Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
9 017 000,00 UAH
UA-2024-02-13-013598-a 354b4ce749c54159ac64d816c35751bf
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крицька Марина Анатоліївна

380975900799 u.o.zakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 02125740
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157
Контактна особа: Крицька Марина Анатоліївна
380975900799
u.o.zakupivli@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2024 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2024 12:00
Очікувана вартість: 9 017 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 085,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Послуги з організації харчування пацієнтів

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування пацієнтів (Загальна кількість 66 200 порцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 17:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 лютого 2024 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2024 17:52
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000070 ● fac61ffe9f504eeb8fd15937bcb05a07
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.04.2024
№ 36-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.04.2024 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-02-13-013598-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 14:17:37

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-13-013598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІЛІНГ ФУД» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення пунктів 6, 7, 14 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складенні та затвердженні тендерної документації порушено норми пунктів 6, 7, 14 статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 20:43:18

Пояснення замовника-ЦЗО у межах проведення моніторингу процедури закупівлі

Пояснення замовника-ЦЗО у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Інформація про закупівлю:
Найменування процедури закупівлі: ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)
Замовник-ЦЗО: Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»
Замовник-ініціатор: КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Дата оприлюднення: 13 лютого 2024 17:52.
Звернення за роз’ясненнями: 18 лютого 2024 00:00.
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2024 00:00.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2024 12:00.
Очікувана вартість: 9 017 000,00 UAH з ПДВ
Номер Рrozorro UA-2024-02-13-013598-a
Номер плану UA-P-2024-02-13-004944-c
Інформація по моніторингу UA-M-2024-04-18-000070
Повідомляємо, що відповідно до рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 № 454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією» (далі – Рішення) Заклад визначено централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО), яка проводить в обов’язковому порядку, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників, перелік яких визначено в додатку 1 до цього рішення.
На виконання пункту 6 Рішення наказом Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» від 16.01.2023 № 16-Н/ВП затверджено Порядок взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією (далі – Порядок), яким впорядковані та врегульовані відносини, що виникають між ЦЗО та замовниками, в інтересах яких проведення тендерів та закупівель за рамковими угодами є обов’язковими.
Згідно з пунктами 2.1 та 2.3 Порядку Замовник-ініціатор (в даному випадку – КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня») самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель. Для того, щоб передати потребу до ЦЗО, Замовник-ініціатор у електронній системі закупівель у відповідному рядку річного плану закупівель вказує наступну інформацію:
– вид закупівлі: «Закупівля через Централізовану закупівельну організацію»;
– код ЄДРПОУ ЦЗО: 02125740;
– конкретна назва предмета закупівлі;
– кількість товару/або обсяг надання послуг;
– код згідно з КЕКВ;
– розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі;
– строк поставки (зазначається з урахуванням строків та термінів, визначених цим Порядком);
– базові технічні вимоги до предмету закупівлі.
Таким чином, технічні вимоги та розмір бюджетного призначення / очікувана вартість предмету закупівлі визначається Замовником самостійно, а не ЦЗО – КЗ КОР «База спецмедпостачання», та зазначається ним у заявці, згідно з додатком № 1 до Порядку, з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Замовника.
Враховуючи вище зазначене, КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» надало власні пояснення та документи на запитувану інформацію щодо очікуваної вартості та публікації на веб порталі, які додаються.
Виходячи з пояснень КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер»:
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, та згідно технічного завдання, для забезпечення збалансованого харчування пацієнтів, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації і враховуючи наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за № 2205/24737) та відображені в Додатку 2 до тендерної документації (необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація).
Під час планування очікуваної вартості було проведено запит цінових пропозицій (скан-копії додаються).
Розмір очікуваної вартості до предмету закупівлі Замовником було визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу ринку через використання загальнодоступної інформації (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції та електронної системи закупівель «Prozorro»), проведення ринкових консультацій методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за процедурою закупівлі, а саме:
а. ТОВ «Хілінг Фуд» 9 017 950,00 грн.
б. ТОВ «Др. Рьодгер Кейтеринг Сервіс Інтернейшенел» 9 348950,00 грн.
в. ТОВ «Юніт Кейтеринг» 9 679 950,00 грн.
Всі комерційні пропозиції додаються.
Таким чином, очікувана вартість предмету закупівлі визначена у сумі 9 017 000 грн., яка внесена до Річного плану закупівель.
Разом з тим, повідомляємо, що Положенням п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником бюджетних коштів.
Таким чином, КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» не поширюються.

З приводу надання пояснень щодо можливого порушення норм пунктів 6, 7, 14 статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей КЗ КОР «База спеціального медичного постачання» повідомляє, що місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, що в свою чергу є невід’ємною частиною Тендерної документації.
Стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій повідомляємо, що виходячи зі змісту ТД кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається в електронній системі, а саме по 21.02.2024, що повністю відповідає нормам законодавства про проведення закупівель. Також, в оголошенні проо проведення відкритих торгів UA-2024-02-13-013598-a зазначається кінцевий строк подачі тендерних пропозицій.
З приводу надання інформації щодо формальних помилок при розгляді пропозиції Учасника, повідомляємо, що законодавчо не вимагається здійснювати опис даних помилок при формуванні протоколу при визначенні переможця закупівлі.
Окрім того, у зв’язку з великою кількістю проведених закупівель за період з лютого по квітень 2024 року згадати чи були формальні помилки у Учасника є неможливо.
Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа КЗ КОР «База спеціального медичного постачання» здійснила проведення закупівлі у відповідності до законодавства.




Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 23.05.2024 № ____/Б Житомирський окружний адміністративний суд вул. Мала Бердичівська, буд. 17, м. Житомир, 10014 тел.: (0412) 42-24-83 e-mail: inbox@adm.zt.court.gov.ua Позивач: Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» код ЄДРПОУ: 02125740 юридична адреса: вул. Семашко, буд. 157, с-ще Бородянка, Бучанський р-н., Київська обл., 07801 адреса для листування: вул. Симона Петлюри, буд. 16/108, м. Київ, 01601 тел.: +38 (044) 483-75-86 е-mail: kzkorbaza@gmail.com має зареєстрований Електронний кабінет у підсистемі Електронний суд ЄСІТС Відповідач: Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Житомирській області код ЄДРПОУ: 40919579 майдан ім. С. П. Корольова, 12, м. Житомир, 10014 тел.: (0412) 42-08-85, (0412) 42-08-40 е-mail: 260600@dasu.gov.ua не має зареєстрованого Електронного кабінету в підсистемі Електронний суд ЄСІТС Третя особа: (без заявлення самостійних вимог) Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» код ЄДРПОУ: 05492261 вул. Європейська, буд. 4-Д, с-ще Ворзель, Бучанський район, Київська область, 08296 е-mail: kievoblonkodisp@ukr.net не має зареєстрованого Електронного кабінету в підсистемі Електронний суд ЄСІТС Судовий збір: 3028,00 грн. Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-02-13-013598-a Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАСУ, КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч. 1 ст. 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до п. 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 (далі – Положення № 43) Державна аудиторська служба України (далі – Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно із пп. 3 п. 4 Положення № 43, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ч. 3 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922 або Закон), центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України Статтею 8 Закону № 922 передбачено, зокрема, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі – органи державного фінансового контролю) (ч. 1 ст. 8); рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) (ч. 2 ст. 8); Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель (ч. 3 ст. 8). Відповідно до ч. 6 ст. 8 Закону № 922 за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. За ч. 10 ст. 8 Закону № 922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» (далі – КЗ КОР «База спецмедпостачання», Позивач, Замовник-ЦЗО), в інтересах КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» проведено процедуру закупівлі № UA-2024-02-13-013598-a. Відповідно до опублікованого річного плану закупівель КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» є замовником; КЗ КОР «База спецмедпостачання» - організатором закупівлі: Послуги з організації харчування пацієнтів (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги). Наказом Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Житомирській області (далі – Управління, Відповідач, ДАСУ) від 18.04.2024 № 36-З прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2024-02-13-013598-a з підстави виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-13-013598-a (далі - Висновок) оприлюднено Управлінням в електронній системі закупівель 09.05.2024. Враховуючи, що Висновок Управлінням оприлюднено 09.05.2024, кінцевий день для припису припадає на 23.05.2024. Так, у Висновку Управлінням зазначено наступні порушення: • щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог п. 3 ч. 2 ст. 21 Закону № 922, п.п. 24, 26 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178 або Особливості) та п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082); • щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог п. 14 ч. 2 та абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону № 922, п. 28 Особливостей. Таким чином, ДАСУ зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Варто відзначити, що відповідно до рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 № 454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією» (далі – Рішення) Позивача визначено централізованою закупівельною організацією (далі – Замовник-ЦЗО), яка проводить в обов’язковому порядку, згідно із Законом, тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників, перелік яких визначено в додатку 1 до цього рішення. Відповідне Рішення, копія якого надається) оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/centralizovana-zakupivelna-organizaciya). На виконання пункту 6 Рішення наказом Замовника-ЦЗО від 16.01.2023 № 16-Н/ВП (копія додається) затверджено Порядок взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією (далі – Порядок, копія додається), яким впорядковані та врегульовані відносини, що виникають між ЦЗО та замовниками, в інтересах яких здійснення проведення тендерів та закупівель за рамковими угодами є обов’язковими. Згідно з пунктами 2.1 та 2.3 Порядку замовник-ініціатор (яким є КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер») самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до замовника-ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель. Для того, щоб передати потребу замовника-ЦЗО, замовник-ініціатор у електронній системі закупівель у відповідному рядку річного плану закупівель вказує наступну інформацію: 1) вид закупівлі: «Закупівля через Централізовану закупівельну організацію»; 2) код ЄДРПОУ ЦЗО: 02125740; 3) конкретна назва предмета закупівлі; 4) кількість товару/або обсяг надання послуг; 5) код згідно з КЕКВ; 6) розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі; 7) строк поставки (зазначається з урахуванням строків та термінів, визначених цим Порядком); 8) базові технічні вимоги до предмету закупівлі. Таким чином, технічні вимоги та розмір бюджетного призначення / очікувана вартість предмету закупівлі визначається замовником-ініціатором самостійно, а не замовником-ЦЗО, та зазначається ним у заявці, яка надсилається до Замовника-ЦЗО в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом прикріплення відповідних документів (у формі файлів) до плану закупівель, згідно з додатком № 1 до Порядку, з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи замовника-ініціатора. Відповідно до Рішення, Положення, річного плану закупівель замовника-ініціатора та керуючись нормами Закону № 922 та Особливостей № 1178 оголошено та здійснено закупівлю UA-2024-02-13-013598-a за кодом ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги. Щодо оприлюднення інформації про закупівлю Позивач вказує наступне. ДАСУ у своєму Висновку зазначає - «Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис фізичної особи Крицької Марини Анатоліївни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082.» Пунктом 24 Особливостей № 1178 (в редакції, чинній на дату виникнення спірних правовідносин) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 3 Порядку № 1082 визначено, зокрема, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Так, відповідно до ст. 6 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» (в редакції, чинній на дату виникнення спірних правовідносин) для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». Частиною 1 ст. 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – Закон про ЕДП) надано визначення кваліфікованого електронного підпису - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (п. 27); удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (п. 59) кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону (п. 30). Стаття 15 Закону про ЕДП вказує на те, що схеми електронної ідентифікації повинні забезпечувати низький, середній та/або високий рівні довіри до засобів електронної ідентифікації, що видаються в рамках відповідних схем електронної ідентифікації (ч. 1). Зокрема, використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації. Використання удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, забезпечує середній рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації (ч. 3 ст. 15 Закону про ЕДП). Аналізуючи ч. 2 ст. 15 Закону про ЕДП вбачається, що середній рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, як і високий, забезпечує ступінь довіри до заявлених або стверджуваних ідентифікаційних даних особи та описується з посиланням на пов’язані з ним технічні специфікації, стандарти і процедури, включаючи технічні засоби контролю. Так, серед вимог до удосконалених електронних підписів (ст. 171 Закону про ЕДП) є те, що він має бути однозначно пов’язаним з підписувачем або створювачем електронної печатки; надавати можливість ідентифікувати підписувача або створювача електронної печатки; створюватися з використанням особистого ключа, який підписувач або створювач електронної печатки може з високим рівнем достовірності використовувати під власним одноосібним контролем; бути пов’язаним (пов’язаною) з електронними даними, на які накладено удосконалений електронний підпис чи печатку, таким чином, щоб будь-яка наступна зміна таких даних могла бути виявлена. Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису Крицької Марини Анатоліївни (додається) вказує на те, зокрема, що підпис створено та перевірено успішно, цілісність даних підтвердженою. За правовим статусом електронний цифровий підпис прирівняний до власноручного підпису. Так, за ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Накладення електронного підпису Мариною Крицькою, працівником Закладу, яка є право- та дієздатною особою, свідчить про її свідоме волевиявлення, про що ще свідчить введення нею паролю до електронного підпису, який знає лише одна особа – а саме Крицька Марина Анатоліївна. Таким чином, проставлення особою удосконаленого електронного підпису, а не кваліфікованого, жодним чином не впливає на волю та дієздатність уповноваженої особи щодо розміщення та проведення процедури закупівлі. Поміж тим, виходячи зі змісту абз. 2 пп. 3 п. 5 Вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.12.2023 № 1298, вбачається, що засоби підтвердження удосконалених електронних підписів та печаток повинні підтверджувати дійсність удосконаленого електронного підпису та печатки за умови, що у разі коли удосконалений електронний підпис та печатка базуються на кваліфікованому сертифікаті, такий кваліфікований сертифікат на момент підписання був кваліфікованим сертифікатом електронного підпису відповідно до положень Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» і виданий кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг. Також, відповідно до ст. 17 Закону про ЕДП органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи публічного права та їх посадові особи використовують кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Власне Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису Крицької Марини Анатоліївни підтверджує даний факт. Щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель Позивач вказує наступне. Щодо зауваження Відповідача, щодо не зазначення інформації про місце надання послуг, чим не дотримано вимоги п. 26 Особливостей та п. 3 ч. 2 ст. 21 Закону № 922 Заклад повідомляє. Частиною 1 ст. 22 Закону № 922 вказано, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Так, п. 26 Особливостей встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену ч. 2 ст. 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 21 Закону № 922 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, про місце виконання робіт чи надання послуг. Пунктом 31 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 встановлено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Позивач не може погодитись з твердженням ДАСУ щодо не зазначення місця надання послуг, оскільки у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» розділу «Інформація про предмет закупівлі» вказано: «Україна, Відповідно до документації», що є прямим посиланням на тендерну документацію, яка є публічно висвітленою Замовником в електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-13-013598-a). Так, у додатку 2 тендерної документації «Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», вказано, що місцем надання послуг (доставки) є адреса вул. Загорівська, 1, м. Київ, 04170. Також ідентичну інформацію висвітлено у додатку № 3 до тендерної документації проєкт договору «(ПРОЄКТ) Д О Г О В І Р № ____про надання послуг харчування». Варто зазначити, що вказані додати є невід’ємною частиною тендерної документації. У відповідь на встановлене ДАСУ порушення п. 14 ст. 22 Закону № 922 та п. 28 Особливостей (в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій) Заклад зазначає. Згідно із п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 14 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 вказано що у тендерній документації зазначаються такі відомості як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Варто відзначити, що п. 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що - «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції зазначено в оголошенні про проведення закупівлі». Так, за даними з графи «Інформація про процедуру», висвітленої Замовником в електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-13-013598-a) визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21 лютого 2024 12:00. Окрім того, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 21 Закону № 922 Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Також вважаємо, що зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій саме в оголошенні про закупівлю, яка до речі, розміщується в самому верху сторінки закупівлі на порталі уповноваженого органу, є занадто формальною і незначною підставою для встановлення порушення. Поміж тим, відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки. Проте, зазначення Замовником-ЦЗО саме в оголошенні про закупівлю інформації про кінцевий строк подання тендерних пропозицій не призвело та не може привести до неефективного використання бюджетних коштів чи порушення прав учасників процедур закупівель. Враховуючи дані обставини вважаємо, інформація є доцільно викладеною та документально підтвердженою, а отже не порушує норми п. 14 ст. 22 Закону № 922 та п. 28 Особливостей. Щодо тверджень ДАСУ, що Позивачем порушено абз. 1 ч. 3 статті 22 Закону та абз. 1 п. 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства Заклад зазначає. Відповідно до Інформація про предмет закупівлі, видом предмету закупівлі є послуги за кодом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги. Підпунктом 2 п. 13.4 проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 тендерної документації) визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Так, ДАСУ вказує, що вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівель є товари, про що зокрема свідчить пп. 2 п. 19 Особливостей, а тому даний факт є порушенням абз. 1 ч. 3 статті 22 Закону та абз. 1 п. 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Згідно із п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзац 1 ч. 3 статті 22 Закону № 922 - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Варто наголосити, що проєкт договору складений відповідно до законодавства, а саме згідно зі ч. 5 ст. 41 Закону № 922 та п. 19 Особливостей, де безпосередньо передбачені спірні умови проєкту договору. Поміж тим, Відповідачем вказано на порушення абз. 1 ч. 3 статті 22 Закону та абз. 1 п. 28 Особливостей, проте в даних нормах жодним чином не йдеться про неможливість включення певних норм до договору, а навпаки, зазначається, що тендерна документація може бути більш інформаційно наповнена. Сам факт того, що Замовником буде укладений договір з надання послуг, нівелює застосування спірного пункту змін істотних умов договору у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що висновок Управління про необхідність притягнення до відповідальності осіб, якими допущено вищезазначене порушення, є надміру формалізованим підходом до реалізації прав, якими наділено підрозділи Держаудитслужби України. Просимо суд при розгляді справи та прийнятті рішення врахувати імперативні вимоги ч. 2 ст.2 КАС України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. При цьому, у висновку Управління про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Управління про «притягнення до відповідальності осіб якими допущено порушення». Оскаржуваний висновок Управління не відповідає критерію «пропорційності». Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Також, на нашу думку, виконання такого Висновку та реалізація визначеного Відповідачем способу «усунення порушення» є неефективним та не відповідає змісту порушення, його характеру, спричиненим ним наслідкам, а тому є неналежним та неефективним способом «усунення порушення». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. У даному випадку органом аудиту не аналізовано наслідків стверджуваних ним порушень в кореспонденції із результатами закупівлі, наприклад, чи спробував замовник чи учасник тендеру скористатися недоліком або прогалиною у системі. За обставин, які склалися на момент вирішення спору, ступінь вини або недбалості з боку замовника чи учасника або, принаймні, відношення між поведінкою осіб та правопорушенням може бути враховано для того, щоб оцінити, чи було зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що втручання у право власності розглядатиметься як порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції, якщо не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Необхідного балансу не буде дотримано, якщо особа несе «індивідуальний і надмірний тягар». При цьому з питань оцінки «пропорційності» ЄСПЛ, як і з питань наявності «суспільного», «публічного» інтересу, визнає за державою досить широку «сферу розсуду», за винятком випадків, коли такий «розсуд» не ґрунтується на розумних підставах З огляду на такі обставини Позивач вважає, що таке зобов’язання Замовника-ЦЗО щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень притягнення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення» у даному випадку є непропорційним. Принагідно інформуємо суд, що повноваження підписанта позовної заяви –Пономаренко Галини Іванівни підтверджуються витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Додаток № 1) у порядку самопредставництва юридичної особи. У рішення від 04 грудня 1995 року у справі «Белле проти Франції» (Bellet v. France) Європейський суд з прав людини зазначив, що пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод містить гарантії справедливого судочинства, одним з аспектів яких є доступ до суду. Рівень доступу, наданий національним законодавством, має бути достатнім для забезпечення права особи на суд з огляду на принцип верховенства права в демократичному суспільстві. Для того, щоб доступ був ефективним, особа повинна мати чітку практичну можливість оскаржити дії, які становлять втручання у її права». Отже, повідомлені нами суду фактичні обставини справи та надані пояснення, а також подані докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважаємо, що позовні вимоги підлягають задоволенню. Відповідно до ч. 2 ст. 160 КАС України інформуємо: 1. Заходи досудового врегулювання спору не вживалися. 2. Заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, не здійснювалися. 3. У Позивача наявні оригінали додатків № 1, 2, 3. Інші додатки є загальнодоступними та скріпленими КЕП підписантів цих документів. 4. Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Зважаючи на вищевикладене, керуючись ст. ст. 2, 5, 160-161, 168, 171, 245 КАС України, ст. 55 Конституції України, Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання», ПРОСИТЬ СУД: 1. Визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Житомирській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-13-013598-a. 2. Стягнути на користь Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» (код ЄДРПОУ 02125740), за рахунок бюджетних асигнувань Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Житомирській області (код ЄДРПОУ 40919579) судові витрати за сплату судового збору у сумі 3028,00 грн. Додатки (у засвідчених копіях): 1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань КЗ КОР «База спецмедпостачання». 2. Порядок взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією, затверджений наказом КЗ КОР «База спеціального медичного постачання» від 16.01.2023 № 16-Н/ВП. 3. Наказ КЗ КОР «База спеціального медичного постачання» від 16.01.2023 № 16-Н/ВП «Про затвердження Порядку взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією». 4. Матеріали із сайту https://prozorro.gov.ua щодо моніторингу закупівлі: 4.1 Оголошення про проведення закупівлі. 4.2 Тендерна документація. 4.3 Скриншот інформації про моніторинг. 4.4 Запит Замовнику на пояснення від 22.04.2024. 4.5 Відповідь замовника на пояснення від 25.04.2024. 4.6 Лист КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» від 24.04.2024 № 393. 4.7 Висновок про результати моніторингу. 5. Докази направлення копії позовної заяви та копій доданих до неї документів іншим учасникам справи. Заступник директора з фінансово-господарських питань Галина ПОНОМАРЕНКО
Дата публікації: 04 червня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" 9 016 940,00
UAH з ПДВ
9 016 940,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 лютого 2024 14:57
Електронний підпис
26 лютого 2024 14:57
01. абзац 14 п. 47.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:03
Електронний підпис
25 лютого 2024 23:03
8. Статут.pdf
25 лютого 2024 23:03
10. право підпису.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:02
11. дитяча праця.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:02
6. ВИТЯГ З ЄДР ВІД 19.12.23.pdf
25 лютого 2024 23:02
03. Постайчук корупція.zip
25 лютого 2024 23:02
01. абзац 14.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:02
03. ТОВ корупція.zip
25 лютого 2024 23:02
01. абзац 14 п. 47.pdf.asice.zip
25 лютого 2024 23:02
03. Солодкий корупція.zip
21 лютого 2024 11:48
Електронний підпис
21 лютого 2024 11:34
Електронний підпис
21 лютого 2024 11:33
Скан ПД.pdf
20 лютого 2024 22:14
Електронний підпис
20 лютого 2024 22:02
19.2. Переклад додатку 7.pdf
20 лютого 2024 22:02
23. Медичні.pdf
20 лютого 2024 22:02
50. Протокол вода.pdf
20 лютого 2024 22:02
50. Дослідження повітря.pdf
20 лютого 2024 22:02
44. Звіт про аудит.pdf
20 лютого 2024 22:02
38. МЕНЮ_Діти 4-х.pdf.asice.zip
20 лютого 2024 22:02
25. Форма (спецодяг).pdf
20 лютого 2024 22:02
38. МЕНЮ_Дорослі.pdf.asice.zip
20 лютого 2024 22:02
40. Технолог.pdf
20 лютого 2024 22:02
49. iso 28000.pdf
20 лютого 2024 22:02
35-37. Сертифікати.pdf
20 лютого 2024 22:02
33. ГЛ температура.pdf.asice.zip
20 лютого 2024 22:02
31. Витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2024 22:02
52.2. ЛГ розірвання.pdf.asice.zip
20 лютого 2024 22:02
03. Додаток 2.pdf.asice.zip
20 лютого 2024 22:02
54. ПД.pdf
20 лютого 2024 22:02
38. МЕНЮ_Діти 3-х.pdf.asice.zip
20 лютого 2024 22:02
39. Жироуловлювач.pdf
20 лютого 2024 22:02
41. Технологічні карти.pdf
20 лютого 2024 22:02
42. Декларація МТБ.pdf
20 лютого 2024 22:02
02.1. Статут.pdf
20 лютого 2024 22:02
45. ГЛ суд.pdf.asice.zip
20 лютого 2024 22:02
01. кв. критерії.pdf.asice.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
Переможець 9 016 940,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2024 14:37

Документи

23 лютого 2024 14:37
Довідка НАЗК
23 лютого 2024 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2024 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
9 016 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2024 14:37
Довідка НАЗК
23 лютого 2024 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2025 17:15
ДУ 2 61.PDF зміни до договору
31 березня 2025 17:14
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 15:46
Додаткова угода № 1 Філінг Фуд.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 15:46
Електронний підпис укладений
05 березня 2024 22:45
Договір 61.PDF укладений
05 березня 2024 22:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік та збільшкення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML