Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37591569 |
Місцезнаходження: | 69105, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, будинок 206 |
Контактна особа: |
Юлія Симоненко +380997797807 ecolog555@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 48 662 557,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 486 625,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді паперового оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, або довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: - у разі розірвання договору в односторонньому порядку замовником у випадках, передбачених договором, за умови невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань у строки, визначені договором, та/або у разі, якщо учасник-переможець відмовився від виконання договору. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 13:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 13:25 |
ТД _утримання_2024_НР.pdf | |
16 лютого 2024 13:25 |
Перелік змін_16.02.2024_УЗН.pdf | |
14 лютого 2024 15:32 |
ТД _утримання_2024.doc | |
14 лютого 2024 15:32 |
Додаток 3_проект договору_2024.doc |
16 лютого 2024 13:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2024 13:25 |
ТД _утримання_2024_НР.pdf
|
|||
16 лютого 2024 13:25 |
Перелік змін_16.02.2024_УЗН.pdf
|
|||
14 лютого 2024 15:32 |
ТД _утримання_2024.doc
|
|||
14 лютого 2024 15:32 |
Додаток 3_проект договору_2024.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000057 ● e07de39bed4a49668f78b59332fdf496
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:03 |
Н А К А З
04.03.2024 № 12-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1 Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону моніторинг процедури UA-2024-02-14-009628-a, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яку проводить Управління з питань екологічної безпеки Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 17:12:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яку проводить Управління з питань екологічної безпеки Запорізької міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-14-009628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Тендерна документація розроблена на підставі Законів України «Про відходи», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», ТИПОВИХ ПРАВИЛ благоустрою території населеного пункту, затверджених НАКАЗОМ від 27.11.2017 №310 МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВОКОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні», Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 27 від 05.02.2004 «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 105 від 10.04.2006 р. зі змінами та доповненнями, Наказу № 154 від 23.09.2003 р. зі змінами та доповненнями, Настанови з визначення вартості будівництва, іншими чинними нормативно правовими актами.
Відповідно Наказу від 10.08.2025 №121 «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» (далі – Наказ №121) адміністративні витрати в розрізі видів робіт та об'єктів благоустрою розраховуються, виходячи із загальної суми адміністративних витрат, в частині, що припадає на роботи з утримання зелених насаджень, розподіленої пропорційно прямим витратам на оплату праці робітників, зайнятих на роботах з утримання зелених насаджень, за видами робіт та об'єктами благоустрою.
Адміністративні витрати включаються до вартості робіт з утримання зелених насаджень у розмірі, що не перевищує 15 відсотків планованої виробничої собівартості.
Планова виробнича собівартість робіт з утримання зелених насаджень - прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати, змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати.
Дослідженням договірної ціни, яка надана в складі тендерної пропозиції Переможця встановлено певні розбіжності з Наказом № 121, в тому числі:
- прямі витрати на суму 25 146,15 тис грн.;
- загальновиробничі витрати на суму 6 604,78 тис грн.;
- прибуток на суму 3 104,82 тис грн.;
- адміністративні витрати на суму 5 695,85 тис грн.;
- ПДВ на суму 8110,32 тис гривень.
Таким чином, відсоток запланованих адміністративних витрат Комунального ремонтно-будівельного підприємства "Зеленбуд" складає 17,94% від планової виробничої собівартості робіт з утримання зелених насаджень – 31 750,93 тис грн (25 146,15 тис грн. + 6 604,78 тис грн), що є порушенням Наказу №121.
Прошу надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції Комунального ремонтно-будівельного підприємства "Зеленбуд", а саме договірної ціни (в частині включення адміністративних витрат до вартості робіт з утримання зелених насаджень), яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-05 15:43:28
коментар до звернення
По закупівлі за предметом ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (ID: UA-2024-02-14-009628-a), яку проводить управління з питань екологічної безпеки Запорізької міської ради при остаточній перевірці документів Переможця перед підписанням договору Замовником виявлено наявність невідповідності тендерної пропозиції Переможця тендерній документації Замовника, а саме помилку в розрахунках, через що прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, відповідно якого Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
По закупівлі за предметом ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (ID: UA-2024-02-14-009628-a), яку проводить управління з питань екологічної безпеки Запорізької міської ради, через наявність невідповідності тендерної пропозиції Переможця тендерній документації Замовника, а саме помилку в розрахунках, прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, відповідно якого Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
2024-03-06 11:09:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд" |
48 661 945,36
UAH з ПДВ
|
48 661 945,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне ремонтно-будівельне підприємство "Зеленбуд" #05398390 |
Переможець |
48 661 945,36
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 11:03
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 16:51 |
Кінець періоду оскарження: | 16 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 16 березня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виявлено наявність невідповідності тендерної пропозиції Переможця тендерній документації Замовника, а саме помилку в розрахунках |
05 березня 2024 16:51
|
Електронний підпис |
05 березня 2024 16:50
|
протокол 6_20240305_0001.pdf |