Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне житлово - експлуатаційне підприємство № 4 |
Код ЄДРПОУ: | 24825165 |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні , проспект Героїв Дніпра, буд. 75 |
Контактна особа: |
Тіщенко Оксана Василівна 380677987868 adoms1101@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 435 354,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 176,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі акту (актів) про надання послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 13:18 |
Додаток_4_Техн_специф.doc | |
13 лютого 2024 13:18 |
Додаток_5_Документи_переможець.doc | |
13 лютого 2024 13:18 |
Додаток_2_Т.пропозиція.doc | |
13 лютого 2024 13:18 |
Додаток_6_Лист-згода.doc | |
13 лютого 2024 13:18 |
Додаток_1_Кваліф.критерії.doc | |
13 лютого 2024 13:18 |
Тендерна_документація.doc | |
13 лютого 2024 13:18 |
Додаток_3_ПРОЄКТ_Договору.doc | |
13 лютого 2024 13:18 |
Додаток_1_до_ Договору.xls | |
13 лютого 2024 13:18 |
Протокол_Оголошення.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000030 ● da7ea9fcf90b452893c2983eaeb7cb3d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.04.2024 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-02-13-006915-a, 13.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 17:53:14
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2435354,80 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-13-006915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1). На підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2). В пункті 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного протягом 2021-2023 р.р., який є предметом закупівлі, разом з документальним підтвердженням про його повного виконання (копії договору, актів наданих послуг, тощо). Однак в складі тендерної пропозиції учасника «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЛІФТ» (далі – учасник) відстутнє документальне підтвердження виконаних аналогічних договорів, вказаних у довідці (файл «ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору.pdf.»).
За вказаним, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. Натомісь, замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Не зважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, учасника визнано переможцем та укладено з ним договір. Поясніть вказане.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 10:37:35
Пояснення
На виконання запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем багатоквартирних будинків, що перебувають в управлінні Замовника», код ДК 021:2015-50750000-7 – Послуги з технічного обслуговування ліфтів, очікувана вартість 2435354,80 грн. без ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-13-006915-a Комунальне житлово-експлуатаційне підприємство № 4 повідомляє наступне:
1) Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, одним з методів визначення очікуваної вартості товарів/послуг, у разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги, Замовникам доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості товару/послуги на підставі закупівельних цін минулих періодів (Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний вебсайт Національного банку України).
Водночас, розрахунок вартості послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем, здійснюється відповідно до Наказу № 369 від 09.11.2006 р. «Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації».
Отже, враховуючи вищевикладене, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за відповідною процедурою було використано вартість попереднього договору із врахуванням підвищення рівню розміру прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати, яке відбулося відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік» від 09.11.2023 р. № 3460-ІХ, який є базовим для розрахунку статті «заробітна плата» в складі вартості послуги.
2) Щодо другого питання: уповноваженою особою Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 4 була допущена технічна помилка, пропущені скан-копії договорів та актів наданих послуг. Але, в свою чергу дана інформація містилась у вигляді Довідки про досвід виконання аналогічного договору за підписом директора учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв'язку з відсутністю на даному етапі механізму усунення порушення, з метою подальшого недопущення порушень в сфері публічних закупівель прийнято рішення про притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Тіщенко О.В.
2024-05-03 14:17:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасника, встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЛІФТ" |
2 435 354,80
UAH
|
2 435 354,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЛІФТ" #34526675 |
Переможець |
2 435 354,80
UAH
|
22 лютого 2024 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 12:25
|
Договір.PDF | укладений |
06 березня 2024 12:24
|