Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція.
Очікувана вартість
73 129,00 UAH
UA-2024-02-13-009055-a 2825c1aa359442b68a5d80908fd6b030
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2024 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2024 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2024 14:45
Очікувана вартість: 73 129,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Код ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 кілограм
Чай чорний байховий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15863200-7 — Чорний чай

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2024 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2024 14:41
договір.docx
13 лютого 2024 14:41
оголошення спрощені 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вігант Яна Сергіївна 69 930,00
UAH з ПДВ
69 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2024 11:39
Електронний підпис
23 лютого 2024 11:12
паспорт Вігант Я.С..PDF
23 лютого 2024 11:12
кваліфікація
23 лютого 2024 11:12
паспорт
21 лютого 2024 12:07
Електронний підпис
21 лютого 2024 12:05
Пропозиція.PDF
21 лютого 2024 12:05
лист кваліфікація.PDF
21 лютого 2024 12:05
ЗГОДА по договору.PDF
21 лютого 2024 12:05
Доставка НОВА ПОШТА.PDF
21 лютого 2024 12:05
ДЕРЖПРОДСЛУЖБА.PDF
21 лютого 2024 12:05
Декларація.PDF
21 лютого 2024 12:05
Витяг ЄП Вігант Я.С..PDF
21 лютого 2024 12:05
Виписка ЄДР Вігант Я.С..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вігант Яна Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Вігант Яна Сергіївна
#3320607502
Переможець 69 930,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2024 12:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2024 10:22

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. Всупереч вимогам пункту 9.3. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Вігант Яна Сергіївна – документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Вігант Яна Сергіївна – Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Документи

26 лютого 2024 12:02
Електронний підпис
26 лютого 2024 11:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2024 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вігант Яна Сергіївна
#3320607502
69 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2024 12:02
Електронний підпис
26 лютого 2024 11:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2024 13:52
Договір укладений
11 березня 2024 13:43