Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата послуг з утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою (нанесення та відновлення дорожньої розмітки)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2024-02-13-009380-a ● 210596a219b443218e02112111132c64
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Вебсайт: | https://kalushcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 12:35 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 12:35 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата послуг з утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою (нанесення та відновлення дорожньої розмітки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуська міська територіальна громада, вулиці та дороги Калуської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту наданих Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2024 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2024 15:16 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
16 лютого 2024 15:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - зі змінами.docx | |
13 лютого 2024 14:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
13 лютого 2024 14:50 |
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx |
16 лютого 2024 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2024 15:16 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
16 лютого 2024 15:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - зі змінами.docx
|
|||
13 лютого 2024 14:50 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
|||
13 лютого 2024 14:50 |
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЗ
Дата подання: 15 лютого 2024 11:11
Дата відповіді: 16 лютого 2024 15:19
Доброго дня,шановний Замовник.У ТЗ повздовжня розмітка - 64780 м,навіть якщо всю розмітку нанести розміткою 1.1 (суцільна лінія)-буде 6478 м2 ,в тех заваданні - 6978 м2 - такий об'єм не може бути.Тобто можливо помилки або в погоних метрах ,або м2 в нанесенні повздовжньої розмітки,також малоймовірно нанесенння тільки лінії 1.1 по місту...
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що уповноваженою особою внесено зміни до тендерної документації.
Що стосується питання «нанесення тільки лінії 1.1 по місту...», повідомляємо, що Технічною специфікацією передбачено нанесення горизонтальної дорожньої розмітки (повздовжньої) з використанням акрилової фарби з світловідбиваючими кульками шириною 0,1 м, тип лінії: 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.7, 1.11.
Що стосується питання «нанесення тільки лінії 1.1 по місту...», повідомляємо, що Технічною специфікацією передбачено нанесення горизонтальної дорожньої розмітки (повздовжньої) з використанням акрилової фарби з світловідбиваючими кульками шириною 0,1 м, тип лінії: 1.1, 1.3, 1.5, 1.6, 1.7, 1.11.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-13-009380-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 16 лютого 2024 12:26
Щодо акту огляду обєкта
Шановний Замовнику, відповідно до пункту Додатку 2 Тендерної документації: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вами встановлено наступну вимогу: «Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний учасником та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації»
Просимо видалити дану вимогу як дискримінаційну, та таку, що обмежує конкуренцію, з огляду на наступне:
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акта огляду об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях.
Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» і подальших Указів про продовження воєнного стану, на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим, також існують проблеми з паливом для автомобілів.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження (Огляд) об'єктів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження (огляду) об'єктів та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників.
Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням від №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 та № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021.
Враховуючи вищевикладене, просимо вас внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, шляхом видалення вимоги, щодо обстеження об’єкту з підписанням відповідного Акту здійснення такого огляду.
Розгорнути
Згорнути
Просимо видалити дану вимогу як дискримінаційну, та таку, що обмежує конкуренцію, з огляду на наступне:
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акта огляду об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях.
Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» і подальших Указів про продовження воєнного стану, на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим, також існують проблеми з паливом для автомобілів.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження (Огляд) об'єктів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження (огляду) об'єктів та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження (огляду) об'єкта є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників.
Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням від №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 та № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021.
Враховуючи вищевикладене, просимо вас внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, шляхом видалення вимоги, щодо обстеження об’єкту з підписанням відповідного Акту здійснення такого огляду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2024 09:48
Відповідно до п.51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі — Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Беручи до уваги наведене вище та, розглянувши Вимогу UA-2024-02-13-009380-a.c1 подану 16.02.24р. о 12:26 год. в електронній системі закупівель по Закупівлі, повідомляю:
Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі», проте пунктом 3 ст. 22 Закону чітко визначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Враховуючи те, що у кожному місті стан доріг суттєво відрізняється, а дороги міста Калуша потребують ремонту: є багато тріщин та нерівностей на дорожньому полотні, з метою уникнення непорозумінь між Учасником/Виконавцем та Замовником після укладення договору, Замовник передбачив у Додатку 2 тендерної документації вимогу щодо здійснення огляду об’єкту та складання відповідного акту огляду. Це дасть можливість у період подання пропозиції Учаснику здійснити огляд доріг міста, оцінити складність послуги, передбачених даною закупівлею і визначити об’єм фарби, необхідної для надання послуг та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі.
Всі Учасники, які дійсно мають намір брати участь у закупівлі та надати Замовнику, послугу, відповідно до Технічної специфікації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Оплата послуг з утримання в належному санітарно-технічному стані об'єктів благоустрою (нанесення та відновлення дорожньої розмітки)», UA-2024-02-13-009380-a мають достатньо часу для того, щоб здійснити огляд об’єкту та скласти відповідний акт, тому Замовник ніяким чином не обмежив права Учасників, адже звернутись до Замовника щодо акту обстеження об’єкту можуть всі зацікавлені.
Беручи до уваги наведене вище та, розглянувши Вимогу UA-2024-02-13-009380-a.c1 подану 16.02.24р. о 12:26 год. в електронній системі закупівель по Закупівлі, повідомляю:
Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі», проте пунктом 3 ст. 22 Закону чітко визначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Враховуючи те, що у кожному місті стан доріг суттєво відрізняється, а дороги міста Калуша потребують ремонту: є багато тріщин та нерівностей на дорожньому полотні, з метою уникнення непорозумінь між Учасником/Виконавцем та Замовником після укладення договору, Замовник передбачив у Додатку 2 тендерної документації вимогу щодо здійснення огляду об’єкту та складання відповідного акту огляду. Це дасть можливість у період подання пропозиції Учаснику здійснити огляд доріг міста, оцінити складність послуги, передбачених даною закупівлею і визначити об’єм фарби, необхідної для надання послуг та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі.
Всі Учасники, які дійсно мають намір брати участь у закупівлі та надати Замовнику, послугу, відповідно до Технічної специфікації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Оплата послуг з утримання в належному санітарно-технічному стані об'єктів благоустрою (нанесення та відновлення дорожньої розмітки)», UA-2024-02-13-009380-a мають достатньо часу для того, щоб здійснити огляд об’єкту та скласти відповідний акт, тому Замовник ніяким чином не обмежив права Учасників, адже звернутись до Замовника щодо акту обстеження об’єкту можуть всі зацікавлені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БПГ" |
1 285 152,00
UAH з ПДВ
|
1 179 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
1 346 380,01
UAH з ПДВ
|
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БПГ" #43539847 |
Переможець |
1 179 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2024 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 14:43
|
ДУ 1 до договору 15.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2024 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 14:54
|
Договір 15.PDF | укладений |
06 березня 2024 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |