Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Угринівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04356426 |
Місцезнаходження: | 77423, Україна , Івано-Франківська обл., село Угринів, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Боярська Ірина 380965491889 kluziv.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 480 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 404,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 19:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 19:16 |
ТД Вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000001 ● 84ec73e519f64f24a2a4c67750650c6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 11:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024 №15-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.03.2024 №15-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-13-013926-a 13.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 09:58:43
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів на території Угринівської сільської ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-13-013926-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-08 10:34:38
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень:
Було досліджено загальнодоступну відкриту інформацію про ціни на послуги, що є предметом закупівлі, а також на основі інформації з попередніх договорів. Було виведено середньоарифметичне значення цін за одиницю (метр кубічний) з вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до потреб Замовника, вимог до якості послуг з вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів, які встановлені законодавством України в сфері поводження з відходами, а також з врахуванням досвіду надання послуг у попередні періоди. Також враховувалась специфіка надання послуг саме на території нашої громади – дорожня інфраструктура, к-ть споживачів послуг, к-ть контейнерних майданчиків для збору відходів, схема збору та вивезення побутових відходів, потреба у вивезенні різних видів відходів тощо.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. В ході визначення очікуваної вартості було досліджено загальнодоступну відкриту інформацію про ціни на послуги, що є предметом закупівлі а також інформацію з отриманих цінових пропозицій.
Було виведено середньоарифметичне значення цін за одиницю (метр кубічний) з отриманих 3-х цінових пропозицій від потенційних надавачів послуг з вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів, яке склало 204,00 грн за 1 м.куб вивезення твердих побутових відходів та 264,00 грн. за 1 м.куб вивезення великогабаритних і ремонтних відходів. Загальну очікувану вартість предмету закупівлі визначено шляхом добутку очікуваної ціни за одиницю на кількість послуг згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважену особу буде додатково направлено на навчання з проведення відкритих торгів
2024-03-13 22:22:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" |
1 345 000,00
UAH
|
1 345 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" #03345863 |
Переможець |
1 345 000,00
UAH
|
22 лютого 2024 18:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 17:46
|
ДОГОВІР Nº 180.pdf | укладений |
04 березня 2024 17:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ТПВ | 7000 | метри кубічні |
185,00
UAH
|
ВГРВ | 200 | метри кубічні |
250,00
UAH
|