Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунально-побутове підприємство "Теплоенергопостач" Ірпінської міської Ради |
Код ЄДРПОУ: | 32973584 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Ярославська, 9 |
Контактна особа: |
Ксенія Козак +380672622170 k-ksusha-k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2024 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 13:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 13:05 |
Перелік змін.docx | |
16 лютого 2024 13:05 |
П. 11. Протокол про внесення змін до тендерної документації (ВТ).docx | |
16 лютого 2024 13:05 |
Тендерна документація – НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
14 лютого 2024 09:41 |
Тендерна документація.docx | |
14 лютого 2024 09:41 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
14 лютого 2024 09:41 |
Додаток 3 Проєкт Договору автокран.docx | |
14 лютого 2024 09:41 |
Протокол + Оголошення.docx | |
14 лютого 2024 09:41 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx |
16 лютого 2024 13:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2024 13:05 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 лютого 2024 13:05 |
П. 11. Протокол про внесення змін до тендерної документації (ВТ).docx
|
|||
16 лютого 2024 13:05 |
Тендерна документація – НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
14 лютого 2024 09:41 |
Тендерна документація.docx
|
|||
14 лютого 2024 09:41 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
14 лютого 2024 09:41 |
Додаток 3 Проєкт Договору автокран.docx
|
|||
14 лютого 2024 09:41 |
Протокол + Оголошення.docx
|
|||
14 лютого 2024 09:41 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-25-000004 ● faa74e09ff434634bc68e9442b17c0ea
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2024 № 32-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.04.2024 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-14-001101-a 14.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 14:29:24
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-14-001101-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-01 13:44:59
Відповідь на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Відповідь на запит
Комунально-побутове підприємство «Теплоенергопостач» Ірпінської міської ради (далі – КПП «Теплоенергопостач» ІМР) на Ваш запит від 30.04.2024 р. щодо закупівлі Крану автомобільний AVTR-16-ZM, за кодом ДК 021:2015 код 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-14-001101-a) надає наступну інформацію.
1.Щодо документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
КПП «Теплоенергопостач» ІМР є теплопостачальною організацією, що надає послуги з постачання теплової енергії. У віданні підприємства знаходяться крім стаціонарних котелень, модульні, які, з урахуванням воєнного стану, можуть бути переміщені за першої необхідності. Крім того, котельні обладнані димовими трубами, що потребують постійного обслуговування та технічного огляду.
Кран автомобільний також залучається до виконання ремонтних та аварійних робіт на теплових мережах, при розвантаженні та завантаженні великогабаритних труб.
З огляду на викладене, у зв’язку з нестабільною ситуацією в Україні, на підприємстві виникла необхідність у придбанні крану відповідної тоннажності та висоти підйому.
Розмір бюджетного призначення було визначено згідно Розподілу капітальних видатків бюджету розвитку Ірпінської міської територіальної громади у 2024 року відповідно до рішення 37 сесії Ірпінської міської ради VIII скликання від 21.12.2023 року №2982-37- VIII (додаток №11 до рішення додається).
Розрахунок очікуваної вартості товару Замовником здійснено виходячи з комерційних пропозицій учасників ринку (листування з учасниками ринку додається).
Щодо посилання на сторінку веб-сайту
Згідно вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі стосується замовників, які належать до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів), та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна).
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів КПП «Теплоенергопостач» ІМР є одержувачем, а не розпорядником бюджетних коштів (витяг з реєстру додається). Відтак, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмету закупівлі до підприємства не застосовуються.
Додатки:
1. Копія Додатку №11 до рішення Ірпінської міської ради від 21.12.2023 року №2982-37-VIII;
2. Копія листа-запиту від 07.02.2024 року №44/1; ТОВ «УкрЄвроМАЗ»
3. Копія листа-запиту від 07.02.2024 року №44/2; ТОВ «Торговий дім «БУДШЛЯХМАШ»
4. Витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів;
Уповноважена особа
Заст.головного бухгалтера Ксенія КОЗАК
- Витяг з реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.PDF
- Відповідь на запит аудиту по процедрі 21Т-094.doc
- Додаток 11 до Рішення Ірпінської міської ради.PDF
- Лист-запит ТД Будшляхмаш.PDF
- Лист-запит УкрЄвроМаз.PDF
- Електронний підпис
- Комерційна пропозиція Київ СпецТех.pdf
- Комерційна пропозиція КиївСпецТех.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" |
7 224 000,00
UAH з ПДВ
|
7 224 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" #34049688 |
Переможець |
7 224 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2024 17:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 лютого 2024 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 10:28
|
SCAN0159.PDF | укладений |
05 березня 2024 10:25
|