Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cир твердий та сир кисломолочний.
Очікувана вартість
246 265,80 UAH
UA-2024-02-13-007929-a ● 995e42a8f9054479a57a76a1e1da122a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02124775 |
Вебсайт: | https://singoroo.dnepredu.com/uk/site/derzhavni-zakupivli.html |
Місцезнаходження: | 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30 |
Контактна особа: |
Юлія Олегівна Затула +380632236823 yulia.zatula1992@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 11:47 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2024 11:47 |
Очікувана вартість: | 246 265,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Код ДК 021:2015 – 15540000-5 - Сирні продукти (15544000-3 Твердий сир; 15542200-1 М’який сир). Зміни до річного плану закупівель.
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Код ДК 021:2015 – 15540000-5 - Сирні продукти (15544000-3 Твердий сир; 15542200-1 М’який сир). Зміни до річного плану закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
639 кілограм
Твердий сир, 45 % жир. в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
643 кілограм
Сир кисломолочний 9% жир. в/г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15542200-1 — М’який сир
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 14:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
13 лютого 2024 14:02 |
Додаток 2.docx | |
13 лютого 2024 14:02 |
Тендерна документація.docx | |
13 лютого 2024 14:02 |
Додаток 5.docx | |
13 лютого 2024 14:02 |
Додаток 1.docx | |
13 лютого 2024 14:02 |
Додаток 3.docx | |
13 лютого 2024 14:02 |
Додаток _ 4 проект договору.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-13-007929-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАЙ-МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 28 лютого 2024 20:20
Дата подання: 28 лютого 2024 20:20
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможцем учасника ФОП ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА згідно протоколу від 23.02.2024 р.
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-13-007929-a) 13.02.2024 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 15540000-5 - Сирні продукти (15544000-3 Твердий сир; 15542200-1 М’який сир зі строком поставки – до 31.12.2024 р. на очікувану вартість 246 265,80 грн. з ПДВ.
Замовником процедури закупівлі є Відділ освіти Синельниківської міської ради
(код ЄДРПОУ 02124775).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію по процедурі відкриті торги(з особливостями) на закупівлю по коду Державного класифікатора Сир твердий та сир кисломолочний код Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 - 15540000-5 - Сирні продукти (15544000-3 Твердий сир; 15542200-1 М’який сир), яку затверджено протоколом № 11 від 13.02.2024 року Уповноваженою особою Затула Юлія Олегівна, із додатками, далі «Тендерна документація».
Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року
«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості».
22.02.2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій наступних учасників:
- ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА" із ціною пропозиції після аукціону 192 188,00 грн. з ПДВ.
- ТОВ "КРАЙ-МК.." із ціною пропозиції після аукціону 242 022,00 грн. з ПДВ.
23.02.2024 року Замовником було оприлюднено протокол про визначення переможцем цієї закупівлі учасника ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА".
Ознайомившись із змістом зазначеного рішення від 23.02.2024 року та документами пропозиції учасника ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА" наше Товариство не погоджується з таким рішенням та вважає, що Замовник порушив вимоги п. 43, 44 Особливостей, що призвело до прийняття незаконного рішення, з огляду на наступне.
Обґрунтування порушення Замовником п. 43 Особливостей в частині не виявлення невідповідностей тендерної пропозиції Переможця.
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з Додатком 2, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії.
1. Згідно п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати:
Інформаційну довідку в довільній формі про технічні дані наявних транспортних засобів;
До кожного транспортного засобу, який учасник має намір залучити до виконання договору про закупівлю необхідно надати:
копію технічного паспорту або копію свідоцтво про реєстрацію. У разі оренди транспортного засобу або договору послуг, учасник додатково має надати копію договору оренди (послуг) такого транспортного засобу із зазначенням строку оренди (послуг) (не менш ніж до кінця 2023року).
копія договору на санітарну обробку транспортних засобів та акт виконаних робіт за останній місяць
копію довідки* про санітарну обробку на кожний транспортний засіб, який буде залучено для перевезення товарів.
У складі пропозиції Переможцем надано:
Інформаційна довідка про технічні дані наявних транспортних засобів, в якій надано відомості про один транспортний засіб - IVECO 355513 Спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – В, обладнаний холодильною установкою, 2013 року випуску, державний номер АЕ1504ІР , кузов № ZCFC 3592005897508, свідоцтво про реєстрацію СТР № 296189 видане ТСЦ 1241 – 07.02.2023 року;
свідоцтво про реєстрацію СТР № 296189 на автомобіль IVECO 35S13 власності Кришталь Наталія Іванівна;
Договір оренди транспортного засобу від 26.01.2024 року, укладеного між Кришталь Наталія Іванівна та ФОП Захарченко Яною Вікторівною, предметом якого є транспортний засіб - IVECO 355513 Спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – В, обладнаний холодильною установкою, 2013 року випуску, державний номер АЕ1504ІР , кузов № ZCFC 3592005897508;
Довідка про санітарну обробку автомобіля – IVECO АЕ1504ІР.
Тобто Замовник зазначив у Додатку 1 вимоги про надання інформації про декілька транспортних засобів, які будуть використовуватися учасником під час виконання договору про закупівлю, але учасник ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА" не виконав зазначених вимог, надавши інформацію та документи тільки на один транспортний засіб.
В порушення п. 43 Особливостей Замовником не було виявлено вказану невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам Тендерної документації та не опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику.
2. Згідно п. 2.1. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати:
- довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
- копії медичних книжок працівників (з чітким та якісним зображенням записів), які будуть задіяні у постачанні товару.
Тобто Замовник вимагав, щоб учасник надав інформацію, як найменш, про двох працівників та не менше двох медичних книжок таких працівників.
У складі пропозиції Переможця надано:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід а змістом якої надано інформацію тільки про одну особу – Захарченко Яна Вікторівна, яка є ФОП;
Одну медичну книжку на ім’я Захарченко Яна Вікторівна
Учасник ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА" не виконав зазначених вимог, надавши інформацію та документи тільки на одного працівника.
В порушення п. 43 Особливостей Замовником не було виявлено вказану невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам Тендерної документації та не опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику.
3. Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовник вимагав, зокрема, надання у складі тендерної пропозиції наступних документів на вимогу Замовника:
- Копія акту(ів) (де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі) (чинний на момент його подання) складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог про харчові продукти (Наказ міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2023 року № 1503).
- Сертифікат(и)* калібрування транспортного(их) засобу(ів), який(і) використовуватиметься для транспортування предмету закупівлі, стосовно підтвердження підтримання стабільної температури в ньому(них) із зазначенням точок калібрування (за температурою), а також надати діючий атестат про акредитацію органу сертифікації, який його(їх) видав. (*документ має бути датований не раніше року від дати оголошення даної процедури закупівлі).
У складі пропозиції учасником надано:
Інформаційна довідка про технічні дані наявних транспортних засобів, в якій надано відомості про один транспортний засіб - IVECO 355513 Спеціалізований вантажний фургон ізотермічний – В, обладнаний холодильною установкою, 2013 року випуску, державний номер АЕ1504ІР , кузов № ZCFC 3592005897508, свідоцтво про реєстрацію СТР № 296189 видане ТСЦ 1241 – 07.02.2023 року;
свідоцтво про реєстрацію СТО № 958597 на автомобіль IVECO 35S13 ( звертаемо вашу увагу на третій символ з п'яти, графи комерційний опис, який є літерою S ) власності Кришталь Наталія Іванівна.
Акт № 98/14-23 від 15.02.2024 року складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог про харчові продукти (Наказ міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2023 року № 1503), виданий на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна, за яким зазначено транспортний засіб: IVECO 355513 ( містить шість цифр, замість чотирьох цифр та однієї літери S , згідно графи, комерційний опис свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СТО № 958597 )
Тобто згідно наданих документів (інформаційна довідка про технічні дані наявних транспортних засобів та Акт № 98/14-23 від 15.02.2024 року), учасником не надано свідоцтво про реєстрацію на транспортний засіб IVECO 355513, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
В порушення п. 43 Особливостей Замовником не було виявлено вказану невідповідність тендерної пропозиції учасника вимогам Тендерної документації та не опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику.
Обґрунтування порушення Замовником пп. 1 п. 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Захарченко Яна Вікторівна.
1. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ код Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 - 15540000-5 - Сирні продукти (15544000-3 Твердий сир; 15542200-1 М’який сир), Замовник визначив наступні технічні вимоги до предмету закупівлі:
Сир твердий, 45% жирності, Товар вищого ґатунку;
Сир кисломолочний, 9% жирності, Товар вищого ґатунку.
У складі тендерної пропозиції переможцем було запропоновано до постачання товар згідно:
декларації виробника /посвідчення про якість № 1387 від 04.02.2024 року Виробник –
ТОВ «Пирятинський сирзавод», яка не містить інформацію про товар – Сир твердий, 45% жирності, Товар вищої якості, що свідчить про невиконання учасником технічних вимог Замовника та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно п. 44 Особливостей.
2. Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовник вимагав, зокрема, надання у складі тендерної пропозиції наступних документів на вимогу Замовника:
- скан-копію оригіналу документу експлуатаційного дозволу на потужності, виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України або органом сертифікації, який відповідає вимогам міжнародного стандарту , на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей;
- Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України або органом сертифікації, який відповідає вимогам міжнародного стандарту, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей;
- Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України або органом сертифікації, який відповідає вимогам міжнародного стандарту, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей;
- Сертифікат на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України або органом сертифікації, який відповідає вимогам міжнародного стандарту, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей;
- Експлуатаційний дозвіл оператора потужності або рішення про державну реєстрацію оператора потужності на приміщення, що залучаються для зберігання продуктів харчування. Звертаємо увагу, що згідно наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року № 142-22 були внесені зміни до «Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам. На підтвердження надати відповідний документ.
У складі пропозиції учасником було надано:
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору, в якій зазначено про наявність в користуванні учасника Приміщення загальною площею 41,8 кв. м., який знаходиться за адресою: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2, яке придатне для зберігання та реалізації продуктів харчування;
Рішення про держану реєстрацію потужностей від 21.12.2019 року за № r-UA-04-16-295 за адресою: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2;
Експлутаційний дозвіл №а-UA-2-14-005-ХVI-SP, PS, який виданий на потужність за адресою: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2.
Тобто учасник заявляє, що єдиною потужністю, якою він користується є потужність за адресою: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2.
У складі пропозиції також надано:
Сертифікат на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна на відповідність ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», інформація в якому не містить адресу потужності: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2.
Сертифікат на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна на відповідність ISO 22000:2018 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», інформація в якому не містить адресу потужності: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2.
Сертифікат на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна на відповідність ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», який не містить інформацію про адресу потужності: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2.
Сертифікат на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна на відповідність СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), який не містить інформацію про адресу потужності: Україна, м. Синельникове, вул. Гурджуанська, буд 2.
У всіх цих Сертифікатах виданих на ім'я ФОП Захарченко Яна Вікторівна міститься наступна адреса , Україна, 52500, Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Центральна, будинок 183а, квартира 18 , замість адреси зареєстрованої потужності по вул. Гурджуанська , буд. 2 , м. Синельникове.
Таким чином, Переможцем не виконано вимоги Замовника та не надано вищезазначені сертифікати на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей, що свідчить про невиконання учасником технічних вимог Замовника, згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно п. 44 Особливостей.
Безпідставне рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі
ФОП Захарченко Яна Вікторівна порушує інтереси ТОВ «Край-МК..» як учасника цієї закупівлі.
З огляду на все вищезазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Просимо:
прийняти цю скаргу до розгляду;
зобов’язати Відділ освіти Синельниківської міської ради скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Захарченко Яна Вікторівна.
Додатки:
Інформаційна довідка про технічні дані наявних транспортних засобів, в якій надано відомості про один транспортний засіб ФОП Захарченко Яна Вікторівна.
свідоцтво про реєстрацію СТО № 958597 на автомобіль IVECO 35S13
Договір оренди транспортного засобу від 26.01.2024 року.
Довідка про санітарну обробку автомобіля – IVECO АЕ1504ІР
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ФОП Захарченко Яна Вікторівна
медична книжка на ім’я Захарченко Яна Вікторівна
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору ФОП Захарченко Яна Вікторівна
Рішення про держану реєстрацію потужностей від 21.12.2019 року за № r-UA-04-16-295
Експлутаційний дозвіл №а-UA-2-14-005-ХVI-SP, PS.
Сертифікат на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна на відповідність ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги».
Сертифікат на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна на відповідність ISO 22000:2018 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»
Сертифікат на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна на відповідність ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
Акт № 98/14-23 від 15.02.2024 року складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог про харчові продукти (Наказ міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2023 року № 1503), виданий на ім’я ФОП Захарченко Яна Вікторівна.
Декларації виробника /посвідчення про якість № 1387 від 04.02.2024 року Виробник –
ТОВ «Пирятинський сирзавод».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 березня 2024 17:33
рішення від 01.03.2024 № 3872.pdf
Дата публікації: 01 березня 2024 17:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2024 № 4383.pdf
Дата публікації: 11 березня 2024 18:10
рішення від 11.03.2024 № 4383.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 17:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Спираючись на рішення АМКУ було прийнято рішення скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Захарченко Яни Вікторівни та повернути пропозицію на кваліфікацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2024 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА" |
192 188,00
UAH з ПДВ
|
192 188,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЙ-МК.." |
242 022,00
UAH з ПДВ
|
242 022,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА" #3575909526 |
Рішення скасоване |
192 188,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 14:31
|
|
ФОП "ЗАХАРЧЕНКО ЯНА ВІКТОРІВНА" #3575909526 |
Переможець |
192 188,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 14:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 14:25
|
Сир дод. угода№2.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 11:44
|
Дод.угода №1 дог.26.30.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 12:31
|
Договір 26.30.pdf | укладений |
27 березня 2024 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 26/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 26/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |