Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43954862 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., Богодухів, пл.Соборності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Моргун Лідія Миколаївна 380575830140 lidiyamorgun896@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 14:24 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 14:24 |
Очікувана вартість: | 3 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 календарних днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 12:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 12:14 |
ТД Пикап.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000083 ● 02d7001fc30141ee9fcb10297e2e1462
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 21:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024
№ 36
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-02-13-005701-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 16:47:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів Вантажні автомобілі типу пікап (код ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-13-005701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 12:36:57
відповідь на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів Вантажні автомобілі типу пікап (код ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-13-005701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, надаємо пояснення щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо).
Проаналізовано комерційні пропозиції офіційних дилерів на продаж автомобілів типу пікап:
1.ТОВ «АВТО ГРАФ Ф» (37877581)
Модель: PEUGEOT Landtrek 1.9 HDi 150 4[4 MKПП-6 Вантажний – 1 300 700 грн/один.
2.ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД» (32745802)
Пікап Rich 6 модель ZN1037UCM6 – 1 443 000 грн/один.
Пікап Rich 6 модель ZN1035UCX5 - 1 267 500 грн/один.
3.ПрАТ «Завод Фрунзе»
Автомобіль Great Wall Wingle 7 – 1 133 333 грн/один.
4. ТОВ «ТЕК-ТРАНС» (33897028)
Пікап JAC T6 4x4 FULL EXTRA – 1107600 грн/один.
Середня ціна одного автомобіля, згідно надісланих комерційних пропозицій, склала 1250427 грн.
Проведений аналіз закупівель ідентичних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-06-001167-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-30-007125-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-17-014615-a
В результаті порівняння ринкових цін зроблено висновок, що очікувана вартість Вантажні автомобілі типу пікап, які відповідають замовленим характеристикам може становити 1150 тис.грн. за одиницю.
Запитання:
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
Відповідь:
Посилання на сторінку власного веб-сайту (на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) можливо переглянути за адресою https://bogoduhivska-gromada.gov.ua/news/1710145228/
Запитання:
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 131 від 09.02.2024.
Відповідь:
Замовником було розроблено та підготовлено останню редакцію тендерної документації на закупівлю Вантажні автомобілі типу пікап, за кодом ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби 12 лютого 2024 року та передано Уповноваженій особі для розміщення на сайті Уповноваженого органу 13 лютого 2024р.
Перед початком оголошення на порталі остаточної затвердженої тендерної документації Замовником було проведено попередній аналіз ринку для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шляхом отримання комерційних пропозицій, інформації у відкритому доступі, електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» та інше.
Уповноваженою особою в системі через електронний кабінет користувача на електронному майданчику smarttender.biz було створено та опубліковано затверджений річний план закупівлі 13 лютого 2024 року об 12:01, на підставі нього створено оголошення про закупівлю Вантажного автомобілю типу пікап, за кодом ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби 13 лютого 2024 року об 12:14
Уповноваженою особою, на момент оголошення відкритих торгів, було дотримано норми чинного законодавства Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Вступ в дію змін від 09.02.2024 року до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ №1178) починається з моменту розміщення їх на офіційному сайті.
На час оприлюднення річного плану, оголошення про закупівлю та затвердженої тендерної документації Уповноваженою особою змін до Постанови КМУ № 1178 не було оприлюдненого на офіційному сайті, який підтверджує їх вступ в дію.
Разом з тим, статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. У зв'язку з цим, закупівлі, що розпочаті до набрання цими нормативно-правовими актами чинності, завершуються у порядку, що діяв до набрання ними чинності.
Зміни, які не були враховані Замовником, не суперечать вимогам ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», та стосуються лише уточнення щодо заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у громадян Ісламської Республіки Іран, та відхилення пропозиції якщо учасник є громадянином громадян Ісламської Республіки Іран.
З урахуванням вищевизначеного, Уповноваженою особою було здійснено публікацію відкритих торгів до моменту оприлюднення змін до Постанови КМУ 1178 на офіційному сайті zakon.rada.gov.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У висновок на моніторинг UA-M-2024-03-04-000083 за результатами проведеної закупівлі за оголошенням UA-2024-02-13-005701-a на закупівлю Вантажні автомобілі типу пікап код ДК 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби, з урахуванням відсутності негативних наслідків, скоєних порушень, надаємо звіт про виконання заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проходження уповноваженою особою додаткового навчання з питань публічних закупівель.
2024-03-25 10:23:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" |
3 339 999,00
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕК-ТРАНС" |
3 322 800,00
UAH з ПДВ
|
3 322 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" #00236010 |
Відхилено |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 16:09
|
ТОВ "ТЕК-ТРАНС" #33897028 |
Переможець |
3 322 800,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 14:19
|
Дог 51 ТОВ ТРЕК-ТРАНС пікапи.pdf | укладений |
07 березня 2024 13:07
|