Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33920224 |
Місцезнаходження: | 12101, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Хорошів, Лісовий масив, 1 |
Контактна особа: |
Сокирко Наталія Олександрівна +380969475416 pni-vv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 11:20 |
Початок аукціону: | 05 березня 2024 11:20 |
Очікувана вартість: | 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 11:20 |
зміни до тендерної документації 2.doc | |
20 лютого 2024 15:55 |
зміни до додатку 3.docx | |
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 6.doc | |
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 5.doc | |
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 4.doc | |
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 2.docx | |
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 1.doc | |
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до тенденої документації дрова.doc | |
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 6.doc | |
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 5.doc | |
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 4.doc | |
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 3.docx | |
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 2.docx | |
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 1.doc | |
19 лютого 2024 10:46 |
вимоги дрова додаток 6.doc | |
19 лютого 2024 10:46 |
додаток 5 дрова.doc | |
19 лютого 2024 10:46 |
додаток 4 дрова.doc | |
19 лютого 2024 10:46 |
договір додаток 3 дрова.docx | |
19 лютого 2024 10:46 |
додаток 2 дрова.docx |
26 лютого 2024 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2024 11:20 |
зміни до тендерної документації 2.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:55 |
зміни до додатку 3.docx
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 6.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 5.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 4.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 2.docx
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до додатку 1.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:45 |
зміни до тенденої документації дрова.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 6.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 5.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 4.doc
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 3.docx
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 2.docx
|
||||||||||||
20 лютого 2024 15:25 |
зміни до додатку 1.doc
|
||||||||||||
19 лютого 2024 10:46 |
вимоги дрова додаток 6.doc
|
||||||||||||
19 лютого 2024 10:46 |
додаток 5 дрова.doc
|
||||||||||||
19 лютого 2024 10:46 |
додаток 4 дрова.doc
|
||||||||||||
19 лютого 2024 10:46 |
договір додаток 3 дрова.docx
|
||||||||||||
19 лютого 2024 10:46 |
додаток 2 дрова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000069 ● b3fb65bd4d1c4e0cbb17b177335bfff1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024
№ 30-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2024 № 30-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2024-02-13-009632-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 15:09:27
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальною установою «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-13-009632-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копій документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальна установа «Хорошівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 08.03.2024 № 1 та від 14.03.2024 № 2 відхилено від участі у торгах пропозиції двох учасників з найменшими ціновими пропозиціями ФОП Захарін С.В. та ТОВ «Полісся Агро-Груп», у зв’язку з не відповідністю вимогам тендерної документації Замовника ((додаток 2) розділ 2.3. «Інші документи» п.14, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»)).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 14 розділу 2.3 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції (інші документи) копію діючого сертифікату FSC який виданий учаснику.
Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виходячи з вище викладеного, не надання копії діючого сертифікату FSC, який виданий учаснику, у складі тендерної пропозиції відноситься до невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі та можуть бути виправлені.
Однак, Замовником не дотримано норми пункту 43 Особливостей та відхилено тендерні пропозиції подані ФОП Захарін С.В. та ТОВ «Полісся Агро-Груп».
Поясніть, чому Вами в порушення норм пункту 43 Особливостей не надано можливості усунути ФОП Захарін С.В. та ТОВ «Полісся Агро-Груп» невідповідності та відхилено вказані тендерні пропозиції ?
Разом з тим, зазначаємо, що підпунктом 2 пункту 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 18:51:09
Пояснення
Добрий день.Нами не було запропоновано усунути недоліки ФОП Захарін С.В. та ТОВ "Полісся Агро-Груп"невідповідності та відхилено вказані тендерні пропозиції без розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у зв'язку з тим,що замовник вважав,що вимога про необхідність надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату FSC ,який виданий учаснику стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.Замовник визнає факт допущення порушення та у зв'язку з тим ,що замовник не має можливості усунути порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель-відміняє відкриті торги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедура закупівлі відмінена.
2024-04-11 11:35:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни процедури закупівлі.
2024-04-11 11:52:10
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗАХАРІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
415 450,00
UAH з ПДВ
|
415 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІССЯ АГРО-ГРУП" |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
492 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЗАХАРІН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2717111873 |
Відхилено |
415 450,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2024 13:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІССЯ АГРО-ГРУП" #41608583 |
Відхилено |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 12:14
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ #20420193 |
Переможець |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:27
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 березня 2024 10:27
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ #20420193 |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 березня 2024 16:21 |
Кінець періоду оскарження: | 08 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 квітня 2024 01:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
28 березня 2024 16:21
|
Електронний підпис |
28 березня 2024 16:19
|
рішення про відміну закупівлю |