Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А95 Євро 5 Е0
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2024-02-14-003968-a 4a45a03c7ff84580a1568c1cfc80c78e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будулуца Андрій Юрійович

+380513230554 0679590556@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Арбузинський центр первинної медико - санітарної допомоги" Арбузинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 38094142
Місцезнаходження: 55301, Україна , Миколаївська обл., Арбузинка, вул.Центральна, 88
Контактна особа: Будулуца Андрій Юрійович
+380513230554
0679590556@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
Бензин А95 Євро 5 Е0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55301, Україна, Миколаївська область, Арбузинка, вул. Центральна 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2024 14:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2024 14:16
Закупівля бензин 2024.docx
15 лютого 2024 14:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 11:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2024 14:16
Закупівля бензин 2024.docx
14 лютого 2024 11:27
Закупівля бензин 2024.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-26-000049 ● 5abc7ed2a04d4c2ca293253124dfbd25
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2024 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.02.2024 № 13-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.02.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 26.02.2024 № 13-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 4 UA-2024-02-14-003968-a 14.02.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-26 16:35:30

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А95 Євро 5 Е0 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
3. Відповідно до умов пункту 5 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
Зважаючи на вищезазначене, пропоную пояснити, з яких підстав вами здійснено придбання палива, що є предметом закупівлі, шляхом проведення спрощеної закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-28 11:43:34

Моніторинг

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин А95 Євро 5 Е0 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти)» повідомляємо:
1. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно плану використання бюджетних коштів на 2024 рік. При визначені технічних та якісних характеристик Замовник користувався ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Очікувану вартість проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та https://finance.i.ua/fuel/.
2. З обґрунтуванням технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості можна ознайомитись за посиланням https://arb-rc.pmsd.org.ua/litsenzijni-dokumenty/
3. Закупівля за предметом «Бензин А95 Євро 5 Е0 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті шляхом підписання додаткової угоди про дострокове припинення зобов'язань за договором за взаємною згодою сторін.

2024-03-05 15:50:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

-

2024-03-06 14:16:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гермес-2018" 198 800,00
UAH з ПДВ
198 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2024 15:25
Електронний підпис
22 лютого 2024 15:25
Електронний підпис
22 лютого 2024 15:23
Довідка про ліцензію.PDF
22 лютого 2024 15:23
Опис.PDF
22 лютого 2024 15:23
Сігляк Є.М. ІПН.PDF
22 лютого 2024 15:23
талони А-95 15л.pdf
22 лютого 2024 15:23
Сігляк Є.М. паспорт.PDF
22 лютого 2024 15:23
ліцензія Арб-а.pdf
22 лютого 2024 15:23
Виписка з ЄДР.pdf
22 лютого 2024 15:23
Статут ТОВ Гермес-2018.PDF
22 лютого 2024 15:23
Витяг ПДВ.PDF
22 лютого 2024 15:23
Довідка про АЗС.PDF
22 лютого 2024 15:23
Витяг з ЄДР.PDF
22 лютого 2024 15:23
Довідка про талони.PDF
22 лютого 2024 15:23
талон А-95 10л.pdf
22 лютого 2024 15:23
Сертифікат,паспорт 95.PDF
22 лютого 2024 15:23
Пропозиція.PDF
22 лютого 2024 15:23
Проект договору.PDF
22 лютого 2024 15:23
Технічні умови.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Гермес-2018"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гермес-2018"
#42484352
Переможець 198 800,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2024 14:22

Документи

23 лютого 2024 14:22
Електронний підпис
23 лютого 2024 14:04
Untitled.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2024 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гермес-2018"
#42484352
198 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2024 14:22
Електронний підпис
23 лютого 2024 14:04
Untitled.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2024 15:55
Untitled.FR12.pdf укладений
05 березня 2024 15:53
Електронний підпис укладений
26 лютого 2024 15:35
Untitled.FR12.pdf укладений
26 лютого 2024 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: взаємна згода сторін