Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31868786 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Деркач Олександр Миколайович 380630370323, 380445294030 vmshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 11:30 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 11:30 |
Очікувана вартість: | 6 437 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 15:38 |
Додаток 1 .docx | |
13 лютого 2024 15:38 |
Додаток 5.docx | |
13 лютого 2024 15:38 |
Додаток 3.doc | |
13 лютого 2024 15:38 |
Додаток 6.docx | |
13 лютого 2024 15:38 |
Додаток 2.docx | |
13 лютого 2024 15:38 |
ТД.doc | |
13 лютого 2024 15:38 |
Додаток 4 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-27-000011 ● 897f66ff761744799f97cf692cc5294c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2024 № 21-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-02-13-010986-a 13.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 13:57:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебенева продукція)», очікуваною вартістю 6 437 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-13-010986-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору від 06.03.2024 № 32-24ВТ, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» (далі – ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД»).
3. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1.3 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) тендерної документації Замовника: «Якість товару що є предметом закупівлі КРІМ ПОЗИЦІЇ (ЩЕБІНЬ 2Х5 (5Х8) МИТИЙ (З ДОСТАВКОЮ)) має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями відповідних документів, завіреними печаткою учасника*, а саме: (паспорт якості виданий випробувальною лабораторією виробника, чинний сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом сертифікації та протокол сертифікаційних випробувань на підставі якого видано документ; чинний паспорт (протокол) радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу виданий випробувальною лабораторією що підтверджує належність товару до першого класу використання матеріалу за радіаційним фактором (всі види будівництва без обмежень)».
Просимо надати пояснення, яким чином Замовник визначав відповідність щебіню 2х5 (5х8) митого (з доставкою) вимогам, встановленим в підпункті 8 пункту 1.5 Додатку 3 тендерної документації Замовника, при розгляді тендерних пропозицій учасників, в тому числі в тендерній пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД»?
4. Згідно з вимогами абзацу третього підпункту 1 пункту 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Замовника: «Учасник повинен підтвердити право видобування щебеневої продукції шляхом надання у тендерній пропозиції копії ліцензії або дозволу або іншого документу який дає право на видобуток (розробку, користування надрами)».
На виконання даної вимоги ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» в тендерній пропозиції надано «Спеціальний дозвіл на користування надрами» від 06.06.2006 № 3852 (далі – Дозвіл). В даному Дозволі зазначено, що невід’ємною частиною спеціального дозвілу є угода про умови користування ділянкою надр від 15.11.2018 № 3852, при цьому самої угоди разом із Дозволом ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» в тендерній пропозиції не надано.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості) або не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 17:25:54
Відповідь Замовника
Відповідно пункту 1 Повідомляє наступне, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: « 4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.».
Відповідно даних Фонду Державного Майна України останній є розпорядник Єдиного
реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14 квітня 2004 року № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30 листопада 2005 року № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, не обліковується в даному Реєстрі так як має комунальну форму власності, а не державну, також підприємство не являється розпорядником бюджетних коштів будь якого рівня, а відповідно п.38 ч. 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» в Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно пункту 1 розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»,
«Керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження»
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району» м. Києва, під час проведення закупівлі UA-2024-02-13-010986-a відповідно ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебенева продукція) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади зокрема розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 року № 1036.
Вибір технічних параметрів предмета закупівлі Замовником проведено відповідно вимог ДСТУ, ТУ або іншим нормативним документам, зокрема пунктом 1.3 Додатку 3 передбачено «Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам України ДСТУ Б В.2.7-75-98, ДСТУ Б В.2.7-210: 2010, ДСТУ 9177-2:2022.».
Визначення очікуваної вартості проведено відповідно рекомендацій Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації.
Відповідно вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації , 15.01.2024 року Нами розміщено інформацію про вказану закупівлю та розмішено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (Моніторинг цін, надаємо )
Відповідно пункту 2 Повідомляє наступне, сторонами після підписання договору розпочато його виконання, Постачальником здійснено поставки товару відповідно заявок Замовника, а в останнього наявні невиконані зобов’язання в частині оплати.
Відповідно пункту 3 Повідомляє наступне, Замовник визначав відповідність щебінь 2х5 (5х8) митого (з доставкою) вимогам, встановленим в підпункті 8 пункту 1.5 Додатку 3 тендерної документації, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» на підставі наданих останнім документів які містяться в файлах «03 Сертифікат та Протоколи серт випр на Щебінь .pdf», 03 Радіаційний Сертифікат.pdf та 03 Паспорт радіаційної якості .pdf» поданих останнім у складі тендерної пропозиції, відповідно зазначених документів підтверджено відповідність зазначеного щебеню вимогам ДСТУ Б В.2.7-75-98, та підтверджено показники зазначені в підпункті 8 пункту 1.5 Додатку 3.
Відповідно пункту 4 Повідомляє наступне, В пунктом 1. Розділу 2 Додатку 2 Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» на підтвердження якого Учасники повинні надати:
« - довідку в довільній формі, яка містить інформацію про матеріально технічну базу Учасника, інформацію про виробника товару, адресу розташування місце складування чи зберігання щебеневої продукції (з якого буде проводитись поставка).
У разі, якщо Учасник не є виробником товару, він надає документи, які підтверджують відносини між учасником і виробником - чинний протягом усього строку поставки товару договір купівлі або поставки продукції (товару) та гарантійний лист виробника товару, адресований замовнику закупівлі, щодо гарантування здійснення безперебійної поставки товару, що є предметом закупівлі (зазначається номер закупівлі), у належній якості та у строки визначені тендерною документацією.
Учасник повинен підтвердити право видобування щебеневої продукції шляхом надання у тендерній пропозиції копії ліцензії або дозволу або іншого документу який дає право на видобуток (розробку, користування надрами)…»
Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку «02 Довідка МТБ.pdf» в якій зазначив відомості що виробником продукції ТОВ «Ольшанський каменедробильний завод», надав скан копію договору з виробником та лист гарантію щодо безперебійної поставки.
Також учасником виконано умови тендерної документації в інший частині та надано документ що підтверджує право видобування щебеневої продукції «Спеціальний дозвіл на користування надрами» від 06.06.2006 № 3852» при цьому такий документ Учасником міг би взагалі не надаватись так як предметом закупівлі є товар, та відповідно вимог чинного законодавства України продаж та постачання товарів що є предметом закупівлі не передбачає отримання дозволів або ліцензій. Відповідна правова норма передбачена замовником у тендерній документації (пункт 3.2. розділу 3 Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Враховуючи умови тендерної документації та вимоги чинного законодавства України які не передбачають необхідності отримання спеціального дозволу на користування надрами для можливості виконання умов договору закупівлі(поставки товару) відсутність такого документу в тому числі і додатків до нього що є його не від’ємної частини «угода про умови користування ділянкою надр від 15.11.2018 № 3852» на яку Ви посилаєтесь, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Що стосується питання, не розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель з метою усунення Учасником невідповідностей, (відсутність «угода про умови користування ділянкою надр від 15.11.2018 № 3852») то зазначена обставина не може вважатися невідповідністю так як умовами тендерної документації не передбачено подання такого документу, також відсутність зазначеної угоди не відповідає переліку формальних помилок які Учасник може усунути відповідно п.43 Особливостей в тому числі і коли «У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.», так як в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» наявні посилання на дозвіл від 06.06.2006 № 3852, а не на угода про умови користування ділянкою надр від 15.11.2018 № 3852 яка є додатком до дозволу.
Додатки:
- Моніторинг цін на 9-ти аркушах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-10 14:00:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебенева продукція)», очікуваною вартістю 6 437 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-13-010986-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з вимогами абзацу третього підпункту 3 пункту 1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» розділу 1 Додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження статусу платника податків учасник повинен надати «інформацію про відповідність платника податку критеріям ризиковості що відображається в особистому кабінеті із зазначенням пункту таких критеріїв, а також дати внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, надається у формі довідки/витягу за формою Додаток 5 до Порядку функціонування Електронного кабінету платника податку на сайті ДФСУ (пункт 22 розділу ІІ постанови КМУ від 02. 06.2023 року No 574)».
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» в тендерній пропозиції інформацію про відповідність платника податку критеріям ризиковості та довідку/витяг за формою Додатку 5 до Порядку функціонування Електронного кабінету платника податку на сайті ДФСУ (пункт 22 розділу ІІ постанови КМУ від 02. 06.2023 року No 574) не надано.
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості) або не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 14:15:29
Відповідь
Запитувана Вами інформація надана Учасником у файлі 02 info_partner_export_1708425785441.zip
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС ТЕХБУД" |
5 459 880,00
UAH з ПДВ
|
3 645 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" |
5 135 600,00
UAH з ПДВ
|
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
6 283 680,00
UAH з ПДВ
|
6 283 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС ТЕХБУД" #39618812 |
Переможець |
3 645 500,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 15:06
|
Договір 32-24ВТ від 06.03.2024 року.pdf | укладений |
06 березня 2024 15:05
|