Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пробірка вакуумна 1,6 мл, цитрат натрію 3,2%, (1:4) Чорна, 8х120мм, матеріал скло, дно пробірки рівне (для аналізатора ШОЕ ESR 3000) (код НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD) за кодом ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (відповідний код ДК 021:2015-33192500-7 -Пробірки)
Очікувана вартість
107 200,00 UAH
UA-2024-02-13-013537-a ● 5787911b169240d7993f232201ea97a2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №10" |
Код ЄДРПОУ: | 38969531 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, бул Шевченка 25 |
Контактна особа: |
Тимошенко Марина Володимирівна +380996327115 tender_cpmsd10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 107 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 536,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13400 штуки
Пробірка вакуумна 1,6 мл, цитрат натрію 3,2%, (1:4) Чорна, 8х120мм, матеріал скло, дно пробірки рівне (для аналізатора ШОЕ ESR 3000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69126, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33192500-7 — Пробірки
НК 024:2023: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 17:42 |
Додаток 7 Лист згода з проєктом Договору.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Додаток 6 Відомості про Учасника.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Додаток 5 Про захист персонал. даних.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Додаток 4 Форма ТП.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Додаток 3 Проєкт договору пробірка.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Додаток 2 Медико-технічні вимоги.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
13 лютого 2024 17:42 |
Оголошення ВТ з особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення
Дата подання: 14 лютого 2024 12:33
Дата відповіді: 14 лютого 2024 15:42
Порушено вимоги пункту 3 Постанови КМУ №34 від 05.01.2024 - "3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім підпункту 1 пункту 5 змін, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 1 березня 2024 року." Постанова КМУ № 34 від 05.01.2024 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації медичних закупівель", а саме: Замовник проводить закупівлю згідно підпункту 2 пункту 5 Постанови "2) розділ “Медичні вироби” викласти в такій редакції", який розширено та введено в дію 20.01.2024 з моменту опублікування. Пунктом 11-1 Особливостей встановлено, зокрема, що у разі, коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою № 822, з урахуванням положень, визначених особливостями. Отже, Замовником проводиться процедура закупівлі відкриті торги з особливостями, яка оголошена після набрання чинності Постановою №34 від 05.01.2024, яка регламентує закупівлю. Надайте відповідь на підставі чого проводиться процедура відкриті торги з особливостями, а не закупівля запиту ціни пропозиції через прозоро маркет таких виробів медичного призначення Дія з 01.03.2024 стосується лише підпункту 1 пункту 5 Постанови 34 від 05.01.2024. Дайте відповідь на запитання щодо обраного виду процедури закупівлі (можливо є виключення з законним обгрунтуванням). Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідаю на ваше запитання. В обгрунтуванні під планом закупівлі, є коротке пояснення здійснення даної закупівлі. Те, що мені дозволила система вставити.
17.01.2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оголошено закупівлю із застосуванням електронного каталогу за ідентифікатором UA-2024-01-17-009283-а .
07.02.2024 року ця закупівля із застосуванням електронного каталогу не відбулася, посилання на сторінку Прозорро https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-2024-01-17-009283-a.
В результаті закупівлі виявилось, що товар постачальників не відповідає необхідним тех.вимогам. Також при оголошенні закупівлі в динамічному профілі не було знайдено параметру необхідного об’єму пробірки, що видно за вказаним ідентифікатором закупівлі вище.
08.02.2024 р. відправлено запит на електронну пошту Адміністратора каталогу ДП «Медичні закупівлі» з запитанням про наявність у каталозі такого виду товару. Потім 09.02.2024 року, було відправлено електронний запит на Prozorro Market щодо додавання необхідного асортименту товару в каталог, де у вікні запиту була вказана примітка: «Робота з асортиментом проводиться планово, приблизний термін додавання товарів в наявні категорії - від трьох тижнів».
Також абзацом 2 п. 11-1 встановлено, що у разі, коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікуваної вартості закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Отже, враховуючи викладене вище, з метою організації Закупівлі, відповідно до пункту 111 Особливостей, є необхідність здійснити закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, не збільшуючи при цьому очікуваної вартості закупівлі.
Згідно із Особливостями та потребами Замовника передбачено здійснити Закупівлю в обсязі 13400 шт. на очікувану вартість закупівлі 107200,00 грн (Сто сім тисяч двісті грн. 00 коп.).
17.01.2024 року Замовником в електронній системі закупівель було оголошено закупівлю із застосуванням електронного каталогу за ідентифікатором UA-2024-01-17-009283-а .
07.02.2024 року ця закупівля із застосуванням електронного каталогу не відбулася, посилання на сторінку Прозорро https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-2024-01-17-009283-a.
В результаті закупівлі виявилось, що товар постачальників не відповідає необхідним тех.вимогам. Також при оголошенні закупівлі в динамічному профілі не було знайдено параметру необхідного об’єму пробірки, що видно за вказаним ідентифікатором закупівлі вище.
08.02.2024 р. відправлено запит на електронну пошту Адміністратора каталогу ДП «Медичні закупівлі» з запитанням про наявність у каталозі такого виду товару. Потім 09.02.2024 року, було відправлено електронний запит на Prozorro Market щодо додавання необхідного асортименту товару в каталог, де у вікні запиту була вказана примітка: «Робота з асортиментом проводиться планово, приблизний термін додавання товарів в наявні категорії - від трьох тижнів».
Також абзацом 2 п. 11-1 встановлено, що у разі, коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікуваної вартості закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Отже, враховуючи викладене вище, з метою організації Закупівлі, відповідно до пункту 111 Особливостей, є необхідність здійснити закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, не збільшуючи при цьому очікуваної вартості закупівлі.
Згідно із Особливостями та потребами Замовника передбачено здійснити Закупівлю в обсязі 13400 шт. на очікувану вартість закупівлі 107200,00 грн (Сто сім тисяч двісті грн. 00 коп.).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БАРАНОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ |
107 200,00
UAH з ПДВ
|
107 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БАРАНОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ #3204322133 |
Переможець |
107 200,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 14:31
|
Додаткова угода 1 до дог. 37 від 28.02.24.PDF | зміни до договору |
15 березня 2024 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 14:11
|
Договір | укладений |
28 лютого 2024 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | № 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |