Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
Владислав Сарнацький +380669445925 vladsarn1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 12:48 |
Очікувана вартість: | 24 335 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 121675 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 12:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 16:12 |
ТД КР_Б.Хмельницького, 4.docx |
19 лютого 2024 12:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2024 16:12 |
ТД КР_Б.Хмельницького, 4.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000017 ● 9c581c9faa214c0a816150767a6142df
- Статус: вирішено ● Дата: 17 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 No 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
41 UA-2024-02-14-010768-a 14.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 12:16:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Б.Хмельницького, 4 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій, ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-010768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 15:24:29
Відповідь на запит по об`єкту моніторінгу UA-2024-02-14-010768-a
На 1 питання запиту надаємо інформацію у вигляді трьох файлів формату PDF, на 2 питання у вигляді 1 файлу формату docx.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-29 11:10:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Б.Хмельницького, 4 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій, ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-010768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції):
- вимогам пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо надання останнім в разі оренди транспорту, будівельних механізмів листа-згоди орендодавця на використання майна при виконанні робіт з закупівлі в м. Краматорську (зона можливих бойових дій);
- вимогам підпункту 3 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації щодо кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», зокрема надання актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в у відповідності до Довідки від 19.02.2024 № 32 про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду на будівництво, капітальний ремонт або реконструкцію за формою, наведеною у Таблиці 2 до тендерної документації;
- вимогам підпункту 2 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», зокрема надання останнім скан-копії договору № 52 від 30.06.2023 з усіма додатками;
- вимогам пункту 5.1 тендерної документації щодо надання переможцем процедури закупівлі проекту календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів у складі кошторисної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-03 16:45:12
відповідь на запит про закупівлю ID: UA-2024-02-14-010768-a
надаємо відповідь у текстовому форматі
Надання інформації про усунення порушення замовником
про притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення
2024-04-17 16:28:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
усунуто
2024-05-16 11:27:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2024 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК" |
24 334 800,00
UAH з ПДВ
|
24 334 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СДМК" #38491552 |
Переможець |
24 334 800,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 16:31
|
Дод.уг. № 1 Б.Хм - 4.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 10:48
|
протокол продовження строку.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:46
|
Дог.№11 Кап.рем. БХ-4.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:46
|
лист продовження строку_Б.Хм.4.pdf | укладений |
01 квітня 2024 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни у Додатку №2 (календарний графік) договору |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |