Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Очікувана вартість
2 483 544,00 UAH
UA-2024-02-14-001384-a 3a4f39cb43f447629bbe0147445a6ef2
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григор Ганна Михайлівна

+380631357280 zakupkavoronkiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44042825
Вебсайт: http://voronkivska-sr.com.ua
Місцезнаходження: 08352, Україна , Київська обл., село Вороньків, вулиця Паркова 2
Контактна особа: Григор Ганна Михайлівна
+380631357280
zakupkavoronkiv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 483 544,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 417,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, вулиці, дороги, тротуари, парки, кладовища, дитячі майданчики, спортивні майданчики, громадські місця та інші об’єкти благоустрою на території Вороньківської об’єднаної територіальної громади, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги замовник проводить щомісячно протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок замовника коштів за надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2024 09:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-11-000079 ● 5001b7a9b71d497c9729533e6483a1e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.03.2024 № 60

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

10 UA-2024-02-14-001384-a 14.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-13 14:48:06

Запит замовнику на пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-14 08:57:57

Пояснення

Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) з метою ефективного використання державних коштів рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 –
14 лютого 2024 року було прийнято рішення УО (протокол №ПБ-14-02 від 14.02.2024 року) про закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» ідентифікатор закупівлі : UA-2024-02-14-001384-a та прилюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті https://voronkivska-sr.gov.ua/pub-info/131996-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-poslugi-z-blagoustroiu-2024
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені;
- витрати всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів;
- заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується учасником;
- інші витрати, передбачені чинним законодавством та тендерною документацією на закупівлю товару даного виду.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.
Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Надання послуг здійснюється відповідно до вимог:
- Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»
- Закону України «Про поховання та похоронну справу» та інших діючих нормативних документів
- Інших діючих нормативних документів..
..Для розрахунків керуватися:
- Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження Норм часу та матеріально- технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».
- Іншими діючими нормативними документами.
Послуги мають безперервний характер, виконавець зобов’язаний надавати послуги в робочі, святкові, вихідні та інші неробочі дні.
У зв’язку з безперервним циклом надання послуг протягом року обов’язково гарантувати виконання умов договору на етапі подання тендерної пропозиції та після його укладення.
Послуги з прибирання повинно здійснюватися одночасно в усіх населених пунктах, а саме: Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області.
Транспортні засоби для надання послуг повинні бути в належному технічному стані, укомплектованими відповідно до законодавства України в галузі безпеки дорожнього руху, відповідати усім вимогам безпеки, охорони праці та навколишнього середовища, про що надається довідка в довільній формі.
У випадку виникнення несправностей автотранспорту в період обслуговування, необхідно замінити його на аналогічний технічно справний транспорт без зміни вартості та строків виконання замовлення.
Вивезення всього зібраного сміття та бруду повинно здійснюватися автотранспортним засобом (самоскидом або вантажним бортовим автомобілем або колісним трактором) на полігон відходів твердих побутових відходів.
Для якісного та своєчасного надання послуг Учасник повинен мати достатню кількість персоналу відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо надавати Замовнику послуги.

Якісні характеристики:
Послуги повинні надаватися якісно, своєчасно і в повному обсязі. Учасник повинен виконувати прибирання просипаного в процесі завантаження або вивезення сміття та бруду.
В разі виявлення Замовником неякісного або не в повному обсязі виконання послуг Учасника, про що представниками Замовника за результатами перевірки складається акт- претензія, Замовник не сплачує учаснику за неякісно виконані послуги (згідно складеного акту- претензії).
При наданні послуг (прибирання), при виявленні дефектів об’єктів благоустрою і інших недоліків (відкриті люки оглядових колодязів інженерних мереж, просідання покриття або ґрунту, пошкодження пам’ятників, та пам’ятних знаків) інформувати про це замовника в день виявлення.

Інші характеристики та вимоги:
Послуга повинна включати в себе не тільки прибирання, навантаження та вивезення сміття, а й забезпечувати його захоронення у спеціально відведені місця, що враховується у вартість тендерної пропозиції та укладення такого договору відбувається безпосередньо з учасником (Виконавцем) без участі Замовника.
Вивезення сміття забезпечується власним, або такими, що використовується на правах оренди, лізингу тощо, спеціалізованим автотранспортом Учасника.
Обсяги можуть бути змінені на Виконання вимог Замовника і в залежності від фактичних погодних умов та економічних факторів, а також вимог чинного законодавства
Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля:
- забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його прибирання та перевезення;
- забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: видатки на даний вид послуг передбачені відповідно до Програми благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради на 2024-2026 роки, яка затверджена рішенням сесії №1027-28-VIII від 19.12.2023 року.
https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77029-pro-zatverdzennia-programi-blagoustroiu-naselenix-punktiv-voronkivskoyi-silskoyi-radi-na-2024-2026-roki
Розрахунок ціни на даний вид послуг виконаний відповідно до вимог діючих законодавчих та нормативних актів з урахуванням всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів, з чітким зазначенням всіх розрахунків по кожному виду послуг. Ціна на послуги зазначається з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання третім особам.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 483 544,00 грн з ПДВ.

(протоколи, рішення, дотакові докумети та активні посилання додаються.)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-14 10:36:25

Запит замовнику на пояснення

Виходячи з наданих Замовником пояснень від 14.03.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 13.03.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-14 16:23:45

Пояснення

Надаємо документальне підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена в Рішенням сесії №1027-28-VIII від 19.12.2023 року, яка опублікована на офіційному сайті разом з Програмою благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради на 2024-2026 роки та додатком до програми.
А також документ від співрозробника Програми благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради на 2024-2026 роки про калькуляцію вартості послуг.
(активні посилання та скан документів додаються)


https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77029-pro-zatverdzennia-programi-blagoustroiu-naselenix-punktiv-voronkivskoyi-silskoyi-radi-na-2024-2026-roki

https://voronkivska-sr.gov.ua/pub-info/131996-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-poslugi-z-blagoustroiu-2024

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-15 12:56:51

Запит замовнику на пояснення

Виходячи з наданих Замовником пояснень від 14.03.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби від 13.03.2024 та від 14.03.2024 року, просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та вказати метод який був використаний при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у попередніх поясненнях, не містять підтверджуючої інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-18 13:42:10

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ

Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі. Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» на підставі фактичного надання послуг у попередніх періодах для забезпечення життєдіяльності громади, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства. Також при визначенні очікуваної вартості враховано той факт, що територія Вороньківської сільської територіальної громади об’єднує десять сіл, кожне з яких має потреби від п’яти до десяти послуг із благоустрою. Тому при формуванні бюджету з подальшим виділенням коштів на закупівлю послуг здійснили конкретний аналіз фактичних потреб та мали чітку інформацію щодо реальних потреб у послугах благоустрою. В технічному завданні Додатку №3 до тендерної документації зазначено чіткі обсяги надання послуг. Контроль виконаних послуг та розрахунки будуть виконуватись з врахуванням фактично понесених витрат та обсягів послуг в межах фінансових призначень.

Для розрахунків керувалися Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження Норм часу та матеріально- технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».

Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використовували Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господартсва України від 18 лютого 2020 року №275, а саме: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель. Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.

Кошти на закупівлю «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» виділено відповідно до рішення сесії Вороньківської сільської ради від 19.12.2023 року №1041-28-VIII «Про бюджет Вороньківської сільської територіальної громади на 2024 рік (бюджетний період)». https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77419-pro-biudzet-voronkivskoyi-silskoyi-teritorialnoyi-gromadi-na-2024-rik-biudzetnii-period-10536000000-kod-biudz
Видатки на даний вид послуг передбачені відповідно до Програми благоутрою населених пунктів Вороньківської сільської ради 2024-2026 роки, яка затверджена рішенням сесії №1027-28-VIII від 19.12.2023 року «Про затвердження Програми благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради на 2024-2026 роки». https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77029-pro-zatverdzennia-programi-blagoustroiu-naselenix-punktiv-voronkivskoyi-silskoyi-radi-na-2024-2026-roki

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Замовник при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувався Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213.

3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Уповноважена особа при оголошенні процедури закупівлі «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» керувалась Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 4.1 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 № 710 зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
Вороньківська сільська територіальна громада має діючий власний веб-сайт, на якому оприлюднює всю актуальну інформацію щодо роботи та новин, в тому числі має розділ на головній сторінці → Публічна інформація → Публічні закупівлі, де оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі кожної закупівлі, згідно Запланованих та Оприлюднених закупівель на майданчику «DZO.Державні публічні закупівлі в Україні» https://www.dzo.com.ua/
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартість предмета закупівлі UA-2024-02-14-001384-a за посиланням https://voronkivska-sr.gov.ua/pub-info/131996-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-poslugi-z-blagoustroiu-2024

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-15 12:57:56

Запит замовнику на пояснення

Виходячи з наданих Замовником пояснень від 14.03.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби від 13.03.2024 та від 14.03.2024 року, просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та вказати метод який був використаний при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у попередніх поясненнях, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-18 13:39:16

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ

Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі. Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» на підставі фактичного надання послуг у попередніх періодах для забезпечення життєдіяльності громади, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства. Також при визначенні очікуваної вартості враховано той факт, що територія Вороньківської сільської територіальної громади об’єднує десять сіл, кожне з яких має потреби від п’яти до десяти послуг із благоустрою. Тому при формуванні бюджету з подальшим виділенням коштів на закупівлю послуг здійснили конкретний аналіз фактичних потреб та мали чітку інформацію щодо реальних потреб у послугах благоустрою. В технічному завданні Додатку №3 до тендерної документації зазначено чіткі обсяги надання послуг. Контроль виконаних послуг та розрахунки будуть виконуватись з врахуванням фактично понесених витрат та обсягів послуг в межах фінансових призначень.

Для розрахунків керувалися Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження Норм часу та матеріально- технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».

Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використовували Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господартсва України від 18 лютого 2020 року №275, а саме: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель. Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.

Кошти на закупівлю «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» виділено відповідно до рішення сесії Вороньківської сільської ради від 19.12.2023 року №1041-28-VIII «Про бюджет Вороньківської сільської територіальної громади на 2024 рік (бюджетний період)». https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77419-pro-biudzet-voronkivskoyi-silskoyi-teritorialnoyi-gromadi-na-2024-rik-biudzetnii-period-10536000000-kod-biudz
Видатки на даний вид послуг передбачені відповідно до Програми благоутрою населених пунктів Вороньківської сільської ради 2024-2026 роки, яка затверджена рішенням сесії №1027-28-VIII від 19.12.2023 року «Про затвердження Програми благоустрою населених пунктів Вороньківської сільської ради на 2024-2026 роки». https://voronkivska-sr.gov.ua/documents/77029-pro-zatverdzennia-programi-blagoustroiu-naselenix-punktiv-voronkivskoyi-silskoyi-radi-na-2024-2026-roki

2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Замовник при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувався Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213.

3. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Уповноважена особа при оголошенні процедури закупівлі «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» керувалась Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 4.1 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 № 710 зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
Вороньківська сільська територіальна громада має діючий власний веб-сайт, на якому оприлюднює всю актуальну інформацію щодо роботи та новин, в тому числі має розділ на головній сторінці → Публічна інформація → Публічні закупівлі, де оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі кожної закупівлі, згідно Запланованих та Оприлюднених закупівель на майданчику «DZO.Державні публічні закупівлі в Україні» https://www.dzo.com.ua/
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартість предмета закупівлі UA-2024-02-14-001384-a за посиланням https://voronkivska-sr.gov.ua/pub-info/131996-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-poslugi-z-blagoustroiu-2024

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-25 17:15:07

Запит замовнику на пояснення

Просимо пояснити яким чином, Замовником перевірялися документи, які вимагаються від учасників закупівлі на виконання вимог підпункту 4 пункта 3 Розділу 4 тендерної документації та підпункту 14 пункта 3 Розділу 4 тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-26 17:53:18

Відповідь на запит

Відповідно до тендерної документації в Розділі 4 відсутній пункт 3, підпункти 4 та 14.


Просимо уточнити запит.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-27 17:35:32

Запит замовнику на пояснення

Просимо пояснити яким чином, Замовником перевірялися документи, які вимагаються від учасників закупівлі на виконання вимог підпункту 4 пункта 3 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та підпункту 14 пункта 3 Розділу 5 тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-01 08:19:05

ПОЯСНЕННЯ

ПОЯСНЕННЯ

Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України, а саме:
Відповідно до пункту 36 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 (далі — Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище викладене замовником було розглянуто всі документи учасника завантажені в сканованому вигляді та перевірено публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, які міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, що є доступною в електронній системі закупівель на відповідність вимог підпункту 14 пункта 3 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації.
Відповідно до підпункту 14 пункта 3 Розділу 5 тендерної документації, а саме: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та/або викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі тендерної пропозиції надається документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі» було надано документ №52 від 27 лютого 2024 року Лист-погодження з усіма умовами ТД. Документ наданий учасником вважається замовником достатнім підтвердженням для виконанням даної вимоги (скан додається).
Відповідно до підпункту 4 пункта 3 Розділу 5 тендерної документації, а саме: «4. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, тому в складі пропозиції він письмово надає заперечення щодо наявності вище зазначених підстав.» учасником при підписанні договору було надано документ №59 від 06 березня 2024 року Довідку-заперечення. Документ наданий учасником вважається замовником достатнім підтвердженням для виконанням даної вимоги (скан додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-14-001384-a повідомляємо, що Договір №ПБ-0603 від 06 березня 2024 року розірвано. Копія додаткової угоди додається.

2024-04-05 10:02:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2024-04-05 16:16:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ЖКК Вороньків 2 483 544,00
UAH з ПДВ
2 483 544,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 березня 2024 15:20
Електронний підпис
01 березня 2024 15:04
Довідки переможця
28 лютого 2024 13:39
Електронний підпис
28 лютого 2024 13:35
усунення вимог
16 лютого 2024 17:57
Електронний підпис
16 лютого 2024 17:44
Яхній трудова.pdf
16 лютого 2024 17:44
Швець С.С. трудова.pdf
16 лютого 2024 17:44
Чирикало паспорт 2.pdf
16 лютого 2024 17:44
Чирикало паспорт 1.pdf
16 лютого 2024 17:44
Чирикало ІПН.pdf
16 лютого 2024 17:44
Федорчук трудова.pdf
16 лютого 2024 17:44
Технічне завдання.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт. Кий2.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт Причіп2.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт Причіп.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт МТЗ 80 1-2.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт КИЙ.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт газон2.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт газон.pdf
16 лютого 2024 17:44
Тех.паспорт (Джек).pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230014.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230013.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230012.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230011.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230010.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230009.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230008.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230007.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230006.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230005.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230004.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230003.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230002.pdf
16 лютого 2024 17:44
Статут 20230001.pdf
16 лютого 2024 17:44
Рішення Джек.pdf
16 лютого 2024 17:44
Протокол ТО_ас.pdf
16 лютого 2024 17:44
ПДВ витяг ЖКК.pdf
16 лютого 2024 17:44
Неїжко трудова.pdf
16 лютого 2024 17:44
Наказ Чирикало.pdf
16 лютого 2024 17:44
Мамайсур трудов..pdf
16 лютого 2024 17:44
ЖКК_ВОРОНЬКІВ_кр.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:44
Договір.pdf
16 лютого 2024 17:44
Договір Єко-сервіс 2022.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 29.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 28.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 27.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 26.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 25.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 24.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 23.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 22.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 21.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 20.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 19.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 18.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 17.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 16.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 15.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 14.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 13.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 12.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 11.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 10.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 9.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 8.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 7.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 6.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 4.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 5.pdf
16 лютого 2024 17:44
Довідка 3.pdf
16 лютого 2024 17:44
Витяг ЄДРПОУ 2024.pdf.asice.zip
16 лютого 2024 17:44
Виписка ЖКК.pdf
16 лютого 2024 17:44
Видаткова подрібнювач.pdf
16 лютого 2024 17:44
Видаткова косарка.pdf
16 лютого 2024 17:44
Бойко трудова.pdf
16 лютого 2024 17:44
Байда трудова.pdf
16 лютого 2024 17:44
Акт Джек.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЖКК Вороньків

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ЖКК Вороньків
#30925963
Переможець 2 483 544,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2024 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2024 15:09

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ЖКК «Вороньків» у процедурі закупівлі «Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-001384-a), було виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно пункту 4.1 Розділу І. Тендерної документації Загальні положення. Інформація про предмет закупівлі - назва предмета закупівлі: Послуги із благоустрою на території населених пунктів Вороньківської сільської ради, а саме: сіл Вороньків, Головурів, Проців, Кийлів, Старе, Сошників, Мирне, Жереб’ятин, Васильки, Малі Єрківці Бориспільського району Київської області (за кодом ДК 021:2015– 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць) Учасник ЖКК «Вороньків» має переглянути всю надану ним документацію та вказати вірну назву предмета закупівлі в кожному документі, де він її зазначає. 2) Відповідно до пункту 14 Додатку 3 Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі учасник процедури закупівлі повинен надати калькуляцію вартості послуг, згідно таблиці 1 «Технічне завдання» по кожному населеному пункту. Учасник ЖКК «Вороньків» надав калькуляцію загальну, тільки стосовно переліку послуг. 3) Відповідно пункту 9 Додатку 3 Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі учасник процедури закупівлі повинен надати копію договору на вивезення сміття та бруду на полігон відходів твердих побутових відходів або на санкціоноване звалище. Учасник ЖКК «Вороньків» надав копію договору з ТОВ «ЕКО-СЕРВІС» №11/23 від 01 листопада 2022 року. В пункті 8.1. Договору вказано що договір діє до 31 грудня 2023 року та вважається пролонгованим на той самий строк та на тих же умовах. 4) Відповідно до Додатку 2 Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці чотирнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник ЖКК «Вороньків» надав довідку№24 про відсутність підстав для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що немає актуальності, в зв’язку зі змінами у законодавстві. Перелік документів, які необхідно завантажити учаснику: • Надати всі довідки, листи та кожен документ, де зазначається назва предмету закупівлі, з правильно вказаною назвою. • Калькуляцію вартості послуг, згідно таблиці 1 в додатку 3 Тендерної документації. • Довідку стосовно пролонгації договору на вивезення сміття та бруду з ТОВ «ЕКО-СЕРВІС» • Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, згідно пункту 47 Особливостей та додатку 2 тендерної документації. • Довідку згідно Додатку 3 тендерної документації. • Погодження з проєктом договору додатку 4 тендерної документації.

Документи

28 лютого 2024 16:47
Довідка НАЗК
28 лютого 2024 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2024 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЖКК Вороньків
#30925963
2 483 544,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2024 16:47
Довідка НАЗК
28 лютого 2024 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2024 09:46
Додаткова угода 1 укладений
05 квітня 2024 09:41
Електронний підпис укладений
06 березня 2024 09:39
Договір укладений
06 березня 2024 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (в новій редакції, зі змінами), у зв’язку із проведенням Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-14-001384-a та встановленням факту порушення під час проведення закупівлі, уклали додаткову угоду на розірвання договору.