Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Макарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362183 |
Вебсайт: | http://makariv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., смт. Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30 |
Контактна особа: |
Сергій Іванович Вовкула +380680533311 makrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1 Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. 6.2.Відповідно до статті 27 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору. 6.3. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної та непередаваної), оформленої відповідно до вимог Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 6.4.Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України - гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. 6.5.Банківська гарантія подається у письмовому вигляді або вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). 6.6.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 2 % відсотки вартості договору про закуплю. 6.7.Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника-переможця. 6.8.Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівл договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.9.Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2024 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2024 16:50 |
ТД ОПОВІЩЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ.rar | |
20 лютого 2024 16:48 |
Зміни до ТД.docx |
20 лютого 2024 16:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2024 16:50 |
ТД ОПОВІЩЕННЯ ЗІ ЗМІНАМИ.rar
|
|||
20 лютого 2024 16:48 |
Зміни до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки
Тобто, посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) надаються на керівника та виконавців робіт, задіяних на будівництві, які мають необхідні знання та досвід та які зазначені в довідці про наявність працівників саме відповідної кваліфікації, тобто тих працівників які виконують певні кваліфіковані роботи залежно від їх виду. До прикладу працівники які задіяні до виконання робіт на висоті повинні мати посвідчення з перевірки знань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), а працівники які будуть виконувати роботи з електрифікованими інструментами, обслуговують електроустановки тощо, повинні мати посвідчення з перевірки знань з електробезпеки. Якщо працівник виконує роботи з електроустановками на висоті, то він повинен мати як посвідчення з перевірки знань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) так і посвідчення з перевірки знань з електробезпеки. Отже, на працівників, які додатково будуть задіяні до виконання робіт, що не потребують конкретних вищезазначених кваліфікацій, не потрібно надавати посвідчення з перевірки знань вказаних у вимогах тендерної документації.
В додатку 1 до тендерної документації *Примітка зазначено:
* Примітка: Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками.
Вимоги про усунення порушення
Закупівля «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області» оголошена учетверте. В закупівлі UA-2024-02-14-011765-a тендерна документація подана у новій редакції, яка містить низку дискримінаційних вимог, яким можуть відповідати лише дуже обмежене коло учасників. Викликає здивування чому при тих самих обсягах і видах робіт, з’явилися зовсім нові, нічим необґрунтовані, вимоги.
Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає та установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником «Макарівська селищна рада» встановлено усі чотири кваліфікаційні критерії, що передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», і низка додаткових вимог до них.
Вивчивши вимоги тендерної документації і здійснивши порівняння з редакціями минулих закупівель, нами виявлені наступні дискримінаційні вимоги тендерної документації.
І. Додатком № 1 до тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність обладнання і матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності зазначеному критерію з-поміж іншого Учасник повинен надати підтверджуючі документи, що радіозасоби (пристрої, обладнання) внесені до реєстру радіообладнання та вимірювальних пристроїв або надати Сертифікат експертизи типу (експертний висновок) на радіозасоби (пристрої, обладнання), якщо таке передбачено чинним законодавством України.
Том 1 «Пояснювальна записка» серед переліку документів про відповідність не містить такого сертифікату на радіообладнання, тому не може вимагатися від учасників закупівлі.
Також Замовник має встановлювати конкретні вимоги до учасників, а фраза «якщо таке передбачено чинним законодавством України» дає поле для зловживань під час розгляду пропозиції того чи іншого учасника.
Просимо конкретизувати, які саме радіозасоби і для виконання яких видів робіт повинні бути в учасника у складі матеріально-технічної бази і яким нормативно-правовим актом регламентується необхідність надання Сертифікату експертизи типу (експертний висновок) або внесення до реєстру радіообладнання та випромінювальних (а не вимірювальних) пристроїв на етапі участі у закупівлі, предметом якої є електромонтажні роботи з будівництва місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення.
У разі відсутності аргументації та вимог нормативно-правових актів, просимо видалити цю вимогу як дискримінаційну та внести відповідні зміни до тендерної документації.
ІІ. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно з Додатком №1) вимагається обов’язкова наявність наступних працівників, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті:
- керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем сповіщення, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека», та ін.), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія». На підтвердження надати скановану з оригіналу кольорову копію диплому без додатків.
- електромонтера систем сповіщення (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду. На підтвердження надати скановану з оригіналу кольорову копію документ (свідоцтво, посвідчення тощо), що підтверджує присвоєння кваліфікації.
- інженера-будівельника або виконроба та не менше чотирьох працівників робітничих спеціальностей.
Також на керівника робіт та виконавців робіт, які зазначені в довідці, необхідно надати скановані з оригіналу кольорові копії:
- посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);
- посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13);
- посвідчення та/або протокол (витяг або виписка з протоколу) та/або журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки.
Організації, видом діяльності яких є електромонтажні роботи не зобов’язані виконувати електромонтажні роботи лише з монтажу чи обслуговування саме систем оповіщення і називати посади своїх працівників виключно під системи оповіщення чи пристрої зв’язку. Є більш загальна назва електромонтер (електромонтажник) і доцільно було б використовувати у тендерній документації цю назву, або інженер-будівельник у більшості організацій – це просто інженер (але звісно з будівельною освітою).
Також жодними чинними нормами законодавства на підприємствах приватної форми власності не вимагається встановлення розряду, а згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», усі професії, які містяться у розділах Класифікатору, мають певні вимоги, зокрема до категорій. Також усі категорії працівників мають відповідати кваліфікаційним вимогам характеристик, що містяться у галузевих випусках Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі — ДКХП). Тобто вимога щодо наявності розряду не має жодного підґрунтя, особливо враховуючи окремі вимоги щодо надання посвідчень.
Кількість посвідчень працівників так само красномовно свідчить про дискримінаційність вимоги, оскільки значно обмежує конкуренцію. Для виконання обсягу робіт згідно з тендерною документацією і проектними рішеннями достатньо посвідчень, що підтверджують групу з електробезпеки та можливо з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (хоча тендерною документацією від учасника вимагається надання дозволу, виданого на організацію, щодо проведення робіт на висоті). Доцільніше було б додати посвідчення з перевірки знань з пожежної безпеки. Тим паче всі ці посвідчення не можуть вимагатися на кожного з працівників, аде кожний працівник займається своєю ділянкою роботи. Інші посвідчення, що стосуються охорони праці, не повинні вимагатися, тому що інструктажі з охорони праці проводяться як у організаціях учасників, так і для їх працівників на підприємствах Замовника до початку виконання робіт. Згідно з п 6.1. Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» працівники, під час прийняття на роботу та періодично, повинні проходити на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих. Запис про проведення вступного інструктажу для осіб, які приймаються на роботу відповідно до наказу (розпорядження) роботодавця робиться в журналі реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці (додаток 5), який зберігається службою охорони праці або працівником, що відповідає за проведення вступного інструктажу, а також у наказі про прийняття працівника на роботу.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити:
1. Конкретні назви посад.
Залишити лише вказівку на клас і підклас згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій». Наприклад: Клас «Механіки та монтажники електричного та електронного устаткування», підклас «Електромеханіки та електромонтажники». Так само щодо інженерів.
2. Кількість працівників.
3. Вимогу щодо розрядності електромонтажника.
4. Вимоги щодо надання посвідчень працівників перевірки знань з питань охорони праці.
Залишити лише посвідчення, які необхідні для виконання робіт згідно з Відомістю обсягів робіт та проектною документацією, наведеними у тендерній документації, а саме: перевірки знань з електробезпеки і перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07).
5. Вимогу про надання посвідчень на кожного з працівників.
ІІІ. Згідно з Додатком №1 до ТД Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, чітких технічних параметрів запропонованого учасником «еквіваленту» та посилання на джерело виробника (можливо у вигляді посилання на інтернет-сторінку виробника) на підтвердження всіх наведених технічних параметрів.
Для підтвердження технічних і якісних характеристик обладнання і матеріалів учасник може надати паспорт виробника, який засвідчує гарантовані підприємством-виробником основні параметриі характеристики (технічні властивості) виробу, та містить гарантійні зобов'язання, дані з його сертифікації.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу про посилання на джерело виробника.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути наведені вище невідповідності та видалити зазначені дискримінаційні вимоги тендерної документації.
В протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів – ДАСУ, АМКУ щодо наявності дискримінаційних вимог, які ставлять під сумнів ефективне проведення закупівлі та дуже зменшують шанси економії державних коштів, що і є одним з визначальних принципів державних закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000043 ● 0b5c8997a2f842cf8ea33b95ecce5b2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-14-011765-a 14.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 15:16:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 16:34:20
Пояснення на запит
У відповідь на ваш запит по закупівлі UA- 2024-02-14-011765-a надаємо інформацію: якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість було визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла будівельну експертизу та затверджена у встановленому порядку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, які діяли на момент проходження експертизи та складання затвердженого Експертного звіту (позитивний) № ЕК-5176/08-23 від 13.11.2023 р.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Макарівської селищної ради Бучанського району району Київської області та норм чинного законодавства і зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, кошторисна документація по об’єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області" розроблена на підставі вихідних даних та завдання на проектування, затвердженого замовником. Якісні та технічні характеристик робіт відповідають нормам та положенням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 10:49:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу пояснити з яких причин/підстав Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") внесенні зміни у розрахунках № 1-14 Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403, при тому, що розрахунки № 1-14 подані ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" у тендерній пропозиції не відповідають розрахункам Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 12:13:15
Відповідь на запит
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 Закону. Відповідно до статті 29 Закону, зокрема під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника. При цьому обсяги закупівель формуються замовником та зазначаються на всіх етапах проведення закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі –Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості зокрема як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, також проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно п.18. Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Згідно вимог тендерної документації (зі змінами) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" надано в складі пропозиції кошторисні розрахунки складені у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та з врахуванням положень чинного законодавства, нормативних та нормативно-правових документів України, що впливають на визначення вартості робіт. Макарівською селищною радою до моменту підписання договору було надіслано переможцю процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" лист з проханням привести у відповідність до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт, кошторисну документацію, що буде частиною договору на закупівлю робіт, а саме в частині граничних цін які мають не перевищувати розміри визначені у затвердженій проектно-кошторисній документації.
Ураховуючи викладене, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником відповідно до вимог тендерної документації на конкретний обсяг визначених робіт, який було зазначено в оголошенні та тендерній документації замовником, та за ціною у результаті проведеного аукціону. Умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції в тому числі цінової пропозиції учасника переможця, обсяги робіт не змінено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 16:17:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати документальне підтвердження підстав для внесення Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") зміни прямих витрат (у бік збільшення) Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 15:40:06
Пояснення:
Згідно вимог тендерної документації (зі змінами) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" надано в складі пропозиції кошторисні розрахунки складені у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та з врахуванням положень чинного законодавства, нормативних та нормативно-правових документів України, що впливають на визначення вартості робіт.
Як вже зазначалося Замовником після етапу визначення учасника переможцем закупівлі було надіслано лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника до вже розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Кошторисна документація, що є частиною договору на закупівлю робіт, не перевищує розміри визначені у затвердженій проектно-кошторисній документації, відсутні порушення норм «Настанова з визначення вартості будівництва». ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», згідно отриманого листа від Замовника, надав кошторис, вартість якого відповідає сумі закупівлі переможця та відповідає розподілу коштів по витратах до кошторисної частини відповідно експертного звіту, а саме по об’єктам кошторисної вартості главам 1-12 по будівельним роботам та вартості устаткування. У зв’язку з цим відбувся перерозподіл коштів по вартості матеріальних ресурсів та устаткування. Ураховуючи викладене, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником відповідно до вимог тендерної документації на конкретний обсяг визначених робіт, який було зазначено в оголошенні та тендерній документації замовником, та за ціною у результаті проведеного аукціону. Умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції в тому числі цінової пропозиції учасника переможця, обсяги робіт не змінено. Відсутнє збільшення договірної ціни у кошторисах контрагента, сума укладеного договору не перевищує ціну запропоновану в результаті аукціону, обсяги закупівлі не змінено. А відтак Замовником не було порушено жодних норм законодавства в сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 17:04:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт та проектно-кошторисну документацію, яка має позитивний експертний звіт відповідно до якої внесенні Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") зміни прямих витрат (у бік збільшення) Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 16:35:02
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит надсилаємо лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації. Замовником надіслано учаснику запит з метою приведення у відповідність розрахунків підрядника до будівельних нор та до розробленої і погодженої проектно-кошторисної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня. Заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов'язань за Договором від 14.03.2024 № 55/1403, виконано.
2024-04-30 09:23:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
-
2024-04-30 10:32:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" |
6 772 852,09
UAH з ПДВ
|
6 772 852,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" #43906405 |
Переможець |
6 772 852,09
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 09:28
|
ДУ МАСЦО розірвання.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 10:07
|
ДОГОВІР МАСЦО 55-1403_compressed.pdf | укладений |
14 березня 2024 10:04
|