Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку (75251110-4 Послуги протипожежного захисту) код ДК 021:2015 (CPV) : 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
Очікувана вартість
342 000,00 UAH
UA-2024-02-13-005957-a 0a8a0f796c5243ab970b2c46cde1ac85
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вольська Ольга Вікторівна

380976659227
380445304082
kdctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26188308
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, будинок 81/1
Контактна особа: Вольська Ольга Вікторівна
380976659227, 380445304082
kdctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2024 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 342 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку (75251110-4 Послуги протипожежного захисту) код ДК 021:2015 (CPV) : 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, вулиця Миколи Закревського, будинок 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється у національній валюті України після підписання акту виконаних робіт з відтермінуванням платежу строком на 20 календарних днів.. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 лютого 2024 12:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 лютого 2024 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 14:42
Додаток 4.1 (Локальний кошторис).docx
13 лютого 2024 12:27
ТД ТО тех. засобів і систем пож. охорони 2024 р..docx
14 лютого 2024 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2024 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 14:42
Додаток 4.1 (Локальний кошторис).docx
13 лютого 2024 12:27
ТД ТО тех. засобів і систем пож. охорони 2024 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо вимог локального кошторису
Дата подання: 14 лютого 2024 11:13
Дата відповіді: 14 лютого 2024 14:41
Шановний Замовнику, тендерна документація містить вимогу: "- Локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу та Додатку 4.1. до цієї тендерної документації). Додаток 4.1 – надано окремим файлом". Питання: де Додаток 4.1? Він не завантажений в систему. Що замовник вбачає під висловом " з урахуванням технологічного процесу та Додатку 4.1."? Який технологічний процес відбувається при надання послуг ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб»? Будь ласка відкоригуйте Додаток 4 відповідно Ваших реальних потреб, будь ласка. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Додаток 4.1 до тендерної документації з технічних причин не підтягнувся у систему. Найближчим часом недолік буде усунутий.
Під висловом "з урахуванням технологічного процесу та Додатку 4.1" Замовник має на увазі всі технічні операції та технологічні процеси, що передбачені технічним регламентом та іншими вимогами до надання даного виду послуг. Перелік необхідних робіт та послуг наведено в Додатку 4 до Тендерної документації.
Відсутність Додатку 4.1 тендерної документації
Дата подання: 14 лютого 2024 11:53
Дата відповіді: 14 лютого 2024 14:33
Шановний Замовнику! У складі тендерної документації відсутній Додаток 4.1. Вкажіть специфікацію устаткування!
Відповідь: Дякуємо за звернення. Додаток 4.1 до тендерної документації з технічних причин не підтягнувся у систему. Найближчим часом недолік буде усунутий.
ТЗ
Дата подання: 15 лютого 2024 13:35
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:18
Просимо уточнити який тип обладнання підлягає обслуговуванню. Хоча б назви виробників обладнання. Відсутня інформація зовсім в ТЗ.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Виробник обладнання Бучанскький приладобудівельний завод "ВЕДА".
Облпаднання: (ППС-3М)УХЛ4 за ДСТУ EN 54-2 ОП та ДСТУ EN54-4 БЛ; Акустична система настінна IPS-W3P; Акустична система настінна IPS-W10P; Контролер системи оповіщення на 30 зон IPC-MVRP
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-13-005957-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 16 лютого 2024 12:54
Невідповідність вимоги чинному нормативному документу, а саме ДСТУ!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в Додатку 4 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, а також в Додатку 5 до тендерної документації Проєкт Договору про закупівлю
наявна вимога, яка не відповідає чинному законодавству України, а саме: Виконавець повинен забезпечити виконання Послуги «Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку (75251110-4 Послуги з протипожежного захисту) код ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб» (далі - Послуги) відповідно до Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування», вимог технічної документації заводу-виробника та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування та інших нормативних документів і нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки.

В Додатку 5 до тендерної документації "Проєкт Договору про закупівлю"
5.2. Виконавець зобов’язаний:

5.2.1 Надати послуги, обумовлені даним договором, якісно, вчасно, і своїми силами та засобами у відповідності до вимог нормативних документів із зазначеного питання (відповідно до Правила з пожежного спостерігання, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування», вимог технічної документації заводу-виробника та затверджених регламентів робіт з технічного обслуговування та інших нормативних документів і нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки).

Доводимо до Вашого відома, що державний стандарт ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 на який ви посилаєтеся в своїй тендерній документації є вже не чинним. На його заміну розроблений, затверджений та прийнятий ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021.
Дата прийняття: 16.06.2021р.
Дата початку дії: 01.07.2021р.
Наказ від 16.06.2021 № 226 Про прийняття та скасування національних стандартів.

Необхідність внесення змін, також є обвязкова та необхідна з огляду на те, що в тендерній документації наявна вимога, надання учасниками процедури закупівлі листа (двідки), щодо погодження з Технічними вимогами тендерної закупівлі, які зазначені в Додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. А в Додатку 5 до тендерної документації "Проєкт Договору про закупівлю" надати послуги, обумовлені даним договором, якісно, вчасно, і своїми силами та засобами у відповідності до вимог нормативних документів???

Виникає логічне запитання, як можна погоджуватися з тим, в даному випадку з Держстандартом, який є вже не дійсним(не чинним) та відповідно, яким чином учасник процедури закупівлі (потенційний переможець) надасть послуги у відповідності до вимог нормативних документів, якщо ви вимагаєте дотримуватися вимог не чинних ДСТУ. Це нонсенс???

Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, а саме, щодо вимог в Дадатку 4 та Додатку 5!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 лютого 2024 13:58
Дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію та Додатки 4 та 5 до неї та опубліковані в Новій редакції Тендерної документації найближчим часом.
А саме: державний стандарт ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009, який втратив чинність буде змінено на ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021.
Номер вимоги: UA-2024-02-13-005957-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 16 лютого 2024 13:23
Наявність беззаперечно Дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі, якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі та порушує Закон України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна вимога, якою ви, як Замовник процедури закупівлі навмисно обмежуєте кількість їх потенційних учасників, а також дана вимога грубо порушує чинне законодавство України!!!

Мова йде про вашу наступну вашу вимогу, яка зазначена в Додатку 1 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА
КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ":
- На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати: 2.1. Довідку підписану учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2020-2023 роки.

По-перше, о чому саме за період 2022-2023 рр.,чому ви обмежуєте учасників що терміну давності аналогічних Договорів, а чомму учасник процедури не має надати Аналогічний Договір за 2020, або 2021 рік, чим ці Договора відрізняються від аналогічних Договорів за 2022-2023 рр.???

По-друге, предметом закупівлі є : Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку(75251110-4 Послуги з протипожежного захисту)
код ДК 021:2015 - 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб.

Доводимо до вашого відома, що відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі" від 15.05.2020 року №708 Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" із застосуванням показників основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749 "Єдиний закупівельний словник", ДК 021:2015, класифікатор)

По-третє, Аналогічний договір не може бути ідетничним, тотожним (договорів, які б були абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити між собою);

По-четверте, вимога щодо надання Аналогічного договору, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме цим Замовником тощо);

Отже, Аналогічний договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015!!!

Окрім того, в 2022 році значна територія України, а саме Київська, Чернігівська, Сумська області були окуповані і зрозуміло, що чинних Договорів на надання послуг з Технічного обслугоування систем протипожежного захисту в цей період була незначною!!!

Вищезазначена інформація також підтверджується і практикою Органу Оскарження постійно діючою колегією АМКУ!!!

На основі вищезазначеної інформації, наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації та не створювати дискримінацію учасників процедури закупівлі, з метою обмеження їх участі в процедурі та відповідно кількості потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 лютого 2024 14:17
Дякуємо за звернення.
1. Щодо вимоги Замовника, яка зазначена в п.2.1. Додатку 1 до Тендерної документації. Замовник розглянув Вашу вимогу та вирішив задовольнити її шляхом внесення змін у п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації, що буде викладено найближчим часом у Новій редакції тендерної документації.
2. Щодо питання другого. Учасник процедури закупівлі має знати, що відповідно до показників основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749 "Єдиний закупівельний словник", ДК 021:2015, класифікатора аналогічним вважається договір на надання послуг за першими 4 (чотирма) цифрами коду ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник".
3. Щодо до питання третього: Замовник не вимагав надати договори з обмеженнями за сумою, колом контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме цим Замовником тощо).

Виходячи з вищевикладеного Замовник вирішив внести в Тендерну документацію наступні зміни: виключити обмеження по роках у п.2.1. Додатку 1 Тендерної документації та викласти вищевказані зміни у Новій редакції.
Номер вимоги: UA-2024-02-13-005957-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 16 лютого 2024 14:22
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не в повній мірі узгоджується з чинним законодавством України, щодо надання послуг протипожежного призначення!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
наявна вимога яка не відповідає та не узгоджується з чинним законодавством України, а саме: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати: 1.1. Довідка, складена у довільній формі підписана учасником (уповноваженою особою учасника), яка містить інформацію про наявність у учасника працівників за фахом, їх чисельність, ПІБ, досвід (стаж) роботи, кваліфікацію, форму трудових відносин з учасником, які будуть безпосередньо задіяні при організації надання послуги учасником за договором!!!

Доводимо до Вашого відома, що послуги, які є предметом закупівлі, а саме: Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння та системи голосового оповіщення людей про пожежу з цілодобовим спостереженням згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, здійснюються на основі чинної паперової, або електронної ліцензії на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення!!!

Паперова, або електронна ліцензія на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення видається (відповідно її має) субєкт господарювання, а відповідно і учасник процедури закупівлі, який відповідає вимогам, які "чорним по-білому" написані в чинній Постанові №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"

розділ "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".

п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами!!!

п.7. Для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат забезпечує наявність мінімальної кількості працівників. Допускається залучення керівників та виконавців робіт (послуг) одночасно для кількох видів робіт (послуг) за умови відповідності їх ступеня вищої освіти, визначеного цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт (послуг).

Мінімальна кількість працівників (керівників та виконавців робіт (послуг), яка встановлена для певних видів робіт (послуг) цими Ліцензійними умовами, визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом). Хочемо чітко наголосити - штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом)!!! А не так, як ви зазначаєте в своїй тендерній документації!!!

розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", надання послуг, яких є предметом закупівлі!!!

Кадрові вимоги:

п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:

вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;

стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.

п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:

електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;

налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.

Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.

Шановний Замовнику процедури закупівлі приведіть свою вимогу до вимог чинного законодавства України, щодо кадрового забезпечення учасника процедури закупівлі, а саме:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, яка відповідає п.п.14-15 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або копії сторінок трудових книжок, який визначається штатним розписом ліцензіата або трудовим договором (контрактом), відповідно до абзацу 2 п.7 Постанови №852 від 23.11.2016 року!!!
На працівників зазначених в довідці для підтвердження інформації необхідно надати копії з оригіналів документів, що підтверджують відповідний рівень вищої освіти керівника робіт та рівень освіти (кваліфікацію) працівників (виконавців робіт), які будуть задіяні для надання послуг(робіт) та копії документів щодо отримання та під-твердження відповідної кваліфікації (свідоцтва або посвідчення про присвоєння відповідного кваліфікаційного розряду) та витягу з протоколу(ів) засідання кваліфікаційної комісії на кожного виконавця робіт, або інші документи, які передбаченні чинним законодавством України!!!

Чи ваш потенційний Переможець процедури закупівлі, інтереси якого ви ЛОБІЮЄТЕ не має відповідного штатного кадрового забезпечення??? яке підтвержується відповідними документами, які передбачені чинним законодавством України!!!

Наполягаємо на внесенні змін та дотримання Замонивником процедури закупівлі, який є Державною структурою та фінаснсується з державного бюджету норм чинних Постав та законодавства України, щодо надання послуг, які є предметом закупівлі!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2024 15:03
Дякуємо за звернення.
Замовник детально ознайомився з Вашою вимогу та НАГОЛОШУЄ на тому, що в п.1. Додатку 1 міститься наступна інформація: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати:
1.1. Довідка, складена у довільній формі підписана учасником (уповноваженою особою учасника), яка містить інформацію про наявність у учасника працівників за фахом, їх чисельність, ПІБ, досвід (стаж) роботи, кваліфікацію, форму трудових відносин з учасником, які будуть безпосередньо задіяні при організації надання послуги учасником за договором.
1.2. Документи, що підтверджують перебування зазначених у Довідці п. 1.1. працівників у трудових відносинах з учасником, ОТРИМАНІ/ВИДАНІ/ОФОРМЛЕНІ ЗГІДНО ІЗ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ (СКАНКОПІЇ ВІДПОВІДНИХ АРКУШІВ ТРУДОВИХ КНИЖОК/ НАКАЗИ/ ТОЩО).
1.3. Сканкопію посвідчення щодо проходження працівниками учасника (не менше двох працівників, вказаних у Довідці п. 1.1.) навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, отримані відповідно до чинного законодавства України.
1.4. Сканкопію посвідчення, яким підтверджено IV групу з електробезпеки, копію посвідчення про проходження Загального курсу з ОП виданого компетентним органом.
УЧАСНИК ЗА ВЛАСНИМ БАЖАННЯМ МОЖЕ НАДАТИ ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ ПРО ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ.
З огляду на вищезазначену інформацію Замовник діє у рамках чинного законодавства України і не лобіює інтереси будь-яких організацій, установ та фірм.
Окрім того Замовник надає можливість потенційним учасникам закупівлі додавати до закупівлі інші підтверджуючі кваліфікаційні документи, які на думку учасника мають відношення до предмету закупівлі.
По друге: якщо вже звертаєтесь до Замовника з вимогою про усунення порушень або дискримінаційних вимог по процедурі відкритих торгів з особливостями, то хоча б звертайте увагу на те, за яким кодом ДК.
Номер вимоги: UA-2024-02-13-005957-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 16 лютого 2024 14:56
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не в повній мірі узгоджується з чинним законодавством України, щодо надання послуг протипожежного призначення!!! А також зі статтею 16 Кваліфікаційні критерії Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає та не узгоджується з чинним законодавстом України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, послуги яких є предметом закупівлі, а саме:

III. Учасник, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічного завдання для виконання робіт за закупівлею у складі тендерної пропозиції надає:
- Копію свідоцтв про повірку законодавчо регульованого вимірювального засобу виданих на: Мегаомметр, вимірювач опору заземлення, омметр, прилад електровимірювальний багатофункціональний;

Доводимо до Вашого відома, що послуги, які є предметом закупівлі, а саме: Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння та системи голосового оповіщення людей про пожежу з цілодобовим спостереженням згідно ДК 021:2015 код 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, здійснюються на основі чинної паперової, або електронної ліцензії на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення!!!

Паперова, або електронна ліцензія на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення видається (відповідно її має) субєкт господарювання, а відповідно і учасник процедури закупівлі, який відповідає вимогам, які "чорним по-білому" написані в чинній Постанові №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"

розділ "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".

п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами!!!

п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:

приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);

пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);

Чому ваша ваимога, щодо наявності в учасника відповідного матеріально-технічного забезпечення не відповідає чинному законодавству України, а саме вимогам п.16 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року???

Чому у вас з незрозумілих причин відсутня обовязкова вимога, щодо наявності в учасника (Переможця процедри закупівлі і відповідно майбутнього субєкта господарювання, який буде надвати послуги - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);

А також нам цікаво, і відпоівдно виникає питання, як потенційному учаснику процедури закупівлі з яких причин вас взагалі, як Замовника процедури закупівлі не цікавить наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази, який беззаперечно повинен мати кожен з учасників процедури закупівлі для якісного надання послуг, адже ви представляєте організацію, яка отримує фінансування з держбюджету, тому не можете дозволити собі, щоб роботи проводились не якісно, без наявності в учасника процедури - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), при допомозі якого і здійснюється тестування сповіщувачів та відповідно системи пожежної сигналізації вцілому!!! Чи сповіщувачі пожежні теплові, димові та полумя будемо перевіряти при допомозі - запальнички, або відкритого вогню, який потім загасимо вогнегасником???

Цікаво, яким чином учасник процедури закупівлі зможе виконати вимоги, які зазначені в Вашій же тендерній документації, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: в якому зазначено наступне - Під час здійснення технічного обслуговування систем протипоженого захисту (далі – СПЗ) виконуються наступні види послуг: технічне обслуговування засобів і систем. Шлейф з автоматичними і ручними пожежними, охоронними сповіщувачами багаторазової дії (контактні, безконтактні, пьєзоелектричні) звичайного виконання типу ИП105-2 (ИТМ), ДИМК, ДМК, СМК, ИПР, СП103 та інші. Регламент 1, технічне обслуговування засобів і систем. Шлейф з пожежними сповіщувачами вибухозахисного виконання типу ДПС-038 та інші. Регламент 1???

І друге, чому ваша вимога в порушення чинного законодавства України, включена не в Додаток 1, а в Додаток 4, адже наявність в учасника процедури закупівлі відповідної матеріально-технічної бази відноситься до кваліфікаційних критеріїв, відповідно до ст. 16 а не до "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі - Технічної специфікації!!!

Чому ви грубо порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі"???

Можливо це зроблено вами навмисно, щоб жоден учасник не мав права виправити наявні помилки та недоліки та долучити відповідний документ чи інформацію??? Адже відповідпо до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Технічної специфікації, іншими словами ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ предмета закупівлі, ви як Замовник процедури відразу відхиляєте даного учасника, не надаючи йому навіть 24 години на виправлення наявних помилок та недоліків!!! Чому ви порушуєте навмисно Закон України "Про публічні закупівлі"???

Шановний Замовнику процедури закупівлі приведіть свою вимогу до вимог чинного законодавства України, щодо матеріально-технічного забезпечення учасника процедури закупівлі, а саме:
На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують наявність та право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентари-зації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова(і) накладна(і), або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) щодо обладнання та матеріально технічної бази, зазначеного у поданій довідці. Учасник зобов’язаний забезпечити наявність власного або орендованого обладнання, зокрема: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер, пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)), згідно вимог п.16 чинної Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р.

На прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення надати скан-копію документів, щодо повірки засобів вимірювальної техніки, видані державним підприємством у галузі стандартизації, метрології та оцінки відповідності, із обов’язковим зазначенням номеру Свідоцтва, а також в Свідоцтві про повірку засобів вимірювальної техніки заводського номеру на кожний ЗВТ, відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність".

На пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) надати скан-копію технічного паспорту (усі сторінки) із інформацією, щодо дати виготовлення та серійного номеру. Пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) повинен відповідати вимогам ТУ У 31.6-31141955.001-2003, відповідно до затвердженого наказу №12/6/1537 від 21.05.2003р. Держдепартаменту МЧС України) і бути визнаним придатним до експлуатації. У випадку якщо, з дати виготовлення пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) пройшло більше 1 року, надати підтверджуючий(і) документ(и), з відповідною відміткою проходження його перевірки (технічного обслуговування), щодо придатності та можливості подальшого його експлуатації, від підприємства виробника або іншого підприємства, що отримало відповідний письмовий дозвіл від підприємства виробника.

Наявність адміністративного приміщення в Учасника на правах власності або оренди. У випадку оренди – учасник в своїй пропозиції надає чинний Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в довідці. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення є власністю Учасника – надати підтверджуючі документи на право власності офісу та / або складських / виробничих приміщень, відповідно до п.6 Постанови №852 від 23.11.2016р.

Чи ваш потенційний Переможець процедури закупівлі, інтереси якого ви ЛОБІЮЄТЕ не має відповідного матеріально-технічного забезпечення??? яке підтвержується відповідними документами, які передбачені чинним законодавством України!!!

Наполягаємо на внесенні змін та дотримання Замовником процедури закупівлі, який є Державною структурою та фінансується з державного бюджету норм чинних Постав КМУ та законодавства України, щодо надання послуг протипожежного призначення, які є предметом Вашої ж закупівлі!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2024 15:52
Дякуємо за звернення. Вашу вимогу буде враховано. Відповідні зміни в тендерну документацію до відкритих торгів буде внесено. Помилки та порушення буде усунуто та викладено в найближчі терміни у вигляді нової редакції тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-13-005957-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 16 лютого 2024 15:22
Наявність вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає вимогами законодавства України, а такоє є дискриимінаційною!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації Додатку 1 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" наявна дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви намисно ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного зацікавленого учасника, обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:
п.1.4. Сканкопію посвідчення, яким підтверджено IV групу з електробезпеки!!!

Дана вимога є повністю дискримінаційною і такою, яка не відповідає та не узгоджується з чиннмим законодавством України!!!

Відповідно до чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року Міністерства праці та соціальної політики України комітету по нагляду за Охороною праці, згідно розділу 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділу 2.1. Вимоги до працівників
п.2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами:
4) для одержання груп II-III працівники мають:
а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в електроустановках;
б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, пот-рібному для роботи, яка виконується;
в) знати будову і улаштування електроустановок;
г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випад-ків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця;
5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроуста-новок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електрич-ного струму.
Підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування
п.2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В.

Тобто, виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нормами чинного законо-давства України працівникам, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг достатньо мати групу допуску з електробезпеки не нижче ІІІ.

Встановлена вимога Замовника є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визна-чені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.

В якості доказу(ів), надаємо:
- скан-копію сторінок чинних «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), які затвердженні Наказом №4 від 09.01.1998 року розділ 2. Основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, підрозділ 2.1. Вимоги до працівників та підрозділ 2.2. Оперативне обслуговування;
- фото офіційної сторінки ПБЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98), (Будстандарт Online).

Також аналогічна вимога Замовника процедури закупівлі, щодо надання учасниками Сканкопію посвідчення, яким підтверджено IV групу з електробезпеки!!! була визнана, як дискримінаційною рішення постійно діючої колегії АМКУ. В якості доказу додаємо - Рішення АМКУ від 08.02.2023р. № 1427 (п.5)

На підставі вищезазначеного, наполяємо внести зміни до тендерної документації і привести вимогу тендерної документації до чинного законодавства України, а саме:
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче 3 групи з електробезпеки).
Як того вимагає чинне законодавство України!!!

В випадку ігнорування нашої вимоги, яка підкріплена численним доказами та рішенням АМКУ ми змушені будемо звернутися завтра 17.02.2024 року з офіційною письмовою скаргою до АМКУ, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"!!!

Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання вимог чинного законодавства України!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2024 15:52
Дякуємо за звернення. Вашу вимогу буде враховано. Відповідні зміни в тендерну документацію до відкритих торгів буде внесено. Помилки та порушення буде усунуто та викладено в найближчі терміни у вигляді нової редакції тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-13-005957-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 16 лютого 2024 15:56
Наявність вимоги до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає вимогами законодавства України, а такоє є дискриимінаційною!!!
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації Додатку 1 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" наявна дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви намисно ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного зацікавленого учасника, обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі!!!
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:
1.4. Копію посвідчення про проходження Загального курсу з ОП виданого компетентним органом!!!

По-перше, «Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлений порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.

По-друге, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.

По-третє, згідно «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевір-ки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.

Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.

Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила та Закони.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників процедури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чинним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасни-ків, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.

Окрім того вимога Замовника, щодо надання учасниками процедури закупівлі Копії посвідчень та протоколів(витягів з протоколу) про проходження Загального курсу на керівника робіт та виконавців робіт, якими є відповідно до п.15 є електромонтери охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду була визнана неодноразово, як дискримінаційною і такою, яка не відповідає чинному законодавству України відповідно до низки рішень колегії АМКУ, а саме:
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10);
- рішення колегії АМКУ №1427 від 08.02.2023р. (питання №1) (Додаємо, як Доказ до нашої вимоги)!!!

На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника закупівлі внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення вимоги, шляхом приведення вимоги, щодо наявності чинних свідоцтв(посвідчень) та протоколів)витягів з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці (загальний курс Охорони праці) тільки для керівника робіт та керівника підприємства, як того вимагає «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) та Закон України "Про Охорону праці"!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2024 15:51
Дякуємо за звернення. Вашу вимогу буде враховано. Відповідні зміни в тендерну документацію до відкритих торгів буде внесено. Помилки та порушення буде усунуто та викладено в найближчі терміни у вигляді нової редакції тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2024-02-13-005957-a.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 16 лютого 2024 16:17
Незрозумілі подвійні стандарти Замовника процедури закупівлі при формуванні вимог тендерної документації
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога, згідно п.1.3. надати Сканкопію посвідчення щодо проходження працівниками учасника (не менше двох працівників, вказаних у Довідці п. 1.1.) навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, отримані відповідно до чинного законодавства України.

А чому у вас вельмишановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації відсутня інша немаловажлива вимога, яка регламентується Законом України "Про охорону праці" та чинним НПАОПом???

Насамперед відповідно до Статті 14. Обов'язки працівника щодо додержання вимог нормативно-правових актів з охорони праці Закону України "Про охорону праці"

Працівник зобов'язаний:

дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства;
знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту; Ключове - "знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці"!!!

Під час виконання послуг, які є предметом закупівлі - Технічне обслуговування технічних засобів і систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, спостереження за спрацюванням засобів пожежної сигналізації, які підключені до радіоблоку, субєкт гоподарювання, який буде визнаний Переможцем процедури закупівлі буде застосовувати - ручні електричні інструменти - накштал - електродрилі, гайковерт, електроперфоратор, тому чому ви, як Замовник з незрозумілих причин не вимагає від учасників - проходження спеціального навчанння надання ними в своїх тендерних пропозиціях - копії чинних протоколів (витягів з протоколу) та посвідчень про проходження навчання з Охорони праці, а саме: Правилам охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13)???

Наполяємо на долученні даноє вимоги до учасасників процедри закуівлі, яка в порвній мірі вимагається та регламентується Законом України "Про охорону праці" та чинним НПАОП 0.00-1.71-13???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2024 15:51
Дякуємо за звернення. Вашу вимогу буде враховано. Відповідні зміни в тендерну документацію до відкритих торгів буде внесено. Помилки та порушення буде усунуто та викладено в найближчі терміни у вигляді нової редакції тендерної документації.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 лютого 2024 10:34
Кінець періоду оскарження: 02 березня 2024 00:00
Дата відміни: 02 березня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): Невідповідність технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що викладені Замовником у Додатку 4 до тендерної документації вимогам чинного законодавства України з питань Охорони праці, Протипожежної охорони та Технічному регламенту з надання послуг технічного обслуговування систем протипожежної безпеки. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. Як зазначає підпункт 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-13-005957-а, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.