Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання систем збереження даних
Очікувана вартість
7 050 000,00 USD
UA-2024-02-13-010187-a ● c0d977905cb7496da9efcb91bb0a9477
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2024 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 15:54 |
Очікувана вартість: | 7 050 000,00 USD з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 USD |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
обладнання систем збереження даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 90 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 15:13 |
ДКТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питома вага надходжень
Дата подання: 14 лютого 2024 19:52
Дата відповіді: 16 лютого 2024 18:35
Добрий вечір!
В тендерній документації є така вимога: надіслати довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (додаток № 6 до цієї Документації).
Запитання: 1. Чи повинен учасник процедури закупівель розкрити всіх контрагентів і всі суми, які отримав як надходження від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі, чи тільки тих, які з питомою вагою більше 10%, чи 20%, чи 30% (за якою методикою та/чи формулою вираховувати гранічну мінімальну планку питомої ваги?) від загальної суми надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)? 2. Який період вважати розрахунковим: 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (з 01.02.2023 по 31.01.2024), чи 12 календарних місяців 2023 року, що буде підтверджено фінансовим звітом за 2023 рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Увагу, що приділена даним торгам! Звертаємо Вашу увагу, що даний документ подається Учасниками після закінчення електронного аукціону на адресу електронної пошти Банку, а тому насамперед рекомендуємо Вам зосередитися на змісті документів, що безпосередньо входять до складу тендерної пропозиції та завантажуються в систему Прозорро до початку торгів. Довідка щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) повинна містити достовірну інформацію, що формується за 12 календарних місяців до проведення торгів. У разі необхідності додаткових роз'яснень - просимо телефонувати за номерами, що вказані в Тендерній документації.
Цінова пропозиція
Дата подання: 16 лютого 2024 16:28
Дата відповіді: 20 лютого 2024 11:07
Доброго дня.
Просимо пояснити, що мається на увазі під цією вимогою – «з метою дотримання конфіденційності повний текст цінової пропозиції у вигляді заповненої таблиці учасником не публікується у відкритих джерелах, в тому числі у електронній системі публічних закупівель ProZorro. Учасник повинен вказати загальну вартість пропозиції без деталізації у вигляді заповненої таблиці». Учасник повинен в ціновій пропозиції (таблиця Додатку № 1 документації) вказати тільки загальну вартість пропозиції за обидві позиції? Або заповнити таблицю за тією формою, яка зазначена, вказавши ціну та загальну вартість окремо по позиції 1 та позиції 2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Просимо Вас, а також всіх інших Учасників торгів, не зважати на дане застереження й у повній мірі заповнити таблицю за формою, що міститься в Додатку № 1 Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
6 959 596,80
USD з ПДВ
|
6 837 055,08
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" |
6 999 000,00
USD з ПДВ
|
6 877 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
7 009 997,22
USD з ПДВ
|
6 877 087,56
USD з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" #43002514 |
Відхилено |
6 837 055,08
USD з ПДВ
|
08 березня 2024 17:12
|
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" #39230764 |
Переможець |
6 877 000,00
USD з ПДВ
|
11 березня 2024 18:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_OSC24-10_від_14032024.pdf | укладений |
18 березня 2024 17:02
|