Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові вікна, металопластикові двері (вхідні), металопластикові двері (міжкімнатні), металопластикові перегородки, склопакет, підвіконники та відливи)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2024-02-14-004783-a ● d5a4b83b5c83419cad683ac3996b64c9
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Свалявська міська лікарня" Свалявської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 01992653 |
Місцезнаходження: | 89300, Україна , Закарпатська обл., Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23 |
Контактна особа: |
Сможаник Юрій Васильович 380501971163 crlsvl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:28 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 13:28 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штуки
Металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
15 штуки
Металопластикові двері (вхідні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
40 штуки
Металопластикові двері (міжкімнатні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
9 штуки
Металопластикові перегородки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
1 штуки
Склопакет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
88 штуки
Відливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
88 штуки
Підвіконники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, вулиця Визволення ,будинок №23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі в національній валюті України (гривні) шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у Розділі 13 Договору. Підставою для здійснення оплати Замовником є виготовлена відповідно до законодавства та умов цього Договору видаткова накладна. Замовник здійснює оплату за поставлений Товар у встановленому Договором порядку впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту (дати) підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, що є невід’ємною частиною Договору. При цьому, Замовник оплачує Постачальнику вартість Товару в розмірі та за цінами, вказаними в такій видатковій накладній. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2024 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2024 10:36 |
Перелік змін.doc | |
21 лютого 2024 10:35 |
ТД Столярні вироби нова редакція.doc | |
21 лютого 2024 10:34 |
ТД Столярні вироби нова редакція.doc | |
21 лютого 2024 10:34 |
Додаток 2 технічна специфікація зі змінами.doc | |
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.doc | |
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 3 Згода на обробку персональних даних.doc | |
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc | |
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 1 Кваліфікац. критерії.doc |
21 лютого 2024 10:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2024 10:36 |
Перелік змін.doc
|
|||
21 лютого 2024 10:35 |
ТД Столярні вироби нова редакція.doc
|
|||
21 лютого 2024 10:34 |
ТД Столярні вироби нова редакція.doc
|
|||
21 лютого 2024 10:34 |
Додаток 2 технічна специфікація зі змінами.doc
|
|||
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 3 Згода на обробку персональних даних.doc
|
|||
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc
|
|||
14 лютого 2024 14:30 |
Додаток 1 Кваліфікац. критерії.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 14 лютого 2024 15:45
Дата відповіді: 15 лютого 2024 11:00
які самі Двері потрібні в 2) Адміністрація : нажимні ?офісні ? Дотягувач потрібен ? Якщо так внесіть зміни прописавши на які самі двері потрібен дотягувач ?
В перегородках також присутні двері ,які самі потрібно нажимні ?офісні ? Дотягувач потрібен ?
в 3) Пологове відділення також присутні двері ,які самі потрібно нажимні ?офісні ? Дотягувач потрібен ?
в 4) Пральня також присутні двері ,які самі потрібно нажимні ?офісні ? Дотягувач потрібен ?
в 5) Хірургія також присутні двері ,які самі потрібно нажимні ?офісні ? Дотягувач потрібен ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ручки нажимні, дотягувачі відсутні.
1
Дата подання: 14 лютого 2024 15:47
Дата відповіді: 15 лютого 2024 10:59
Чи передбачає дана закупівля ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби демонтаж/монтаж ?
Відповідь: Доброго дня! Так, передбачає.
Cертифікати
Дата подання: 15 лютого 2024 15:01
Дата відповіді: 16 лютого 2024 15:17
Шановний замовник, в ТД є вимога надання: -сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво дверних та віконних блоків з профілів ПВХ; -сертифікат ДСТУ EN ISO на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних; - сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів.
Чи буде підставою на відхилення пропозиції учасника, якщо подано: - Сертифікат ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва будівельних виробів з пластмас; - Сертифікат ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно надання послуг з формування й оброблення листового скла?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником у тендерній документації вказано вимоги щодо переліку документів, які підтверджують якість товару, у додатку №2 до тендерної документації є його вичерпний перелік, а тому будуть братись до уваги вимоги, які вказані згідно тендерної документації.
Підтвердження інформації в Таблиці А
Дата подання: 22 лютого 2024 16:13
Дата відповіді: 23 лютого 2024 15:30
Шановний Замовнику, в Додатку 1 до ТД для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та/або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються.
Питання:
1)Якщо учасник є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій потрібно надавати всі перелічені документи, тобто відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо), чи достатньо підтердити наприклад або видатковими накладними або договором купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу)?
2)Якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій або складу інформація про які зазначається у довідці, достатньо буде надати договір оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками та технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту, чи потрібно надавати свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо учасник являється власником, достатнім підтвердженням можна вважати видаткові накладні, акт прийому-передачі , додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотньо-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту.
Якщо учасник не є власником достатньо буде надати договір оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками та технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару/виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі у повному обсязі;- листи від орендодавців (надавачів послуг, власників тощо) обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, щодо можливості використання їх обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) учасником по даній закупівлі.
Якщо учасник не є власником достатньо буде надати договір оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками та технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару/виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі у повному обсязі;- листи від орендодавців (надавачів послуг, власників тощо) обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, щодо можливості використання їх обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) учасником по даній закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-14-004783-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 01 березня 2024 17:50
Неправомірне обрання переможця
Рішенням замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" обрано переможцем закупівлі. Незважаючи на це, учасник має бути відхилений з огляду на наступне.
Згідно з додатком 2 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції надають зокрема сертифікат відповідності на дверні замки. Разом з тим, у тендерній пропозиції переможця відсутній вказаний сертифікат. З огляду на наведене вище, тендерна пропозиція учасника мала б бути відхилена, при цьому, без права на усунення невідповідностей шляхом довантаження відповідного сертифікату. Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У випадку ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою!
Розгорнути
Згорнути
Згідно з додатком 2 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції надають зокрема сертифікат відповідності на дверні замки. Разом з тим, у тендерній пропозиції переможця відсутній вказаний сертифікат. З огляду на наведене вище, тендерна пропозиція учасника мала б бути відхилена, при цьому, без права на усунення невідповідностей шляхом довантаження відповідного сертифікату. Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У випадку ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою!
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2024 09:51
Відповідно до частини 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Готуючи відповідь на дану вимогу, було встановлено, що Додатком №2 передбачено надання учасниками у складі пропозиції, зокрема, сертифікату відповідності на дверні замки. Під час повторної перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" Замовник виявив, що справді у складі пропозиції відсутній вказаний вище сертифікат відповідності.
Однак зазначені порушення на цьому етапі, після визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, Закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Замовник не може скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Ані Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок чи відхилити пропозицію учасника.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Готуючи відповідь на дану вимогу, було встановлено, що Додатком №2 передбачено надання учасниками у складі пропозиції, зокрема, сертифікату відповідності на дверні замки. Під час повторної перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" Замовник виявив, що справді у складі пропозиції відсутній вказаний вище сертифікат відповідності.
Однак зазначені порушення на цьому етапі, після визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, Закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Замовник не може скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Ані Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок чи відхилити пропозицію учасника.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2024-02-14-004783-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 06 березня 2024 10:50
Щодо обрання переможця
Шановний Замовник! У зв'язку із Вашою відповіддю на вимогу, в якій Ви повідомляєте про необхідність скасування закупівлі, інформуємо про наступне.
У процедурі закупівлі технічно передбачається можливість замовника анулювати переможця шляхом скасування рішення про визначення переможця, що має наслідком повернення до попереднього етапу процедури закупівлі.
При цьому, процедура закупівлі відповідно до частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.Частиною п`ятою вказаної норми встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб`єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника (частина шоста статті 11 Закону № 922-VIII).
Пунктом четвертим частини десятої статті 11 Закону № 922-VIII прямо встановлено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, Закон № 922-VIII прямо передбачає право органу оскарження у разі встановлення порушення процедури закупівлі - прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення або за неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Замовник із додержанням принципів процедури закупівлі має як право так і обов`язок самостійно (добровільно) усунути допущені порушення процедури закупівлі шляхом скасування свого рішення, а у разі не усунення їх самостійно – зобов`язується органом оскарження у процедурі оскарження до скасування свого рішення. У разі ж не ініціювання процедури оскарження або не усунення порушень самостійно - допущені порушення усуваються за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Тільки у разі неможливості виправити допущені порушення відміняється процедура закупівлі, як замовником, так і органом оскарження, що повністю відповідає принципам публічної закупівлі (!!!)
Тобто, закупівля скасовується лише У РАЗІ НЕМОЖЛИВОСТІ усунення порушень законодавства про закупівлі. В іншому випадку, уповноважена особа, маючи технічну можливість повернути учасника на кваліфікацію, може скасувати рішення про визначення переможця та перейти до розгляду наступних учасників. Така правова позиція була висловлена у справі № 160/14000/21
Розгорнути
Згорнути
У процедурі закупівлі технічно передбачається можливість замовника анулювати переможця шляхом скасування рішення про визначення переможця, що має наслідком повернення до попереднього етапу процедури закупівлі.
При цьому, процедура закупівлі відповідно до частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.Частиною п`ятою вказаної норми встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб`єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об`єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника (частина шоста статті 11 Закону № 922-VIII).
Пунктом четвертим частини десятої статті 11 Закону № 922-VIII прямо встановлено, що уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
При цьому, Закон № 922-VIII прямо передбачає право органу оскарження у разі встановлення порушення процедури закупівлі - прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення або за неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Замовник із додержанням принципів процедури закупівлі має як право так і обов`язок самостійно (добровільно) усунути допущені порушення процедури закупівлі шляхом скасування свого рішення, а у разі не усунення їх самостійно – зобов`язується органом оскарження у процедурі оскарження до скасування свого рішення. У разі ж не ініціювання процедури оскарження або не усунення порушень самостійно - допущені порушення усуваються за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Тільки у разі неможливості виправити допущені порушення відміняється процедура закупівлі, як замовником, так і органом оскарження, що повністю відповідає принципам публічної закупівлі (!!!)
Тобто, закупівля скасовується лише У РАЗІ НЕМОЖЛИВОСТІ усунення порушень законодавства про закупівлі. В іншому випадку, уповноважена особа, маючи технічну можливість повернути учасника на кваліфікацію, може скасувати рішення про визначення переможця та перейти до розгляду наступних учасників. Така правова позиція була висловлена у справі № 160/14000/21
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2024 16:22
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Електронною системою закупівель технічно передбачено після оголошення учасника переможцем скасувати своє рішення, вказавши підстави для дискваліфікації, а саме: 1)Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору; 2)Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; 3)Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; 4) Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Так як жодна з передбачених ЕСЗ підстав не підпадає під виявлені порушення в даній Закупівлі, в Замовника відсутні законодавчі підстави про дискваліфікацію переможця та скасування рішення, дана Закупівля підлягає скасуванню в зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" |
1 887 345,00
UAH з ПДВ
|
1 779 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КЕМЕНЯШ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ" |
1 987 000,00
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕМЙО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 884 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Ренопласт |
2 034 600,00
UAH з ПДВ
|
1 949 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
2 277 000,00
UAH з ПДВ
|
2 277 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Переможець |
1 779 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2024 15:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 16:27 |
Кінець періоду оскарження: | 18 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 18 березня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1 березня 2024 року о 15:42 Замовником було визначено переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. 1 березня 2024 о 17:50 учасником ТОВ "ГЛОРІЯ-В" в електронній системі закупівель висунуто вимогу про усунення порушення наступного змісту: «Рішенням замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" обрано переможцем закупівлі. Незважаючи на це, учасник має бути відхилений з огляду на наступне. Згідно з додатком 2 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції надають зокрема сертифікат відповідності на дверні замки. Разом з тим, у тендерній пропозиції переможця відсутній вказаний сертифікат. З огляду на наведене вище, тендерна пропозиція учасника мала б бути відхилена, при цьому, без права на усунення невідповідностей шляхом довантаження відповідного сертифікату. Враховуючи наведене, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника. У випадку ігнорування вимоги, будемо звертатись до АМКУ зі скаргою!» Відповідно до частини 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Готуючи відповідь на дану вимогу, було встановлено, що Додатком №2 передбачено надання учасниками у складі пропозиції, зокрема, сертифікату відповідності на дверні замки. Під час повторної перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" Замовник виявив, що справді у складі пропозиції відсутній вказаний вище сертифікат відповідності. Однак зазначені порушення на цьому етапі, після визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, Закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Замовник не може скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Ані Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок чи відхилити пропозицію учасника. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
07 березня 2024 16:26
|
Електронний підпис |
07 березня 2024 16:25
|
Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливості усунення порушення.doc |