Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярського приладдя різного, канцелярських товарів та паперу офісного
Очікувана вартість
22 110,00 UAH
UA-2024-02-14-002696-a a1023c307ca84fe2bc3f7c568dada1b5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Авраменко

+380632965995 natalia.avramenko@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37591569
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, будинок 206
Контактна особа: Наталя Авраменко
+380632965995
natalia.avramenko@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69126, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Зелінського, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

14 лютого 2024 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 22 110,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2024 10:48