Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Колца Ірина Русланівна +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:53 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:53 |
Очікувана вартість: | 9 034 086,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 170,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). І. Вимоги до банківської гарантії: 1. Ці Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 271 022,60 грн. (3%) До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Отримувач: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» Код: 40703130, МФО: 820172, Банк: ДКСУ м. Київ, р/р: UA718201720355169022022096633 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 271022.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал або копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Приморського району м.Одеси»)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату на користь Виконавця на підставі Акту(ів) приймання - передачі наданих послуг, підписаного(их) Виконавцем та керівником відповідного закладу освіти протягом 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 19:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 19:35 |
ТД нова редакція від 28.03.2024. П.docx | |
28 березня 2024 19:35 |
Перелік змін до тендерної документації П.docx | |
16 лютого 2024 13:55 |
Перелік змін до тендерної документації.docx |
28 березня 2024 19:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2024 19:35 |
ТД нова редакція від 28.03.2024. П.docx
|
||||||
28 березня 2024 19:35 |
Перелік змін до тендерної документації П.docx
|
||||||
16 лютого 2024 13:55 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки встановлена у відповідності до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Декларація заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.
Суб’єкт господарювання протягом місяця з дня подання декларації може повторно подати відповідну декларацію з уточненими достовірними даними будь – яким зазначеним способом.
У разі коли декларація подана безпосередньо до адміністратора центру надання адміністративних послуг, така декларація протягом одного робочого дня після надходження передається ним територіальному органові ДСНС.
Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Датою надходження декларації вважається дата її реєстрації як вхідної кореспонденції засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС, адміністратором центру надання адміністративних послуг або ДСНС, а в разі надсилання рекомендованим листом – дата відбитка поштового календарного штемпеля.
Якщо декларація не відповідає формі, наведеній в додатку до Порядку, ДСНС або її територіальний орган повертає її суб’єкту господарювання в той самий спосіб, в який було подано декларацію, для опрацювання.
У разі коли ДСНС або її територіальним органом не зареєстровано декларацію і не надіслано її суб’єкту господарювання для доопрацювання в установлений строк, право на вчинення дій щодо провадження господарської діяльності виникає наступного дня після завершення строку, установленого для реєстрації декларації. У такому разі декларація вважається зареєстрованою.
Опрацювання та реєстрація декларації здійснюються через інформаційну систему ДСНС і засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Перший примірник декларації зберігається у ДСНС або її територіальному органі, другий примірник не пізніше наступного робочого дня після реєстрації передається суб’єктові господарювання або державному адміністраторові з відміткою про дату і номер реєстрації декларації.
Таким чином, декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки необхідна для початку роботи новоутворених підприємств та для початку використання об’єктів нерухомості суб’єкта господарювання.
В кожного суб’єкта господарювання є приміщення, які суб’єкт господарювання використовує для здійснення своєї господарської діяльності. Такі приміщення відповідно до норм чинного законодавства повинні бути задекларовані. Таким чином, дана вимога є обґрунтованою. Саме декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки підтверджує відповідність матеріально – технічної бази Учасника вимогам законодавства.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки таку декларацію може отримати будь – який суб’єкт господарювання безоплатно протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Тому, Замовник самостійно вирішує у який саме спосіб здійснюється розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 16.06.2021 № 226 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Пунктом 1 даного наказу встановлено: «Прийняти національний стандарт, гармонізований з європейським стандартом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2021 року: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування – На заміну ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009.».
Цей стандарт встановлює вимоги та містить рекомендації щодо побудови (планування), проектування, монтування, пусконалагоджування, експлуатування та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та оповіщування, у тому числі щодо остаточного перевіряння системи підрядною організацією, передавання системи в експлуатацію замовнику, який може залучати до цього процесу незалежні компетентні організації («третю сторону»), компетентність якої підтверджено згідно з ДСТУ EN ISO/IEC17020. Стандарт встановлює також вимоги щодо експлуатування, технічного обслуговування (підтримання експлуатаційної придатності) і перелік регламентних робіт, які проводять в рамках технічного обслуговування.
Як вбачається з вищевикладеного, даний стандарт має пряме відношення до предмета закупівлі, який передбачає надання послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації, послуги повинні здійснюватися у відповідності із з вимогами Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування.
Додатково повідомляємо, що даний сертифікат може отримати будь – яка організація незалежно від форми власності, організаційно – правової форми, тощо, яка здійснює свою діяльність у відповідності до цього стандарту.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 не є дискримінаційною та ніяким чином не обмежує коло учасників, а також встановлена у відповідності до норм чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Між тим, умови пункту 19 Додатку № 3 до тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 19 Додатку № 3 вимагає від учасників процедури закупівлі: «До подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості надання послуг, Учасник повинен оглянути об’єкти, ознайомитися з документацією та надати у складі пропозиції акт огляду об’єктів, підписаного учасником та представником замовника».
Крім того, вбачається, що ці умови суперечать такому принципу здійснення публічних закупівель, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення корупційних ризиків учасники повинні вести діалог із замовником виключно за допомогою електронної системи закупівель шляхом опублікування в цій системі питань та вимог до замовника. Однак, зазначена вище умова передбачає безпосередній (при огляді об’єктів) контакт між представниками замовника та учасником (представниками учасника), та безпосередньо створює корупційні ризики. Крім того, вбачається можливість навмисного з боку замовника не допуску певних учасників (їх представників) на об’єкти замовника, та навмисного не підписання замовником акту огляду об’єктів для того, щоб у подальшому мати підстави для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що існує практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників на аналогічні за змістом умови тендерної документації з визнанням за наслідком розгляду скарг таких умов дискримінаційними:
1) Рішення №5781-р/пк-пз від 02.05.2023 (закупівля UA-2023-04-18-009342-a.c1);
2) Рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
3) Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
4) Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
5) Рішення № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити пункт 19 Додатку № 3 до тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи дію воєнного стану в Україні, нестабільну економічну ситуацію та постійне коливання цін на ринку протипожежного обладнання, Замовник прагне здійснити закупівлю та укласти договір з Учасником, який в змозі буде виконати свої зобов’язання згідно з договором, що не призведе до розірвання договору та неможливістю Замовника отримати послуги, передбачені предметом закупівлі.
Вимога встановлена з метою наочного розуміння технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, кількості об’єктів та полегшення процесу визначення Учасниками обсягу та вартості послуг, що є предметом закупівлі. Можливість здійснення такого обстеження надається усім потенційним Учасникам без будь – яких обмежень з боку Замовника.
Дана вимога є необхідною для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки учасники мають можливість ознайомитися із фактичними обсягами надання послуг на місці, реально здійснити оцінку своїх можливостей та економічної доцільності щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а також мають можливість ознайомитися з документацією.
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 лютого 2024 19:30
Дата подання: 18 лютого 2024 19:05
Дата подання: 22 квітня 2024 20:41
Дата подання: 14 травня 2024 21:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000062 ● 9212c0772d04454db4c358f7bacefaf8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 21-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-02-14-007706-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 10:53:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Приморського району м.Одеси»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-007706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:38:20
На запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області про надання пояснень в рамках моніторингу
На запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Державної аудиторської служби в Закарпатській області про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 19.04.2024 року UA-M-2024-04-19-000062) процедури закупівлі «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Приморського району м.Одеси»)» з очікуваною вартістю 9 034 086,70 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-02-14-007706-a, ID: 3ea9e3ae2cdb4a97a893ecfcb1f604cf, повідомляємо наступне.
1. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2024 рік.
Керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до вимог щодо дотримання законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки та з метою вжиття протипожежних заходів у закладах та установах системи освіти Приморського району м. Одеси. Послуги здійснюються у відповідності із вимогами Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування.
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі переліку закладів та установ системи освіти Приморського району міста Одеси (87 закладів освіти), які необхідно обслуговувати, а також на підставі відкритих джерел інформації та аналізу ринку (отримано пропозиції суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері пожежної безпеки) в межах бюджетних призначень.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Додаємо посилання на публікацію https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-primor/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 14:39:03
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2024 № 23-з
Ужгород
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-02-14-007706-a.b4,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-14-007706-a, прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 квітня 2024 року № 21-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 25 квітня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 16:24:32
Замовником прийнято до уваги повідомлення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 15:54:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Приморського району м.Одеси»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-14-007706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовником - Комунальний заклад "Криничанський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" та визначено його переможцем, якщо:
1. Замовником у п.2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 Тендерної документації визначено вимогу щодо строку дії забезпечення тендерної пропозиції, а саме: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», тобто по 11.07.2024.
Проте, учасником ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" на підтвердження Забезпечення тендерної пропозиції надано Банківську гарантію №ODEG324082996 від 19.02.2024 року, строку дії якої визначено до 06.06.2024 року включно, що не відповідає заявленій вимозі Замовника, щодо строку дії банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 14:12:38
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 13:49:05
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 28-з
Ужгород
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктом 12 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-02-14-007706-a.a5,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-14-007706-a, прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19 квітня 2024 року № 21-з «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 17 травня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 16:03:55
Замовником прийнято до уваги повідомлення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД" |
6 423 010,00
UAH з ПДВ
|
6 423 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАЕТОН-2020" |
7 226 098,80
UAH з ПДВ
|
7 226 098,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" |
8 581 558,45
UAH з ПДВ
|
8 581 558,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
8 900 502,20
UAH з ПДВ
|
8 900 502,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД" #20933722 |
Рішення скасоване |
6 423 010,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 10:24
|
|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Рішення скасоване |
7 226 098,80
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 10:24
|
|
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" #44582390 |
Рішення скасоване |
8 581 558,45
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 10:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 10:09
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Рішення скасоване |
8 900 502,20
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 10:24
|
|
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД" #20933722 |
Відхилено |
6 423 010,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 11:43
|
|
ТОВ "ФАЕТОН-2020" #43575340 |
Відхилено |
7 226 098,80
UAH з ПДВ
|
01 липня 2024 09:17
|
|
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" #44582390 |
Відхилено |
8 581 558,45
UAH з ПДВ
|
05 липня 2024 11:29
|
|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Відхилено |
8 900 502,20
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 09:33
|