Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Волинська обл., Луцьк, |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 лютого 2024 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 11:56 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2024 11:56 |
Очікувана вартість: | 2 419 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 095,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 17:50 |
Тендерна документація з особливостями.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000030 ● c13d135a1d2a4361b810d9f7ba1f9c83
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.03.2024 № 20-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.03.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.03.2024 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-02-12-013928-a 12.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 15:51:17
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 13:39:06
Нанесення розмітки полотна доріг у Луцькій міській територіальній громаді
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено відповідно до дефектного акту та кошторисної документації на послуги з нанесення розмітки полотна доріг у Луцькій міській територіальній громаді.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось таким чином: на основі дефектного акту замовником складено локальний кошторис і відомість ресурсів із врахуванням СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», ДСТУ–НБВ.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки», ДСТУ 3587 – 2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану» для забезпечення технічних та якісних характеристик. Для визначення вартості матеріалів в кошторисній документації було застосовано ціни з Бази цін “НІРІ” Державне підприємство (https://prices.nidi.org.ua/). Основними джерелами інформації Бази даних цін є узагальнена інформація від Служб автомобільних доріг в областях, підприємств-виробників (постачальників) дорожньо-будівельних матеріалів та підрядних організацій. На час підготовки кошторису було застосовано ціни на період грудня 2023 року, оскільки зведених даних за січень 2024 року на той час ще не було оприлюднено (зокрема найменша вартість фарби по Волинській області становила 109 грн/кг, а вартість скляних мікрокульок — 57,80 грн/кг).
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів" Замовником оприлюднено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на офіційній сторінці Луцької міської ради. При переході за посиланням https://www.lutskrada.gov.ua/pages/elektronni-zakupivli-lutskoi-miskoi-rady з’являється можливість відкриття сторінки «Електронні закупівлі виконавчих органів Луцької міської ради», наступним кроком необхідно перейти у розділ «Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради», у пошуковому полі необхідно зазначити назву потрібної закупівлі та натиснути кнопку «Пошук». У відображеній закупівлі Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведена під очікуваною вартістю закупівлі
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-10 18:55:08
Нанесення розмітки полотна доріг у Луцькій міській територіальній громаді
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Управління Південного офісу Держаудитслужби № ЦБД UA-2024-02-12-013928-a (Нанесення розмітки полотна доріг у Луцькій міській територіальній громаді, ДК 021:2015: 45230000-8, джерело фінансування - місцевий бюджет) від 03 квітня 2024 року розглянуто. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушенная пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанови). Відповідно до пункту 43 Постанови «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». При розгляді пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Хімія Парк" було виявлено невідповідності, зокрема «в пункті 12 локального кошторису № 07-01-01 “Нанесення суцільної одинарної розмітки (1.8) за допомогою машини маркірувальної Н 18 "Гофман" шириною 20 см” застосовано коефіцієнт 1,5 до витрат ресурсів (матеріалів), що призвело до неправильності розрахунків; в пункті 23 “Демаркація дорожньої розмітки шляхом зафарбовування (0.5 км/0,1м=50 м2)” Учасником застосовано фарбу дорожню, скляні кульки та розчинник, а даний вид робіт передбачає зафарбовування дорожньої розмітки чорною фарбою дорожньою, що призвело до неправильності розрахунків та неможливості виконання робіт повною мірою», про що замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником усунено виявлені замовником невідповідності, без зміни предмету закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції. У зв’язку з відсутністю підстави для відхилення замовником було оприлюднено протокол про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Хімія Парк" від 23.02.2024, а 29.02.2024 року було укладено договір.
Замовником прийнято рішення про розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо застосування коефіцієнту 1,5 з урахуванням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12974-р/пк-пз від 17.08.2023. Також заміна кольору фарби, на думку Замовника, відноситься до невідповідностей, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Просимо повідомити підстави розірвання договору від 29.02.2024 № 109. У даному випадку вважаємо за необхідне оскаржити висновок Південного офісу Держаудитслужби від 03 квітня 2024 року до суду.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-04-12 10:14:18
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області в межах повноважень та враховуючи положення абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на звернення за роз’ясненням від 10.04.2024 (далі – Звернення) щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема «про підстави розірвання договору від 29.02.2024 № 109», повідомляє наступне.
Відповідно до абзацу першого частини восьмої статті 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-013928-a (далі - Висновок) оприлюднений в електронній системі закупівель 03.04.2024. Проте, Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі - Замовник) звернувся за роз’ясненням щодо висновку на п’ятий робочий день.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі – це аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час проведення моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з технічною специфікацією, передбаченою Додатком 3 до тендерної документації, надав кошторисну документацію, в якій Замовник встановив невідповідності та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення (далі - Повідомлення).
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості), невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При цьому в Повідомленні Замовник зазначив про наявність невідповідностей в локальному кошторисі № 07-01-01, які призвели до «неправильності розрахунків та неможливості виконання робіт повною мірою».
Тобто, Замовник встановив невідповідності в інформації та документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав правової підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей, а мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», як того вимагають приписи пункту 44 Особливостей, Замовник уклав з цим учасником договір від 29.02.2024 № 109, тобто вчинив правочин, зміст якого суперечить Закону та Особливостям.
При цьому, у разі дотримання Замовником вимог пункту 44 Особливостей відносини між ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» та Замовником взагалі б не виникли та договір про закупівлю не було б укладено.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Відповідно до частини 2 статті 16 Цивільного кодексу України одним із способів захисту цивільного права може бути, зокрема, визнання правочину недійсним.
Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою статті 203 цього Кодексу.
Як зазначалось вище, метою моніторингу процедури закупівлі є запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 17 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/140/4271/24 |
Дата відкриття провадження: | 18 квітня 2024 |
Документи:
19 квітня 2024 11:12
|
Електронний підпис |
17 квітня 2024 18:25
|
Електронний підпис |
17 квітня 2024 18:25
|
Позовна_заява.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" |
1 477 889,38
UAH з ПДВ
|
1 477 889,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" |
1 719 088,96
UAH з ПДВ
|
1 719 088,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" |
2 228 386,54
UAH з ПДВ
|
2 228 386,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" #38986599 |
Переможець |
1 477 889,38
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 22:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2024 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2024 19:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 17:19
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 15:20
|
Договір_109_від 29.02.2024.pdf | укладений |
05 березня 2024 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |