Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Ксенія Козлова +380567670336 ksenya.kozlova.80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 414 170,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
14 лютого 2024 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-07-000001 ● 0a0dd980f7244188893e88096bbdbe27
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2024 17:07 |
07.03.2024 № 25
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2024 № 25
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-02-14-001392-a 14.02.2024 Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-12 17:01:14
Запит на надання пояснення
Питання в файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-14 14:29:28
пояснення на запит
На Ваш запит від 12.03.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з охорони» (ID закупівлі: UA-2024-02-14-001392-a), пояснюємо наступне.
1. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання вищевказаної норми Закону Замовником було зазначено всю необхідну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яку було розміщено у Додатку № 2 до Тендерної документації у файлі «ТД.doc».
Розрахунок очікувальної вартості зазначеної послуги було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), а також на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі, щодо технічних, якісних та кількісних характеристики предмета закупівлі за процедурою закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (зі змінами) постановлено рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов`язковим.
Але, підставою для визначення очікуваної вартості закупівлі, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для замовника стали службова записка завідуючого господарством Романа ГОРОШКО; інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі; комерційні пропозиції від:
п/р Назва суб’єкта господарювання Загальна цінова пропозиція (грн.)
ЛОТ 1
1 ТОВ «ОКК «БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС» 6440346,00 грн без ПДВ
2 ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА» 6446968,00 грн без ПДВ
3 ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА» 6445626,00 грн без ПДВ
ЛОТ 2
1 ТОВ «ОКК «БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС» 6976860,00 грн без ПДВ
2 ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА» 6978312,00 грн без ПДВ
3 ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА» 6973824,00 грн без ПДВ
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проведено відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 № 275. Сформована ціна закупівлі по наданим пропозиціям складає: 13 414 170,00 грн., у т.ч.:
ЛОТ 1 – 6440346,00 грн
ЛОТ 2 – 6973824,00 грн.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)» Замовником оприлюднене за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Дане посилання розміщено на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-14-001392-a у розділі «Інформація про замовників».
Звертаємо Вашу увагу, що інформацію з обґрунтуванням щодо даної закупівлі було також оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi.
2. Щодо надання розрахунку надання послуг Учасником ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 5 визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовником при формуванні тендерної документації встановлені були кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, які не мали ознак дискримінації.
Згідно до додатку 2 до тендерної документації (Технічні (якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі «Послуги з охорони») прописані дислокації постів та кількість охоронників/годин, також в додатку 2 прописано, що забезпечення охорони об’єктів Замовника у період дії воєнного стану (у разі його встановлення) з залученням додаткових потужностей за попередньою вимогою замовника.
Згідно вимог тендерної документації до закупівлі «Послуги з охорони», Додатком 1 вимагалось:
2.1 Довідка згідно форми **, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтва, що підтверджують проходження професійної підготовки охоронників відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме свідоцтва (не менше 10шт.) про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 (третього) кваліфікаційного розряду.
Тобто даною вимогою Замовник не вимагав надання інформації про всіх працівників, які мають трудові правовідносини з Учасником закупівлі, та не встановлював вимог до кількості.
Учасником закупівлі ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" у складі пропозиції у файлах «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» та «Сертифікати.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком працівників та відповідно сертифікати про проходження професійної підготовки охоронників у кількості 10 шт. В довідці ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" також зазначив, що додатково буде залучено працівники за договорами цивільно-правового характеру.
Відповідно до наданих документів у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до проведеної закупівлі між Замовником та ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" укладено договір від 29.02.2024 №1. Згідно умов договору Виконавець послуг взяв на себе зобов’язання надати послуги в встановлені терміни та відповідної якості, виконати всі вимоги, які викладені в тексті договору. Також, звертаємо увагу, що Додаток 3 до Договору містить кошторис з повним розрахунком вартості послуг.
Також слід зазначити, що згідно умов закупівлі та договору термін надання послуг з 01.04.2024 по 31.12.2024. Тобто, на даний час послуги ще не надаються і Виконавець, у разі відсутності необхідної кількості працівників, має повне право прийняти на роботу працівників для виконання всіх умов договору. Заборонити вести господарську діяльність сторонній організації Замовник закупівлі не має право.
Відповідно до статей 11, 629 ЦК України договір є однією з підстав виникнення зобов`язань та є обов`язковим для виконання сторонами.
Укладений між сторонами договір за своєю правовою природою є договором надання послуг, а відповідно до частини 1 статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Так, у статті 627 Цивільного кодексу України передбачено необхідність урахування вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України визначено, що не допускаються дії особи, які вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах.
Добросовісність є однією з основоположних засад цивільного законодавства та імперативним принципом щодо дій усіх учасників цивільних правовідносин (пункт 6 частини першої статті 3 Цивільного кодексу України).
Статтею 6 Господарського кодексу України визначено, що загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання; свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України; обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави; захист національного товаровиробника; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
З наведеної законодавчої норми, зокрема вбачається взаємозв’язок принципу свободи із закладеним у ній принципом добросовісності здійснення підприємницької діяльності.
Враховуючи вищевикладене, надати запитуваний Вами розрахунок надання послуг на 10 осіб вважаємо недоцільним.
3. Щодо надання розрахунку надання послуг Учасником ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 5 визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовником при формуванні тендерної документації встановлені були кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, які не мали ознак дискримінації.
Згідно до додатку 2 до тендерної документації (Технічні (якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі «Послуги з охорони») прописані дислокації постів та кількість охоронників/годин, також в додатку 2 прописано, що забезпечення охорони об’єктів Замовника у період дії воєнного стану (у разі його встановлення) з залученням додаткових потужностей за попередньою вимогою замовника.
Згідно вимог тендерної документації до закупівлі «Послуги з охорони», Додатком 1 вимагалось:
2.1 Довідка згідно форми **, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтва, що підтверджують проходження професійної підготовки охоронників відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме свідоцтва (не менше 10шт.) про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 (третього) кваліфікаційного розряду.
Тобто даною вимогою Замовник не вимагав надання інформації про всіх працівників, які мають трудові правовідносини з Учасником закупівлі та не встановлював вимог до кількості.
Учасником закупівлі ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" у складі пропозиції у файлах «Довідка про працівників.pdf» та «Сертифікати охорони.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком працівників та відповідно сертифікати про проходження професійної підготовки охоронників у кількості 10 шт. В довідці ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" також зазначив, що додатково буде залучено працівники за договорами цивільно-правового характеру.
Відповідно до наданих документів у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до проведеної закупівлі між Замовником та ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" укладено договір від 29.02.2024 №2. Згідно умов договору Виконавець послуг взяв на себе зобов’язання надати послуги в встановлені терміни та відповідної якості, виконати всі вимоги, які викладені в тексті договору. Також, звертаємо увагу, що Додаток 3 до Договору містить кошторис з повним розрахунком вартості послуг.
Також слід зазначити, що згідно умов закупівлі та договору термін надання послуг з 01.04.2024 по 31.12.2024. Тобто, на даний час послуги ще не надаються і Виконавець, у разі відсутності необхідної кількості працівників, має повне право прийняти на роботу працівників для виконання всіх умов договору. Заборонити вести господарську діяльність сторонній організації Замовник закупівлі не має право.
Відповідно до статей 11, 629 ЦК України договір є однією з підстав виникнення зобов`язань та є обов`язковим для виконання сторонами.
Укладений між сторонами договір за своєю правовою природою є договором надання послуг, а відповідно до частини 1 статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Так, у статті 627 Цивільного кодексу України передбачено необхідність урахування вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України визначено, що не допускаються дії особи, які вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах.
Добросовісність є однією з основоположних засад цивільного законодавства та імперативним принципом щодо дій усіх учасників цивільних правовідносин (пункт 6 частини першої статті 3 Цивільного кодексу України).
Статтею 6 Господарського кодексу України визначено, що загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання; свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України; обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави; захист національного товаровиробника; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
З наведеної законодавчої норми, зокрема вбачається взаємозв’язок принципу свободи із закладеним у ній принципом добросовісності здійснення підприємницької діяльності.
