Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М. Лук`янової НАМН України" |
Код ЄДРПОУ: | 02012022 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ПЛАТОНА МАЙБОРОДИ будинок 8 |
Контактна особа: |
Дмитрій Телелеков +380984835223 ipagtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 20:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 11:42 |
Початок аукціону: | 11 березня 2024 11:42 |
Очікувана вартість: | 8 593 750,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 968,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 19:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 19:54 |
ТД Кейтеринг нова редакція.docx | |
04 березня 2024 19:54 |
Перелік змін кейтеринг.docx | |
12 лютого 2024 20:17 |
Протокол кейтеринг.docx | |
12 лютого 2024 20:17 |
Додаток 7 (Меню).docx |
04 березня 2024 19:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 березня 2024 19:54 |
ТД Кейтеринг нова редакція.docx
|
|||||||||
04 березня 2024 19:54 |
Перелік змін кейтеринг.docx
|
|||||||||
12 лютого 2024 20:17 |
Протокол кейтеринг.docx
|
|||||||||
12 лютого 2024 20:17 |
Додаток 7 (Меню).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Варто відмітити, що ДСТУ 7525:2014 Вода питна реалізовано норми Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», основні вимоги Директиви Ради Європейського Союзу No 98/83 ЄС від 03.11.1998 р. про якість води, призначеної для споживання людиною, Керівних принципів забезпечення якості питної води ВООЗ від 2011 р. і документа Комісії Аліментаріус «Загальний стандарт на розфасовані у пляшки/упаковані питні води (відмінні від мінеральних вод)» CODEX STAN 227-2001, як наслідок, Замовник вбачає тотожність і відсутність колізій та невідповідностей між Державними санітарними нормами та правилами "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" та положеннями ДСТУ 7525:2014.
Варто зазначити, що ДСТУ 7525:2014 є більш широким документом та охоплює положення ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», саме тому відповідність питної води ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» є відповідністю нормам ДСТУ 7525:2014.
Додатково, Замовник не вимагає від Учасників надання протоколів дослідження питної води з обовʼязковим зазначенням в них того, що вони відповідають нормам ДСТУ 7525:2014, для Замовника, найголовніше, це відповідність вказаних в протоколі дослідження показників з Державним стандартом України 7525:2014.
Вимоги про усунення порушення
Варто відмітити, що внесення змін та задоволення вимог Скаржника, повною мірою нівелює, потребу у наданні Акту виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, адже, Учасники матимуть змогу надавати документи, що жодним чином не відповідають потребам Замовника і це буде правомірно.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 лютого 2024 17:00
Дата подання: 15 березня 2024 18:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000082 ● 27aef4003fcf4541850a540d41cc8692
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2024 Одеса № 88
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 18.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 88
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2024-02-12-014586-a 12.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 16:30:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:17:47
Пояснення замовника
18 квітня 2024 року було отримано запит про надання пояснень від Державної аудиторської служби України (Південного офісу Держаудитслужби). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Тобто, останнім днем строку для надання відповіді є 03.05.2024 року.
Відповідно до Кошторису на 2024 рік затвердженого Президентом НАМН Віталієм Цимбалюком від 03.01.2024 року, за КПКВК 6561060 «Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами НАМНУ» по КЕКВ 2230 надано 9 204 800 грн., очікувана вартість закупівлі становила 8 593 750 грн, що повною мірою відповідає видаткам передбаченим Кошторисом.
Розмір очікуваної вартості було визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року №275, а саме отримано відповідь (цінові пропозиції) про можливість постачання предметів закупівлі у відповідності до технічних та якісних характеристик визначених Протоколом №1 засідання робочої групи з питань профільного супроводу публічних закупівель ДУ «ІПАГ ІМ. АКАД. О. М. ЛУК'ЯНОВОЇ НАМН УКРАЇНИ» від «05» лютого 2024 року від 3-х постачальників (додаються до пояснень) на підставі яких здійснено визначення очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до абзацу 16 п.1 розділу ІІІ Примірної методики.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ipag-kiev.org.ua/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya/, файл під назвою: «Обґрунтування UA-2024-02-12-014586-a», який було оприлюднено на веб-сайті 14.02.2024 року.
Додатково в складі пояснень надано: Протокол №1 засідання робочої групи з питань профільного супроводу публічних закупівель ДУ «ІПАГ ІМ. АКАД. О. М. ЛУК'ЯНОВОЇ НАМН УКРАЇНИ» від «05» лютого 2024 року; Кошторис на 2024 рік за КПКВК 6561060 «Діагностика і лікування захворювань із впровадженням експериментальних та нових медичних технологій, спеціалізована консультативно-поліклінічна допомога, що надається науково-дослідними установами НАМНУ», службова записка заступника медичного директора з медсестринства Наталії ЕТНІС, щодо необхідності проведення закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2024 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" |
6 447 375,00
UAH
|
6 447 375,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
8 218 375,00
UAH
|
8 132 437,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
8 415 000,00
UAH
|
8 175 031,25
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" #2765310029 |
Переможець |
6 447 375,00
UAH
|
12 березня 2024 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 15:12
|
Дог. №187 від 08.04.2024р. - ФОП Дженжера О.П..pdf | укладений |
08 квітня 2024 15:08
|