Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислової переробки (дорожня сіль))
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2024-02-14-008492-a ● 3a0b348e5e504710957242b8670cdbab
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 72 |
Контактна особа: |
Руденко Світлана Борисівна 0459561828 privet14.07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 13:34 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 13:34 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 45 000,00 грн (сорок п’ять тисяч гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП/КЕП (електронним підписом) банка-гаранта. Файл з УЕП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Назва файлу, який використовується для перевірки УЕП/КЕП, повинна містити номер гарантії, на якій накладено УЕП/КЕП. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено УЕП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав УЕП/КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (Положення в редакції Постанови Національного банку № 5 від 25.01.2018). Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Строк дії забезпечення пропозиції становить 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Забезпечення пропозиції залишається дійсним протягом зазначеного в оголошенні про проведення відкритих торгів строку. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення відкритих торгів строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП/КЕП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У разі згоди з вимогою Замовника, Учасник на тих же умовах, які були встановлені у первинній банківській гарантії, має продовжити строк дії такої банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого УЕП/КЕП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону. Перерахування коштів здійснюється на UA858201720355169031000023240 у Державна казначейська служба України, МФО 820172 Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради, код ЄДРПОУ 36359583. Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% (п’ять відсотків) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 5% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Реквізити: Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради 08301. м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72, тел. (04595)6-18-28 код ЄДРПОУ 36359583 р/р UA858201720355169031000023240 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Замовник має право використовувати забезпечувальний (гарантійний) платіж для покриття будь-яких витрат та збитків, понесених ним через невиконання або неналежного виконання Переможцем умов цього Договору. При цьому Замовник зобов’язаний письмово попередити про це Переможця не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дня виявлення таких обставин. У разі дострокового розірвання цього Договору або закінчення строку його дії або повного його виконання, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» Покупець протягом 5 (п’яти) банківських днів повертає Постачальнику забезпечувальний (гарантійний) платіж за вирахуванням витрат та збитків, які виникли у Покупця відповідно до умов Договору. Не укладення договору з вини Переможця за наявності підстав наведених вище розцінюється, як не підписання Учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. Кінцева дата укладення Договору визначається відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Постанови 1178 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
367 тонна
ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислової переробки (дорожня сіль))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 14:51 |
ТД Сіль.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-14-008492-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+", Код ЄДРПОУ:41708124
Дата подання: 15 лютого 2024 18:04
Дискримінаційні вимоги ТД
Відповідно до п. 3. Додатку 5 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку:
- якщо учасник не є виробником продукції - надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, що підтверджує стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до року постачання з автоматичною пролонгацією, надати підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Даною вимогою обмежено права на участь в процедурі закупівлі, тих учасників, які не мають прямого договору з виробником, а закуповують сіль на території України у імпортерів.
Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
- Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару.
Отже, зазначені ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, АМКУ неодноразово у своїх рішеннях вказує на неправомірність застосування такої вимоги:
Так, Колегія встановила, що встановивши вказану вимогу замовник обмежив коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників.
Рішення від 30.06.2017 № 4277, Рішення від 14.03.2017 № 1207 додається.
Отже, просимо виключити даний пункт з Додату 5 до Тендерної документації.
Крім того, Таблицею Додатку 5 встановлено вимоги щодо надання продукції Із вмістом ферроцианіда калія, з протизлежувальною домішкою до 150 мг/т,
Водневий показник, 7
Вимогами ДСТУ 8853:2019 встановлено межі водневого показника 5-9. Отде даною вимогою Замовник обмежує коло учасників виключно до тих, хто має показник РН (водневий показник) - 7, що суттєво обмежує конкуренцію.
Просимо привести вказану вимогу у відповідність до діючого законодавства.
Додатком 2 ТД встановлено вимогу "На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (обов’язкова наявністю автомобільного транспортного засобу для транспортування товару), якою підтверджується наявність у учасника необхідної техніки, для здійснення поставки товару, що є предметом закупівлі.) Отже, уучасники, які не мають у власності транспортних засобів, а залучають їх на підставі договорів оренди чи на підставі договорів про надання послуг перевезення не зможуть прийняти участь у закупівлі. Просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
- якщо учасник не є виробником продукції - надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, що підтверджує стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до року постачання з автоматичною пролонгацією, надати підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Даною вимогою обмежено права на участь в процедурі закупівлі, тих учасників, які не мають прямого договору з виробником, а закуповують сіль на території України у імпортерів.
Відповідно до абз. 1 ч.1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
- Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до зазначеного абзацу Законодавцем встановлено вимогу до порядку постачання товарів постачальником Замовнику, а не постачання товарів Учаснику торгів від постачальника, або дилера або виробника такого товару.
Отже, зазначені ТД передбачають дискримінаційні вимоги встановлені ст.5 Закону, а саме порушують: добросовісну конкуренцію серед учасників, не встановлюють максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, АМКУ неодноразово у своїх рішеннях вказує на неправомірність застосування такої вимоги:
Так, Колегія встановила, що встановивши вказану вимогу замовник обмежив коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників.
Рішення від 30.06.2017 № 4277, Рішення від 14.03.2017 № 1207 додається.
Отже, просимо виключити даний пункт з Додату 5 до Тендерної документації.
Крім того, Таблицею Додатку 5 встановлено вимоги щодо надання продукції Із вмістом ферроцианіда калія, з протизлежувальною домішкою до 150 мг/т,
Водневий показник, 7
Вимогами ДСТУ 8853:2019 встановлено межі водневого показника 5-9. Отде даною вимогою Замовник обмежує коло учасників виключно до тих, хто має показник РН (водневий показник) - 7, що суттєво обмежує конкуренцію.
Просимо привести вказану вимогу у відповідність до діючого законодавства.
Додатком 2 ТД встановлено вимогу "На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (обов’язкова наявністю автомобільного транспортного засобу для транспортування товару), якою підтверджується наявність у учасника необхідної техніки, для здійснення поставки товару, що є предметом закупівлі.) Отже, уучасники, які не мають у власності транспортних засобів, а залучають їх на підставі договорів оренди чи на підставі договорів про надання послуг перевезення не зможуть прийняти участь у закупівлі. Просимо виключити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2024 08:51
Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та проявлений до закупівлі інтерес та повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, що є пріоритетним для Замовника.
Статтею 3 Закону встановлені принципи здійснення закупівель. Так закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дані принципи є пріоритетними для замовника, їх дотримання це гарантія успішно реалізувати необхідний об’єкт.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації.
Ч.4 ст.22 Закону України, «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою дотримання принципів публічних закупівель (зокрема таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівень ставлення до них), нами не було внесено до тендерної документації жодних дискримінаційних вимог.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дискримінаційною вважається норма, якщо її може виконати лише один учасник, відповідно до вимоги Учасника, він не довів Замовнику та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного листа (оригінал або нотаріально завірену копію документу, що підтверджує стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником) та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі.
Приведені приклади рішень АМКУ є вибірковими, загальна практика містить неоднозначний підхід до даного питання, що підтверджено рішення АМКУ від 16.03.2017 р № 1279-р/пк-пз.
Відповідно вимог Замовника до технічних вимог, то вони встановлені виходячи з Згідно ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019.
Відповідно вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерною документацією встановлено - Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності договори оренди договори суборенди, договори про надання послуг тощо)
Зазначені Замовником вимоги до предмету закупівлі мають необхідні технічні характеристики для забезпечення встановлених завдань та не обмежують конкуренцію.
Учасникам необхідно подати тільки ту документацію, що зазначена Замовником у тендерній документації.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, що є пріоритетним для Замовника.
Статтею 3 Закону встановлені принципи здійснення закупівель. Так закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дані принципи є пріоритетними для замовника, їх дотримання це гарантія успішно реалізувати необхідний об’єкт.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації.
Ч.4 ст.22 Закону України, «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою дотримання принципів публічних закупівель (зокрема таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівень ставлення до них), нами не було внесено до тендерної документації жодних дискримінаційних вимог.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дискримінаційною вважається норма, якщо її може виконати лише один учасник, відповідно до вимоги Учасника, він не довів Замовнику та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного листа (оригінал або нотаріально завірену копію документу, що підтверджує стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво його інтересів, в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з учасником) та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі.
Приведені приклади рішень АМКУ є вибірковими, загальна практика містить неоднозначний підхід до даного питання, що підтверджено рішення АМКУ від 16.03.2017 р № 1279-р/пк-пз.
Відповідно вимог Замовника до технічних вимог, то вони встановлені виходячи з Згідно ДСТУ 4246:2003, ДСТУ 8853:2019.
Відповідно вимоги «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерною документацією встановлено - Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності договори оренди договори суборенди, договори про надання послуг тощо)
Зазначені Замовником вимоги до предмету закупівлі мають необхідні технічні характеристики для забезпечення встановлених завдань та не обмежують конкуренцію.
Учасникам необхідно подати тільки ту документацію, що зазначена Замовником у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-14-008492-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+", Код ЄДРПОУ:41708124
Дата подання: 15 лютого 2024 18:07
Дискримінаційні вимоги ТД
додатки до тексту, викладеного упопередній вимозі
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2024 08:53
відповідь надано у попередній вимозі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" |
1 468 000,00
UAH з ПДВ
|
1 468 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
1 468 007,34
UAH з ПДВ
|
1 468 007,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДАРВЕКС" |
1 499 998,73
UAH з ПДВ
|
1 499 998,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" #44902836 |
Переможець |
1 468 000,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2024 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 10:40
|
Договір № 74.pdf | укладений |
14 березня 2024 10:39
|