Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з гідравлічних випробувань та промивки систем опалення
Очікувана вартість
210 500,00 UAH
UA-2024-02-13-011628-a ● 8750e5d2f0f447508c9b0755ccd5eed1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
Контактна особа: |
Юлія Мороз +380980344537 juliatenderkr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 15:37 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 15:37 |
Очікувана вартість: | 210 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 052,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з гідравлічних випробувань та промивки систем опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 16:00 |
Тендерна документація 2024.doc | |
13 лютого 2024 16:00 |
Проект Договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-13-011628-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕКТОР-ПРАЙМ"", Код ЄДРПОУ:39643435
Дата подання: 29 лютого 2024 10:34
Порушення законодавства про закупівлі (ч.2 ст. 164-14 КУпАП - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону)
Замовником не виявлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, а саме:
1) умов п.2 додатку 3 до ТД - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначено інформацію про знання (освіту) працівників; у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначено про наявність сертифікованого спеціаліста в частині кошторисної документації, копія кваліфікаційного сертифікату вимагається згіднго умов пп.2.2 п.2 додатку 3 до ТД.
2) умов п.3.2 додатку 3 до ТД - лист-відгук щодо повного виконання Учасником аналогічного договору не містить інформації про термін дії договору
3) додатку 2 до ТД - кошторисна документація, надана учасником ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, не підписана інженером-проектувальником в кошторисній частині та не скріплена його печаткою.
Замовник зобов'язаний надати аргументоване обгрунтування причин, за яких вказані невідповідності тендерної пропозиції не були враховані під час прийняття рішення про визнання ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ переможцем процедури закупівлі. В іншому випадку, вказані вище обставини будуть передані до Державної аудиторської служби України для здійснення моніторингу закупівлі на предмет виявлення порушень законодавства про закупівлі, зокрема, ч.2 ст.164-14 КУпАП, згідно з якою за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
1) умов п.2 додатку 3 до ТД - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначено інформацію про знання (освіту) працівників; у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначено про наявність сертифікованого спеціаліста в частині кошторисної документації, копія кваліфікаційного сертифікату вимагається згіднго умов пп.2.2 п.2 додатку 3 до ТД.
2) умов п.3.2 додатку 3 до ТД - лист-відгук щодо повного виконання Учасником аналогічного договору не містить інформації про термін дії договору
3) додатку 2 до ТД - кошторисна документація, надана учасником ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, не підписана інженером-проектувальником в кошторисній частині та не скріплена його печаткою.
Замовник зобов'язаний надати аргументоване обгрунтування причин, за яких вказані невідповідності тендерної пропозиції не були враховані під час прийняття рішення про визнання ФОП ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ переможцем процедури закупівлі. В іншому випадку, вказані вище обставини будуть передані до Державної аудиторської служби України для здійснення моніторингу закупівлі на предмет виявлення порушень законодавства про закупівлі, зокрема, ч.2 ст.164-14 КУпАП, згідно з якою за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2024 15:12
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника: ФОП Головченко О.А. у сумі 148 500,00 грн., замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю вищезазначених послуг. Щодо розгляду вимоги, замовник надає наступну інформацію:
1) щодо не зазначення сертифікованого спеціаліста в частині кошторисної документації: у п.2.1. «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасникам необхідно було зазначити та надати перелік тих працівників, які будуть задіяні у виконанні гідравлічних випробувань та промивки систем опалення.
2) щодо не надання копії кваліфікаційного сертифікату згідно умов пп.2.2 п.2 додатку 3 до ТД: Учасником надано замість копії, сканований оригінал цього сертифікату.
3) щодо листа-відгук щодо повного виконання Учасником аналогічного договору не містить інформації про термін дії договору: Учасником надано сканований оригінал аналогічного договору, в якому зазначено термін дії цього договору.
4) щодо надання учасником не підписаної інженером-проектувальником в кошторисній частині та не скріплена його печаткою: Учасником надано кошторисну документація у різних форматах, документація у форматі pdf, підписана та скріплена печаткою інженером-проектувальником.
1) щодо не зазначення сертифікованого спеціаліста в частині кошторисної документації: у п.2.1. «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасникам необхідно було зазначити та надати перелік тих працівників, які будуть задіяні у виконанні гідравлічних випробувань та промивки систем опалення.
2) щодо не надання копії кваліфікаційного сертифікату згідно умов пп.2.2 п.2 додатку 3 до ТД: Учасником надано замість копії, сканований оригінал цього сертифікату.
3) щодо листа-відгук щодо повного виконання Учасником аналогічного договору не містить інформації про термін дії договору: Учасником надано сканований оригінал аналогічного договору, в якому зазначено термін дії цього договору.
4) щодо надання учасником не підписаної інженером-проектувальником в кошторисній частині та не скріплена його печаткою: Учасником надано кошторисну документація у різних форматах, документація у форматі pdf, підписана та скріплена печаткою інженером-проектувальником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
148 500,00
UAH з ПДВ
|
148 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕКТОР-ПРАЙМ"" |
210 498,80
UAH з ПДВ
|
210 498,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2149608551 |
Переможець |
148 500,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2024 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 лютого 2024 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 11:04
|
Договірна ціна 148499.46.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 11:02
|
ДУ №1 від 12.03.24 до договору №111 від 12.03.2024.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 10:36
|
Договір №111 від 12.03.2024 з додатками.pdf | укладений |
13 березня 2024 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни Договору (без змін обсягу послуг) на 0,54 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |