Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сік яблучний освітлений
Очікувана вартість
2 340,00 UAH
UA-2024-02-14-007102-a 918c7b43d30c45c4883aa4857832e3ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крістіна Миколаївна Тичинська

+380665525933 csrdi2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ "МАЛЬВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 39074148
Місцезнаходження: 49015, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ТЮТЮНОВА, будинок 1
Контактна особа: Крістіна Миколаївна Тичинська
+380665525933
csrdi2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2024 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2024 13:00
Очікувана вартість: 2 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 літр
Сік яблучний освтлений без цукру та наповнювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49035, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Тютюнова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2024 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 13:56
Додаток 4 до оголошення спрощеної закупівлі Проєкт договору (1) (1).doc
14 лютого 2024 13:56
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 2 098,80
UAH з ПДВ
2 098,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2024 11:12
Електронний підпис
03 березня 2024 11:11
Витяг МВС Цимбал В.Ю. 01.03.2024
01 березня 2024 17:52
Наказ про призначення
01 березня 2024 17:52
Корупція Цимбал В.Ю. 01.03.2024
01 березня 2024 17:52
Витяг МВС Цимбал В.Ю. 01.03.2024
01 березня 2024 17:33
Наказ про призначення
01 березня 2024 17:33
Корупція Цимбал В.Ю. 01.03.2024
01 березня 2024 17:33
Витяг МВС Цимбал В.Ю. 01.03.2024
01 березня 2024 17:33
Довідки переможця
26 лютого 2024 20:41
Електронний підпис
22 лютого 2024 18:03
Електронний підпис
22 лютого 2024 17:54
Дог санобробка _ акти.zip
22 лютого 2024 17:54
ISO АЛЬЯНС ФУД від 08.12.2023.zip
22 лютого 2024 17:54
склад Альянс 2023 р..zip
22 лютого 2024 17:54
Довідки додаток 1.pdf
22 лютого 2024 17:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
Переможець 2 098,80
UAH з ПДВ
27 лютого 2024 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2024 14:57

Вимога про усунення невідповідностей

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до пункту Особливостей 41 здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) ( далі – Особливості). Тендерна документація містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників (Додаток 1) 5. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, у разі, якщо Учасник є платником цього податку, або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі, якщо учасник є платником цього податку; у разі якщо підприємство учасника є неприбутковим, надається документ, що підтверджує відсутність обов’язку по сплаті податків. 6. Гарантійний лист, що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Цих необхідних документів немає в переліку документів які надав Учасник. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає виправленню на підставі зазначеної норми.

Документи

27 лютого 2024 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2024 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
2 098,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2024 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2024 14:26
ДУ до дог № 19.pdf зміни до договору
21 березня 2024 14:25
Електронний підпис укладений
12 березня 2024 14:19
дог 19.pdf укладений
12 березня 2024 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML