох працівників робітничих спеціальностей.
Також на керівника робіт та виконавців робіт, які зазначені в довідці, необхідно надати скановані з оригіналу кольорові копії:
- посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки.

Організації, видом діяльності яких є електромонтажні роботи не зобов’язані виконувати електромонтажні роботи лише з монтажу чи обслуговування саме систем оповіщення і називати посади своїх працівників виключно під системи оповіщення чи пристрої зв’язку. Є більш загальна назва електромонтер (електромонтажник) і доцільно було б використовувати у тендерній документації цю назву, або інженер-будівельник у більшості організацій – це просто інженер (але звісно з будівельною освітою).
Також жодними чинними нормами законодавства на підприємствах приватної форми власності не вимагається встановлення розряду, а згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», усі професії, які містяться у розділах Класифікатору, мають певні вимоги, зокрема до категорій. Також усі категорії працівників мають відповідати кваліфікаційним вимогам характеристик, що містяться у галузевих випусках Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі — ДКХП). Тобто вимога щодо наявності розряду не має жодного підґрунтя, особливо враховуючи окремі вимоги щодо надання посвідчень.
Кількість посвідчень працівників так само красномовно свідчить про дискримінаційність вимоги, оскільки значно обмежує конкуренцію. Для виконання обсягу робіт згідно з тендерною документацією і проектними рішеннями достатньо посвідчень, що підтверджують групу з електробезпеки та можливо з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (хоча тендерною документацією від учасника вимагається надання дозволу, виданого на організацію, щодо проведення робіт на висоті). Доцільніше було б додати посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки. Тим паче всі ці посвідчення не можуть вимагатися на кожного з працівників, аде кожний працівник займається своєю ділянкою роботи. Інші посвідчення, що стосуються охорони праці, не повинні вимагатися, тому що інструктажі з охорони праці проводяться як у організаціях учасників, так і для їх працівників на підприємствах Замовника до початку виконання робіт. Згідно з п 6.1. Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» працівники, під час прийняття на роботу та періодично, повинні проходити на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих. Запис про проведення вступного інструктажу для осіб, які приймаються на роботу відповідно до наказу (розпорядження) роботодавця робиться в журналі реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці (додаток 5), який зберігається службою охорони праці або працівником, що відповідає за проведення вступного інструктажу, а також у наказі про прийняття працівника на роботу.

Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити:
1. Конкретні назви посад.
Залишити лише вказівку на клас і підклас згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій». Наприклад: Клас «Механіки та монтажники електричного та електронного устаткування», підклас «Електромеханіки та електромонтажники». Так само щодо інженерів.
2. Кількість працівників.
3. Вимогу щодо розрядності електромонтажника.
4. Вимоги щодо надання посвідчень працівників перевірки знань з питань охорони праці.
Залишити лише посвідчення, які необхідні для виконання робіт згідно з Відомістю обсягів робіт та проектною документацією, наведеними у тендерній документації, а саме: перевірки знань з електробезпеки і перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07).
5. Вимогу про надання посвідчень на кожного з працівників.


ІІІ. Згідно з Додатком №1 до ТД Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, чітких технічних параметрів запропонованого учасником «еквіваленту» та посилання на джерело виробника (можливо у вигляді посилання на інтернет-сторінку виробника) на підтвердження всіх наведених технічних параметрів.
Для підтвердження технічних і якісних характеристик обладнання і матеріалів учасник може надати паспорт виробника, який засвідчує гарантовані підприємством-виробником основні параметриі характеристики (технічні властивості) виробу, та містить гарантійні зобов'язання, дані з його сертифікації.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу про посилання на джерело виробника.

З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути наведені вище невідповідності та видалити зазначені дискримінаційні вимоги тендерної документації.
В протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів – ДАСУ, АМКУ щодо наявності дискримінаційних вимог, які ставлять під сумнів ефективне проведення закупівлі та дуже зменшують шанси економії державних коштів, що і є одним з визначальних принципів державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2024 16:44
Доброго дня. З урахуванням вимоги Учасника, Замовником внесені зміни до тендерної документації на закупівлю Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-01-000043 ● 0b5c8997a2f842cf8ea33b95ecce5b2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2024 № 75

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 UA-2024-02-14-011765-a 14.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-02 15:16:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-03 16:34:20

Пояснення на запит

У відповідь на ваш запит по закупівлі UA- 2024-02-14-011765-a надаємо інформацію: якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість було визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла будівельну експертизу та затверджена у встановленому порядку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, які діяли на момент проходження експертизи та складання затвердженого Експертного звіту (позитивний) № ЕК-5176/08-23 від 13.11.2023 р.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Макарівської селищної ради Бучанського району району Київської області та норм чинного законодавства і зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, кошторисна документація по об’єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області" розроблена на підставі вихідних даних та завдання на проектування, затвердженого замовником. Якісні та технічні характеристик робіт відповідають нормам та положенням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-03 10:49:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу пояснити з яких причин/підстав Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") внесенні зміни у розрахунках № 1-14 Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403, при тому, що розрахунки № 1-14 подані ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" у тендерній пропозиції не відповідають розрахункам Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-05 12:13:15

Відповідь на запит

Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 Закону. Відповідно до статті 29 Закону, зокрема під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника. При цьому обсяги закупівель формуються замовником та зазначаються на всіх етапах проведення закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі –Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості зокрема як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, також проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно п.18. Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Згідно вимог тендерної документації (зі змінами) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" надано в складі пропозиції кошторисні розрахунки складені у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та з врахуванням положень чинного законодавства, нормативних та нормативно-правових документів України, що впливають на визначення вартості робіт. Макарівською селищною радою до моменту підписання договору було надіслано переможцю процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" лист з проханням привести у відповідність до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт, кошторисну документацію, що буде частиною договору на закупівлю робіт, а саме в частині граничних цін які мають не перевищувати розміри визначені у затвердженій проектно-кошторисній документації.
Ураховуючи викладене, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником відповідно до вимог тендерної документації на конкретний обсяг визначених робіт, який було зазначено в оголошенні та тендерній документації замовником, та за ціною у результаті проведеного аукціону. Умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції в тому числі цінової пропозиції учасника переможця, обсяги робіт не змінено.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-11 16:17:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати документальне підтвердження підстав для внесення Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") зміни прямих витрат (у бік збільшення) Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-15 15:40:06

Пояснення:

Згідно вимог тендерної документації (зі змінами) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" надано в складі пропозиції кошторисні розрахунки складені у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та з врахуванням положень чинного законодавства, нормативних та нормативно-правових документів України, що впливають на визначення вартості робіт.
Як вже зазначалося Замовником після етапу визначення учасника переможцем закупівлі було надіслано лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника до вже розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Кошторисна документація, що є частиною договору на закупівлю робіт, не перевищує розміри визначені у затвердженій проектно-кошторисній документації, відсутні порушення норм «Настанова з визначення вартості будівництва». ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», згідно отриманого листа від Замовника, надав кошторис, вартість якого відповідає сумі закупівлі переможця та відповідає розподілу коштів по витратах до кошторисної частини відповідно експертного звіту, а саме по об’єктам кошторисної вартості главам 1-12 по будівельним роботам та вартості устаткування. У зв’язку з цим відбувся перерозподіл коштів по вартості матеріальних ресурсів та устаткування. Ураховуючи викладене, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником відповідно до вимог тендерної документації на конкретний обсяг визначених робіт, який було зазначено в оголошенні та тендерній документації замовником, та за ціною у результаті проведеного аукціону. Умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції в тому числі цінової пропозиції учасника переможця, обсяги робіт не змінено. Відсутнє збільшення договірної ціни у кошторисах контрагента, сума укладеного договору не перевищує ціну запропоновану в результаті аукціону, обсяги закупівлі не змінено. А відтак Замовником не було порушено жодних норм законодавства в сфері публічних закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-18 17:04:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт та проектно-кошторисну документацію, яка має позитивний експертний звіт відповідно до якої внесенні Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") зміни прямих витрат (у бік збільшення) Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 16:35:02

Відповідь на запит

У відповідь на ваш запит надсилаємо лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації. Замовником надіслано учаснику запит з метою приведення у відповідність розрахунків підрядника до будівельних нор та до розробленої і погодженої проектно-кошторисної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов'язань за Договором від 14.03.2024 № 55/1403, виконано.

2024-04-30 09:23:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2024-04-30 10:32:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" 6 772 852,09
UAH з ПДВ
6 772 852,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 березня 2024 15:51
Електронний підпис
07 березня 2024 15:50
Гарантія 117799-V-0545.rar
04 березня 2024 14:36
Електронний підпис
04 березня 2024 14:34
Статут.pdf
04 березня 2024 14:34
Рішення засновника.pdf
04 березня 2024 14:34
Довідка.zip
04 березня 2024 14:34
Довідка asp.zip
04 березня 2024 14:34
Витяг-2272141-ЗАЦЕПІН-2024-02-23.pdf
24 лютого 2024 14:54
Електронний підпис
24 лютого 2024 14:54
Електронний підпис
24 лютого 2024 14:52
Електронний підпис
24 лютого 2024 14:52
Електронний підпис
24 лютого 2024 14:50
Кошторисні розрахунки.rar
24 лютого 2024 14:50
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2024 14:50
Ліцензія.pdf
24 лютого 2024 14:50
Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2024 14:50
Декларація NX 1800.pdf
24 лютого 2024 14:50
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 лютого 2024 14:50
Рішення засновника.pdf
24 лютого 2024 14:50
Декларація NX 1700.pdf
24 лютого 2024 14:50
Сертифікати ISO.pdf
24 лютого 2024 14:50
Статут.pdf
24 лютого 2024 14:50
Дозвіл №143.21.32.pdf
24 лютого 2024 14:50
Диплом Мироненко.pdf
24 лютого 2024 14:50
Накази на працівників.pdf
24 лютого 2024 14:50
Посвідчення ЕБ і ПБ.pdf
24 лютого 2024 14:50
800040043906405S011100610000003122023.pdf
24 лютого 2024 14:50
1 Паспорт АРМ АСО.pdf
24 лютого 2024 14:50
1 Паспорт МОДУЛЬ DMR.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"
#43906405
Переможець 6 772 852,09
UAH з ПДВ
01 березня 2024 14:25

Документи

01 березня 2024 14:25
Довідка НАЗК
01 березня 2024 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2024 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"
#43906405
6 772 852,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2024 14:25
Довідка НАЗК
01 березня 2024 14:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 09:28
ДУ МАСЦО розірвання.pdf укладений
30 квітня 2024 09:26
Електронний підпис укладений
14 березня 2024 10:07
ДОГОВІР МАСЦО 55-1403_compressed.pdf укладений
14 березня 2024 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: виявлені порушення у сфері публічних закупівель