Враховуючи вищевикладене, надати запитуваний Вами розрахунок надання послуг на 10 осіб вважаємо недоцільним.
Додатки:
- службова записка на 5 арк;
- комерційна пропозиція від ТОВ «ОКК «БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС» ЛОТ 1 на 4 арк ;
- комерційна пропозиція від ТОВ «ОКК «БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС» ЛОТ 2 на 3 арк;
- комерційна пропозиція від «ОКК «ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА» ЛОТ 1 на 4 арк.
- комерційна пропозиція від «ОКК «ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА» ЛОТ 2 на 3 арк.
- комерційна пропозиція від ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА» ЛОТ 1 на 4 арк.
- комерційна пропозиція від ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА» ЛОТ 2 на 3 арк.
- тендерна документація на 43 арк;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації на 1 арк;
- Сертифікати на 10 арк;
- Довідка про працівників на 1 арк;
- Сертифікати охорони на 11 арк;
- договір від 29.02.2024 №1 на 15 арк;
- договір від 29.02.2024 №2 на 12 арк.
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
- Довідка про працівників.pdf
- договір 1 від 29.02.2024.pdf
- ДОГОВОР №2 від 29.02.2024.pdf
- комерційна пропозиція ЛОТ 1 ТОВ БИС.pdf
- комерційна пропозиція ЛОТ 1 ТОВ Фалькон бізнес безпека.pdf
- комерційна пропозиція ЛОТ 1 ТОВ Фалькон.pdf
- комерційна пропозиція ЛОТ 2 ТОВ БИС.pdf
- комерційна пропозиція ЛОТ 2 ТОВ Фалькон бізнес безпека.pdf
- комерційна пропозиція ЛОТ 2 ТОВ Фалькон.pdf
- пояснення на запит.PDF
- Сертифікати охорони.pdf
- Сертифікати.pdf
- службова записка охорона.PDF
- ТД послуги охорони.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-18 16:20:25
Запит на надання пояснення
Питання в файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-20 16:08:13
пояснення на запит 2
На Ваш запит від 18.03.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з охорони» (ID закупівлі: UA-2024-02-14-001392-a), пояснюємо наступне.
1. Щодо не відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 5 визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовником при формуванні тендерної документації встановлені були кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, які не мали ознак дискримінації.
Згідно вимог тендерної документації до закупівлі «Послуги з охорони», Додатком 1 вимагалось:
2.1 Довідка згідно форми **, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтва, що підтверджують проходження професійної підготовки охоронників відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме свідоцтва (не менше 10шт.) про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 (третього) кваліфікаційного розряду.
Тобто даною вимогою Замовник не вимагав надання інформації про всіх працівників, які мають трудові правовідносини з Учасником закупівлі, та не встановлював вимог до їх кількості.
Учасником закупівлі ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" у складі пропозиції у файлах «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» та «Сертифікати.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком працівників та відповідно сертифікати про проходження професійної підготовки охоронників у кількості 10 шт. В довідці ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" також зазначив, що додатково буде залучено працівники за договорами цивільно-правового характеру.
Згідно п.4 статті 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Правомірність визначення вимог до кваліфікації учасників та надання підтверджуючих документів учасників торгів розглядається на засіданнях постійно діючих адміністративних колегій. Так Рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 04.05.2020 № 8537 розглянуто скаргу по закупівлі UA-2020-03-17-002679-b, в якій розглядалось тотожне питання кваліфікації учасника закупівлі.
Відповідно до проведеної закупівлі між Замовником та ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" укладено договір від 29.02.2024 №1. Згідно умов договору Виконавець послуг взяв на себе зобов’язання надати послуги в встановлені терміни та відповідної якості, виконати всі вимоги, які викладені в тексті договору. Також, звертаємо увагу, що Додаток 3 до Договору містить кошторис з повним розрахунком вартості послуг.
Також слід зазначити, що згідно умов закупівлі та договору термін надання послуг з 01.04.2024 по 31.12.2024. Тобто, на даний час послуги ще не надаються і Виконавець, у разі відсутності необхідної кількості працівників, має повне право прийняти на роботу працівників для виконання всіх умов договору. Заборонити вести господарську діяльність сторонній організації Замовник закупівлі не має право.
Відповідно до статей 11, 629 ЦК України договір є однією з підстав виникнення зобов`язань та є обов`язковим для виконання сторонами.
Укладений між сторонами договір за своєю правовою природою є договором надання послуг, а відповідно до частини 1 статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Так, у статті 627 Цивільного кодексу України передбачено необхідність урахування вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України визначено, що не допускаються дії особи, які вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах.
Добросовісність є однією з основоположних засад цивільного законодавства та імперативним принципом щодо дій усіх учасників цивільних правовідносин (пункт 6 частини першої статті 3 Цивільного кодексу України).
Статтею 6 Господарського кодексу України визначено, що загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання; свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України; обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави; захист національного товаровиробника; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
З наведеної законодавчої норми, зокрема вбачається взаємозв’язок принципу свободи із закладеним у ній принципом добросовісності здійснення підприємницької діяльності.
Питання, пов’язані з обліком працівників, регулюються наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників». Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції: «Дія Інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.».
Пунктом 1.8 цієї ж інструкції визначено :
«1.8. У формах державних статистичних спостережень містяться різні показники кількості працівників, які відрізняються методом розрахунку та метою їхнього використання.
Зокрема, передбачається підрахунок облікової кількості штатних працівників у цілому по підприємству, а також окремих категорій працівників. Наприклад, зайнятих в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам, працюючих пенсіонерів, інвалідів тощо.
Показник середньооблікової кількості штатних працівників використовується для визначення кількості зайнятих працівників за сферами економічної діяльності та ведення спостереження за змінами мобільності робочої сили. Суть його визначення полягає у тому, що зайнятий працівник враховується тільки один раз (за місцем основної роботи), незалежно від терміну трудового договору та тривалості робочого часу.
Крім цього, для оцінки зайнятості на мікрорівні (підприємство) використовується показник загальної кількості працівників, який, крім штатних працівників, включає кількість зовнішніх сумісників і працюючих за цивільно-правовими договорами.
Показник середньої кількості усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості характеризує умовну кількість працівників (робочих місць), що відпрацювали повний робочий день, яка необхідна для виконання встановленого (визначеного) підприємством обсягу робіт (послуг). Методика його визначення базується на перерахунку оплаченого робочого часу усього персоналу (штатні працівники, сумісники, працюючі за договорами), що залучався до роботи у звітному періоді й отримував відповідну заробітну плату,
в умовну кількість працівників, яких було б достатньо підприємству для виконання фактичного обсягу роботи за умови роботи всіх працівників упродовж повного робочого дня, виходячи зі встановленої його тривалості.
Показник середньооблікової кількості усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості використовується для визначення середнього рівня заробітної плати та інших середніх величин у цілому по підприємству, а також аналізу ефективності використання робочої сили.».
Вказане в Вашому запиті твердження «Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для надання послуг з охорони парків, відповідно до вимог Замовника (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)» є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам до кваліфікації учасників, визначених у Додатку 1 до тендерної документації. Фраза «у кількості, необхідної для надання послуг з охорони парків, відповідно до вимог Замовника (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)» є вашою власною думкою, яка не підтверджується та відсутня у тендерній документації. У тендерній документації відсутні додаткові вимоги до кваліфікації учасників з переліком та кількістю працівників.
Відповідно до наданих документів у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Щодо не відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації повідомляємо наступне.
Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 5 визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Замовником при формуванні тендерної документації встановлені були кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, які не мали ознак дискримінації.
Згідно вимог тендерної документації до закупівлі «Послуги з охорони», Додатком 1 вимагалось:
2.1 Довідка згідно форми **, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати свідоцтва, що підтверджують проходження професійної підготовки охоронників відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме свідоцтва (не менше 10шт.) про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 (третього) кваліфікаційного розряду.
Тобто даною вимогою Замовник не вимагав надання інформації про всіх працівників, які мають трудові правовідносини з Учасником закупівлі та не встановлював вимог до їх кількості.
Учасником закупівлі ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" у складі пропозиції у файлах «Довідка про працівників.pdf» та «Сертифікати охорони.pdf» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з переліком працівників та відповідно сертифікати про проходження професійної підготовки охоронників у кількості 10 шт. В довідці ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" також зазначив, що додатково буде залучено працівники за договорами цивільно-правового характеру.
Згідно п.4 статті 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Правомірність визначення вимог до кваліфікації учасників та надання підтверджуючих документів учасників торгів розглядається на засіданнях постійно діючих адміністративних колегій. Так Рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 04.05.2020 № 8537 розглянуто скаргу по закупівлі UA-2020-03-17-002679-b, в якій розглядалось тотожне питання кваліфікації учасника закупівлі.
Відповідно до проведеної закупівлі між Замовником та ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" укладено договір від 29.02.2024 №2. Згідно умов договору Виконавець послуг взяв на себе зобов’язання надати послуги в встановлені терміни та відповідної якості, виконати всі вимоги, які викладені в тексті договору. Також, звертаємо увагу, що Додаток 3 до Договору містить кошторис з повним розрахунком вартості послуг.
Також слід зазначити, що згідно умов закупівлі та договору термін надання послуг з 01.04.2024 по 31.12.2024. Тобто, на даний час послуги ще не надаються і Виконавець, у разі відсутності необхідної кількості працівників, має повне право прийняти на роботу працівників для виконання всіх умов договору. Заборонити вести господарську діяльність сторонній організації Замовник закупівлі не має право.
Відповідно до статей 11, 629 ЦК України договір є однією з підстав виникнення зобов`язань та є обов`язковим для виконання сторонами.
Укладений між сторонами договір за своєю правовою природою є договором надання послуг, а відповідно до частини 1 статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Так, у статті 627 Цивільного кодексу України передбачено необхідність урахування вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України визначено, що не допускаються дії особи, які вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах.
Добросовісність є однією з основоположних засад цивільного законодавства та імперативним принципом щодо дій усіх учасників цивільних правовідносин (пункт 6 частини першої статті 3 Цивільного кодексу України).
Статтею 6 Господарського кодексу України визначено, що загальними принципами господарювання в Україні є: забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання; свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом; вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України; обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави; захист національного товаровиробника; заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
З наведеної законодавчої норми, зокрема вбачається взаємозв’язок принципу свободи із закладеним у ній принципом добросовісності здійснення підприємницької діяльності.
Питання, пов’язані з обліком працівників, регулюються наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників». Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції: «Дія Інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.».
Пунктом 1.8 цієї ж інструкції визначено :
«1.8. У формах державних статистичних спостережень містяться різні показники кількості працівників, які відрізняються методом розрахунку та метою їхнього використання.
Зокрема, передбачається підрахунок облікової кількості штатних працівників у цілому по підприємству, а також окремих категорій працівників. Наприклад, зайнятих в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам, працюючих пенсіонерів, інвалідів тощо.
Показник середньооблікової кількості штатних працівників використовується для визначення кількості зайнятих працівників за сферами економічної діяльності та ведення спостереження за змінами мобільності робочої сили. Суть його визначення полягає у тому, що зайнятий працівник враховується тільки один раз (за місцем основної роботи), незалежно від терміну трудового договору та тривалості робочого часу.
Крім цього, для оцінки зайнятості на мікрорівні (підприємство) використовується показник загальної кількості працівників, який, крім штатних працівників, включає кількість зовнішніх сумісників і працюючих за цивільно-правовими договорами.
Показник середньої кількості усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості характеризує умовну кількість працівників (робочих місць), що відпрацювали повний робочий день, яка необхідна для виконання встановленого (визначеного) підприємством обсягу робіт (послуг). Методика його визначення базується на перерахунку оплаченого робочого часу усього персоналу (штатні працівники, сумісники, працюючі за договорами), що залучався до роботи у звітному періоді й отримував відповідну заробітну плату,
в умовну кількість працівників, яких було б достатньо підприємству для виконання фактичного обсягу роботи за умови роботи всіх працівників упродовж повного робочого дня, виходячи зі встановленої його тривалості.
Показник середньооблікової кількості усіх працівників в еквіваленті повної зайнятості використовується для визначення середнього рівня заробітної плати та інших середніх величин у цілому по підприємству, а також аналізу ефективності використання робочої сили.».
Вказане в Вашому запиті твердження «Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, необхідної для надання послуг з охорони скверів, відповідно до вимог Замовника (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)» є необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам до кваліфікації учасників, визначених у Додатку 1 до тендерної документації. Фраза «у кількості, необхідної для надання послуг з охорони скверів, відповідно до вимог Замовника (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)» є вашою власною думкою, яка не підтверджується та відсутня у тендерній документації. У тендерній документації відсутні додаткові вимоги до кваліфікації учасників з переліком та кількістю працівників.
Відповідно до наданих документів у складі пропозиції ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатки:
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації на 1 арк;
- Сертифікати на 10 арк;
- Довідка про працівників на 1 арк;
- Сертифікати охорони на 11 арк;
- договір від 29.02.2024 №1 на 15 арк;
- договір від 29.02.2024 №2 на 12 арк.
-Рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 04.05.2020 № 8537;
-Тендерна документація.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (Східний офіс Держаудитслужби) моніторингу закупівлі «Послуги з охорони» (ID закупівлі: UA-2024-02-14-001392-a). Дата створення об'єкта моніторингу: 07.03.2024. ID моніторингу: UA-M-2024-03-07-000001. Термін здійснення моніторингу: 7 березня 2024 – 29 березня 2024. У Висновку від 29.03.2024р. встановлено наступне: «За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення частини 4 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Охоронно-консалтингова компанія "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" по лоту №1, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Охоронно-консалтингова компанія "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" по лоту №2, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.». Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель: Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Уповноважена особа КП «Міська інфраструктура» ДМР в межах здійснення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Послуги з охорони» (ID закупівлі: UA-2024-02-14-001392-a) надає інформацію, що свідчать про вжиття заходів з усунення встановленого порушення. Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації в пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога: «Тендерна документація подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформацію про ціну, та завантаження файлів з: -копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», чим порушено вимоги частини 4 статті 22 Закону № 922. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України від 13.01.2011 № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» (далі- Закон № 2939) та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частина 1 стаття 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)). Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Аналізуючи статтю 22 Закону, розуміємо, що є обов'язкова інформація / документи, які зазначаються у тендерній документації, а є навпаки прямо чи опосередковано заборонені вимоги. Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Але враховуючи те, що Указом Президента України від 24.02.2022 №64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 13 травня 2024 року, та те, що почастішали хакерські атаки на сайти державної влади, доступ до відкритих реєстрів буває відсутнім, уповноваженою особою було встановлено дану вимогу, щодо надання в складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Враховуючи характер вчиненого правопорушення уповноваженою особою Козловою К.Є., а також те, що її дії суб'єктивно не були направлені на заподіяння шкоди суспільним інтересам, юридичним та фізичним особам, порушення не становлять негативного впливу на бюджет, Замовник вважає, що це малозначне правопорушення. Також проведено бесіду та доведено до відома про необхідність дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, недопущення в подальшому виявлених порушень. Для підвищення кваліфікації, запропоновано пройти навчальний курс «Публічні закупівлі» у ТОВ "Навчально-консалтинговий центр "Закупівлі".
2024-04-01 11:24:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з охорони парків |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 440 346,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 32 201,73 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 193210 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | В рамках даної процедури закупівлі замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 (п'ять) відсотки вартості договору про закупівлю. |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 09:57 |
ТД послуги охорони.pdf |
14 лютого 2024 09:57 |
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" |
6 440 346,00
UAH з ПДВ
|
6 440 346,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" #43707688 |
Переможець |
6 440 346,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 09:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 23 лютого 2024 09:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БЛАСТ-ИВЕНТ СЕРВІС" #43707688 |
6 440 346,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 12:35
|
ду 2 БЛАСТ.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2024 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 09:49
|
ду 1 Бласт.PDF | зміни до договору |
05 березня 2024 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 14:24
|
договір 1.PDF | укладений |
29 лютого 2024 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п. 4.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції Додаток 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |