Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації постачання готової їжі для харчування пацієнтів
Очікувана вартість
8 593 750,00 UAH
UA-2024-02-12-014586-a 20f72e2c3334448d9d080930bf541946
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрій Телелеков

+380984835223 ipagtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М. Лук`янової НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ПЛАТОНА МАЙБОРОДИ будинок 8
Контактна особа: Дмитрій Телелеков
+380984835223
ipagtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 лютого 2024 20:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2024 11:42
Початок аукціону: 11 березня 2024 11:42
Очікувана вартість: 8 593 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 968,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації постачання готової їжі для харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. П. Майбороди, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 лютого 2024 20:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 березня 2024 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 19:54
ТД Кейтеринг нова редакція.docx
04 березня 2024 19:54
Перелік змін кейтеринг.docx
12 лютого 2024 20:17
Протокол кейтеринг.docx
12 лютого 2024 20:17
Додаток 7 (Меню).docx
04 березня 2024 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2024 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2024 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 19:54
ТД Кейтеринг нова редакція.docx
19 лютого 2024 18:37
ТД Кейтеринг нова редакція.docx
14 лютого 2024 23:19
ТД Кейтеринг нова редакція.docx
12 лютого 2024 20:17
ТД Кейтеринг.docx
04 березня 2024 19:54
Перелік змін кейтеринг.docx
19 лютого 2024 18:37
Перелік змін кейтеринг.docx
14 лютого 2024 23:19
Перелік змін кейтеринг.docx
12 лютого 2024 20:17
Протокол кейтеринг.docx
12 лютого 2024 20:17
Додаток 7 (Меню).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо роз'яснити незрозумілу вимогу
Дата подання: 14 лютого 2024 10:57
Дата відповіді: 14 лютого 2024 12:17
Шановний замовнику! Згідно з вимогами ТД «Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: - детальним описом товарів (послуг), що будуть надаватися, який підтверджує відповідність запропонованих учасником (товарів) послуг вимогам тендерної документації; - документами та інформацією, передбаченими Додатком 2 до Тендерної документації.». Поясніть будь ласка, під «детальним описом товарів (послуг), що будуть надаватися…» ви маєте на увазі підписаний учасником додаток 2 до тендерної документації чи якийсь інший документ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення, у відповідь на Ваше питання, зазначаємо наступне: детальний опис товарів (послуг) - це довідка в довільній формі, яка передбачає письмове погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі зазначеними Замовником.
видаліть недоречну вимогу
Дата подання: 14 лютого 2024 10:57
Дата відповіді: 14 лютого 2024 12:06
Шановний замовнику! Згідно з вимогами ТД (пункт 3.5 додатка 4) на відповідність п.13 ч.1 ст.42 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати інформацію або довідку у довільній формі про країну походження товару предмета закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є послуги, просимо вилучити цю умову з ТД для уникнення непорозумінь.
Відповідь: Добрий день, вельми дякую за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
видаліть дискримінаційну умову
Дата подання: 14 лютого 2024 10:58
Дата відповіді: 14 лютого 2024 12:07
Шановний замовнику! Відповідно до умов ТД мають бути надані: 1) оригінал або належним чином засвідчену копію оригіналу Акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (акт має бути не більше шестимісячної давнини та бути без виявлених порушень) на потужність для приготування їжі, що зазначена в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, та буде використовуватись для надання послуг. Вид господарської діяльності в Акті, має співпадати з предметом закупівлі. 2) оригінал або належним чином засвідчену копію оригіналу Акту виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (акт повинен бути без виявлених порушень та бути не більше шестимісячної давнини) на потужність для приготування їжі, що зазначена в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, та буде використовуватись для надання послуг. По-перше, з вашої вимоги не зрозуміло, як рахувати 6 місячний строк. По-друге, просимо взагалі зняти вказане часове обмеження. Звертаємо увагу, що подібні часові обмеження визнаються дискримінаційними умовами – для прикладу пропонуємо ознайомитися з рішенням АМКУ від 08.02.2024 № 1961 у закупівлі UA-2024-01-26-008250-a. І оскільки вірогідність задоволення нашої скарги, якщо ми таки змушені будемо звертатися до АМКУ, практично 100%, пропонуємо усунути дискримінаційну вимогу самостійно для попередження гальмування вашої процедури оскарженням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, вельми дякую за звернення та застереження, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
просимо вилучити дискримінаційні часові рамки
Дата подання: 14 лютого 2024 11:48
Дата відповіді: 14 лютого 2024 22:23
Відповідно до п. 18. Додатка 2 до ТД «учасник повинен надати у складі його пропозиції сканований оригінал результату санітарно-мікробіологічного дослідження готових страв. В переліку зразків продукції повинні бути страви з м'яса та риби (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року та у 2024 році).». Ваші вимоги неконкретні та надмірні, а відтак - дискримінаційні. Для прикладу, пропонуємо ознайомитися з рішенням АМКУ від 08.02.2024 № 1961 у закупівлі UA-2024-01-26-008250-a. Просимо усунути дискримінацію, а саме – зняти часові обмеження на видачу результату санітарно-мікробіологічного дослідження готових страв
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий вечір, вельми дякую за звернення та застереження, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
дискримінаційна умова ТД
Дата подання: 14 лютого 2024 11:51
Дата відповіді: 14 лютого 2024 21:45
Шановний замовнику! Відповідно до умов ТД вимагається надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику не раніше другого півріччя 2023 року та у 2024 році. Вказаний протокол має бути виданий центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом. Очевидно, що одного протоколу цілком достатньо, щоб пересвідчитися у якості води (на підтвердження дискримінаційного характеру вимоги – дивіться з рішення АМКУ від 08.02.2024 № 1961 у закупівлі UA-2024-01-26-008250-a). Відтак просимо внести зміни до ТД, усунувши дискримінаційну часову рамку та установивши, що такий протокол має бути виданий учаснику не раніше другого півріччя 2023.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, вельми дякую за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
дискримінаційна умова
Дата подання: 14 лютого 2024 12:16
Дата відповіді: 14 лютого 2024 23:08
Шановний замовнику! Відповідно до пункту 16 додатка 2 до ТД учасник у складі пропозиції, крім усього зазначеного вище, також надає Протокол випробувань, або інший документ який підтверджує проведення мікробіологічних досліджень (змивів зі стіни1, стіни2, стелі та підлоги) автотранспорту Учасника. В зв'язку з тим, що закупівля пов'язана з харчуванням дітей дитячого стаціонару, Замовник має бути впевнений у надійності учасника, періодичність повинна бути підтверджена за 2023 рік та 2024 рік, (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігієнічні випробування - бактерії групи кишкової палички та виявлення (Salmonella) не менше, ніж на одне авто. Ваші вимоги неконкретні та надмірні, а відтак – дискримінаційні (знову ж таки, далеко практику АМКУ шукати не треба – подивіться у з рішення АМКУ від 08.02.2024 № 1961 у закупівлі UA-2024-01-26-008250-a). Просимо усунути дискримінацію, а саме – зняти часові обмеження на видачу документа, установивши, що достатнього одного протоколу, складеного не раніше 2023 року. Окрім того, просимо відкорегувати перелік поверхонь, з яких мають братися змиви, бо в жодному протоколі не буде написано «стіни1» чи «стіни2», в таких протоколах вказують, напр., «ліва сторона кузова», «права сторона кузова», «двері кузова» тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, вельми дякую за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
дискримінаційна умова
Дата подання: 14 лютого 2024 12:28
Дата відповіді: 14 лютого 2024 23:18
Шановний замовнику! У ТД вказано: «Також, надати результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів гігієнічних. В зв'язку з тим, що закупівля пов'язана з харчуванням дітей дитячого стаціонару, Замовник має бути впевнений у надійності учасника, і підтвердити періодичність (результат має бути виданий учаснику не раніше жовтня 2023 року та у 2024 році), мета дослідження – на наявність БГКП. Згідно вказаного документу, має бути досліджено не менше 4 змивів». Просимо повідомити, змиви З ЧОГО маються на увазі? Якщо мова йде про кухонний інвентар - то просимо прямо вказати про це в ТД. Окрім того, вказані вимоги є надмірними – через прив’язку до дати та через звуження кола досліджень одними лише БГКП. Просимо усунути дискримінацію, установивши, що учасники надають результат санітарно-мікробіологічного дослідження зразків змивів з поверхонь кухонного інвентарю (не менше 4 змивів), виданий учаснику не раніше другої половини 2023 р., мета дослідження – на наявність БГКП та/або патогенної і умовно-патогенної мікрофлори.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий вечір, вельми дякую за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
дискримінаційна та неточна вимога
Дата подання: 14 лютого 2024 12:39
Дата відповіді: 14 лютого 2024 22:35
Шановний замовнику. У ТД вимагається також надати Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання) автотранспортів з позитивним висновком, виданий державним уповноваженим органом, не раніше грудня 2023 року (не менше одного транспортного засобу). Як демонструє практика АМКУ (подивіться рішення АМКУ від 08.02.2024 № 1961 у закупівлі UA-2024-01-26-008250-a), безпідставно звужені часові інтервали на видачу документів – явна ознака дискримінації, не кажучи вже про вкрай сумнівну потребу в наявності протоколу про проходження радіаційного контролю як такого. Тому просимо виключити з вказаної вимоги часове обмеження «не раніше грудня 2023 року». Окрім того, звертаємо увагу, що такі протоколи складає не «державний уповноважений орган», а ті самі центри контролю та профілактики хвороб МОЗ, які за умовами ТД мають видати учаснику протокол дослідження води. Тому просимо змінити в ТД вказівку на організацію, що має видати такий протокол, бо на даний момент ваша вимога невиконувана, адже згаданий центр МОЗ є лише державною установою і не має статусу «органу».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий вечір, вельми дякую за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
взаємовиключні умови
Дата подання: 14 лютого 2024 12:46
Дата відповіді: 14 лютого 2024 15:26
Шановний замовнику! В ТД містяться взаємовиключні вимоги. У додаток 5 вимагається надати згоду на обробку персональних даних: 1. На кожного співробітника Учасника, персональні дані якого було зазначено у Тендерній пропозиції; 2. На уповноважену особу, яка залучена до складання Тендерної пропозиції; 3. На керівника або особу яка уповноважена на підписання договору від імені Учасника. Натомість в ТД вказано: «В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником–юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).». Просимо узгодити положення ТД між собою, щоб було ясно: чи таки треба подавати десяток підписаних згод, чи самого факту подання ТП вже достатньо для підтвердження згоди на обробку персональних даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, вельми дякую за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
суперечливі умови
Дата подання: 14 лютого 2024 12:49
Дата відповіді: 14 лютого 2024 15:26
Шановний замовнику, просимо узгодити між собою вимоги в ТД в частині надання згоди з проєктом договору, бо в одному пункті ТД вказано, що має бути надана «письмова згода Учасника з проєктом Договору про закупівлю, відповідно до Додатку № 6 до ТД у вигляді листа-згоди та підписаного проєкту договору», а в іншому – що факт подання тендерної пропозиції вже означає згоду з проєктом договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, вельми дякую за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
уточніть вимоги доя протоколу дослідження води
Дата подання: 15 лютого 2024 13:12
Дата відповіді: 15 лютого 2024 18:59
Шановний замовнику! Дякуємо за швидке та якісне реагування на звернення! Разом з тим просимо внести зміни у відредаговану вами вимогу «Надати протокол дослідження питної води, виданий учаснику відповідно до ДСТУ 7525:2014 Вода питна. Вказаний протокол має бути виданий центром контролю та профілактики хвороб МОЗ України або його міжрайонним відділом». Вказаний вами центр проводить такі дослідження, однак не вказує у своєму протоколі посилання на ДСТУ «7525:2014 Вода питна» (в якості прикладу ознайомтесь зі зразками документів у вільному доступі https://korosten-rada.gov.ua/tyzhnevyj-zvit-kvgp-17/, https://vodasofia.kiev.ua/uploads/attachment/attachment/23/water_tests_20200319.pdf). Натомість у висновку ідеться про відповідність ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» - саме цей документ є основою ДСТУ «7525:2014 Вода питна», у чому ви можете переконатися, ознайомившись з одним лише вступом до цього ДСТУ за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=61154. У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни у вказану вимогу, установивши, що протокол дослідження питної води має бути виданий учаснику відповідно до ДСТУ 7525:2014 «Вода питна» та/або ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вельми дякуємо за звернення, варто відмітити, що Замовником, було вказано ДСТУ 7525:2014 Вода питна, для повного підтвердження відповідності води питної державному стандарту України, який прийнято та введено в дію відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.10.2014 №1257 "Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних нормативних документів, змін до міждержавних стандартів, затвердження національних нормативних документів, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні".
Варто відмітити, що ДСТУ 7525:2014 Вода питна реалізовано норми Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», основні вимоги Директиви Ради Європейського Союзу No 98/83 ЄС від 03.11.1998 р. про якість води, призначеної для споживання людиною, Керівних принципів забезпечення якості питної води ВООЗ від 2011 р. і документа Комісії Аліментаріус «Загальний стандарт на розфасовані у пляшки/упаковані питні води (відмінні від мінеральних вод)» CODEX STAN 227-2001, як наслідок, Замовник вбачає тотожність і відсутність колізій та невідповідностей між Державними санітарними нормами та правилами "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" та положеннями ДСТУ 7525:2014.
Варто зазначити, що ДСТУ 7525:2014 є більш широким документом та охоплює положення ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», саме тому відповідність питної води ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» є відповідністю нормам ДСТУ 7525:2014.
Додатково, Замовник не вимагає від Учасників надання протоколів дослідження питної води з обовʼязковим зазначенням в них того, що вони відповідають нормам ДСТУ 7525:2014, для Замовника, найголовніше, це відповідність вказаних в протоколі дослідження показників з Державним стандартом України 7525:2014.
водії в штаті не потрібні при задіянні перевізника
Дата подання: 16 лютого 2024 17:29
Дата відповіді: 19 лютого 2024 18:05
Шановний замовнику! Відповідно до умов тендеру учасник має надати, зокрема, "договір (договори) про надання послуг (із зазначенням не менше двох транспортних засобів) та свідоцтва (не менше двох) про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг). Якщо транспорт не належить перевізнику, надати підтверджуючі документи на законодавче використання вказаних транспортних засобів." Водночас вимагається надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, робітників харчоблоку, водіїв не менше двох, тощо); До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: - Наказ про прийняття на роботу. - Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413. Як ви розумієте, шановний замовнику, якщо фірма залучає перевізника, то вона НЕ МАЄ В ШТАТІ власних водіїв, бо вони не потрібні - ці водії працюють у перевізника. У зв'язку з цим просимо внести зміни до документації, виключивши вимогу про підтвердження наявності водіїв саме в штаті учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником будуть внесені відповідні уточнення.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-02-12-014586-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 20 лютого 2024 21:13
Дискримінаційна в п. 15 Додатку №2 до тендерної документації
Шановний Замовнику! Ви не виключили дискримінаційну вимогу, що міститься в п. 15 Додатку №2 до тендерної документації, а саме: надання оригіналу або належним чином засвідчену копію оригіналу Акту виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР САМЕ НА ПОТУЖНІСТЬ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ ЇЖІ, ЩО ЗАЗНАЧЕНА В ДОВІДЦІ про обладнання та матеріально-технічну базу, та буде використовуватись для надання послуг». Аргументація того, що дана вимога є дискримінаційною, міститься в Скаргі, поданій до АМК.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2024 09:42
Обґрунтуванням для даного формулювання вимоги щодо надання оригіналу або належним чином засвідченої копії Акту виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на потужність для приготування їжі, що зазначена в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, та буде використовуватись для надання послуг, є уникнення маніпуляцій та застосування прогалин в тенедрній документації для отримання вигоди зі сторони Учасників, шляхом приєднання документів до потужностей, які не будуть використанні підчас виконання договірних відносин та не матимуть жодного відношення до приготування страв для Замовника. Як наслідок, для уникнення маніпуляцій з боку Учасників та забезпечення ними належного санітарного та технічного станів під час виконання умов договору і приготування страв у якісних та перевірених умовах та зниження ризиків для пацієнтів, серед яких маленькі діти та матері, Замовник, хоче упевнитись в проходженні даного аудиту, саме матеріально-технічною базою, яка буде використовуватись для надання послуг.
Варто відмітити, що внесення змін та задоволення вимог Скаржника, повною мірою нівелює, потребу у наданні Акту виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, адже, Учасники матимуть змогу надавати документи, що жодним чином не відповідають потребам Замовника і це буде правомірно.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-02-12-014586-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 16 лютого 2024 17:00
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2024 16:33
Рішення від 20.02.2024 № 3117.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 16:33
Рішення від 28.02.2024 № 3772.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було внесено відповідні зміни до умов тендерної документації.
Номер скарги: UA-2024-02-12-014586-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД", Код ЄДРПОУ:41744424
Дата подання: 15 березня 2024 18:43
Скарга
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (що відбулося після оцінки тендерних пропозицій
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 березня 2024 16:52
рішення від 19.03.2024 № 4925.pdf
Дата публікації: 19 березня 2024 16:52
рішення від 28.03.2024 №5641.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 14:21

Документи подані скаржником

16 лютого 2024 16:10
Скарга ДУ ІПАГ.docx.asice.zip
16 лютого 2024 16:10
Договір оренди цеху.pdf
16 лютого 2024 16:10
Дослдження-вода, змиви.pdf
16 лютого 2024 16:29
Електронний підпис

Документи подані замовником

22 лютого 2024 11:17
20240215_114217.pdf
22 лютого 2024 11:17
Пояснення Замовника.pdf
22 лютого 2024 11:17
Пояснення Замовника.doc
22 лютого 2024 11:17
dstu_7525_2014.pdf
22 лютого 2024 11:17
20240215_114258.pdf
04 березня 2024 20:01
Перелік змін кейтеринг.docx

Документи Органу Оскарження

20 лютого 2024 16:33
Рішення від 20.02.2024 № 3117.pdf
04 березня 2024 13:29
Рішення від 28.02.2024 № 3772.pdf

Документи подані скаржником

15 березня 2024 18:11
Змиви_Змиви 2_merged.pdf
15 березня 2024 18:11
Лаб.дослідження 2.pdf
15 березня 2024 18:11
Персон.дані.pdf
15 березня 2024 18:11
Меню.pdf
15 березня 2024 18:11
Витяг +Виписка.pdf
15 березня 2024 18:11
накази, повідомлення.pdf
15 березня 2024 18:11
Скарга (ІПАГ).pdf.asice.zip
15 березня 2024 18:19
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

19 березня 2024 16:52
рішення від 19.03.2024 № 4925.pdf
02 квітня 2024 14:21
рішення від 28.03.2024 №5641.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-18-000082 ● 27aef4003fcf4541850a540d41cc8692
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
18.04.2024 Одеса № 88

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 18.04.2024.


Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 88

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2024-02-12-014586-a 12.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-30 16:30:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-02 15:17:47

Пояснення замовника

18 квітня 2024 року було отримано запит про надання пояснень від Державної аудиторської служби України (Південного офісу Держаудитслужби). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Тобто, останнім днем строку для надання відповіді є 03.05.2024 року.
Відповідно до Кошторису на 2024 рік затвердженого Президентом НАМН Віталієм Цимбалюком від 03.01.2024 року, за КПКВК 6561060 «Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами НАМНУ» по КЕКВ 2230 надано 9 204 800 грн., очікувана вартість закупівлі становила 8 593 750 грн, що повною мірою відповідає видаткам передбаченим Кошторисом.
Розмір очікуваної вартості було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року №275, а саме отримано відповідь (цінові пропозиції) про можливість постачання предметів закупівлі у відповідності до технічних та якісних характеристик визначених Протоколом №1 засідання робочої групи з питань профільного супроводу публічних закупівель ДУ «ІПАГ ІМ. АКАД. О. М. ЛУК'ЯНОВОЇ НАМН УКРАЇНИ» від «05» лютого 2024 року від 3-х постачальників (додаються до пояснень) на підставі яких здійснено визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до абзацу 16 п.1 розділу ІІІ Примірної методики.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ipag-kiev.org.ua/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya/, файл під назвою: «Обґрунтування UA-2024-02-12-014586-a», який було оприлюднено на веб-сайті 14.02.2024 року.
Додатково в складі пояснень надано: Протокол №1 засідання робочої групи з питань профільного супроводу публічних закупівель ДУ «ІПАГ ІМ. АКАД. О. М. ЛУК'ЯНОВОЇ НАМН УКРАЇНИ» від «05» лютого 2024 року; Кошторис на 2024 рік за КПКВК 6561060 «Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами НАМНУ», службова записка заступника медичного директора з медсестринства Наталії ЕТНІС, щодо необхідності проведення закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2024 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" 6 447 375,00
UAH
6 447 375,00
UAH
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" 8 218 375,00
UAH
8 132 437,50
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 8 415 000,00
UAH
8 175 031,25
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 березня 2024 12:02
Електронний підпис
13 березня 2024 12:00
Довідка право підпису.pdf
13 березня 2024 12:00
Довідка ліцензування.pdf
13 березня 2024 12:00
9 Код+паспорт.pdf
13 березня 2024 12:00
8 Витяг ЄДР 07.03..pdf
13 березня 2024 12:00
6 Витяг +Виписка.pdf
07 березня 2024 12:49
Електронний підпис
07 березня 2024 12:49
Електронний підпис
07 березня 2024 12:48
35Цінова.pdf
07 березня 2024 12:48
30Радіаційний контроль.pdf
07 березня 2024 12:48
36Аналог.догов.12 міс.pdf
07 березня 2024 12:48
43Лист118 (1).pdf
07 березня 2024 12:48
41кваліфікаційні.pdf
07 березня 2024 12:48
Виписка з ЄДР 2.pdf.p7s
07 березня 2024 12:48
4тех. паспорт рено.pdf
07 березня 2024 12:48
28Проєкт Договору (1).pdf
07 березня 2024 12:48
40інші 2.2.pdf
07 березня 2024 12:48
18накази, повідомлення.pdf
07 березня 2024 12:48
18накази, повідомлення.pdf.p7s
07 березня 2024 12:48
10Витяг +Виписка.pdf
07 березня 2024 12:48
9Копія паспорт+код.pdf
07 березня 2024 12:48
27Персон.дані.pdf
07 березня 2024 12:48
39 Мед книги 2.pdf
07 березня 2024 12:48
8 Витяг ЄДР 07.03..pdf.p7s
07 березня 2024 12:48
25Відомості про Учасника.pdf
07 березня 2024 12:48
Сан.книжки (1).pdf
07 березня 2024 12:48
22Техогляд.pdf.p7s
07 березня 2024 12:48
3техпаспорт Пежо.pdf
07 березня 2024 12:48
26Інші (1).pdf
07 березня 2024 12:48
1Договір оренди Київ.pdf
07 березня 2024 12:48
18дезінфекція машин.pdf
07 березня 2024 12:48
8 Витяг ЄДР 07.03..pdf
07 березня 2024 12:48
6Витяг потужності рено.pdf
07 березня 2024 12:48
19Наряди (1).pdf
07 березня 2024 12:48
Виписка з ЄДР 2.pdf
07 березня 2024 12:48
5Потужності Салютна 2631.pdf
07 березня 2024 12:48
31Термосы гіг. висновок.pdf
07 березня 2024 12:48
11Атестат_сфера_НОВИЙ (1).pdf
07 березня 2024 12:48
Гарантійний лист (3).pdf
07 березня 2024 12:48
15 ISO 14001 нов..pdf
07 березня 2024 12:48
33 Висновок тара.pdf
07 березня 2024 12:48
Технічні нові.pdf
07 березня 2024 12:48
24Технічні.pdf
07 березня 2024 12:48
Гарантійний лист 4.pdf
07 березня 2024 12:48
20Змиви_Змиви 2_merged.pdf
07 березня 2024 12:48
37Лаб.дослідження 2.pdf
07 березня 2024 12:48
23Меню.pdf
07 березня 2024 12:48
13 ISO 22000.pdf
07 березня 2024 12:48
Детальний опис товарів.pdf
07 березня 2024 12:48
17Акт інспектування.pdf
07 березня 2024 12:48
21Змиви авто.pdf
07 березня 2024 12:48
Вода 2.pdf
07 березня 2024 12:48
19Вода.pdf
07 березня 2024 12:48
22Техогляд.pdf
07 березня 2024 12:48
12 ISO 9001.pdf
07 березня 2024 12:48
14 ISO 22002 нов..pdf
07 березня 2024 12:48
16Акт НАССР.pdf
07 березня 2024 12:48
34Висновок НЕРЖ 2023.pdf

Публічні документи

07 березня 2024 20:46
Електронний підпис
07 березня 2024 20:33
Електронний підпис
07 березня 2024 20:28
14. Довідка довкілля.pdf.p7s
07 березня 2024 20:28
31. Згоди на обробку ПД.pdf.p7s
07 березня 2024 20:28
10. ВИТЯГ ПЛАТНИК ПДВ.pdf.p7s
07 березня 2024 20:28
39. Меню з цінами.pdf.p7s
07 березня 2024 20:28
9. ВИТЯГ З ЄДР ВІД 19.12.23.pdf.p7s
07 березня 2024 20:28
16. Довідка про МТБ.pdf.p7s
07 березня 2024 20:27
17.3. Переклад додатку 7.pdf.p7s
07 березня 2024 20:27
02. Специфікація (дод 2).pdf.p7s
07 березня 2024 20:27
41. Субпідрядник.pdf.p7s
07 березня 2024 20:27
01. П.47.pdf.p7s
07 березня 2024 20:27
тендерна пропозиція.pdf.p7s
07 березня 2024 20:27
28. Медичні книжки.pdf.p7s
07 березня 2024 20:27
3. Згода з додатком 2.pdf.p7s
07 березня 2024 20:26
21.1. Посадові водіїв.pdf.p7s
07 березня 2024 20:26
3. Згода з додатком 2.pdf.p7s
07 березня 2024 20:26
06.1. Статут.pdf.p7s
07 березня 2024 20:17
28. Медичні книжки.pdf
07 березня 2024 20:17
18.2. Наказ на потужності.pdf
07 березня 2024 20:17
21.1. Посадові водіїв.pdf
07 березня 2024 20:17
19.1. Акт ДПСС стара форма.pdf
07 березня 2024 20:17
16. Довідка про МТБ.pdf
07 березня 2024 20:17
41. Субпідрядник.pdf
07 березня 2024 20:17
10. ВИТЯГ ПЛАТНИК ПДВ.pdf
07 березня 2024 20:17
14. Довідка довкілля.pdf
07 березня 2024 20:17
17.3. Переклад додатку 7.pdf
07 березня 2024 20:17
01. П.47.pdf
07 березня 2024 20:17
31. Згоди на обробку ПД.pdf
07 березня 2024 20:17
32.2.UA-2022-12-09-009316-a-contract-ongoing.pdf
07 березня 2024 20:17
9. ВИТЯГ З ЄДР ВІД 19.12.23.pdf
07 березня 2024 20:17
3. Згода з додатком 2.pdf
07 березня 2024 20:17
06.1. Статут.pdf
23 лютого 2024 17:36
Електронний підпис
20 лютого 2024 17:07
Електронний підпис
19 лютого 2024 17:36
Електронний підпис
19 лютого 2024 17:33
39. Меню з цінами.pdf
19 лютого 2024 17:33
02. Специфікація (дод 2).pdf
19 лютого 2024 17:33
тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2024 17:33
3. Згода з додатком 2.pdf

Публічні документи

08 березня 2024 15:22
Електронний підпис
08 березня 2024 15:22
Електронний підпис
08 березня 2024 15:20
Тендерна пропозиція.doc
08 березня 2024 15:20
Тендерна пропозиція.doc.p7s
08 березня 2024 15:20
Повноваження директора.pdf
08 березня 2024 15:20
Витяг ЄДРПОУ.pdf
08 березня 2024 15:20
Довідка захист довкілля.doc
08 березня 2024 15:20
Довідка - не є рос. фед..doc.p7s
08 березня 2024 15:20
Витяг платника ПДВ.pdf
08 березня 2024 15:20
Дослідження БГКП-8611.pdf
08 березня 2024 15:20
МТБ-підтвердження.pdf
08 березня 2024 15:20
Довідка - не є рос. фед..doc
08 березня 2024 15:20
Відомості про учасника.doc
08 березня 2024 15:20
Статут.pdf
08 березня 2024 15:20
Довідка - потужності цех.doc
08 березня 2024 15:20
Довідка -субпідрядники.doc
08 березня 2024 15:20
Сертифікат - якість 2023.pdf
08 березня 2024 15:20
Мед. книжки.rar
08 березня 2024 15:20
Атестат на акредитацію.pdf
08 березня 2024 15:20
Акт НАССР.pdf
08 березня 2024 15:20
Опис до Статуту.PDF
08 березня 2024 15:20
Дослідження БГКП 1759.pdf
08 березня 2024 15:20
Повідомлення.rar
08 березня 2024 15:20
Тех. огляд-1759.pdf
08 березня 2024 15:20
Проект договору.doc
08 березня 2024 15:20
Потужність- цех.PDF
08 березня 2024 15:20
Повідомлення.rar.p7s
08 березня 2024 15:20
Технічна специфікація.doc
08 березня 2024 15:20
Накази.rar
08 березня 2024 15:20
Лист-пояснення Ліцензія.doc
08 березня 2024 15:20
Проект договору.doc.p7s
08 березня 2024 15:20
Результат-змиви.PDF
08 березня 2024 15:20
Дослдження-вода, змиви.pdf
08 березня 2024 15:20
Протокол тех. огляд-8611.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
Переможець 6 447 375,00
UAH
12 березня 2024 16:55

Документи

12 березня 2024 16:55
Довідка НАЗК
12 березня 2024 16:55
Електронний підпис
11 березня 2024 12:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2024 12:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2024 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
6 447 375,00
UAH
Документи

Документи

12 березня 2024 16:55
Довідка НАЗК
12 березня 2024 16:55
Електронний підпис
11 березня 2024 12:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2024 12:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 15:12
Дог. №187 від 08.04.2024р. - ФОП Дженжера О.П..pdf укладений
08 квітня 2024 15:08