Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Страхові послуги різні
Очікувана вартість
1 646 485,32 UAH
UA-2024-02-14-007543-a ● 2895eea0da3042e091a217d293634128
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 646 485,32 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Тендерна документація
14 лютого 2024 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2024 14:16 |
ТДО Особливості – 14 02 2024.docx | |
14 лютого 2024 14:16 |
ПД ЛОТ 1.7z | |
14 лютого 2024 14:16 |
ПД ЛОТ 3.docx | |
14 лютого 2024 14:16 |
ПД ЛОТ 2.docx | |
14 лютого 2024 14:16 |
Dodatok_1_do_TS_po_LOTu_3.xlsx | |
14 лютого 2024 14:16 |
Dodatok_1_do_TS_po_LOTu_2.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 14 лютого 2024 14:53
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:38
Шановний замовник, вимоги до Виконавця:
Входження в ТОП 8 страхових компаній України за показником Страхові платежі по ОСЦПВВНТЗ за 9 місяців 2023 року.
Входження в ТОП 10 страхових компаній України за показником страхові резерви за 9 місяців 2023 року.
Рівень виплат по ОСЦПВВНТЗ за 9 місяців 2023 року, має бути не менше 40%.
Частка вимог (за шкоду майну), врегульованих до 90 днів від дати ДТП до останньої виплати за 1-й, 2-й та 3-й квартали 2023 року повинна складати не менше 80%.
є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують коло потенційних учасників та не відповідають вимогам чинного законодавства у т.ч. ЗУ "Про публічні закупівлі"
Просимо видалити дані вимоги
Приклад рішення колегії АМКУ щодо аналогічних вимог: UA-2023-08-03-006109-a; UA-2023-09-19-002937-a; UA-2023-07-12-002138-a
Сподіваємось на рівні можливості для всіх учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо наступне:
- Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування "Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1398) ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
- Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
- Згідно опублікованої закупівлі UA-2024-02-14-007543-a по лоту 2 -Страхові послуги з укладення полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та по лоту 3- Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортабельних дизельних котелень (установки ТКУ-600 з пересувними паливними ємностями) встановлені вимоги в тендерній документації щодо рейтинговості страхових компаній та їх спроможності здійснювати виплати та наявності страхових резервів у зв'язку з специфікою закупівлі та з урахуванням очікуваної вартості закупівлі. Метою закупівлі є обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності здійснюється з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров'ю та/або майну потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди та захисту майнових інтересів страхувальників. Відповідно до встановлених технічних вимог п. 5 додатку 3 тендерної документації "Розмір страхової суми за шкоду, заподіяну майну третіх осіб, становить 160 000 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.) на одну третю особу. У разі якщо загальний розмір шкоди за одним страховим випадком перевищує п’ятикратну страхову суму, відшкодування кожній потерпілій третій особі пропорційно зменшується. Розмір страхової суми за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю третіх осіб, становить 320 000,00 грн. (триста двадцять тисяч грн. 00 коп.) на одну третю особу. Страховиком відшкодовується моральна шкода:- потерпілій третій особі, яка зазнала ушкодження здоров’я під час дорожньо-транспортної пригоди, моральна шкода у розмірі 5 відсотків страхової виплати за шкоду, заподіяну здоров’ю; - заподіяна смертю третьої особи, її чоловіку (дружині), батькам (усиновлювачам) та дітям (усиновленим). Загальний розмір такого страхового відшкодування цим особам стосовно одного померлого становить 12 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановлених законодавством на день настання страхового випадку, і виплачується рівними частинами."
Отже, відповідно до вищезазначеного та з урахуванням предмету закупівлі, обсягів переліку транспортних засобів та їх виду, визначених тендерною документацією, покрити суму страхової шкоди можуть страхові компанії, які мають високі рейтинги. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Замовником в тендерній документації не встановлено вимоги, яким би відповідали лише декілька учасників на ринку страхових компаній, в тому числі не обмежено і право страхових компаній здійснювати страхові виплати, платежі, мати страхові резерви таким чином щоб займати лідируючі позиції у відповідних рейтингах. Додатково щодо Ваших посилань на рішення АМКУ щодо оскарження подібних вимог зауважимо, що в даних закупівлях Замовниками не були обгрунтовані свої вимоги у тендерних документаціях, а відтак і рішення органу оскарження зобовязували внесення змін в тендерній документації. Жодне з наданих посилань на оскаржувані закупівлі не містить рішення АМКУ, яке чітко встановлює, що дані вимоги Замовників є суто дискримінаційними і не мають права застосовуватися Замовниками.
- Згідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування "Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1398) ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
- Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
- Згідно опублікованої закупівлі UA-2024-02-14-007543-a по лоту 2 -Страхові послуги з укладення полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та по лоту 3- Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортабельних дизельних котелень (установки ТКУ-600 з пересувними паливними ємностями) встановлені вимоги в тендерній документації щодо рейтинговості страхових компаній та їх спроможності здійснювати виплати та наявності страхових резервів у зв'язку з специфікою закупівлі та з урахуванням очікуваної вартості закупівлі. Метою закупівлі є обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності здійснюється з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров'ю та/або майну потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди та захисту майнових інтересів страхувальників. Відповідно до встановлених технічних вимог п. 5 додатку 3 тендерної документації "Розмір страхової суми за шкоду, заподіяну майну третіх осіб, становить 160 000 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.) на одну третю особу. У разі якщо загальний розмір шкоди за одним страховим випадком перевищує п’ятикратну страхову суму, відшкодування кожній потерпілій третій особі пропорційно зменшується. Розмір страхової суми за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю третіх осіб, становить 320 000,00 грн. (триста двадцять тисяч грн. 00 коп.) на одну третю особу. Страховиком відшкодовується моральна шкода:- потерпілій третій особі, яка зазнала ушкодження здоров’я під час дорожньо-транспортної пригоди, моральна шкода у розмірі 5 відсотків страхової виплати за шкоду, заподіяну здоров’ю; - заподіяна смертю третьої особи, її чоловіку (дружині), батькам (усиновлювачам) та дітям (усиновленим). Загальний розмір такого страхового відшкодування цим особам стосовно одного померлого становить 12 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановлених законодавством на день настання страхового випадку, і виплачується рівними частинами."
Отже, відповідно до вищезазначеного та з урахуванням предмету закупівлі, обсягів переліку транспортних засобів та їх виду, визначених тендерною документацією, покрити суму страхової шкоди можуть страхові компанії, які мають високі рейтинги. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Замовником в тендерній документації не встановлено вимоги, яким би відповідали лише декілька учасників на ринку страхових компаній, в тому числі не обмежено і право страхових компаній здійснювати страхові виплати, платежі, мати страхові резерви таким чином щоб займати лідируючі позиції у відповідних рейтингах. Додатково щодо Ваших посилань на рішення АМКУ щодо оскарження подібних вимог зауважимо, що в даних закупівлях Замовниками не були обгрунтовані свої вимоги у тендерних документаціях, а відтак і рішення органу оскарження зобовязували внесення змін в тендерній документації. Жодне з наданих посилань на оскаржувані закупівлі не містить рішення АМКУ, яке чітко встановлює, що дані вимоги Замовників є суто дискримінаційними і не мають права застосовуватися Замовниками.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Послуги пов'язані з відшкодуванням заподіяної шкоди під час настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів залізничним транспортом для ТЕЦ5 та ТЕЦ6 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 869,72 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 58,70 UAH без ПДВ |
Позиції
1 посл
Послуги пов'язані з відшкодуванням заподіяної шкоди під час настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів залізничним транспортом для ТЕЦ5 та ТЕЦ6
ДК 021:2015: 66514200-8 — Послуги зі страхування вантажів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | перерахування попередньої оплати (авансу) в розмірі 100% страхового платежу | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" |
4 910,79
UAH
|
4 910,79
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 |
Переможець |
4 910,79
UAH
|
04 березня 2024 10:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 08:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 15:54
|
договір №01-01-24 ОВНВ.pdf | укладений |
19 березня 2024 15:54
|