Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна організація «Харківський зоологічний парк» |
Код ЄДРПОУ: | 02220881 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35 |
Контактна особа: |
Юрій Бабіч +380997849426 zakupivli.zoo.kh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 11:33 |
Очікувана вартість: | 6 131 372,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 313,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 25 робочих днів з моменту його отримання | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2024 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 12:43 |
ТД.pdf |
14 лютого 2024 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2024 12:43 |
ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-11-000086 ● f7fe174334a4488a800d735da9aab0d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2024 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 № 39
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 11.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.03.2024 № 39
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-02-13-006264-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-13 10:43:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Горох зелений стручковий, квасоля зелена спаржева, артишоки, ревінь, спаржа, фенхель, капуста пекінська, кольрабі, батат, топінамбур, морква, редис дайкон, салат Латук, салат Айсберг, салат Бостон, салат Родичіо, салат Ромен, салат Фрізе, шпинат, ендів білий, селера (стебло), петрушка, кріп, цибуля зелена, цибуля порей, яблука червоні солодкі», ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-13-006264-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Поясніть будь-ласка, чому тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-15 14:37:06
На виконання запиту ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 13 березня 2024 року про надання пояснень
Пояснення на запит від 13.03.2024
Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 11.03.2024 року наказом № 39 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі гороху зеленого стручкового, квасолі зеленої спаржевої, артишоків, ревіню, спаржі, фенхелю, капусти пекінської, кольрабі, батату, топінамбуру, моркви, редису дайкону, салату Латук, салату Айсберг, салату Бостон, салату Родичіо, салату Ромен, салату Фрізе, шпинату, ендіву білого, селери (стебло), петрушки, кропу, цибулі зеленої, цибулі порей, яблук червоних солодких (ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) проведеного КО «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник). На Ваш запит протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення надаємо наступні пояснення:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалося відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та з урахуванням положень розділу 3 «Вимоги до кормів» Раціонів та норм годування тварин Харківського зоопарку затвердженої Директором КО «Харківський зоологічний парк» та погодженої Заступником міського голови – Директором Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради. На підтвердження вказаної інформації надаємо копію заявки на закупівлю корму для годування тварин, а саме овочів та фруктів на 2024 рік.
Обґрунтування розміру витрат визначалося розміром бюджетного призначення встановленого кошторисом. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі визначалася за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, а саме за результатами пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації (моніторинг середньоринкових цін на відповідний товар при плануванні відповідної закупівлі). Збір інформації про ціни на відповідні позиції проводився шляхом перегляду та аналізу ціни на ідентичні товари, що міститься у відкритому доступі в мережі Інтернет.
Щодо тендерної документації.
Умови тендерної документації були визначені 12.02.2024 року відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості). Тендерна документація була оприлюднена 13.02.2024 року, при цьому на момент її оприлюднення змін до Особливостей, затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 року не було у відкритому доступі. Звертаємо Вашу увагу, що у відкритих торгах приймав участь один учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, який не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 11.03.2024 року наказом № 39 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі гороху зеленого стручкового, квасолі зеленої спаржевої, артишоків, ревіню, спаржі, фенхелю, капусти пекінської, кольрабі, батату, топінамбуру, моркви, редису дайкону, салату Латук, салату Айсберг, салату Бостон, салату Родичіо, салату Ромен, салату Фрізе, шпинату, ендіву білого, селери (стебло), петрушки, кропу, цибулі зеленої, цибулі порей, яблук червоних солодких (ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) проведеного КО «Харківський зоологічний парк» (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу були встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі іменується – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі іменується - Особливості), а саме встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей, а також статті 22 Закону, внаслідок не врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024 року. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме буде організовано проходження уповноваженою особою Замовника додаткового навчання з питань публічних закупівель.
2024-03-28 13:13:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ |
5 298 342,00
UAH з ПДВ
|
5 298 342,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ #2782316459 |
Переможець |
5 298 342,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2024 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2024 08:27
|
Договір Т-24_03220000_9_1.pdf | укладений |
27 лютого 2024 08:26
|